Je bent niet de enige die daar een hekel aan heeftquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ik trouwens erg vind, is dat mensen die in onze tijd zijn opgegroeid, dus met de muziek van de jaren 80 daar ook massaal in zijn blijven hangen. Die komen muzikaal gezien niet verder dan jaren 80 en 90. En dan gaan ze naar van die eightiespartiesHallo, er wordt nu ook nog muziek gemaakt!
80's parties zijn tof. (en ik ben 30).quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar een hekel aan heeft
Waarom leven 40 plussers qua muzieksmaak in het verleden?
The Doors.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik kijk naar wat ik aan muziek heb van voor mijn tijd dan blijf ik toch wel hangen bij de Doors. Daar heb ik alles van, ik was 5 toen Jim niet meer uit zijn badkuip kwam. En verder wat oude Stones.
Wat ik trouwens erg vind, is dat mensen die in onze tijd zijn opgegroeid, dus met de muziek van de jaren 80 daar ook massaal in zijn blijven hangen. Die komen muzikaal gezien niet verder dan jaren 80 en 90. En dan gaan ze naar van die eightiespartiesHallo, er wordt nu ook nog muziek gemaakt!
Eensgelijksquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:20 schreef Descendent het volgende:
[..]
80's parties zijn tof. (en ik ben 30).
Uit mijn omgeving zie ik dat mensen uit 1985 en later, dat zij juist veel huidige underground pop-rock queens of the stoneage achtige dingen luisteren. En dus ook pop-rock achtige metal-minimal-electric-experimental-core weet ik veel. Dit zijn ook de mensen die vanaf het nieuwe millenium alle stijlen door mekaar gooien als ijz een benad beginnen, pop-rock-metal-rap-klassiek. Ik mag hun muzieksmaak niet zoquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik kijk naar wat ik aan muziek heb van voor mijn tijd dan blijf ik toch wel hangen bij de Doors. Daar heb ik alles van, ik was 5 toen Jim niet meer uit zijn badkuip kwam. En verder wat oude Stones.
Is dat eisbar van Grauzone? Is dat al zo oud, dat wist ik niet. Dat is wel een tof nummer, Eisbare mussen nicht weinen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Het ligt er een beetje aan welke 80s party maar er zijn hele toffe. Bij mijn eigen feestjes beginnen mensen pas te dansen als eisbär op staat
Wat is er erg aan het mixen van stijlen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Uit mijn omgeving zie ik dat mensen uit 1985 en later, dat zij juist veel huidige underground pop-rock queens of the stoneage achtige dingen luisteren. En dus ook pop-rock achtige metal-minimal-electric-experimental-core weet ik veel. Dit zijn ook de mensen die vanaf het nieuwe millenium alle stijlen door mekaar gooien als ijz een benad beginnen, pop-rock-metal-rap-klassiek. Ik mag hun muzieksmaak niet zo
Was de tijd dat je geen contact met het publiek moest zoeken volgens de Engelse pers.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:28 schreef n0r het volgende:
Ongeveer 98% wat ik luister is van voor '88 schat ik zo :p
Precies als iemand 8 voorbeelden geeft ben ik selectief.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo zie je maar weer dat tong nooit links aanklikt. Hij heeft het over Ride
Gelijk heb je. Na 50 keer Crazy Horses, Sailing of The Nozems hou ik ook wel zo'n beetje op met aanklikken.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies als iemand 8 voorbeelden geeft ben ik selectief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |