Ja, snap ik. Ik zou ook verdrietig worden als ik dat moest kijken.quote:Op maandag 7 november 2011 16:40 schreef Zweetteef het volgende:
ik kijk paris bfff wel emotioneel allemaal hoor!!
quote:Op maandag 7 november 2011 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik zou ook verdrietig worden als ik dat moest kijken.
Naisquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 16:53 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
HEE WAS JIJ ER OOK WEER IK MET MIJN TOETS VANMORGEN GEHAD WAS WEL PITTIG HOOR!!
Even zonder grappen. Heb jij een of andere gedragsstoornis oid?quote:Op maandag 7 november 2011 16:53 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
HEE WAS JIJ ER OOK WEER IK MET MIJN TOETS VANMORGEN GEHAD WAS WEL PITTIG HOOR!!
nee waar baseer je dit op/?quote:Op maandag 7 november 2011 16:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Even zonder grappen. Heb jij een of andere gedragsstoornis oid?
quote:Op maandag 7 november 2011 16:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Even zonder grappen. Heb jij een of andere gedragsstoornis oid?
ja ik zei gewoon pittig toetsje toch niets bijzonder ofwel boterhamquote:Op maandag 7 november 2011 16:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar baseer ik dit op? Seriously?
Je komt altijd hysterisch over.quote:Op maandag 7 november 2011 16:59 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja ik zei gewoon pittig toetsje toch niets bijzonder ofwel boterham
quote:
ja maar school is zo DOELOOS!!quote:Op maandag 7 november 2011 17:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet laten opfokken.
Welke toets dan en welk niveau?quote:Op maandag 7 november 2011 16:59 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja ik zei gewoon pittig toetsje toch niets bijzonder ofwel boterham
Jij hebt geen flauw idee hoe het Nederlandse onderwijssysteem werkt hè?quote:
SBRM MARKETINGquote:Op maandag 7 november 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Welke toets dan en welk niveau?
Ja, dat terwijl ze een kaderdiploma heeft, ik vraag me af wie ze heeft geneukt.quote:
IK HEB EERST MBO GEDAAN !!quote:Op maandag 7 november 2011 17:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat terwijl ze een kaderdiploma heeft, ik vraag me af wie ze heeft geneukt.
Nee, dat had ik niet gedacht nee. Nu begin ik me echt af te vragen hoe slecht die opleiding eigenlijk moet zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 17:06 schreef Zweetteef het volgende:
[..]JA HAD JE NIET GEDACHT HE!!! BAM!!
quote:Op maandag 7 november 2011 17:09 schreef aight1 het volgende:
Zweetteef zou mijn type wel kunnen zijn ik val op intelligente vrouwen
BEN PAS NET BEGONNEN HE MAAR IS NIET ZO SLEGT HOOR DIE VAN HET MBO WAS WEL DRAMATISCH SLEGTquote:Op maandag 7 november 2011 17:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat had ik niet gedacht nee. Nu begin ik me echt af te vragen hoe slecht die opleiding eigenlijk moet zijn.
okquote:Op maandag 7 november 2011 17:22 schreef Roburtt het volgende:
kahhh was ik uit ik zo haasten richting sassem om direct te gaan werken en ben al vanaf kwart over 6 wakker en heb 5 uur geslapen vannacht ik ben moe whahaXD
?quote:Op maandag 7 november 2011 17:22 schreef Roburtt het volgende:
kahhh was ik uit ik zo haasten richting sassem om direct te gaan werken en ben al vanaf kwart over 6 wakker en heb 5 uur geslapen vannacht ik ben moe whahaXD
ja 5 uurquote:Op maandag 7 november 2011 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
?En nu ben je al klaar met werken?
WERKENquote:Op maandag 7 november 2011 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
?En nu ben je al klaar met werken?
nee zo eten en dan slaap ik vanavond nietquote:
Bijstandquote:
Nee, zij haalt natuurlijk geld bij haar pimp.quote:
ah, liggend geld verdienen.quote:Op maandag 7 november 2011 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zij haalt natuurlijk geld bij haar pimp.
ik ook.quote:
KNAP HOOR, JIJ BENT VAST DE ENIGE DIE DAT DOET!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
omdat dat mijn hobby is.quote:
JIJ KUNT ALLEEN MAAR HATEN OMDAT JE ZELF EEN BOTERHAM BENTquote:Op maandag 7 november 2011 17:27 schreef Nectar het volgende:
Mensen die nu nog steeds niet weten dat zweetteef een troll is.
met d'r zweetteefquote:Op maandag 7 november 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
Je werkt omdat je geld nodig hebt, hoe kom jij aan je geld Zweetteef?
Rezania heeft mij geleerd hoe ik moet haten.quote:Op maandag 7 november 2011 17:31 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
JIJ KUNT ALLEEN MAAR HATEN OMDAT JE ZELF EEN BOTERHAM BENT
oudersquote:Op maandag 7 november 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
Je werkt omdat je geld nodig hebt, hoe kom jij aan je geld Zweetteef?
verwende kinderenquote:
Jezus Christus, ik krijg al niks meer van mijn ouders sinds ik 18 ben en jij vraagt hun nu nog steeds om geld?quote:
waarom zou ik als ze mij dat graag geven ?quote:Op maandag 7 november 2011 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus Christus, ik krijg al niks meer van mijn ouders sinds ik 18 ben en jij vraagt hun nu nog steeds om geld?Ga werken mens.
Heb je ze dat ooit gevraagd?quote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
waarom zou ik als ze mij dat graag geven ?
Je weet toch wel dat het op jou leeftijd belangrijk is om ervaring op te doen en (financieel) zelfstandig te worden?quote:Op maandag 7 november 2011 17:40 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nou ze zeggen nooit ga zelf werken voor je geld of iets dergelijks.
waarom is dat belangrijk dan nu ? het word pas belangrijk als je werkt huis hebt.quote:Op maandag 7 november 2011 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat het op jou leeftijd belangrijk is om ervaring op te doen en (financieel) zelfstandig te worden?
Laat maar zitten, blijkbaar heb jij een totaal ander beeld van hoe de wereld werkt dan ik.quote:Op maandag 7 november 2011 17:42 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
waarom is dat belangrijk dan nu ? het word pas belangrijk als je werkt huis hebt.
ga ik pas na eten doen!! maar zolang mijn ouders mij geld geven maakt het niet uit wat ik uitgeef toch?quote:Op maandag 7 november 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat maar zitten, blijkbaar heb jij een totaal ander beeld van hoe de wereld werkt dan ik.Ga nu maar je huiswerk maken.
Nee, natuurlijk niet, geef gewoon hun hele vermogen uit joh, het boeit ze toch niks.quote:Op maandag 7 november 2011 17:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ga ik pas na eten doen!! maar zolang mijn ouders mij geld geven maakt het niet uit wat ik uitgeef toch?
je moet ook niet overdrijven!!quote:Op maandag 7 november 2011 17:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, geef gewoon hun hele vermogen uit joh, het boeit ze toch niks.
Nee, maar wel dat je moet gaan werken zodat je geleidelijk financieel onafhankelijk kan worden.quote:Op maandag 7 november 2011 17:48 schreef Zweetteef het volgende:
Dus jij zegt vanaf je 18 moet je voor alles zelf zorgen qua financiën ?
Als je op de universiteit zit heb je het al druk genoeg mang, maar bij zweetteef is het waar met haar MBO.quote:Op maandag 7 november 2011 17:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat je moet gaan werken zodat je geleidelijk financieel onafhankelijk kan worden.
bij de introductie van school zeiden ze dat je niet naast je studie kon werkenquote:Op maandag 7 november 2011 17:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat je moet gaan werken zodat je geleidelijk financieel onafhankelijk kan worden.
ik doe niet mbo!!quote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Als je op de universiteit zit heb je het al druk genoeg mang, maar bij zweetteef is het waar met haar MBO.
Natuurlijk kan dat wel, wie houdt je tegen dan?quote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
bij de introductie van school zeiden ze dat je niet naast je studie kon werken
de studielast!!quote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel, wie houdt je tegen dan?
Jij doet echt nooit HBO als je zo bent als je nu aan het pratenquote:Op maandag 7 november 2011 17:52 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee dat heb ik gedaan!!! ik doe nu hbo!!
wedden dat ik hbo doe!quote:Op maandag 7 november 2011 17:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jij doet echt nooit HBO als je zo bent als je nu aan het praten.
Dat doe je zelf.quote:
ja maar dat zijn nerdjes.quote:Op maandag 7 november 2011 17:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat doe je zelf.Ik ken genoeg mensen die een universitaire opleiding doen en daarnaast nog werken, gewoon een kwestie van goed plannen en doorwerken.
Nee, dat zijn ambitieuze en gemotiveerde mensen die later succesvol worden. Dat in tegenstelling tot huilebalken zoals jij.quote:
ik word later ook succesvol ik kan nu alleen de motivatie voor school (nog) niet vinden.quote:Op maandag 7 november 2011 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ambitieuze en gemotiveerde mensen die later succesvol worden. Dat in tegenstelling tot huilebalken zoals jij.
Laat maar, je wil het gewoon niet begrijpen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:00 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik word later ook succesvol ik kan nu alleen de motivatie voor school (nog) niet vinden.
JIJ WIL HET NIET BEGRIJPENquote:Op maandag 7 november 2011 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat maar, je wil het gewoon niet begrijpen.
Heb je de zekeringen wel gecheckt? En de grondschakelaar?quote:Op maandag 7 november 2011 18:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Zijn er mensen die verstand hebben van stroom?
Alle stoppen staan nog goed, desondanks heeft alleen mijn kamer nog stroom in dit huis (en de router wonderbaarlijk genoeg)
Zekeringen, grondschakelaar?quote:Op maandag 7 november 2011 18:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je de zekeringen wel gecheckt? En de grondschakelaar?
hij was wel een beetje moeilijk ze deden er in een keer een paar dingen in waarvan ik nooit had gehoordquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 18:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zekeringen, grondschakelaar?
Wat is dezen?
Hoera, zesjescultuur.quote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hij was wel een beetje moeilijk ze deden er in een keer een paar dingen in waarvan ik nooit had gehoord5.5 moet kunnen hoop ik
In de stoppenkast, zit er naast/boven/onder de stoppen een schakelaar? Staat die nog wel goed?quote:Op maandag 7 november 2011 18:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zekeringen, grondschakelaar?
Wat is dezen?
Ja, dat is die voor alle stroom, die hoort op 1 te staan, ik ben hier zo goed inquote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de stoppenkast, zit er naast/boven/onder de stoppen een schakelaar? Staat die nog wel goed?
quote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
ik ben aan het poepen nu
hoi iedereen!
Elektricien bellen en het gezellig maken op je kamer met de hele familiequote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb alle dingen die erop zitten gechecked en heen en weer gedaan, wat nu
Maar de aardschakelaar staat dus goed en alle zekeringen ook?quote:Op maandag 7 november 2011 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, dat is die voor alle stroom, die hoort op 1 te staan, ik ben hier zo goed in
Whatsapp ff een foto van je drol naar Monoquote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
ik ben aan het poepen nu
hoi iedereen!
Mijn familie woont hier nietquote:Op maandag 7 november 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Elektricien bellen en het gezellig maken op je kamer met de hele familie
haten op zesjescultuurquote:
Ja volgens mij wel, alleen is bij 1tje het draaiding eraf, daar mocht ik niet aan zitten toen ik voor het laatst de stroom eraf had en mn vader moest bellenquote:Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar de aardschakelaar staat dus goed en alle zekeringen ook?
Zal ik bij je komen wonen danquote:
kan niet, hij ligt onder mij en mobiel ligt in de woonkamer, problems!quote:Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whatsapp ff een foto van je drol naar Mono
Ik wil ook 1quote:Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whatsapp ff een foto van je drol naar Mono
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |