JIJ KUNT ALLEEN MAAR HATEN OMDAT JE ZELF EEN BOTERHAM BENTquote:Op maandag 7 november 2011 17:27 schreef Nectar het volgende:
Mensen die nu nog steeds niet weten dat zweetteef een troll is.
met d'r zweetteefquote:Op maandag 7 november 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
Je werkt omdat je geld nodig hebt, hoe kom jij aan je geld Zweetteef?
Rezania heeft mij geleerd hoe ik moet haten.quote:Op maandag 7 november 2011 17:31 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
JIJ KUNT ALLEEN MAAR HATEN OMDAT JE ZELF EEN BOTERHAM BENT
oudersquote:Op maandag 7 november 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
Je werkt omdat je geld nodig hebt, hoe kom jij aan je geld Zweetteef?
verwende kinderenquote:
Jezus Christus, ik krijg al niks meer van mijn ouders sinds ik 18 ben en jij vraagt hun nu nog steeds om geld?quote:
waarom zou ik als ze mij dat graag geven ?quote:Op maandag 7 november 2011 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus Christus, ik krijg al niks meer van mijn ouders sinds ik 18 ben en jij vraagt hun nu nog steeds om geld?Ga werken mens.
Heb je ze dat ooit gevraagd?quote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
waarom zou ik als ze mij dat graag geven ?
Je weet toch wel dat het op jou leeftijd belangrijk is om ervaring op te doen en (financieel) zelfstandig te worden?quote:Op maandag 7 november 2011 17:40 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nou ze zeggen nooit ga zelf werken voor je geld of iets dergelijks.
waarom is dat belangrijk dan nu ? het word pas belangrijk als je werkt huis hebt.quote:Op maandag 7 november 2011 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat het op jou leeftijd belangrijk is om ervaring op te doen en (financieel) zelfstandig te worden?
Laat maar zitten, blijkbaar heb jij een totaal ander beeld van hoe de wereld werkt dan ik.quote:Op maandag 7 november 2011 17:42 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
waarom is dat belangrijk dan nu ? het word pas belangrijk als je werkt huis hebt.
ga ik pas na eten doen!! maar zolang mijn ouders mij geld geven maakt het niet uit wat ik uitgeef toch?quote:Op maandag 7 november 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat maar zitten, blijkbaar heb jij een totaal ander beeld van hoe de wereld werkt dan ik.Ga nu maar je huiswerk maken.
Nee, natuurlijk niet, geef gewoon hun hele vermogen uit joh, het boeit ze toch niks.quote:Op maandag 7 november 2011 17:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ga ik pas na eten doen!! maar zolang mijn ouders mij geld geven maakt het niet uit wat ik uitgeef toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |