En je weet de username ook?quote:Op maandag 7 november 2011 15:05 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme collega blijkt ook een fokker te zijnNu maar lulverhaal verteld over af en toe in politiek/nieuws kijken
Net goed voor jequote:Op maandag 7 november 2011 15:05 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme collega blijkt ook een fokker te zijnNu maar lulverhaal verteld over af en toe in politiek/nieuws kijken
Ik wil mijn borsten kwijt.quote:Op maandag 7 november 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haat vrouw zijn echt zo erg he
Als je er rugpijn van krijgt dan wordt het vergoed door ziekenfonds hequote:Op maandag 7 november 2011 15:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik wil mijn borsten kwijt.
Rugpijn en alles dit dat
Vruowen hebben het ook erger alles is zo duur.
Van die hokken voor je borste bij die die livera winkels.
Die surfplanken en torpedo's voor in je onderbroek.
WEETJE HOE DUUR>?
DAT DOET DAN NOG MEER PIJN BOVENOP ALLE PIJN DIE JE AL HEBT
pijn in de portomonnee![]()
Zullen we straks gaan nagellakken ?quote:Op maandag 7 november 2011 15:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Chick:
Chocolate Chick
MoerasKat
Spaceinvaders
dudesque
JijHebtGeenRokje
DevisWhore
Omdatappel
klinkerbotsing
sararaats
Meloewa
Angel-Joy
yvonne
brechtje
Dimens
Drommeldaris
Wat is dezen?
Jij mag in die zielige kalenderquote:Op maandag 7 november 2011 15:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Chick:
Chocolate Chick
MoerasKat
Spaceinvaders
dudesque
JijHebtGeenRokje
DevisWhore
Omdatappel
klinkerbotsing
sararaats
Meloewa
Angel-Joy
yvonne
brechtje
Dimens
Drommeldaris
Wat is dezen?
Gezien het lijstje ben ik blij dat ik er niet tussen staquote:Op maandag 7 november 2011 15:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Chick:
Chocolate Chick
MoerasKat
Spaceinvaders
dudesque
JijHebtGeenRokje
DevisWhore
Omdatappel
klinkerbotsing
sararaats
Meloewa
Angel-Joy
yvonne
brechtje
Dimens
Drommeldaris
Wat is dezen?
Als chick jaquote:Op maandag 7 november 2011 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag in die zielige kalender
Het lijstje gaat verder naar onder door, je staat er wel inquote:Op maandag 7 november 2011 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezien het lijstje ben ik blij dat ik er niet tussen sta
Ez staat in het dudes lijstje hequote:Op maandag 7 november 2011 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezien het lijstje ben ik blij dat ik er niet tussen sta
Godgloeiende wie heeft mijn naam genoemdquote:Op maandag 7 november 2011 15:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het lijstje gaat verder naar onder door, je staat er wel in
Wat is de username?quote:Op maandag 7 november 2011 15:05 schreef Flippiee het volgende:
Blij dat ik een man ben!quote:Op maandag 7 november 2011 15:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nou je heb eieren die dwars zitten
dan krijgen vruowen tussen hun menstruaties in ook nog buikpijn
en misselijkheidjes en krampjes.
Rare verhalen hierboven.quote:
Oh ja want jij bent helemaal niet van de rare verhalenquote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat is de username?
[..]
Blij dat ik een man ben!
[..]
Rare verhalen hierboven.
Awww how cutequote:
Geen neuk! Ik geef het!quote:
Fijn ik heb de laatste tijd vooral nachtmerries of gewoon veel te vage dromenquote:Op maandag 7 november 2011 15:35 schreef Dalando het volgende:
Iedere droom die je in je leven hebt is een revisie van alles wat in je leven gebeurd is
wees de droom zelvequote:Op maandag 7 november 2011 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn ik heb de laatste tijd vooral nachtmerries of gewoon veel te vage dromen
Ik ben toch al de droom van menig manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zie je wel dat ik een dikke reet hebquote:
Sinds wanneer is daar wat mis mee.quote:Op maandag 7 november 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik een dikke reet heb
Sinds nuquote:Op maandag 7 november 2011 16:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sinds wanneer is daar wat mis mee.
Hehehequote:Op maandag 7 november 2011 16:00 schreef BBQSausage het volgende:
Atheism is a non-prophet organization.
Haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |