quote:Op maandag 7 november 2011 18:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh. Ik hou m'n mond wel weer.
wha ben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt kapotknap. vanaf nu doe ik enkel lief tegen je
![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wha ben jij datecht kapotknap. vanaf nu doe ik enkel lief tegen je
Tijd is relatief en gaat langzamer naarmate massa sneller gaat, wel ten opzichte van die massa natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2011 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eerlijkheid kent geen tijd liefje
quote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op maandag 7 november 2011 18:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
dat zijn die zwarte knoppen boven die witte stoppen toch? Bij mij zijn ze wit.quote:Op maandag 7 november 2011 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stoppen boven, teller rechtsonder. Aardschakelaar heb je blijkbaar niet.
Dat is monkyyy niet. maar monkyyy is ook knap hoor. en ze is lief en poker-pro enzo.. ik word al geil bij de gedachte. damn...!quote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Er is in het algemeen maar één aardschakelaar per huis en meestal is hij groen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
dat zijn die zwarte knoppen boven die witte stoppen toch? Bij mij zijn ze wit.
Nee, ik ruik altijd even, als het te erg stinkt spoel ik het nog een keer af, ik heb een afwasfobiequote:Op maandag 7 november 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een fetisj van je? Aan afgespoelde vaat ruiken? Krijg je nu een klein stijfje?
Ohquote:Op maandag 7 november 2011 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is in het algemeen maar één aardschakelaar per huis en meestal is hij groen.
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is monkyyy niet. maar monkyyy is ook knap hoor. en ze is lief en poker-pro enzo.. ik word al geil bij de gedachte. damn...!
Zodra er lekstroom ontstaat schakelt hij de stroom uit, het is een omgekeerde zekering.quote:Op maandag 7 november 2011 18:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
OhEn waar is zo'n aardelekschakeldingekes dan nou voor enzo?
Gek is dat he. En als je het met warm water doet dat het dan minder is.quote:Op maandag 7 november 2011 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik aan mn bord ruik, welke ik net afgespoeld heb met koud water ruik ik nog soep, nu heb ik zin in soep
Even quoten ditquote:Op maandag 7 november 2011 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is monkyyy niet. maar monkyyy is ook knap hoor. en ze is lief en poker-pro enzo.. ik word al geil bij de gedachte. damn...!
En wat is een lekstroom dan /lomquote:Op maandag 7 november 2011 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zodra er lekstroom ontstaat schakelt hij de stroom uit, het is een omgekeerde zekering.
Verlies van stroom door een lek.quote:Op maandag 7 november 2011 18:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat is een lekstroom dan /lom
Slechts 2/6 kamers in dit huis met stroom momenteel, de CV behoort tot de groepen die eruit liggenquote:Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gek is dat he. En als je het met warm water doet dat het dan minder is.
jatoch je bent het met mij eens!quote:
Huhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |