quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef Cee het volgende:
Dit moet tegelijkertijd de zwartste en de meest roze dag in het leven van Mr. Visser zijn.
Ik dacht dat het Patty Brard was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Zit daar die leeuw van the Wizard of Oz achter?
Dat dacht ik ook ja!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Zit daar die leeuw van the Wizard of Oz achter?
Ik kan je verzekeren dat ie geen kinderen heeft.quote:
Het zal je kind maar wezenquote:
Nee, ze varen, dat zie je toch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Lopen dit soort types gewoon rond in Amsterdam ?
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef Ronaldsen het volgende:
(woon zelf in het oosten van het land)
Ja hoor. Eng he? En het zijn nog homo's ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Geen idee, maar voor sommige is het meer een act en verdienen er nog een hoop geld mee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef Ronaldsen het volgende:
alleen bij volle maanquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef Ronaldsen het volgende:
ik wil wederom niet weten waarom je dat weet :pquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ie geen kinderen heeft.
Nee zou ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:44 schreef matthijst het volgende:
Tsja, die Fabiola hoeft toch niet de hele dag op die kloteboot te blijven wachten totdat die captain Iglo weer uit de bak is?
Nee leuk juist, gratis entertainmentquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Eng he? En het zijn nog homo's ook.
*ril*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |