het schuursponsje ietsjes meer aandrukken en iets meer sop een optie ?quote:Op maandag 7 november 2011 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Slechts 2/6 kamers in dit huis met stroom momenteel, de CV behoort tot de groepen die eruit liggen
Bijvoorbeeld als je je vinger in een stopcontact steekt.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is monkyyy niet. maar monkyyy is ook knap hoor. en ze is lief en poker-pro enzo.. ik word al geil bij de gedachte. damn...!week ook wel dat dat monky nie is natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mnomnomquote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ohh, en uiteraard een flinke lading zout en het vet uit de pan eroverheen gegoten
Boerenkoolquote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik en mijn favoriete lepel vallen aan, 0.5 kg boerenkool met 2 braadworsten erdoorheen![]()
![]()
![]()
fiet fiew... met of zonder saus?quote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik en mijn favoriete lepel vallen aan, 0.5 kg boerenkool met 2 braadworsten erdoorheen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 19:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Laat jouw meterkast eens zien ! (Vonkenboer-foto-topic) # 2
quote:Op maandag 7 november 2011 19:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Boven 4 zitten ook nog 2 zwarte knoppen (ja er mist 1) maar ik hoorde zojuist van een huisgenote dat ze iets gemolt had en nu de huisbaas langskomt om alles te fixen
De saus is het vet uit de panquote:Op maandag 7 november 2011 19:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
fiet fiew... met of zonder saus?
Euroshopper kilopakquote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
0,5 kg boerenkool... zelf gekookt of is 0,5 kg zo inclusief aardappeltjes uit een ah voorverpakt stuk cement
je bent gek man. je weet gewoon niet hoe je het moet klaarmakenquote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef aight1 het volgende:
Boerenkoolranzigste Nederlandse eten wat er is
Jawel, die shit is gewoon zwaar nasty. Elke andere groente ben ik verliefd op, maar boerenkool is echt drie keer niksquote:Op maandag 7 november 2011 19:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent gek man. je weet gewoon niet hoe je het moet klaarmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |