Heb je de zekeringen wel gecheckt? En de grondschakelaar?quote:Op maandag 7 november 2011 18:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Zijn er mensen die verstand hebben van stroom?
Alle stoppen staan nog goed, desondanks heeft alleen mijn kamer nog stroom in dit huis (en de router wonderbaarlijk genoeg)
Zekeringen, grondschakelaar?quote:Op maandag 7 november 2011 18:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je de zekeringen wel gecheckt? En de grondschakelaar?
hij was wel een beetje moeilijk ze deden er in een keer een paar dingen in waarvan ik nooit had gehoordquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 18:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zekeringen, grondschakelaar?
Wat is dezen?
Hoera, zesjescultuur.quote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hij was wel een beetje moeilijk ze deden er in een keer een paar dingen in waarvan ik nooit had gehoord5.5 moet kunnen hoop ik
In de stoppenkast, zit er naast/boven/onder de stoppen een schakelaar? Staat die nog wel goed?quote:Op maandag 7 november 2011 18:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zekeringen, grondschakelaar?
Wat is dezen?
Ja, dat is die voor alle stroom, die hoort op 1 te staan, ik ben hier zo goed inquote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de stoppenkast, zit er naast/boven/onder de stoppen een schakelaar? Staat die nog wel goed?
quote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
ik ben aan het poepen nu
hoi iedereen!
Elektricien bellen en het gezellig maken op je kamer met de hele familiequote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb alle dingen die erop zitten gechecked en heen en weer gedaan, wat nu
Maar de aardschakelaar staat dus goed en alle zekeringen ook?quote:Op maandag 7 november 2011 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, dat is die voor alle stroom, die hoort op 1 te staan, ik ben hier zo goed in
Whatsapp ff een foto van je drol naar Monoquote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
ik ben aan het poepen nu
hoi iedereen!
Mijn familie woont hier nietquote:Op maandag 7 november 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Elektricien bellen en het gezellig maken op je kamer met de hele familie
haten op zesjescultuurquote:
Ja volgens mij wel, alleen is bij 1tje het draaiding eraf, daar mocht ik niet aan zitten toen ik voor het laatst de stroom eraf had en mn vader moest bellenquote:Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar de aardschakelaar staat dus goed en alle zekeringen ook?
Zal ik bij je komen wonen danquote:
kan niet, hij ligt onder mij en mobiel ligt in de woonkamer, problems!quote:Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whatsapp ff een foto van je drol naar Mono
Ik wil ook 1quote:Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whatsapp ff een foto van je drol naar Mono
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |