je moet ook niet overdrijven!!quote:Op maandag 7 november 2011 17:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, geef gewoon hun hele vermogen uit joh, het boeit ze toch niks.
Nee, maar wel dat je moet gaan werken zodat je geleidelijk financieel onafhankelijk kan worden.quote:Op maandag 7 november 2011 17:48 schreef Zweetteef het volgende:
Dus jij zegt vanaf je 18 moet je voor alles zelf zorgen qua financiën ?
Als je op de universiteit zit heb je het al druk genoeg mang, maar bij zweetteef is het waar met haar MBO.quote:Op maandag 7 november 2011 17:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat je moet gaan werken zodat je geleidelijk financieel onafhankelijk kan worden.
bij de introductie van school zeiden ze dat je niet naast je studie kon werkenquote:Op maandag 7 november 2011 17:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat je moet gaan werken zodat je geleidelijk financieel onafhankelijk kan worden.
ik doe niet mbo!!quote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Als je op de universiteit zit heb je het al druk genoeg mang, maar bij zweetteef is het waar met haar MBO.
Natuurlijk kan dat wel, wie houdt je tegen dan?quote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
bij de introductie van school zeiden ze dat je niet naast je studie kon werken
de studielast!!quote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel, wie houdt je tegen dan?
Jij doet echt nooit HBO als je zo bent als je nu aan het pratenquote:Op maandag 7 november 2011 17:52 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee dat heb ik gedaan!!! ik doe nu hbo!!
wedden dat ik hbo doe!quote:Op maandag 7 november 2011 17:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jij doet echt nooit HBO als je zo bent als je nu aan het praten.
Dat doe je zelf.quote:
ja maar dat zijn nerdjes.quote:Op maandag 7 november 2011 17:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat doe je zelf.Ik ken genoeg mensen die een universitaire opleiding doen en daarnaast nog werken, gewoon een kwestie van goed plannen en doorwerken.
Nee, dat zijn ambitieuze en gemotiveerde mensen die later succesvol worden. Dat in tegenstelling tot huilebalken zoals jij.quote:
ik word later ook succesvol ik kan nu alleen de motivatie voor school (nog) niet vinden.quote:Op maandag 7 november 2011 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ambitieuze en gemotiveerde mensen die later succesvol worden. Dat in tegenstelling tot huilebalken zoals jij.
Laat maar, je wil het gewoon niet begrijpen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:00 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik word later ook succesvol ik kan nu alleen de motivatie voor school (nog) niet vinden.
JIJ WIL HET NIET BEGRIJPENquote:Op maandag 7 november 2011 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat maar, je wil het gewoon niet begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |