SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Sarcasme modus aan]
Als er een predator ingeroepen wordt.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is echt het enige rotte aan die Parijs map.
quote:
Nigga please, ben jij nou een echte vent of niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 07:52 schreef Fsmxi het volgende:
Het is voor acht uur, ik wist niet dat dat bestond
hoezo? Betsy melken gebeurt toch rond 5 uurquote:Op woensdag 9 november 2011 07:52 schreef Fsmxi het volgende:
Het is voor acht uur, ik wist niet dat dat bestond
Ja, maar dat is 's nachts. Ik dacht dat de ochtend rond 9-10 uur pas begon!quote:Op woensdag 9 november 2011 08:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoezo? Betsy melken gebeurt toch rond 5 uur
fijn om te horenquote:Op woensdag 9 november 2011 07:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Haha ja hoor. Koorts weg, beroerdheid ook zo goed als, alleen nog snotverkouden. Morgen weer aan het werk.
Maar help jij zelf ook met de koeien melken of laat je je pa dat doen?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:30 schreef Fsmxi het volgende:
Bam, stallen afgemest/gestrooid; deze boer doet allez, jwtz.
wij hebben geen koeienquote:Op woensdag 9 november 2011 08:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar help jij zelf ook met de koeien melken of laat je je pa dat doen?
Wie is betsy dan.quote:
Dat heb ik nooit gedaan, trolletje.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omg eerst helemaal afzeiken en dat toch kopen.
Betsy is onze "koe" aldus... Micchas dacht ik. Wij hebben 4 paarden, 2 honden en 2 katten en dat is het wel zo'n beetjequote:Op woensdag 9 november 2011 08:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie is betsy dan.Wtf. Wat hebben jullie dan wel? Alleen paardjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |