de eerste 2 delen zijn hier ook niet uitgebracht. Deel 3 is al uit in de VS dus zal wel ergens in januari op dvd verschijnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door kevin_ op 16-11-2011 18:43:06 ]
Aan je laatste opmerking te zien begrijp je helemaal niets van de film, jammer.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:35 schreef foreverman het volgende:
Drive: film die je of schitterend vindt, of helemaal niks. Ik hoor tot de laatste met die mening. Pretentieuze rommel wat een beetje stuurloos rondzwalkt met een acteur die onder het mom van 'ik ben cool' een beetje wazig in de rondte kijkt. Er wordt trouwens opvallend weinig gereden in een film met die titel![]()
Vergelijkingen met dit pareltje (een soort bizarre mis van een filmhuisfilm met prachtige decors, actie en humor) zijn er volgens mij niet echt, maar als je Layer Cake nog niet heb gezien, moet je die beslist zien. Geweldige film.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:33 schreef Longslar het volgende:
In Bruges is echt geniaal, ik heb het gevoel dat ik alle vergelijkbare films wel heb gekeken. Iemand nog suggesties?
quote:A test pilot is granted a mystical green ring that bestows him with otherworldly powers, as well as membership into an intergalactic squadron tasked with keeping peace within the universe.
Ik heb deel 1 toch in de bioscoop gezienquote:Op woensdag 16 november 2011 15:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
de eerste 2 delen zijn hier ook niet uitgebracht. Deel 3 is al uit in de VS dus zal wel ergens in januari op dvd verschijnen
Gecorrigeerd.quote:
Aan jouw opmerking te zien begrijp jij de ironie van die laatste zin niet, ook beetje jammer.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Aan je laatste opmerking te zien begrijp je helemaal niets van de film, jammer.
Ik denk dat je 'm goed moet vinden.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:31 schreef RedAlert het volgende:
Ik heb net gekeken naar "Black swan" weet eigenlijk nog niet echt wat ik ervan moet vinden.
Het is idd wel een bijzondere film, lekker duister vooral bepaalde stukken uit de film icm de filmmuziek.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'm goed moet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De animaties zien er ook voortreffelijk uit. Voor de rest een heel erg goede avonturen film, ik ging naar de bios met het idee hmm eens kijken of ze er een kuifje gevoel in hebben kunnen krijgen (en dat het geen verkapte indiana jones is), en ik moet zeggen dat is ze zeker gelukt!
8.9 / 10En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Waarom komt iedereen altijd met deze gare reactie als iemand een van zijn/haar favoriete films afkraakt. Hij vind hem niks, klaar. Respecteer zijn meningquote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Aan je laatste opmerking te zien begrijp je helemaal niets van de film, jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn cijfer: 8
imdb: 3.8
[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 18-11-2011 21:15:24 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ik ga altijd alleen. Nouja meestal dan. En ik doe ook altijd last minute dus impulsief. geen tijd om afspraken te maken.quote:
Ik ben gek op films met als genre vampies/weerwolvies/zombies/mummies... behalve de drama heb ik wel kunnen genieten. Special effects were ok.quote:
zoeken ff op het net ....is al te downenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:53 schreef kevin_ het volgende:
Ik zou vragen of 'A Serbian Film' ergens draait. Gegarandeerd ballen.
Heb ik het einde gemist over dat vervolg-gedeelte. Nog maar eens kijken dan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
Rise of the Planet of the Apes
Thriller/SciFi?
Ik had nog helemaal niets gelezen over de inhoud van de film, ik ging alleen af op de titel omdat ik alle Planet of the Apes films heb gezien.
Ik verwachtte ook weer een film gesitueerd op een andere planeet, dat bleek niet zo te zijn.
Dit keer speelt het zich gewoon af in de USA, een wetenschapper is bezig met een geneesmiddel tegen Alzheimer dat hij test op op apen, primaten eigenlijk, die, als bijverschijnsel, behoorlijk slim worden van het middel.
Ik vond het een hele goede film, het kwam misschien een beetje langzaam op gang voor mijn smaak, maar op een gegeven moment kwam de spanning er in. De apen zagen er echt goed uit! En er komt een vervolg, dat blijkt wel aan het eind (dat ik bijna miste, omdat het in de aftiteling viel en ik de film al bijna af wilde zetten).
[ afbeelding ]
Ik vind het ook een hele goede film. Heel goed uitgewerkt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
Thriller/SciFi?
Ik had nog helemaal niets gelezen over de inhoud van de film, ik ging alleen af op de titel omdat ik alle Planet of the Apes films heb gezien.
Ik verwachtte ook weer een film gesitueerd op een andere planeet, dat bleek niet zo te zijn.
Dit keer speelt het zich gewoon af in de USA, een wetenschapper is bezig met een geneesmiddel tegen Alzheimer dat hij test op op apen, primaten eigenlijk, die, als bijverschijnsel, behoorlijk slim worden van het middel.
Ik vond het een hele goede film, het kwam misschien een beetje langzaam op gang voor mijn smaak, maar op een gegeven moment kwam de spanning er in. De apen zagen er echt goed uit! En er komt een vervolg, dat blijkt wel aan het eind (dat ik bijna miste, omdat het in de aftiteling viel en ik de film al bijna af wilde zetten).
[ afbeelding ]
Grappig, ik heb deze film ook vandaag gezien. Ik heb, afgezien van dat ik het ook een hele goede film vond, eigenlijk het tegenovergestelde als jij. Het begin van de film vond ik heel sterk, maar op het moment dat 'de spanning' erin kwam, ontspoorde hij wat mij betreft enigszins. Ik had het gevoel dat als ze het klein hadden gehouden, met alleen de hoofdrolspelers, het echt een goede en ontroerende film hadden kunnen laten worden. Wat dat betreft zonde dat het naar een bepaald eindpunt toe moest bewegen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
Thriller/SciFi?
[ afbeelding ]
De originele film (waar dit min of meer een prequel van moet zijn) speelt zich ook niet af op een andere planeet, maar op de onze. Dat is ongeveer heel het punt van de film.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
Thriller/SciFi?
SPOILER!quote:Op zondag 20 november 2011 00:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De originele film (waar dit min of meer een prequel van moet zijn) speelt zich ook niet af op een andere planeet, maar op de onze. Dat is ongeveer heel het punt van de film.
eenschquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Grappig, ik heb deze film ook vandaag gezien. Ik heb, afgezien van dat ik het ook een hele goede film vond, eigenlijk het tegenovergestelde als jij. Het begin van de film vond ik heel sterk, maar op het moment dat 'de spanning' erin kwam, ontspoorde hij wat mij betreft enigszins. Ik had het gevoel dat als ze het klein hadden gehouden, met alleen de hoofdrolspelers, het echt een goede en ontroerende film hadden kunnen laten worden. Wat dat betreft zonde dat het naar een bepaald eindpunt toe moest bewegen.
Je weet op welke planeet de originele films zich afspelen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
Ja, ik weet het, ik was even in de war vanwege het feit dat ze in die film met een ruimtevaartuig neerstortten en dachten dat het een andere planeet wasquote:Op zondag 20 november 2011 00:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De originele film (waar dit min of meer een prequel van moet zijn) speelt zich ook niet af op een andere planeet, maar op de onze. Dat is ongeveer heel het punt van de film.
The Planet of the Apes?quote:Op zondag 20 november 2011 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet op welke planeet de originele films zich afspelen?
Geweldige film inderdaad, door die film ook alle Ghibli's gekeken. En inderdaad, die japanse stemmen geven de film echt de sfeer die erbij hoort!quote:Op zondag 20 november 2011 10:01 schreef Eenskijken het volgende:
[ afbeelding ]
Beste animatiefilm die ik tot nu toe gezien heb![]()
![]()
, en ook de eerste Ghibli film (/shame
). Fantastisch geanimeerd, echt honderd keer beter dan die disney troep of wat dan ook, prachtig verhaal en die wereld is ook geweldig opgebouwd. Mijn enige kritiekpuntje is dat het einde wat snel kwam, alsof ze op het laatst in tijdnood kwamen. Verder niets dan lof.
Ik weet iig wat me te doen staat, nog meer Ghibli producties kijken
Ik heb overigens de japanse versie gezien, met engelse ondertiteling. Er zijn ook engelse stemmen, maar mijn ervaring is dat je het beter origineel kan zien (en japanse stemmen zijn gewoon tof)
mijn cijfer: 9
Nog heel veel plezier met de andere Ghibli filmsquote:Op zondag 20 november 2011 10:01 schreef Eenskijken het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
). Fantastisch geanimeerd, echt honderd keer beter dan die disney troep of wat dan ook, prachtig verhaal en die wereld is ook geweldig opgebouwd. Mijn enige kritiekpuntje is dat het einde wat snel kwam, alsof ze op het laatst in tijdnood kwamen. Verder niets dan lof.
Ik heb overigens de japanse versie gezien, met engelse ondertiteling. Er zijn ook engelse stemmen, maar mijn ervaring is dat je het beter origineel kan zien (en japanse stemmen zijn gewoon tof)
Als je de cover bekijkt, staat erop dat Disney zich erook mee bemoeitquote:Op zondag 20 november 2011 10:01 schreef Eenskijken het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die verdelen hem buiten Japan en zijn verantwoordelijk voor de Engelse dub, maar met het origineel hebben ze niets te maken.quote:Op zondag 20 november 2011 10:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als je de cover bekijkt, staat erop dat Disney zich erook mee bemoeit
nog nooit gegeten die ghibli films.. maar dan moet ik spirited away ook maar is gaan kijken welke raad je dan nog meer aan? en ook voor volwassenen?quote:Op zondag 20 november 2011 10:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog heel veel plezier met de andere Ghibli films. Wat mij betreft is Spirited away niet eens de beste Ghibli.
Ghibli films zijn voor zowel kinderen als volwassenen. Maar Grave of The Fireflies is behoorlijk serieus en Princess Mononoke (mijn persoonlijke favoriet) kent veel geweld voor een Ghibli.quote:Op zondag 20 november 2011 11:37 schreef casper019 het volgende:
[..]
nog nooit gegeten die ghibli films.. maar dan moet ik spirited away ook maar is gaan kijken welke raad je dan nog meer aan? en ook voor volwassenen?
Zeker ook voor volwassenen. Ze zijn (bijna) allemaal goed. Princess Mononoke, Grave of the Fireflies, Howl's Moving Castle zijn goede aanraders om mee te beginnen naast Spirited Away.quote:Op zondag 20 november 2011 11:37 schreef casper019 het volgende:
[..]
nog nooit gegeten die ghibli films.. maar dan moet ik spirited away ook maar is gaan kijken welke raad je dan nog meer aan? en ook voor volwassenen?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Last House on the Left (1972, VS, Wes Craven)
Deze vroege horrorfilm van Wes Craven is er eentje in het (beetje vergeten) subgenre "rape and revenge". Dit genre was een voorloper van op de slasherhorrors, die zouden volgen in de decennia erna. Het heeft al kenmerken daarvan zoals de twee onschuldige meisjes, die duidelijk het slachtoffer gaan worden en grof geweld. Een groot verschil zit in de moordenaars. In deze film zijn het nog "normale" criminelen en geen moordmachines, zoals Leatherface, Jason of Michael Myers. Natuurlijk zijn de slechterikken redelijk gestoord, zo gestoord dat de leider zijn eigen zoon onder controle houdt door hem een heroïnejunkie te hebben gemaakt, maar het zijn nog geen gezichtsloze psychopaten.
Maar eerlijk gezegd was doordat de film de moordenaars zo'n menselijk gezicht geeft niet zo spannend.
De film werd eigenlijk pas echt goed het laatste halfuur,Ik heb een tijdje geleden de versie uit 2009 gezien. Die vond ik nog best goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 6![]()
http://www.imdb.com/title/tt0844708/
Laatst een keer gezien.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:53 schreef kevin_ het volgende:
Ik zou vragen of 'A Serbian Film' ergens draait. Gegarandeerd ballen.
ben ik niet eens met je, de eerste 15 minuten waren wel ok, de rest is gewoon een standaard soort van actie rommel dat springt van links naar rechts.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:33 schreef planethugo het volgende:
Colombiana
[ afbeelding ]
Weinig van verwacht maar juist een van de betere actiefilms van het jaar. Fijn om eens een keer een ontploffing te zien zonder dat Jason Stathem daarvoor verantwoordelijk is. Zoë Saldana doet het uitstekend als de actieheldin. Lekker tempo, echt goeie actie en nog een aardig verhaaltje ook.
Prima no nonsense actie die geen moment verveelt.
7.8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al met al leuke meid om naar te kijken, verhaal is flut (al honderdduizend keren gedaan) en acteer werk is prutter dan prut
3/10 voor de moeite
quote:Neo military lawyer Kaffee defends Marines accused of murder; they contend they were acting under orders.
quote:ack in middle school after summer vacation, Greg Heffley and his older brother Rodrick must deal with their parents' misguided attempts to have them bond.
quote:Jack Sparrow and Barbossa embark on a quest to find the elusive fountain of youth, only to discover that Blackbeard and his daughter are after it too.
is ie ook leuk voor de ouderen onder ons of toch meer een kinderfilm?quote:Op zondag 20 november 2011 10:01 schreef Eenskijken het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zonder de film ooit gezien te hebben: Voor ouderen. Anime is niet bedoeld voor kinderen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:05 schreef casper019 het volgende:
[..]
is ie ook leuk voor de ouderen onder ons of toch meer een kinderfilm?
Grappig dat iedereen er zo lovend over is, ik vond het een enorm kinderachtige en vervelende film.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zonder de film ooit gezien te hebben: Voor ouderen. Anime is niet bedoeld voor kinderen.
Hangt een beetje af van welke anime. Er is net zo goed anime met kinderen als doelgroep.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zonder de film ooit gezien te hebben: Voor ouderen. Anime is niet bedoeld voor kinderen.
De dikste sex, drugs & rock n roll film. Heerlijk om te kijken, gewoon zo over de top dat het cult is. Duidelijk geinspireerd op Tarantino die de film goed vond.quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren en vandaag gekeken:
Bitch Slap
Naar de collega die dit aanprees kan ik in het vervolg beter ook niet meer luisteren. Hij bleef maar volhouden dat ik deze een keer moest opzoeken en kijken. Had ik dat maar niet gedaan, want dit ging echt he-le-maal nergens over. Wat niet wilt zeggen dat ik me er niet mee vermaakt heb, het was goed voor 106 minuten lang met een smile kijken naar de grootste onzin mogelijk.
Maar om nou te zeggen dat het goed was? Neuh... dat niet. En dat is dan nog extreem zacht uitgedrukt.
Als je ECHT niet weet wat je moet kijken of niets anders te doen hebt dan kun je `m misschien kijken. Heel misschien...
IMDB Cijfer: 4,6/10
Mijn Cijfer: 5,0/10
quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een film voor jong en oud. Net zoals je films hier hebt die voor iedereen geschikt zijn, dat maakt het niet meteen een kinderfilm.quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen er zo lovend over is, ik vond het een enorm kinderachtige en vervelende film.
quote:A man caught in the middle of two simultaneous robberies at the same bank desperately tries to protect the teller with whom he's secretly in love.
wat denk je zelf?quote:Op maandag 21 november 2011 09:25 schreef JDx het volgende:
Cowboys & Aliens
Hahaha, wtf... in welke tijd speelt dit zich af? [ afbeelding ]
hoe weet je dat tarantino m goed vond? het is echt een ongeinspireerde, flauwe film met behalve de dikke tieten niks bijzonders erin. ik hou van het genre en al helemaal van over the top bullshit maar dat zit hier niet eens in. erg matige film.quote:Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De dikste sex, drugs & rock n roll film. Heerlijk om te kijken, gewoon zo over de top dat het cult is. Duidelijk geinspireerd op Tarantino die de film goed vond.
Terecht. Goed? Ach, wat is kwaliteit? Als een film 106 minuten kan boeien, en dat doet Bitch Slap, heb je gewoon een goeie film te pakken.
Probeer dat es met Lars von Trier. Ook geniaal, in zijn soort.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef McWurth het volgende:
[..]
ben ik niet eens met je, de eerste 15 minuten waren wel ok, de rest is gewoon een standaard soort van actie rommel dat springt van links naar rechts.
erg slecht uitgewerkt verhaal zoals gezegd veel te springerig van tijd tot tijd (in de filmtijdlijn) opeens is ze in chicago opeens op een of ander tropish eiland. erg vaag allemaal.
kan over het acteer werk ook niet veel goeds zeggen. slecht uitgewerkte dialogen en actuers die totaal niet overredend waren. zeker de agenten niet, wat een drama zegoverdrijven is ook een vak, prima als je het niets vindt maar een 3? Zoiets geef ik alleen aan de echte scheitfilms. Maargoed ik vind het een van de betere actiefilms van de laatste tijd, in dat genre moet je bepaalde dingen nu eenmaal met een korreltje zout nemen en gewoon achterover leunen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al met al leuke meid om naar te kijken, verhaal is flut (al honderdduizend keren gedaan) en acteer werk is prutter dan prut
3/10 voor de moeite
The Devils Double
Vermakelijke film over de dubbelganger van Udai Hussein, de psycho zoon van Saddam. Hoewel het verhaal wel aangepast is om een spannende film te maken wil ik best geloven dat veel dingen zo gebeurd zijn. Meisjes op straat uitkiezen, meenemen, verkrachten en vermoorden. Alles pakken wat je wil hebben, mensen neerschieten gewoon omdat je er zin in hebt etc. Er zijn overduidelijk wel wat elementen erin gestopt om het filmisch te maken en daarom voelt het niet helemaal getrouw aan zoals het laatste kwartier. En ook nogal vreemd om overal met je dubbelganger rond te gaan lopen en op stap te gaan. Puike prestatie van Dominic Cooper die The Devils Double een meer dan behoorlijke film maakt.
8.0
Gisteren gezien.quote:Op maandag 21 november 2011 10:59 schreef planethugo het volgende:
The Devils Double
[ afbeelding ]
Vermakelijke film over de dubbelganger van Udai Hussein, de psycho zoon van Saddam. Hoewel het verhaal wel aangepast is om een spannende film te maken wil ik best geloven dat veel dingen zo gebeurd zijn. Meisjes op straat uitkiezen, meenemen, verkrachten en vermoorden. Alles pakken wat je wil hebben, mensen neerschieten gewoon omdat je er zin in hebt etc. Er zijn overduidelijk wel wat elementen erin gestopt om het filmisch te maken en daarom voelt het niet helemaal getrouw aan zoals het laatste kwartier. En ook nogal vreemd om overal met je dubbelganger rond te gaan lopen en op stap te gaan. Puike prestatie van Dominic Cooper die The Devils Double een meer dan behoorlijke film maakt.
8.0
blijkbaar vind ik het dus pure bagger. ieder zijn mening dacht dat dat hier de bedoeling was?quote:Op maandag 21 november 2011 10:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak, prima als je het niets vindt maar een 3? Zoiets geef ik alleen aan de echte scheitfilms. Maargoed ik vind het een van de betere actiefilms van de laatste tijd, in dat genre moet je bepaalde dingen nu eenmaal met een korreltje zout nemen en gewoon achterover leunen.
Dat een film 106 minuten kan boeien maakt het nog geen goede filmquote:Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De dikste sex, drugs & rock n roll film. Heerlijk om te kijken, gewoon zo over de top dat het cult is. Duidelijk geinspireerd op Tarantino die de film goed vond.
Terecht. Goed? Ach, wat is kwaliteit? Als een film 106 minuten kan boeien, en dat doet Bitch Slap, heb je gewoon een goeie film te pakken.
Probeer dat es met Lars von Trier. Ook geniaal, in zijn soort.
Gave film!quote:Op maandag 14 november 2011 00:10 schreef casper019 het volgende:
Puss in boots
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Avontuur / Animatie
90 minuten
geregisseerd door Chris Miller (I)
met de stemmen van Antonio Banderas, Zach Galifianakis en Salma Hayek
Puss in Boots, één van de meest geliefde personages uit het Shrek-universum, gaat over de hilarische en moedige avonturen van Puss (Antonio Banderas) wanneer hij samen met het meesterbrein Humpty Dumpty (Zach Galifianakis) en de straatkat Kitty (Salma Hayek) op zoek gaat naar de befaamde Gans met de Gouden Eieren.
coole avontuurlijke animatie film!, zowel leuk voor jong en oud! - miste wel een klein beetje de humor van shrek - maar heb zeker een aantal keer kunnen lachen, en heb me prima met de film vermaakt.. kijkt lekker weg - leuk vermaak!
7+
Die is inderdaad erg goed. Toen Martin Lawrence nog grappig was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:01 schreef RedAlert het volgende:
Nu op de BBC 1
00.50-02.15 Nothing to lose
[ afbeelding ]
Nadat Nick Beam (Tim Robbins) zijn vrouw met zijn baas heeft betrapt, gaat hij er met de blik op oneindig vandoor. Onderweg wordt hij overvallen door T. Paul (Martin Lawrence). Dit gaat echter niet van een leien dakje aangezien Nick toch niets meer te verliezen heeft. De overval verandert in een ontvoering van de overvaller.
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk bedacht en soms ook wel spannend, maar toch geen topper. Ik geef hem een 6,5 ( IMDB 6,8 )
[ Bericht 4% gewijzigd door jpg97 op 22-11-2011 15:39:14 ]Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Sluit ik bij aan. Ook leuk voor de kids!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef AlmightyArjen het volgende:
The Smurfs
[ afbeelding ]
Geweldig gemaakt. Mooi gelet op het origineel. Ook de CGI: perfect voor elkaar. Leuke, vrolijke film: 8
is ie ook leuk voor volwassenen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef AlmightyArjen het volgende:
The Smurfs
[ afbeelding ]
Geweldig gemaakt. Mooi gelet op het origineel. Ook de CGI: perfect voor elkaar. Leuke, vrolijke film: 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |