SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Sarcasme modus aan]
Als er een predator ingeroepen wordt.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is echt het enige rotte aan die Parijs map.
quote:
Nigga please, ben jij nou een echte vent of niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 07:52 schreef Fsmxi het volgende:
Het is voor acht uur, ik wist niet dat dat bestond
hoezo? Betsy melken gebeurt toch rond 5 uurquote:Op woensdag 9 november 2011 07:52 schreef Fsmxi het volgende:
Het is voor acht uur, ik wist niet dat dat bestond
Ja, maar dat is 's nachts. Ik dacht dat de ochtend rond 9-10 uur pas begon!quote:Op woensdag 9 november 2011 08:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoezo? Betsy melken gebeurt toch rond 5 uur
fijn om te horenquote:Op woensdag 9 november 2011 07:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Haha ja hoor. Koorts weg, beroerdheid ook zo goed als, alleen nog snotverkouden. Morgen weer aan het werk.
Maar help jij zelf ook met de koeien melken of laat je je pa dat doen?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:30 schreef Fsmxi het volgende:
Bam, stallen afgemest/gestrooid; deze boer doet allez, jwtz.
wij hebben geen koeienquote:Op woensdag 9 november 2011 08:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar help jij zelf ook met de koeien melken of laat je je pa dat doen?
Wie is betsy dan.quote:
Dat heb ik nooit gedaan, trolletje.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omg eerst helemaal afzeiken en dat toch kopen.
Betsy is onze "koe" aldus... Micchas dacht ik. Wij hebben 4 paarden, 2 honden en 2 katten en dat is het wel zo'n beetjequote:Op woensdag 9 november 2011 08:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie is betsy dan.Wtf. Wat hebben jullie dan wel? Alleen paardjes?
Lol.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Betsy is onze "koe" aldus... Micchas dacht ik. Wij hebben 4 paarden, 2 honden en 2 katten en dat is het wel zo'n beetje
Met drie ervan wordt inderdaad actief gereden.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol.
En die paarden hebben jullie gewoon voor de lol of word er mee dressuur gereden ofzo? Beter houden we gewoon een meet bij jou. Paardjes.
...quote:Op woensdag 9 november 2011 08:47 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Met drie ervan wordt inderdaad actief gereden.
Trollface.png etc. etc..quote:Op woensdag 9 november 2011 08:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan, trolletje.
We moeten ook afspreken dat de BF3 mensen in het roze gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Dus... de eerst komende meet gaan we aan twee aparte tafels zitten/staan die tegenover elkaar staan elk aan de rand van het cafe. Vanaf daar gaan we boos naar elkaar kijken, bierglazen gooien en roepen hoe kut BF3/MW3 wel niet is.
Dus met andere woorden zitten alleen jij en Teun aan een tafel? Gezellig!quote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Dus... de eerst komende meet gaan we aan twee aparte tafels zitten/staan die tegenover elkaar staan elk aan de rand van het cafe. Vanaf daar gaan we boos naar elkaar kijken, bierglazen gooien en roepen hoe kut BF3/MW3 wel niet is.
scherpquote:Op woensdag 9 november 2011 09:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus met andere woorden zitten alleen jij en Teun aan een tafel? Gezellig!
Hehe, touchéquote:Op woensdag 9 november 2011 09:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet ik dan in mijn eentje in het midden zitten?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Anders ga je even een leven zoeken.. omgquote:Op woensdag 9 november 2011 02:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als er een predator ingeroepen wordt.
SP uitgespeeld op Veteran.
De SP is kort en makkelijk. Misschien iets moeilijker als je verstandelijk en lichamelijk beperkt bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:34 schreef Xblister het volgende:
[..]
Anders ga je even een leven zoeken.. omg
Jezus, precies hetzelfde als BO! Ik ga die shit niet kopen! Alleen maar hitmarkers! Kut Treyarch!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
z0mg! Let the hype commence!!!!
duurt niet lang tot je tussen ons in glibbert.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als we in het laagste gedeelte van het cafe gaan zitten glijdt ze vanzelf onze kant op?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
duurt niet lang tot je tussen ons in glibbert.
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als we in het laagste gedeelte van het cafe gaan zitten glijdt ze vanzelf onze kant op?
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:10 schreef KneusTeun het volgende:
en onze tafel is de enige met bier, want de rest heeft de centen niet! ( dus dan komt titty vanzelf bij sugar daddy Rossdale )
Op Pierre na is de rest nog niet oud genoeg om te mogen drinken Teunquote:Op woensdag 9 november 2011 10:10 schreef KneusTeun het volgende:
en onze tafel is de enige met bier, want de rest heeft de centen niet! ( dus dan komt titty vanzelf bij sugar daddy Rossdale )
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op Pierre na is de rest nog niet oud genoeg om te mogen drinken Teun
Ik krijg echt kippenvel van die filmpjes.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:18 schreef dreamzk het volgende:
Ik lees lachend alle berichten terug, lekker wakker worden dit
En voor de hardstyle liefhebbers,
Ik heb er zin in!!
Minder campers merkte ik gisterenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
BF3 is momenteel online echt lastiger geworden!
Las het ook al in het BF topic.
Even proberen groep rond te krijgen en kijken hoe duur kaartjes zijn, zal wel rond de 70e zijn. Goede line up ookquote:Op woensdag 9 november 2011 11:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik krijg echt kippenvel van die filmpjes.Ga je ook naar hardbass dan? Kun je mooi bij mij blijven pitten.
![]()
Hoeveel zijn die kaartjes rond de 60 euro toch?
Wat een commerciële bagger weer.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:18 schreef dreamzk het volgende:
Ik lees lachend alle berichten terug, lekker wakker worden dit
En voor de hardstyle liefhebbers,
Ik heb er zin in!!
58 euro zie ik nu.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Even proberen groep rond te krijgen en kijken hoe duur kaartjes zijn, zal wel rond de 70e zijn. Goede line up ook
Maar ook minder van die mensen die hersenloos rondrennen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Minder campers merkte ik gisteren
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens... En meisje...
Ik heb MW3 besteld!
Ik wist het.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens... En meisje...
Ik heb MW3 besteld!
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens... En meisje...
Ik heb MW3 besteld!
Volgens mij is hij nog nergens onder de 40 euro te verkrijgen, tenzij je ergens in een winkel een tijdelijk aanbieding hadquote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens... En meisje...
Ik heb MW3 besteld!
whatsapp maar als ie ergens cheap te krijgen is.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:32 schreef tliciouz het volgende:
Nu alleen Teun en brombeer Ross zover krijgen en dan zijn we one big happy mw3 family
Awwwwh, en Fs en Bozz dan? Je bent je toyboys nu alweer vergeten?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:32 schreef tliciouz het volgende:
Nu alleen Teun en brombeer Ross zover krijgen en dan zijn we one big happy mw3 family
Nee die horen niet bij mijn familie anders kan ik ze niet doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Awwwwh, en Fs en Bozz dan? Je bent je toyboys nu alweer vergeten?
Voor 50 of minder mag je gelijk een link aan mij geven, want tot nu toe 50,30 euro als goedkoopste gezienquote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens... En meisje...
Ik heb MW3 besteld!
Kortingscode. 39.30¤ Eenmalig trouwensquote:Op woensdag 9 november 2011 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog nergens onder de 40 euro te verkrijgen, tenzij je ergens in een winkel een tijdelijk aanbieding had
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kortingscode. 39.30¤ Eenmalig trouwens
Dan zou ik het ook bijna doenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kortingscode. 39.30¤ Eenmalig trouwens
Jij snap mij over die 30 centquote:Op woensdag 9 november 2011 11:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook bijna doen
30cent er nog vanaf, omdat ik de afschrijving kosten van de engine niet wil betalen
We kunnen een wedje leggen hoe lang het duurt tot Tim spijt krijgt van zijn aankoopquote:Op woensdag 9 november 2011 11:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist het.Serieus ik had een weddenschap met je moeten aangaan.
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat een commerciële bagger weer.Maargoed, daar hebben we het al tig keer over gehad.
Ah goede prijs, kans dat ik ga is nu hoger gewordenquote:
En ik dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:32 schreef tliciouz het volgende:
15 min als hij 3x hitmarkers krijgt met zn Barrettquote:Op woensdag 9 november 2011 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We kunnen een wedje leggen hoe lang het duurt tot Tim spijt krijgt van zijn aankoop
Ik zet in op 2 dagen, 13 uur, 23 minuten en 12 seconden.
Hoe vaak heb ik het zinnetje "Kankerspel, ik wil mijn geld terug godverdomme" gehoord?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk niet dat ik snel teleurgesteld zal zijn. MW2 was een leuk spel. Wel een kutspel, maar ook leuk. Van alles wat ik gehoord heb is deze beter op de punten waar MW2 kut was.
Stoma doet niet aan dashboarden gekkiequote:Op woensdag 9 november 2011 12:13 schreef badboynova het volgende:
Binnen 10 minuten doet hij de first operation dashboard
alleen somsquote:Op woensdag 9 november 2011 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stoma doet niet aan dashboarden gekkie
quote:
Hehe, usericon van BarraCupraCuda gestolen?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
alleen soms
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |