Maar help jij zelf ook met de koeien melken of laat je je pa dat doen?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:30 schreef Fsmxi het volgende:
Bam, stallen afgemest/gestrooid; deze boer doet allez, jwtz.
wij hebben geen koeienquote:Op woensdag 9 november 2011 08:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar help jij zelf ook met de koeien melken of laat je je pa dat doen?
Wie is betsy dan.quote:
Dat heb ik nooit gedaan, trolletje.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omg eerst helemaal afzeiken en dat toch kopen.
Betsy is onze "koe" aldus... Micchas dacht ik. Wij hebben 4 paarden, 2 honden en 2 katten en dat is het wel zo'n beetjequote:Op woensdag 9 november 2011 08:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie is betsy dan.Wtf. Wat hebben jullie dan wel? Alleen paardjes?
Lol.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Betsy is onze "koe" aldus... Micchas dacht ik. Wij hebben 4 paarden, 2 honden en 2 katten en dat is het wel zo'n beetje
Met drie ervan wordt inderdaad actief gereden.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol.
En die paarden hebben jullie gewoon voor de lol of word er mee dressuur gereden ofzo? Beter houden we gewoon een meet bij jou. Paardjes.
...quote:Op woensdag 9 november 2011 08:47 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Met drie ervan wordt inderdaad actief gereden.
Trollface.png etc. etc..quote:Op woensdag 9 november 2011 08:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan, trolletje.
We moeten ook afspreken dat de BF3 mensen in het roze gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Dus... de eerst komende meet gaan we aan twee aparte tafels zitten/staan die tegenover elkaar staan elk aan de rand van het cafe. Vanaf daar gaan we boos naar elkaar kijken, bierglazen gooien en roepen hoe kut BF3/MW3 wel niet is.
Dus met andere woorden zitten alleen jij en Teun aan een tafel? Gezellig!quote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Dus... de eerst komende meet gaan we aan twee aparte tafels zitten/staan die tegenover elkaar staan elk aan de rand van het cafe. Vanaf daar gaan we boos naar elkaar kijken, bierglazen gooien en roepen hoe kut BF3/MW3 wel niet is.
scherpquote:Op woensdag 9 november 2011 09:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus met andere woorden zitten alleen jij en Teun aan een tafel? Gezellig!
Hehe, touchéquote:Op woensdag 9 november 2011 09:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus met andere woorden zitten alleen jij en Teun aan een tafel? Gezellig!
Moet ik dan in mijn eentje in het midden zitten?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Anders ga je even een leven zoeken.. omgquote:Op woensdag 9 november 2011 02:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als er een predator ingeroepen wordt.
SP uitgespeeld op Veteran.
De SP is kort en makkelijk. Misschien iets moeilijker als je verstandelijk en lichamelijk beperkt bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:34 schreef Xblister het volgende:
[..]
Anders ga je even een leven zoeken.. omg
Jezus, precies hetzelfde als BO! Ik ga die shit niet kopen! Alleen maar hitmarkers! Kut Treyarch!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
z0mg! Let the hype commence!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |