abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104619729
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren en vandaag gekeken:

Bitch Slap
Naar de collega die dit aanprees kan ik in het vervolg beter ook niet meer luisteren. Hij bleef maar volhouden dat ik deze een keer moest opzoeken en kijken. Had ik dat maar niet gedaan, want dit ging echt he-le-maal nergens over. Wat niet wilt zeggen dat ik me er niet mee vermaakt heb, het was goed voor 106 minuten lang met een smile kijken naar de grootste onzin mogelijk.
Maar om nou te zeggen dat het goed was? Neuh... dat niet. En dat is dan nog extreem zacht uitgedrukt.
Als je ECHT niet weet wat je moet kijken of niets anders te doen hebt dan kun je `m misschien kijken. Heel misschien...

IMDB Cijfer: 4,6/10
Mijn Cijfer: 5,0/10

De dikste sex, drugs & rock n roll film. Heerlijk om te kijken, gewoon zo over de top dat het cult is. Duidelijk geinspireerd op Tarantino die de film goed vond.

Terecht. Goed? Ach, wat is kwaliteit? Als een film 106 minuten kan boeien, en dat doet Bitch Slap, heb je gewoon een goeie film te pakken.

Probeer dat es met Lars von Trier. Ook geniaal, in zijn soort.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_104619836
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zonder de film ooit gezien te hebben: Voor ouderen. Anime is niet bedoeld voor kinderen.
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef picodealion het volgende:

[..]

Grappig dat iedereen er zo lovend over is, ik vond het een enorm kinderachtige en vervelende film.
Ik vind het gewoon een film voor jong en oud. Net zoals je films hier hebt die voor iedereen geschikt zijn, dat maakt het niet meteen een kinderfilm.
There are only 151 Pokémon.
pi_104619839
Flypaper

quote:
A man caught in the middle of two simultaneous robberies at the same bank desperately tries to protect the teller with whom he's secretly in love.

Kan wel van de schrijvers zijn van de Hangover maar dat zegt helemaal niks. Inspiratieloos flut filmpje op alle vlakken. Plot, acteren, humor, niet eens echt lekkere vrouwen.

Een 5
  maandag 21 november 2011 @ 09:44:49 #179
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_104619977
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:25 schreef JDx het volgende:
Cowboys & Aliens

Hahaha, wtf... in welke tijd speelt dit zich af? [ afbeelding ]

wat denk je zelf?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_104619991
quote:
6s.gif Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De dikste sex, drugs & rock n roll film. Heerlijk om te kijken, gewoon zo over de top dat het cult is. Duidelijk geinspireerd op Tarantino die de film goed vond.

Terecht. Goed? Ach, wat is kwaliteit? Als een film 106 minuten kan boeien, en dat doet Bitch Slap, heb je gewoon een goeie film te pakken.

hoe weet je dat tarantino m goed vond? het is echt een ongeinspireerde, flauwe film met behalve de dikke tieten niks bijzonders erin. ik hou van het genre en al helemaal van over the top bullshit maar dat zit hier niet eens in. erg matige film.
pi_104620123
Captain America: The First Avenger (2011)
Grafisch aardige film, maar schaamteloze zielige Amerika-propaganda, dat maakte dat ik de vliegtuigfilm inruilde voor goeie Duitse techno.

Niet afgekeken, geen behoefte aan.

5.0/10 (IMDB: 7.0/10)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 21 november 2011 @ 10:00:13 #182
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_104620319
The Thing, best aardig, vreesde een kutaansluiting met de 1982 versie, werd mooi opgelost imo...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_104621758
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef McWurth het volgende:

[..]

ben ik niet eens met je, de eerste 15 minuten waren wel ok, de rest is gewoon een standaard soort van actie rommel dat springt van links naar rechts.
erg slecht uitgewerkt verhaal zoals gezegd veel te springerig van tijd tot tijd (in de filmtijdlijn) opeens is ze in chicago opeens op een of ander tropish eiland. erg vaag allemaal.

kan over het acteer werk ook niet veel goeds zeggen. slecht uitgewerkte dialogen en actuers die totaal niet overredend waren. zeker de agenten niet, wat een drama zeg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al met al leuke meid om naar te kijken, verhaal is flut (al honderdduizend keren gedaan) en acteer werk is prutter dan prut

3/10 voor de moeite
overdrijven is ook een vak, prima als je het niets vindt maar een 3? Zoiets geef ik alleen aan de echte scheitfilms. Maargoed ik vind het een van de betere actiefilms van de laatste tijd, in dat genre moet je bepaalde dingen nu eenmaal met een korreltje zout nemen en gewoon achterover leunen.

The Devils Double

Vermakelijke film over de dubbelganger van Udai Hussein, de psycho zoon van Saddam. Hoewel het verhaal wel aangepast is om een spannende film te maken wil ik best geloven dat veel dingen zo gebeurd zijn. Meisjes op straat uitkiezen, meenemen, verkrachten en vermoorden. Alles pakken wat je wil hebben, mensen neerschieten gewoon omdat je er zin in hebt etc. Er zijn overduidelijk wel wat elementen erin gestopt om het filmisch te maken en daarom voelt het niet helemaal getrouw aan zoals het laatste kwartier. En ook nogal vreemd om overal met je dubbelganger rond te gaan lopen en op stap te gaan. Puike prestatie van Dominic Cooper die The Devils Double een meer dan behoorlijke film maakt.

8.0
pi_104635287
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:59 schreef planethugo het volgende:

The Devils Double
[ afbeelding ]
Vermakelijke film over de dubbelganger van Udai Hussein, de psycho zoon van Saddam. Hoewel het verhaal wel aangepast is om een spannende film te maken wil ik best geloven dat veel dingen zo gebeurd zijn. Meisjes op straat uitkiezen, meenemen, verkrachten en vermoorden. Alles pakken wat je wil hebben, mensen neerschieten gewoon omdat je er zin in hebt etc. Er zijn overduidelijk wel wat elementen erin gestopt om het filmisch te maken en daarom voelt het niet helemaal getrouw aan zoals het laatste kwartier. En ook nogal vreemd om overal met je dubbelganger rond te gaan lopen en op stap te gaan. Puike prestatie van Dominic Cooper die The Devils Double een meer dan behoorlijke film maakt.

8.0
Gisteren gezien.

Eens met je review. Vooral de acteerprestatie's van Dominic Cooper is subliem. Het verhaal had misschien op sommige momenten minder aangedikt moeten worden. Ook is het verhaal (na op zoek gegaan zijn naar de achtergrond) niet helemaal natuurgetrouw. Maar dat hoeft in principe geen probleem te zijn.

7.5

Voor de rest is het een prima film :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_104653057
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

overdrijven is ook een vak, prima als je het niets vindt maar een 3? Zoiets geef ik alleen aan de echte scheitfilms. Maargoed ik vind het een van de betere actiefilms van de laatste tijd, in dat genre moet je bepaalde dingen nu eenmaal met een korreltje zout nemen en gewoon achterover leunen.

blijkbaar vind ik het dus pure bagger. ieder zijn mening dacht dat dat hier de bedoeling was?

maar goed.

Kill the irishman

http://www.imdb.com/title/tt1416801/

lekker filmpje (vond ik dan)
redelijk goed gespeeld al werd er her en der wel wat tussen tijden door geskipt. (heb ik dus echt niet zo veel mee op als er opeens 10 jaar tussen een aantal scenes zitten zonder dat daar echt notie van word gegeven)
leuk verhaal (based on a true story). wat ik erg leuk vond was de echte stukjes film uit die tijd en over the irishman die er tussen in geplakt zaten op kleine momenten.

persoonlijk vond ik dat er niet overdreven werd gedaan met geweld en dergelijke, af en toe even wat juist geplaatste klapjes en klaar prima voor mij

7.5/10
  maandag 21 november 2011 @ 23:00:21 #186
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_104657691
quote:
6s.gif Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat een film 106 minuten kan boeien maakt het nog geen goede film ;)
pi_104658861
Drive Angry
Over the top bullshit actiefilm zonder ziel. wel vermakelijk maar de lelijke special effects verneuken veel.
pi_104663531
Nu op de BBC 1
00.50-02.15 Nothing to lose

Nadat Nick Beam (Tim Robbins) zijn vrouw met zijn baas heeft betrapt, gaat hij er met de blik op oneindig vandoor. Onderweg wordt hij overvallen door T. Paul (Martin Lawrence). Dit gaat echter niet van een leien dakje aangezien Nick toch niets meer te verliezen heeft. De overval verandert in een ontvoering van de overvaller.

^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_104664093
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:10 schreef casper019 het volgende:
Puss in boots

[ afbeelding ]

Verenigde Staten
Avontuur / Animatie
90 minuten

geregisseerd door Chris Miller (I)
met de stemmen van Antonio Banderas, Zach Galifianakis en Salma Hayek

Puss in Boots, één van de meest geliefde personages uit het Shrek-universum, gaat over de hilarische en moedige avonturen van Puss (Antonio Banderas) wanneer hij samen met het meesterbrein Humpty Dumpty (Zach Galifianakis) en de straatkat Kitty (Salma Hayek) op zoek gaat naar de befaamde Gans met de Gouden Eieren.

coole avontuurlijke animatie film!, zowel leuk voor jong en oud! - miste wel een klein beetje de humor van shrek - maar heb zeker een aantal keer kunnen lachen, en heb me prima met de film vermaakt.. kijkt lekker weg - leuk vermaak!
7+
Gave film! ^O^ :7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_104664097
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 02:01 schreef RedAlert het volgende:
Nu op de BBC 1
00.50-02.15 Nothing to lose

[ afbeelding ]

Nadat Nick Beam (Tim Robbins) zijn vrouw met zijn baas heeft betrapt, gaat hij er met de blik op oneindig vandoor. Onderweg wordt hij overvallen door T. Paul (Martin Lawrence). Dit gaat echter niet van een leien dakje aangezien Nick toch niets meer te verliezen heeft. De overval verandert in een ontvoering van de overvaller.

^O^ ^O^ ^O^ ^O^
Die is inderdaad erg goed. Toen Martin Lawrence nog grappig was.
<hr>
  dinsdag 22 november 2011 @ 08:36:52 #191
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_104664915
Colombiana
Actiefilm waarbij een dame/meisje wraak neemt voor de moord op haar familie. Zo standaard als het maar zijn kan! Alle actiecliches worden losgetrokken en de film is dan ook zo voorspelbaar als het maar zijn kan. Het wordt op geen enkel moment spannend of echt heftig. Er zitten ook gewoon foutjes in en echt stomme dingen; oa een deur eruitblazen door het SWAT gaat gepaard met een knal alsof er een atoombom is gevallen. Dat kan gewoon niet en is de werkelijkheid ook niet zo.

Daarnaast is de hoofdpersoon nog een slecht actrice ook en een lelijke vrouw. Niet dat dat laatste er toe doet, maar het zou wel helpen als het in ieder geval om aan te zien is.

Het ergste is nog dat de hele film draait om de wraak van de hoofdpersoon; het stomme is dat in plaats van dat zij naar de daders gaat zoeken & hen aanpakt, wil ze 'de aandacht trekken' door moorden te plegen. Waarmee ze dus ook haar familie in gevaar brengt. Stom stom stom….

Dus een slechte film, maar door het 'lekker wegkijken' nog wel een 5je.
pi_104665662

The Beaver

Jammer van die irritante kl#te-bever. Acteerwerk van zowel Foster als Gibson waren ijzersterk. Geeft enig inzicht hoe het leven met iemand die depressief is er uit kan zien.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:06:57 #193
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_104670230
IN TIME

Welkom in een wereld waar tijd het ultieme betaalmiddel is geworden. Het verouderingsproces stopt op de leeftijd van 25 jaar, maar er zit een addertje onder het gras: je bent genetisch gemanipuleerd om nog één jaar te leven, tenzij je je nakende dood kan afkopen. De rijken “verdienen” tientallen jaren per keer (en blijven 25 jaar), waardoor ze nagenoeg onsterfelijk worden, terwijl de rest genoeg uren bij elkaar smeekt, leent of steelt om de dag door te komen. Wanneer een jonge man (Timberlake) in het bezit komt van een fortuin aan tijd, wordt hij valselijk beschuldigd van moord. Hij wordt gedwongen op de vlucht te slaan met een mooie gijzelaar (Seyfried). De liefde van het duo, dat van minuut tot minuut leeft, wordt een sterk wapen in hun oorlog tegen het systeem.

Leuk concept, mindere uitwerking. Ik had de hele tijd het idee dat J. Timberlake ging zingen :')
Acteerwerk is so-so en de film heeft miljarden plot-holes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuk bedacht en soms ook wel spannend, maar toch geen topper. Ik geef hem een 6,5 ( IMDB 6,8 )

[ Bericht 4% gewijzigd door jpg97 op 22-11-2011 15:39:14 ]
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_104671865

Zodiac

Was dit weekend op tv. "Deze film vertelt het waargebeurde verhaal van een beruchte seriemoordenaar die eind jaren '60 in San Francisco huishield. Deze moordenaar, die nooit opgepakt is, liet vreemde aanwijzingen en brieven achter bij zijn slachtoffers. Deze methode en het feit dat hij nooit is opgepakt geeft hem nog altijd een legendarische status. "

Was een toffe film. Zeker het eerste uur, waarbij je vooral de moorden zag. Daarna kakte het imo wel wat in, teveel geneuzel zonder dat er iets gebeurde. Speelduur van 160 minuten was ook wat te lang denk ik. Maar zeker een toffe film, ga voor een 8-

[ Bericht 5% gewijzigd door Funzel op 22-11-2011 13:13:41 ]
pi_104671957
moviemeter & imdb plaatjes werken niet...
pi_104672202
Oh, ik zie 'm zelf wel. :P Zal even aanpassen.
pi_104677577
The Smurfs

Geweldig gemaakt. Mooi gelet op het origineel. Ook de CGI: perfect voor elkaar. Leuke, vrolijke film: 8
pi_104677600
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef AlmightyArjen het volgende:
The Smurfs

[ afbeelding ]

Geweldig gemaakt. Mooi gelet op het origineel. Ook de CGI: perfect voor elkaar. Leuke, vrolijke film: 8
Sluit ik bij aan. Ook leuk voor de kids!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_104685941
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef AlmightyArjen het volgende:
The Smurfs

[ afbeelding ]

is ie ook leuk voor volwassenen?
pi_104698091

Ik ga "Unknown" kijken, lijkt me een goede en spannende thriller.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')