quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef Cee het volgende:
Dit moet tegelijkertijd de zwartste en de meest roze dag in het leven van Mr. Visser zijn.
Ik dacht dat het Patty Brard was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Zit daar die leeuw van the Wizard of Oz achter?
Dat dacht ik ook ja!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kan je verzekeren dat ie geen kinderen heeft.quote:
Het zal je kind maar wezenquote:
Nee, ze varen, dat zie je toch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Lopen dit soort types gewoon rond in Amsterdam ?
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef Ronaldsen het volgende:
(woon zelf in het oosten van het land)
Ja hoor. Eng he? En het zijn nog homo's ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Geen idee, maar voor sommige is het meer een act en verdienen er nog een hoop geld mee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef Ronaldsen het volgende:
alleen bij volle maanquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef Ronaldsen het volgende:
ik wil wederom niet weten waarom je dat weet :pquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ie geen kinderen heeft.
Nee zou ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:44 schreef matthijst het volgende:
Tsja, die Fabiola hoeft toch niet de hele dag op die kloteboot te blijven wachten totdat die captain Iglo weer uit de bak is?
Nee leuk juist, gratis entertainmentquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Eng he? En het zijn nog homo's ook.
*ril*
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kruising tussen Ruud Gullit en Patricia Paay.
Holy shiiiiit, im blindquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:50 schreef vuvuzela het volgende:
De baronEen vent die in zijn eigen gracht verzoop
Hij miste de boot?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij ons in de PC, maar die is in zijn eigen gracht gevallen en daar verdronken.
Oh ja... Dood ja? Gemist. Hoe is dat gegaan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:50 schreef Palomar het volgende:
[..]
van jort kelders programma
is nu dood
Je Nederlandsquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef StephanL het volgende:
Alsof je daar vrienden mee wilt wezen
lolquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:54 schreef Travel. het volgende:
Maar stel je ziet dit op straat he...... dan schrik je toch?
[ afbeelding ]
Ook een pareltje jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:56 schreef Travel. het volgende:
Die van vorige week is de moeite waard toch?
Vooral die jungle geluiden, geweldigquote:
Inderdaad: Rijdende Rechter vsquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Vooral die jungle geluiden, geweldig
Peggy Bundy heeft zich niet geschoren............quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Maar toch gekeken ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:05 schreef Green1 het volgende:
Gadverdamme wat heb ik een hekel aan zulke figuren
De Kuip zit ook elke wedstrijd volquote:
Voor mij TV uitzending van het jaarquote:Op woensdag 9 november 2011 01:23 schreef themole het volgende:
Wat een meesterlijke aflevering. Non-stop gelachen.
Alleen jammer dat er niemand inhoudelijk op in kan gaan omdat we geen van allen een flauw idee hebben waar het nou in godsnaam eigenlijk over ging.quote:
Nee, ik snapte er echt geen bal van. Iets met een bootje en weggaan en mensen die het bootje pikten en politie, geen touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 9 november 2011 07:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er niemand inhoudelijk op in kan gaan omdat we geen van allen een flauw idee hebben waar het nou in godsnaam eigenlijk over ging.
Nietes, volgens mij heb jij de hengelman nooit gekeken. Dat blijft veruit de beste aflevering ooit.quote:
pas als je er naast wakker wordtquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:54 schreef Travel. het volgende:
Maar stel je ziet dit op straat he...... dan schrik je toch?
[ afbeelding ]
Koefnoen kan hier nooit meer over heen gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef MilaNL het volgende:
Het lijkt wel of ik naar Koefnoen zit te kijken.
De werkelijkheid is soms ergerquote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef MilaNL het volgende:
Het lijkt wel of ik naar Koefnoen zit te kijken.
Maar mag wel in Nederland blijvenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef donald_dick het volgende:
en die fabiola heeft dus gewoon een uitkering
van mij mag ie verhuizen naar schiermonnikoogquote:Op donderdag 10 november 2011 04:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar mag wel in Nederland blijven
Dat kon ik me helemaal niet herinneren, maar blijkbaar heeft hij/zij destijds iemand met poep besmeurdquote:Op woensdag 9 november 2011 23:08 schreef Operc het volgende:
Ik vond het een vervelende uitzending eigenlijk. Fabiola kan alleen maar schreeuwen, verder niets. Dat was in de uitzending van 2004 ook al.
quote:FABIOLA VOOR RIJDENDE RECHTER GEDAAGD
Gaarne deel ik mede, dat mijn conflict met “levend kunstwerk” Fabiola wordt
uitgezonden op televisie bij de Rijdende Rechter, op Donderdag 14 oktober om
21.55 uur bij de NCRV op Nederland 1.
Fabiola wordt in de uitzending veroordeeld tot het betalen van 100 Euro
boete, omdat hij mij opzettelijk heeft besmeurd met modder en poep. Dit
gebeurde tijdens een door mij georganiseerde vredeshappening op 10 december
2003. Beelden van zijn daad zijn tijdens de uitzending te zien, evenals dat
Fabiola de Rijdende Rechter de bril van zijn neus afslaat!
De goedlopende nachttour Marie de la Nuit, die wij samen door het
uitgaansleven in Amsterdam uitvoerden, moest door Fabiola’s wangedrag
vroegtijdig worden gestaakt.
De door de Rijdende Rechter opgelegde boete, bestemd voor het ondersteunen
van vredesactiviteiten, moet Fabiola overigens nog steeds betalen.
Rob Schrama
vredeskunstenaar
Deze week helaas, in vergelijking met Fabiola, fatsoenlijke mensenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
Hopelijk weer net zo leuk als vorige week
Dan vraag je er ook omquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |