De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die lotingen dan voor vervolgopleidingen waar je cijfers wel van belang zijn?quote:Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
haten op zesjescultuur
alsof iemand je vraagt later als je solliciteerd op een baan; ZO BART, WAT HEB JIJ VOOR JE MAATSCHAPPIJLEER TOETS GEHAALD IN DE EERSTE TOETSWEEK VAN HET 5 VWO? ahaha
vmbo - havo of vwo is genoeg, gaat om de paper + vakkenpakket en dit is dan 15% want de rest is VERVOLGOPLEIDING dat telt.
Deal!!quote:Op maandag 7 november 2011 18:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]mits je elke dag voor me kookt
lotingstudie willen doenquote:Op maandag 7 november 2011 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
En die lotingen dan voor vervolgopleidingen waar je cijfers wel van belang zijn?
Bijna volledige baangarantie als je het haalt.quote:
Stoppen boven, teller rechtsonder. Aardschakelaar heb je blijkbaar niet.quote:
kutautist, het gaat om wat je leuk vind en niet om statistieken. hont dat je bentquote:Op maandag 7 november 2011 18:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bijna volledige baangarantie als je het haalt.
gewoon wel lekkere half harde, beetje stinken omdat ik gister heb gezopenquote:
Je kon me ook gewoon vragen of een opleiding zoals bijvoorbeeld bio-medische wetenschappen me gewoon leuk leek, in plaats van gelijk te gaan schelden.quote:Op maandag 7 november 2011 18:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kutautist, het gaat om wat je leuk vind en niet om statistieken. hont dat je bent
Wie?quote:Op maandag 7 november 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind sommige FOK!kers een stuk minder lief nu
Mono en Ezechielkquote:
Jawel, linksboven dacht ik.quote:Op maandag 7 november 2011 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aardschakelaar heb je blijkbaar niet.
Je kan mij best wel eens een welgemeend complimentje gevenquote:
Wat zijn dat voor schakelaars daaronder?quote:
Jawel dat is de enige die ik weet, die zit boven de teller!quote:Op maandag 7 november 2011 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stoppen boven, teller rechtsonder. Aardschakelaar heb je blijkbaar niet.
Die zijn van die zekeringen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor schakelaars daaronder?
Stoppen zijn keramische zekeringen die je maar één keer kan gebruiken.quote:Op maandag 7 november 2011 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Dus ik heb 8 stoppen? Wat is een zekering dan?
Dat vakje?quote:Op maandag 7 november 2011 18:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jawel dat is de enige die ik weet, die zit boven de teller!
Oh. Ik hou m'n mond wel weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op maandag 7 november 2011 18:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh. Ik hou m'n mond wel weer.
Goede spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, nu zie ik het.quote:Op maandag 7 november 2011 18:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja het is een beetje overbelicht maar dat witte ding daarin is een draaiknop
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Vraag of hij een wheelie kanquote:Op maandag 7 november 2011 18:25 schreef monkyyy het volgende:
Trage chinees mag weleens opschieten met mijn eten.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag mij af waarom ik dit ga posten. Maar ja, boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Die staat op 1 en niet op 0, want dan heb ik hier ook geen stroomquote:Op maandag 7 november 2011 18:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, nu zie ik het.Maar staat die wel goed dan?
[..]
Eetsmakkelijk mevouwquote:Op maandag 7 november 2011 18:25 schreef monkyyy het volgende:
Trage chinees mag weleens opschieten met mijn eten.
quote:Op maandag 7 november 2011 18:28 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie hem de oprit opkomen, ik ga eten, doei
quote:
Niet vergeten om het te vragen hequote:Op maandag 7 november 2011 18:28 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie hem de oprit opkomen, ik ga eten, doei
Ligt eraan, niet alle groepen hoeven te zijn aangesloten op de aardschakelaar.quote:Op maandag 7 november 2011 18:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die staat op 1 en niet op 0, want dan heb ik hier ook geen stroom
Is dat een fetisj van je? Aan afgespoelde vaat ruiken? Krijg je nu een klein stijfje?quote:Op maandag 7 november 2011 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik aan mn bord ruik, welke ik net afgespoeld heb met koud water ruik ik nog soep, nu heb ik zin in soep
quote:Op maandag 7 november 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een fetisj van je? Aan afgespoelde vaat ruiken? Krijg je nu een klein stijfje?
beter leer je afwassen daarmee verwijder je alle etensgeuren van je porselein en bestek!quote:Op maandag 7 november 2011 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik aan mn bord ruik, welke ik net afgespoeld heb met koud water ruik ik nog soep, nu heb ik zin in soep
[..]
wha ben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt kapotknap. vanaf nu doe ik enkel lief tegen je
![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wha ben jij datecht kapotknap. vanaf nu doe ik enkel lief tegen je
Tijd is relatief en gaat langzamer naarmate massa sneller gaat, wel ten opzichte van die massa natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2011 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eerlijkheid kent geen tijd liefje
quote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op maandag 7 november 2011 18:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
dat zijn die zwarte knoppen boven die witte stoppen toch? Bij mij zijn ze wit.quote:Op maandag 7 november 2011 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stoppen boven, teller rechtsonder. Aardschakelaar heb je blijkbaar niet.
Dat is monkyyy niet. maar monkyyy is ook knap hoor. en ze is lief en poker-pro enzo.. ik word al geil bij de gedachte. damn...!quote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Er is in het algemeen maar één aardschakelaar per huis en meestal is hij groen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
dat zijn die zwarte knoppen boven die witte stoppen toch? Bij mij zijn ze wit.
Nee, ik ruik altijd even, als het te erg stinkt spoel ik het nog een keer af, ik heb een afwasfobiequote:Op maandag 7 november 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een fetisj van je? Aan afgespoelde vaat ruiken? Krijg je nu een klein stijfje?
Ohquote:Op maandag 7 november 2011 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is in het algemeen maar één aardschakelaar per huis en meestal is hij groen.
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is monkyyy niet. maar monkyyy is ook knap hoor. en ze is lief en poker-pro enzo.. ik word al geil bij de gedachte. damn...!
Zodra er lekstroom ontstaat schakelt hij de stroom uit, het is een omgekeerde zekering.quote:Op maandag 7 november 2011 18:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
OhEn waar is zo'n aardelekschakeldingekes dan nou voor enzo?
Gek is dat he. En als je het met warm water doet dat het dan minder is.quote:Op maandag 7 november 2011 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Even quoten ditquote:Op maandag 7 november 2011 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is monkyyy niet. maar monkyyy is ook knap hoor. en ze is lief en poker-pro enzo.. ik word al geil bij de gedachte. damn...!
En wat is een lekstroom dan /lomquote:Op maandag 7 november 2011 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zodra er lekstroom ontstaat schakelt hij de stroom uit, het is een omgekeerde zekering.
Verlies van stroom door een lek.quote:Op maandag 7 november 2011 18:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat is een lekstroom dan /lom
Slechts 2/6 kamers in dit huis met stroom momenteel, de CV behoort tot de groepen die eruit liggenquote:Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gek is dat he. En als je het met warm water doet dat het dan minder is.
jatoch je bent het met mij eens!quote:
Huhquote:
het schuursponsje ietsjes meer aandrukken en iets meer sop een optie ?quote:Op maandag 7 november 2011 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Slechts 2/6 kamers in dit huis met stroom momenteel, de CV behoort tot de groepen die eruit liggen
Bijvoorbeeld als je je vinger in een stopcontact steekt.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is monkyyy niet. maar monkyyy is ook knap hoor. en ze is lief en poker-pro enzo.. ik word al geil bij de gedachte. damn...!week ook wel dat dat monky nie is natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mnomnomquote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ohh, en uiteraard een flinke lading zout en het vet uit de pan eroverheen gegoten
Boerenkoolquote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik en mijn favoriete lepel vallen aan, 0.5 kg boerenkool met 2 braadworsten erdoorheen![]()
![]()
![]()
fiet fiew... met of zonder saus?quote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik en mijn favoriete lepel vallen aan, 0.5 kg boerenkool met 2 braadworsten erdoorheen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 19:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Laat jouw meterkast eens zien ! (Vonkenboer-foto-topic) # 2
quote:Op maandag 7 november 2011 19:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Boven 4 zitten ook nog 2 zwarte knoppen (ja er mist 1) maar ik hoorde zojuist van een huisgenote dat ze iets gemolt had en nu de huisbaas langskomt om alles te fixen
De saus is het vet uit de panquote:Op maandag 7 november 2011 19:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
fiet fiew... met of zonder saus?
Euroshopper kilopakquote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
0,5 kg boerenkool... zelf gekookt of is 0,5 kg zo inclusief aardappeltjes uit een ah voorverpakt stuk cement
je bent gek man. je weet gewoon niet hoe je het moet klaarmakenquote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef aight1 het volgende:
Boerenkoolranzigste Nederlandse eten wat er is
Jawel, die shit is gewoon zwaar nasty. Elke andere groente ben ik verliefd op, maar boerenkool is echt drie keer niksquote:Op maandag 7 november 2011 19:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent gek man. je weet gewoon niet hoe je het moet klaarmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |