De dikste sex, drugs & rock n roll film. Heerlijk om te kijken, gewoon zo over de top dat het cult is. Duidelijk geinspireerd op Tarantino die de film goed vond.quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren en vandaag gekeken:
Bitch Slap
Naar de collega die dit aanprees kan ik in het vervolg beter ook niet meer luisteren. Hij bleef maar volhouden dat ik deze een keer moest opzoeken en kijken. Had ik dat maar niet gedaan, want dit ging echt he-le-maal nergens over. Wat niet wilt zeggen dat ik me er niet mee vermaakt heb, het was goed voor 106 minuten lang met een smile kijken naar de grootste onzin mogelijk.
Maar om nou te zeggen dat het goed was? Neuh... dat niet. En dat is dan nog extreem zacht uitgedrukt.
Als je ECHT niet weet wat je moet kijken of niets anders te doen hebt dan kun je `m misschien kijken. Heel misschien...
IMDB Cijfer: 4,6/10
Mijn Cijfer: 5,0/10
quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zonder de film ooit gezien te hebben: Voor ouderen. Anime is niet bedoeld voor kinderen.
Ik vind het gewoon een film voor jong en oud. Net zoals je films hier hebt die voor iedereen geschikt zijn, dat maakt het niet meteen een kinderfilm.quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen er zo lovend over is, ik vond het een enorm kinderachtige en vervelende film.
quote:A man caught in the middle of two simultaneous robberies at the same bank desperately tries to protect the teller with whom he's secretly in love.
wat denk je zelf?quote:Op maandag 21 november 2011 09:25 schreef JDx het volgende:
Cowboys & Aliens
Hahaha, wtf... in welke tijd speelt dit zich af? [ afbeelding ]
hoe weet je dat tarantino m goed vond? het is echt een ongeinspireerde, flauwe film met behalve de dikke tieten niks bijzonders erin. ik hou van het genre en al helemaal van over the top bullshit maar dat zit hier niet eens in. erg matige film.quote:Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De dikste sex, drugs & rock n roll film. Heerlijk om te kijken, gewoon zo over de top dat het cult is. Duidelijk geinspireerd op Tarantino die de film goed vond.
Terecht. Goed? Ach, wat is kwaliteit? Als een film 106 minuten kan boeien, en dat doet Bitch Slap, heb je gewoon een goeie film te pakken.
Probeer dat es met Lars von Trier. Ook geniaal, in zijn soort.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef McWurth het volgende:
[..]
ben ik niet eens met je, de eerste 15 minuten waren wel ok, de rest is gewoon een standaard soort van actie rommel dat springt van links naar rechts.
erg slecht uitgewerkt verhaal zoals gezegd veel te springerig van tijd tot tijd (in de filmtijdlijn) opeens is ze in chicago opeens op een of ander tropish eiland. erg vaag allemaal.
kan over het acteer werk ook niet veel goeds zeggen. slecht uitgewerkte dialogen en actuers die totaal niet overredend waren. zeker de agenten niet, wat een drama zegoverdrijven is ook een vak, prima als je het niets vindt maar een 3? Zoiets geef ik alleen aan de echte scheitfilms. Maargoed ik vind het een van de betere actiefilms van de laatste tijd, in dat genre moet je bepaalde dingen nu eenmaal met een korreltje zout nemen en gewoon achterover leunen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al met al leuke meid om naar te kijken, verhaal is flut (al honderdduizend keren gedaan) en acteer werk is prutter dan prut
3/10 voor de moeite
The Devils Double
Vermakelijke film over de dubbelganger van Udai Hussein, de psycho zoon van Saddam. Hoewel het verhaal wel aangepast is om een spannende film te maken wil ik best geloven dat veel dingen zo gebeurd zijn. Meisjes op straat uitkiezen, meenemen, verkrachten en vermoorden. Alles pakken wat je wil hebben, mensen neerschieten gewoon omdat je er zin in hebt etc. Er zijn overduidelijk wel wat elementen erin gestopt om het filmisch te maken en daarom voelt het niet helemaal getrouw aan zoals het laatste kwartier. En ook nogal vreemd om overal met je dubbelganger rond te gaan lopen en op stap te gaan. Puike prestatie van Dominic Cooper die The Devils Double een meer dan behoorlijke film maakt.
8.0
Gisteren gezien.quote:Op maandag 21 november 2011 10:59 schreef planethugo het volgende:
The Devils Double
[ afbeelding ]
Vermakelijke film over de dubbelganger van Udai Hussein, de psycho zoon van Saddam. Hoewel het verhaal wel aangepast is om een spannende film te maken wil ik best geloven dat veel dingen zo gebeurd zijn. Meisjes op straat uitkiezen, meenemen, verkrachten en vermoorden. Alles pakken wat je wil hebben, mensen neerschieten gewoon omdat je er zin in hebt etc. Er zijn overduidelijk wel wat elementen erin gestopt om het filmisch te maken en daarom voelt het niet helemaal getrouw aan zoals het laatste kwartier. En ook nogal vreemd om overal met je dubbelganger rond te gaan lopen en op stap te gaan. Puike prestatie van Dominic Cooper die The Devils Double een meer dan behoorlijke film maakt.
8.0
blijkbaar vind ik het dus pure bagger. ieder zijn mening dacht dat dat hier de bedoeling was?quote:Op maandag 21 november 2011 10:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak, prima als je het niets vindt maar een 3? Zoiets geef ik alleen aan de echte scheitfilms. Maargoed ik vind het een van de betere actiefilms van de laatste tijd, in dat genre moet je bepaalde dingen nu eenmaal met een korreltje zout nemen en gewoon achterover leunen.
Dat een film 106 minuten kan boeien maakt het nog geen goede filmquote:Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De dikste sex, drugs & rock n roll film. Heerlijk om te kijken, gewoon zo over de top dat het cult is. Duidelijk geinspireerd op Tarantino die de film goed vond.
Terecht. Goed? Ach, wat is kwaliteit? Als een film 106 minuten kan boeien, en dat doet Bitch Slap, heb je gewoon een goeie film te pakken.
Probeer dat es met Lars von Trier. Ook geniaal, in zijn soort.
Gave film!quote:Op maandag 14 november 2011 00:10 schreef casper019 het volgende:
Puss in boots
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Avontuur / Animatie
90 minuten
geregisseerd door Chris Miller (I)
met de stemmen van Antonio Banderas, Zach Galifianakis en Salma Hayek
Puss in Boots, één van de meest geliefde personages uit het Shrek-universum, gaat over de hilarische en moedige avonturen van Puss (Antonio Banderas) wanneer hij samen met het meesterbrein Humpty Dumpty (Zach Galifianakis) en de straatkat Kitty (Salma Hayek) op zoek gaat naar de befaamde Gans met de Gouden Eieren.
coole avontuurlijke animatie film!, zowel leuk voor jong en oud! - miste wel een klein beetje de humor van shrek - maar heb zeker een aantal keer kunnen lachen, en heb me prima met de film vermaakt.. kijkt lekker weg - leuk vermaak!
7+
Die is inderdaad erg goed. Toen Martin Lawrence nog grappig was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:01 schreef RedAlert het volgende:
Nu op de BBC 1
00.50-02.15 Nothing to lose
[ afbeelding ]
Nadat Nick Beam (Tim Robbins) zijn vrouw met zijn baas heeft betrapt, gaat hij er met de blik op oneindig vandoor. Onderweg wordt hij overvallen door T. Paul (Martin Lawrence). Dit gaat echter niet van een leien dakje aangezien Nick toch niets meer te verliezen heeft. De overval verandert in een ontvoering van de overvaller.
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk bedacht en soms ook wel spannend, maar toch geen topper. Ik geef hem een 6,5 ( IMDB 6,8 )
[ Bericht 4% gewijzigd door jpg97 op 22-11-2011 15:39:14 ]Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Sluit ik bij aan. Ook leuk voor de kids!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef AlmightyArjen het volgende:
The Smurfs
[ afbeelding ]
Geweldig gemaakt. Mooi gelet op het origineel. Ook de CGI: perfect voor elkaar. Leuke, vrolijke film: 8
is ie ook leuk voor volwassenen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef AlmightyArjen het volgende:
The Smurfs
[ afbeelding ]
Geweldig gemaakt. Mooi gelet op het origineel. Ook de CGI: perfect voor elkaar. Leuke, vrolijke film: 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |