de eerste 2 delen zijn hier ook niet uitgebracht. Deel 3 is al uit in de VS dus zal wel ergens in januari op dvd verschijnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door kevin_ op 16-11-2011 18:43:06 ]
Aan je laatste opmerking te zien begrijp je helemaal niets van de film, jammer.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:35 schreef foreverman het volgende:
Drive: film die je of schitterend vindt, of helemaal niks. Ik hoor tot de laatste met die mening. Pretentieuze rommel wat een beetje stuurloos rondzwalkt met een acteur die onder het mom van 'ik ben cool' een beetje wazig in de rondte kijkt. Er wordt trouwens opvallend weinig gereden in een film met die titel![]()
Vergelijkingen met dit pareltje (een soort bizarre mis van een filmhuisfilm met prachtige decors, actie en humor) zijn er volgens mij niet echt, maar als je Layer Cake nog niet heb gezien, moet je die beslist zien. Geweldige film.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:33 schreef Longslar het volgende:
In Bruges is echt geniaal, ik heb het gevoel dat ik alle vergelijkbare films wel heb gekeken. Iemand nog suggesties?
quote:A test pilot is granted a mystical green ring that bestows him with otherworldly powers, as well as membership into an intergalactic squadron tasked with keeping peace within the universe.
Ik heb deel 1 toch in de bioscoop gezienquote:Op woensdag 16 november 2011 15:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
de eerste 2 delen zijn hier ook niet uitgebracht. Deel 3 is al uit in de VS dus zal wel ergens in januari op dvd verschijnen
Gecorrigeerd.quote:
Aan jouw opmerking te zien begrijp jij de ironie van die laatste zin niet, ook beetje jammer.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Aan je laatste opmerking te zien begrijp je helemaal niets van de film, jammer.
Ik denk dat je 'm goed moet vinden.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:31 schreef RedAlert het volgende:
Ik heb net gekeken naar "Black swan" weet eigenlijk nog niet echt wat ik ervan moet vinden.
Het is idd wel een bijzondere film, lekker duister vooral bepaalde stukken uit de film icm de filmmuziek.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'm goed moet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De animaties zien er ook voortreffelijk uit. Voor de rest een heel erg goede avonturen film, ik ging naar de bios met het idee hmm eens kijken of ze er een kuifje gevoel in hebben kunnen krijgen (en dat het geen verkapte indiana jones is), en ik moet zeggen dat is ze zeker gelukt!
8.9 / 10En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Waarom komt iedereen altijd met deze gare reactie als iemand een van zijn/haar favoriete films afkraakt. Hij vind hem niks, klaar. Respecteer zijn meningquote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Aan je laatste opmerking te zien begrijp je helemaal niets van de film, jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn cijfer: 8
imdb: 3.8
[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 18-11-2011 21:15:24 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ik ga altijd alleen. Nouja meestal dan. En ik doe ook altijd last minute dus impulsief. geen tijd om afspraken te maken.quote:
Ik ben gek op films met als genre vampies/weerwolvies/zombies/mummies... behalve de drama heb ik wel kunnen genieten. Special effects were ok.quote:
zoeken ff op het net ....is al te downenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:53 schreef kevin_ het volgende:
Ik zou vragen of 'A Serbian Film' ergens draait. Gegarandeerd ballen.
Heb ik het einde gemist over dat vervolg-gedeelte. Nog maar eens kijken dan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
Rise of the Planet of the Apes
Thriller/SciFi?
Ik had nog helemaal niets gelezen over de inhoud van de film, ik ging alleen af op de titel omdat ik alle Planet of the Apes films heb gezien.
Ik verwachtte ook weer een film gesitueerd op een andere planeet, dat bleek niet zo te zijn.
Dit keer speelt het zich gewoon af in de USA, een wetenschapper is bezig met een geneesmiddel tegen Alzheimer dat hij test op op apen, primaten eigenlijk, die, als bijverschijnsel, behoorlijk slim worden van het middel.
Ik vond het een hele goede film, het kwam misschien een beetje langzaam op gang voor mijn smaak, maar op een gegeven moment kwam de spanning er in. De apen zagen er echt goed uit! En er komt een vervolg, dat blijkt wel aan het eind (dat ik bijna miste, omdat het in de aftiteling viel en ik de film al bijna af wilde zetten).
[ afbeelding ]
Ik vind het ook een hele goede film. Heel goed uitgewerkt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
Thriller/SciFi?
Ik had nog helemaal niets gelezen over de inhoud van de film, ik ging alleen af op de titel omdat ik alle Planet of the Apes films heb gezien.
Ik verwachtte ook weer een film gesitueerd op een andere planeet, dat bleek niet zo te zijn.
Dit keer speelt het zich gewoon af in de USA, een wetenschapper is bezig met een geneesmiddel tegen Alzheimer dat hij test op op apen, primaten eigenlijk, die, als bijverschijnsel, behoorlijk slim worden van het middel.
Ik vond het een hele goede film, het kwam misschien een beetje langzaam op gang voor mijn smaak, maar op een gegeven moment kwam de spanning er in. De apen zagen er echt goed uit! En er komt een vervolg, dat blijkt wel aan het eind (dat ik bijna miste, omdat het in de aftiteling viel en ik de film al bijna af wilde zetten).
[ afbeelding ]
Grappig, ik heb deze film ook vandaag gezien. Ik heb, afgezien van dat ik het ook een hele goede film vond, eigenlijk het tegenovergestelde als jij. Het begin van de film vond ik heel sterk, maar op het moment dat 'de spanning' erin kwam, ontspoorde hij wat mij betreft enigszins. Ik had het gevoel dat als ze het klein hadden gehouden, met alleen de hoofdrolspelers, het echt een goede en ontroerende film hadden kunnen laten worden. Wat dat betreft zonde dat het naar een bepaald eindpunt toe moest bewegen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
Thriller/SciFi?
[ afbeelding ]
De originele film (waar dit min of meer een prequel van moet zijn) speelt zich ook niet af op een andere planeet, maar op de onze. Dat is ongeveer heel het punt van de film.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
Thriller/SciFi?
SPOILER!quote:Op zondag 20 november 2011 00:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De originele film (waar dit min of meer een prequel van moet zijn) speelt zich ook niet af op een andere planeet, maar op de onze. Dat is ongeveer heel het punt van de film.
eenschquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Grappig, ik heb deze film ook vandaag gezien. Ik heb, afgezien van dat ik het ook een hele goede film vond, eigenlijk het tegenovergestelde als jij. Het begin van de film vond ik heel sterk, maar op het moment dat 'de spanning' erin kwam, ontspoorde hij wat mij betreft enigszins. Ik had het gevoel dat als ze het klein hadden gehouden, met alleen de hoofdrolspelers, het echt een goede en ontroerende film hadden kunnen laten worden. Wat dat betreft zonde dat het naar een bepaald eindpunt toe moest bewegen.
Je weet op welke planeet de originele films zich afspelen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
Ja, ik weet het, ik was even in de war vanwege het feit dat ze in die film met een ruimtevaartuig neerstortten en dachten dat het een andere planeet wasquote:Op zondag 20 november 2011 00:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De originele film (waar dit min of meer een prequel van moet zijn) speelt zich ook niet af op een andere planeet, maar op de onze. Dat is ongeveer heel het punt van de film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |