The Planet of the Apes?quote:Op zondag 20 november 2011 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet op welke planeet de originele films zich afspelen?
Geweldige film inderdaad, door die film ook alle Ghibli's gekeken. En inderdaad, die japanse stemmen geven de film echt de sfeer die erbij hoort!quote:Op zondag 20 november 2011 10:01 schreef Eenskijken het volgende:
[ afbeelding ]
Beste animatiefilm die ik tot nu toe gezien heb![]()
![]()
, en ook de eerste Ghibli film (/shame
). Fantastisch geanimeerd, echt honderd keer beter dan die disney troep of wat dan ook, prachtig verhaal en die wereld is ook geweldig opgebouwd. Mijn enige kritiekpuntje is dat het einde wat snel kwam, alsof ze op het laatst in tijdnood kwamen. Verder niets dan lof.
Ik weet iig wat me te doen staat, nog meer Ghibli producties kijken
Ik heb overigens de japanse versie gezien, met engelse ondertiteling. Er zijn ook engelse stemmen, maar mijn ervaring is dat je het beter origineel kan zien (en japanse stemmen zijn gewoon tof)
mijn cijfer: 9
Nog heel veel plezier met de andere Ghibli filmsquote:Op zondag 20 november 2011 10:01 schreef Eenskijken het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
). Fantastisch geanimeerd, echt honderd keer beter dan die disney troep of wat dan ook, prachtig verhaal en die wereld is ook geweldig opgebouwd. Mijn enige kritiekpuntje is dat het einde wat snel kwam, alsof ze op het laatst in tijdnood kwamen. Verder niets dan lof.
Ik heb overigens de japanse versie gezien, met engelse ondertiteling. Er zijn ook engelse stemmen, maar mijn ervaring is dat je het beter origineel kan zien (en japanse stemmen zijn gewoon tof)
Als je de cover bekijkt, staat erop dat Disney zich erook mee bemoeitquote:Op zondag 20 november 2011 10:01 schreef Eenskijken het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die verdelen hem buiten Japan en zijn verantwoordelijk voor de Engelse dub, maar met het origineel hebben ze niets te maken.quote:Op zondag 20 november 2011 10:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als je de cover bekijkt, staat erop dat Disney zich erook mee bemoeit
nog nooit gegeten die ghibli films.. maar dan moet ik spirited away ook maar is gaan kijken welke raad je dan nog meer aan? en ook voor volwassenen?quote:Op zondag 20 november 2011 10:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog heel veel plezier met de andere Ghibli films. Wat mij betreft is Spirited away niet eens de beste Ghibli.
Ghibli films zijn voor zowel kinderen als volwassenen. Maar Grave of The Fireflies is behoorlijk serieus en Princess Mononoke (mijn persoonlijke favoriet) kent veel geweld voor een Ghibli.quote:Op zondag 20 november 2011 11:37 schreef casper019 het volgende:
[..]
nog nooit gegeten die ghibli films.. maar dan moet ik spirited away ook maar is gaan kijken welke raad je dan nog meer aan? en ook voor volwassenen?
Zeker ook voor volwassenen. Ze zijn (bijna) allemaal goed. Princess Mononoke, Grave of the Fireflies, Howl's Moving Castle zijn goede aanraders om mee te beginnen naast Spirited Away.quote:Op zondag 20 november 2011 11:37 schreef casper019 het volgende:
[..]
nog nooit gegeten die ghibli films.. maar dan moet ik spirited away ook maar is gaan kijken welke raad je dan nog meer aan? en ook voor volwassenen?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Last House on the Left (1972, VS, Wes Craven)
Deze vroege horrorfilm van Wes Craven is er eentje in het (beetje vergeten) subgenre "rape and revenge". Dit genre was een voorloper van op de slasherhorrors, die zouden volgen in de decennia erna. Het heeft al kenmerken daarvan zoals de twee onschuldige meisjes, die duidelijk het slachtoffer gaan worden en grof geweld. Een groot verschil zit in de moordenaars. In deze film zijn het nog "normale" criminelen en geen moordmachines, zoals Leatherface, Jason of Michael Myers. Natuurlijk zijn de slechterikken redelijk gestoord, zo gestoord dat de leider zijn eigen zoon onder controle houdt door hem een heroïnejunkie te hebben gemaakt, maar het zijn nog geen gezichtsloze psychopaten.
Maar eerlijk gezegd was doordat de film de moordenaars zo'n menselijk gezicht geeft niet zo spannend.
De film werd eigenlijk pas echt goed het laatste halfuur,Ik heb een tijdje geleden de versie uit 2009 gezien. Die vond ik nog best goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 6![]()
http://www.imdb.com/title/tt0844708/
Laatst een keer gezien.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:53 schreef kevin_ het volgende:
Ik zou vragen of 'A Serbian Film' ergens draait. Gegarandeerd ballen.
ben ik niet eens met je, de eerste 15 minuten waren wel ok, de rest is gewoon een standaard soort van actie rommel dat springt van links naar rechts.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:33 schreef planethugo het volgende:
Colombiana
[ afbeelding ]
Weinig van verwacht maar juist een van de betere actiefilms van het jaar. Fijn om eens een keer een ontploffing te zien zonder dat Jason Stathem daarvoor verantwoordelijk is. Zoë Saldana doet het uitstekend als de actieheldin. Lekker tempo, echt goeie actie en nog een aardig verhaaltje ook.
Prima no nonsense actie die geen moment verveelt.
7.8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al met al leuke meid om naar te kijken, verhaal is flut (al honderdduizend keren gedaan) en acteer werk is prutter dan prut
3/10 voor de moeite
quote:Neo military lawyer Kaffee defends Marines accused of murder; they contend they were acting under orders.
quote:ack in middle school after summer vacation, Greg Heffley and his older brother Rodrick must deal with their parents' misguided attempts to have them bond.
quote:Jack Sparrow and Barbossa embark on a quest to find the elusive fountain of youth, only to discover that Blackbeard and his daughter are after it too.
is ie ook leuk voor de ouderen onder ons of toch meer een kinderfilm?quote:Op zondag 20 november 2011 10:01 schreef Eenskijken het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zonder de film ooit gezien te hebben: Voor ouderen. Anime is niet bedoeld voor kinderen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:05 schreef casper019 het volgende:
[..]
is ie ook leuk voor de ouderen onder ons of toch meer een kinderfilm?
Grappig dat iedereen er zo lovend over is, ik vond het een enorm kinderachtige en vervelende film.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zonder de film ooit gezien te hebben: Voor ouderen. Anime is niet bedoeld voor kinderen.
Hangt een beetje af van welke anime. Er is net zo goed anime met kinderen als doelgroep.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zonder de film ooit gezien te hebben: Voor ouderen. Anime is niet bedoeld voor kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |