De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die lotingen dan voor vervolgopleidingen waar je cijfers wel van belang zijn?quote:Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
haten op zesjescultuur
alsof iemand je vraagt later als je solliciteerd op een baan; ZO BART, WAT HEB JIJ VOOR JE MAATSCHAPPIJLEER TOETS GEHAALD IN DE EERSTE TOETSWEEK VAN HET 5 VWO? ahaha
vmbo - havo of vwo is genoeg, gaat om de paper + vakkenpakket en dit is dan 15% want de rest is VERVOLGOPLEIDING dat telt.
Deal!!quote:Op maandag 7 november 2011 18:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]mits je elke dag voor me kookt
lotingstudie willen doenquote:Op maandag 7 november 2011 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
En die lotingen dan voor vervolgopleidingen waar je cijfers wel van belang zijn?
Bijna volledige baangarantie als je het haalt.quote:
Stoppen boven, teller rechtsonder. Aardschakelaar heb je blijkbaar niet.quote:
kutautist, het gaat om wat je leuk vind en niet om statistieken. hont dat je bentquote:Op maandag 7 november 2011 18:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bijna volledige baangarantie als je het haalt.
gewoon wel lekkere half harde, beetje stinken omdat ik gister heb gezopenquote:
Je kon me ook gewoon vragen of een opleiding zoals bijvoorbeeld bio-medische wetenschappen me gewoon leuk leek, in plaats van gelijk te gaan schelden.quote:Op maandag 7 november 2011 18:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kutautist, het gaat om wat je leuk vind en niet om statistieken. hont dat je bent
Wie?quote:Op maandag 7 november 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind sommige FOK!kers een stuk minder lief nu
Mono en Ezechielkquote:
Jawel, linksboven dacht ik.quote:Op maandag 7 november 2011 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aardschakelaar heb je blijkbaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |