SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ben jij dat op die onderste foto in je fotoboek? en ben jij dat dan helemaal links?
He wat?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar hebben de Heloefjes van deze wereld weinig aan.
Je hebt mooie ogen evengoedquote:
Vrouwen zijn een stuk competitief onderling dan mannen. No doubt about it.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik hoop echt dat je lang voor die tijd al beseft dat je je met niemand hoeft te meten
en settelen vind ik ook dom of iig zoals jij het beschrijft ('want aanvaardbaar is') djees dat klinkt echt mega depressief
maar misschien snap ik je verkeerd
Hamburgers met korting, oohhohhohohohhhhhhhhh.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
Ik heb trek in Hamburgers maar dan wel met korting.
Ik vind dat allemaal vreselijk kinderachtigquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen zijn een stuk competitief onderling dan mannen. No doubt about it.
Als een gast dezelfde shirt aan heeft als een andere gast, dan is de kans groot dat hij knikt of een boks geeft voor goedkeuring. Als twee vreemde meiden aankomen met dezelfde jurk dan heb je de poppen aan het dansen
omg klinkt als een briljante avond?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, nog even eenvingerige handschoenen meestoppen. Dansschoentjes aan en gaan met die banaan.
Strekking van mijn verhaal begrijp je?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal vreselijk kinderachtig
en niet bepaald getuigen van inhoud of intelligentie
echt niet het type vrouw dat ik zou willen daten
neequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Strekking van mijn verhaal begrijp je?
Valt mee. Drinken, voetbal kijken, daarna dansen. Regenjasjes zijn voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omg klinkt als een briljante avond?
tell me more
nicequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt mee. Drinken, voetbal kijken, daarna dansen. Regenjasjes zijn voor de zekerheid.
Whatever makes you sleep better at nightquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
want zo zijn de meeste vrouwen helemaal niet
ik ken in ieder geval geen enkele vrouw die zo is of doet
gelukkig
ik snap dat net als de meeste mannen jij dit vertekende beeld van vrouwen gelooft
En kip op stok.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hamburgers met korting, oohhohhohohohhhhhhhhh.
Ik heb helemaal niets meer van die sate mee gekregen, maar ik heb sowieso die hele avond maar 1 hamburger op.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
En kip op stok.
Briljant was dat.
En ik liet bijna alle 40 satetjes aanbranden.
Maar ik had dan ook iets teveel op.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whatever makes you sleep better at night
Ik voel het aan mijn water.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef Myraela het volgende:
Toch blijft dat serieus 1 van de beste meets. Maar Amsterdam is een kanshebber.
Is mijn ervaring met de vrouwen van mijn universiteit en de meeste dames die ik ben tegengekomen. Over het algemeen is dit gewoon zo, natuurlijk geven ze het niet toe. Waarom denk je dat de media en reclame zo'n grote invloed heeft op de denkbeelden van de meisjes en vrouwen van tegenwoordig? Dat de ideale vrouw zoveel moet wegen en maatje zoveel moet hebben?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar hier is echt niks zinnigers op te zeggen dan die smiley
Ja, ik weet nog niet precies hoe ik het ga doen. Als Merel- mee komt blijven we misschien in Amsterdam om nog even naar iets anders te gaan tot een uurtje of 7 in de avond. Maar anders ga ik ook gewoon met een van de ochtendtreinen weer richting Rotterdam. Sowieso hoop ik dat ik eindelijk mijn geld binnenkrijg, want anders moet ik van mijn moeder lenen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel het aan mijn water.
Ik zal er nog wel veel gezeik aan over houden wanneer ik waarschijnlijk half dood en dronken om 7 uur thuis kom met Faye.
Ja meisjes van 17 vergelijken zich inderdaad nog met videoclipsquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Is mijn ervaring met de vrouwen van mijn universiteit en de meeste dames die ik ben tegengekomen. Over het algemeen is dit gewoon zo, natuurlijk geven ze het niet toe. Waarom denk je dat de media en reclame zo'n grote invloed heeft op de denkbeelden van de meisjes en vrouwen van tegenwoordig? Dat de ideale vrouw zoveel moet wegen en maatje zoveel moet hebben?
Uiteraard zijn er uitzonderingen van vrouwen die zichzelf nooit vergelijken met andere vrouwen. Enchantee
Volwassen vrouwen doen het ook, vooral als ze single zijn. Mijn punt is dat vrouwen een stuk venijniger kunnen zijn dan mannen onderling. It's true.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja meisjes van 17 vergelijken zich inderdaad nog met videoclips
volwassen vrouwen zijn daar meestal al wel weer over heen hoor
Alsof je leven beter word als je 10 kilo minder (of meer) weegt
was het maar zo simpel
fact.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volwassen vrouwen doen het ook, vooral als ze single zijn. Mijn punt is dat vrouwen een stuk venijniger zijn dan mannen onderling. It's true.
Dat wil ik meteen gelovenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volwassen vrouwen doen het ook, vooral als ze single zijn. Mijn punt is dat vrouwen een stuk venijniger kunnen zijn dan mannen onderling. It's true.
Wanneer heb ik dat gezegd dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat wil ik meteen geloven
maar dat alle vrouwen niet verder kunnen kijken dan de gefotoshopte modellen in de comso en dat ons hele gevoel van eigenwaarde af hangt van of iemand dezelfde jurk heeft of niet is natuurlijk gewoon belachelijk
oke je zei veel vrouwenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat gezegd dan?
Gefeliciteerd dat je niet zo kinderachtig bent btw. Ik ben op zoek naar een vrouw die zich kan kleden, goed kan dansen en een sympathiek karakter heeft![]()
Maakt niet uit. Ik begrijp je, de woman-status is at stake here. Was trouwens vergeten te melden dat dit gedrag een stuk meer prevalent is onder 'mooie' meiden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke je zei veel vrouwen
ik had moeten zeggen dat veel vrouwen niet verder kunnen kijken
daar ben ik het ook niet mee eens
oppervlakkige meiden bedoel jequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik begrijp je, de woman-status is at stake here. Was trouwens vergeten te melden dat dit gedrag een stuk meer prevalent is onder 'mooie' meiden.
Stereotypes zijn ook irritant. Maar je weet wat ze zeggen over stereotypes toch. Meer regel dan uitzondering. Maar we verschillen van mening, thats ok.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oppervlakkige meiden bedoel je
en het heeft niks te maken met de woman-status (wtf is dat anyway?)
ik vind dat stereotype over vrouwen gewoon ontzettend irritant
wat? dat ze niet waar zijn en mensen die er op af gaan dom zijn?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Stereotypes zijn ook irritant. Maar je weet wat ze zeggen over stereotypes toch. Meer regel dan uitzondering. Maar we verschillen van mening, thats ok.
Ik wens je in ieder geval een hele fijne zaterdagavond. Ik ben ervandoor!
Cheers
wtf ben je echt zo dom?!?!?!?!quote:
Ik dacht dat de sarcasme ervan afdroopquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf ben je echt zo dom?!?!?!?!
[ afbeelding ]
laten we hopen dat je reactie een heel stomme grap waswant anders weet ik het ook niet meer met deze wereld
ik noem stereotypen op om aan te tonen dat ze onzin zijn
je zit op de uni zeg je ?
ja die PI en smileys maakte het enorm duidelijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Loooll, ik dacht dat de sarcasme ervan afdroop
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
...En het werd me weer eens pijnlijk duidelijk dat ik eigenlijk helemaal niet geschikt ben om onder druk te werken
Ik raakte een beetje in paniek toen twee anderen ruzie kregen om een mislukte bestelling en deed daarna echt alles foutquote:
Je geeft haar 2 tickets en als ze jou dan vraagt weet je genoeg.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef Bartholomeus het volgende:
Dames. En heren.
Ik wil eens wat in de groep gooien.
Long story short: ik had dus een jaar of 2 geleden kortstondig iets met een hele leuke lieve mooie meid die ik kende via m'n studie. Het ging uit door haar situatie thuis, of liever het wegvallen daarvan. Pasgeleden is ze verhuisd en daar heb ik bij geholpen, daarbij maakte ze meermalen op verschillende manieren duidelijk dat mijn aanwezigheid zeer geapprecieerd werd. Nu is ze over 3 weken jarig, en ik wil natuurlijk met een leuk cadeautje aankomen. Feit: ze is fan van BlØf, en ik ook.
Optie 1: ik geef haar het laatste album. Tijdens haar verhuizing vertelde ze dat ze die nog niet had. Maar dat is een paar weken geleden, dus inmiddels kan ze hem gekocht hebben.
Optie 2: ik geef haar 1 ticket voor een concert dat een week of 3 na haar verjaardag plaatsvind, en mezelf ook 1, en we gaan er samen heen. Met de kans dat ze al iets anders heeft of liever iemand anders meeneemt.
Punt is: ik heb werkelijk geen idee wat ze nog van me wil, de signalen zijn nogal tegenstrijdig.
Nou, kom maar op
Ging zelfs de afwas niet goed, dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik raakte een beetje in paniek toen twee anderen ruzie kregen om een mislukte bestelling en deed daarna echt alles fout
Toen hebben ze me maar weggestuurd naar de keuken om dan de afwas maar te gaan doen.
En nu zelfs naar huis, gekker moet het niet worden.
Optie 2, als ze niet kan heb je sowieso zelf nog een leuke avond omdat je toch zelf ook fan bent en je kunt het andere kaartje dan altijd nog aan een ander geven of verkopen op marktplaatsquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef Bartholomeus het volgende:
Dames. En heren.
Ik wil eens wat in de groep gooien.
Long story short: ik had dus een jaar of 2 geleden kortstondig iets met een hele leuke lieve mooie meid die ik kende via m'n studie. Het ging uit door haar situatie thuis, of liever het wegvallen daarvan. Pasgeleden is ze verhuisd en daar heb ik bij geholpen, daarbij maakte ze meermalen op verschillende manieren duidelijk dat mijn aanwezigheid zeer geapprecieerd werd. Nu is ze over 3 weken jarig, en ik wil natuurlijk met een leuk cadeautje aankomen. Feit: ze is fan van BlØf, en ik ook.
Optie 1: ik geef haar het laatste album. Tijdens haar verhuizing vertelde ze dat ze die nog niet had. Maar dat is een paar weken geleden, dus inmiddels kan ze hem gekocht hebben.
Optie 2: ik geef haar 1 ticket voor een concert dat een week of 3 na haar verjaardag plaatsvind, en mezelf ook 1, en we gaan er samen heen. Met de kans dat ze al iets anders heeft of liever iemand anders meeneemt.
Punt is: ik heb werkelijk geen idee wat ze nog van me wil, de signalen zijn nogal tegenstrijdig.
Nou, kom maar op
Welquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je geeft haar 2 tickets en als ze jou dan vraagt weet je genoeg.
Ik ben totaal waardeloos als ik in paniek raak, ben ik bangquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ging zelfs de afwas niet goed, dan?
Dan zou ze wel een enorme bitch zijn. Ik vind het gewoon apart als je haar een kaartje geeft en dan automatisch met haar meegaat zegmaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Welals ze dan een ander meeneemt evengoed
Mja, dat is dan ook wel weer waar. Hmm, nog even over nadenken hoe ik dat ga aanpakkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ze wel een enorme bitch zijn. Ik vind het gewoon apart als je haar een kaartje geeft en dan automatisch met haar meegaat zegmaar.
ik ook welquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ze wel een enorme bitch zijn. Ik vind het gewoon apart als je haar een kaartje geeft en dan automatisch met haar meegaat zegmaar.
het is 3 weken van haar verjaardag vandaan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Aight, twee kaartjes geven dus, zo ver zijn we. Nu nog roggelen dat ze ook kán
Het gaat om een zaterdag avond, voor het zelfde geld heeft ze een of andere verjaardag of noem het maarquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is 3 weken van haar verjaardag vandaan?
dan is de kans toch best redelijk dat ze kan?
Die suggestie was best goed trouwens.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Aight, twee kaartjes geven dus, zo ver zijn we. Nu nog roggelen dat ze ook kán
Eigenlijk ben ik ook gewoon een pussy dat ik dat überhaupt als mogelijk beschouw. Ze gaat gewoon met mij willen gaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef WokkelKardinaal het volgende:
als een chick mij twee kaartjes voor iets geeft dan wil ze samen met mij iets doen, das gewoon obvious. ik zou der ernstig schofferen door dan met een ander te gaan
hoeveel verjaardagen heeft de gemiddelde persoon op een jaar?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het gaat om een zaterdag avond, voor het zelfde geld heeft ze een of andere verjaardag of noem het maar
[/twitter]quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet waarom ik er ineens aan denk, maar donkerrood is een zalige kleur.
Het heeft de warmheid en intimiteit van een koude winteravond waarop iedereen voor de open haard zit, en tegelijkertijd doet het denken aan iets donkers en duisters, wat zich op diezelfde winteravond buiten het warme huis verschuilt tussen de struiken om genadeloos toe te slaan als iemand zich buiten waagt.
Niemand wil mijn gedachten aanhoren hier thuis, en ik moet ze kwijt, anders denk ik de hele verdere avond na over rood.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[/twitter]
sorry hoor ik snap best dat er af en toe of topic gegaan word hier (ik snap het juist heel goed)
maar dit is zo random dat ik er wel op moest reageren
Is random doen goed om een vriendin te krijgen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[/twitter]
sorry hoor ik snap best dat er af en toe of topic gegaan word hier (ik snap het juist heel goed)
maar dit is zo random dat ik er wel op moest reageren
Wou het eigenlijk een verrassing houden. Dat ze zeg maar die envelop open maakt, het kaartje eruit trekt, die kaartjes ziet, en spontaan begint te kraaien van vreugdequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:33 schreef WokkelKardinaal het volgende:
bel der gewoon dat je twee kaarten hebt voor die datum en of ze mee gaat. daarna pas de kaarten bestellen.
een 'normale' vriendin niet neequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Is random doen goed om een vriendin te krijgen?
Vaag staat me iets bij van meisjes die zichzelf "random" noemen
Na dat gedoe op je werk zou ik eerder denken dat je er groen en geel van werdquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand wil mijn gedachten aanhoren hier thuis, en ik moet ze kwijt, anders denk ik de hele verdere avond na over rood.
Het komt door dat gedoe op mijn werk net, mijn reacties zullen weer erg raar lijken voor jullie, denk ik.
Ze heeft nog wel eens wat, laten we het daar op houdenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoeveel verjaardagen heeft de gemiddelde persoon op een jaar?
en als ze echt met je wil gaan kan ze daar ook heus wel eens onder uit (ik bedoel zolang het niet je oma van 88 is (dit jaar is vast het laatste etc) zijn die dingen ook geen heilige dag of zo)
via die link van je net:quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Is random doen goed om een vriendin te krijgen?
Vaag staat me iets bij van meisjes die zichzelf "random" noemen
op google bijvoorbeeld als je zoekt naar : "i'm so random"
als ze het echt wil maakt ze wel tijdquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze heeft nog wel eens wat, laten we het daar op houden
Bah, nee, van dat gelige groen doet me denken aan hele vervelende dingen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Na dat gedoe op je werk zou ik eerder denken dat je er groen en geel van werd
True.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ze het echt wil maakt ze wel tijd
en als oma 88 word verkoop je de kaartjes en ga je samen wat anders doen
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
True.
Goed, nou.
Weer een probleem minder![]()
Bedankt voor de input enzulks
Uiteraardquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
wel laten weten hoe het af loopt he!
gaat wel lukken denk, het klinkt alsof ze je nog steeds leuk vindt.quote:
Heb jij die dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo. Zullen we het nu weer over tieten hebben?
mooi verhaal? Maar blijf je bij je werk of ga je weg nu het zo kut loopt?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bah, nee, van dat gelige groen doet me denken aan hele vervelende dingen.
Ik droomde een keer van een krokodil met zo'n kleur die rondliep in een striptekening waarin mijn huis was afgebeeld, en ik stond in dat huis en deed het raam open en toen verscheen er een spreekwolk boven zijn hoofd met 'ik ga je verscheuren totdat je ouders alleen nog maar reepjes vlees van je terugvinden tussen mijn tanden' erin. Ik heb nog jaren nachtmerries gehad over die krokodil.
Liever over hoe je tieten moet vindenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo. Zullen we het nu weer over tieten hebben?
Nee, ik heb al een piemel. Maar gister liep het topic er goed opquote:
Op een zaterdagavond vind je die overal behalve achter je veilige schermpjequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
Liever over hoe je tieten moet vinden
Volgens mij moet jij ff langs de opticienquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
Liever over hoe je tieten moet vinden
Het loopt wel vaker zoquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
mooi verhaal? Maar blijf je bij je werk of ga je weg nu het zo kut loopt?
Ja ik weet het, maar ben niet zo meer van het uitgaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Op een zaterdagavond vind je die overal behalve achter je veilige schermpje
Ik zit gewoon op een kantoor en ik denk dat ook weleensquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het loopt wel vaker zo
Het ligt gewoon aan mij, als ik ander werk had gebeurden er vast ook dit soort dingen.
fix gewoon dat er mensen je bezoeken dan. Pak nu de telefoon en ga rondbellen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ben niet zo meer van het uitgaan.
Kan wel pornhub opzoeken maar dat bevredigd me niet meer
Slechte zelfbeheersing? Ben je zo snel ontmoedigd en hulpeloos?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het loopt wel vaker zo
Het ligt gewoon aan mij, als ik ander werk had gebeurden er vast ook dit soort dingen.
Nee hoor, overgeprikkeldheid ofzo moet je het denk ik noemen, teveel zien, horen, voelen om nog normaal te kunnen doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Slechte zelfbeheersing? Ben je zo snel ontmoedigd en hulpeloos?
Jazeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jazeker.Ooit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
datquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:02 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
fix gewoon dat er mensen je bezoeken dan. Pak nu de telefoon en ga rondbellen.
Nieteens geil?quote:
Wil je het hier niet vertellen dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:20 schreef kree het volgende:
Ik wil msn-en met moonwalk maar ze is niet online nu![]()
Heb nog zoveel te vertellen
Lijkt me ook lastigquote:
Jah wie heeft het nou weer over liefdequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:21 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
neen. 't is meer een gezelligheidje dan wat anders. no love
Heb die verhalen al verteld hier.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je het hier niet vertellen dan?
Dan kan ze het later nog nalezen en vervelen wij ons minder
sommige mensen schudden handjes, wij neuken. zo simpel is hetquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig
[..]
Jah wie heeft het nou weer over liefde
nou ik heb het ook gemist dus kom maar opquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
Heb die verhalen al verteld hier.
Maar ze heeft dat niet meegekregen, is ook geen doen, want dan moet je echt tig topics terug lezen
Dus zou het haar nog effe via msn vertellen.
Maar gaat dus over
Psychose meisje en meisje waar ik het gister over had
Waarom lastig?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig
[..]
Jah wie heeft het nou weer over liefde
Ja wil het wel weer vertellen maar heb het al zoveel keer herhaald hier in het topic.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik heb het ook gemist dus kom maar op
24/7 een natte doos, kan niet fijn zijn tochquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wil het wel weer vertellen maar heb het al zoveel keer herhaald hier in het topic.
Stuur je wel ff een pm van psychose meisje, die ik ook naar rockefeller- stuurde.
Was dezelfde vraag namelijk. reageren mag in het topic hoor maar ik wil niet iedereen er mee blijven vervelen
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
24/7 een natte doos, kan niet fijn zijn toch
Deze zomervakantie en het eerste meisje waar ik echt een klik mee had.quote:
Volgens mij ligt het geheel aan de vrouwquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:34 schreef debeterebob het volgende:
Ik zat even na te denken over roos haar, maar toch maar niet gedaan. Bij vrouwen is het kapotlelijk, behalve bij de avatar van Myra (':
[ afbeelding ]
Ja nou kies je er ook wel een uitquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:34 schreef debeterebob het volgende:
Ik zat even na te denken over roos haar, maar toch maar niet gedaan. Bij vrouwen is het kapotlelijk, behalve bij de avatar van Myra (':
[ afbeelding ]
maar waarom ging het daar dan nu weer over?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
Deze zomervakantie en het eerste meisje waar ik echt een klik mee had.
hap hap hap. Tuurlijk heb je gelijk. Het haar van die eerste is nog het mooistquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja nou kies je er ook wel een uit
het kan ook best tof zijn vind ik
[ afbeelding ] stomme piercing maar oke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet mijn type maar ze zijn nou ook weer niet 'kapotlellijk' vind ik
Ja nou ze kwam toevallig online op msn gister.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waarom ging het daar dan nu weer over?
ik bedoel heeft ze weer contact gezocht of zo?
ik vind het wel goed van haar dat ze voor zichzelf kiest en een duidelijke grens heeft getrokken eigenlijk
Naja daar zal ze ook nog wel ff mee zitten lijkt mequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nou ze kwam toevallig online op msn gister.
En ik kon het niet laten om toch maar even weer te vragen hoe het ging.
Bleek dus dat ze nogsteeds met die shit zit allemaal.
Heb het gewoon zo met haar te doen, zo'n leuke meid is het.
Was gelijk verliefd al de eerste keer.
En dus dacht laat ik eens vragen, van "stel dat jij niet met je problemen zat zou het dan wat kunnen zijn geworden tussen ons"
Nou volmondig ja van haar kant en zo voel ik het ook.
Zo kut vindt ik het![]()
Vooral voor haar ook.
Het zou fraai zijn als het wel wat geworden was en ze had daarmee haar problemen deels op kunnen lossen, maar zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nou ze kwam toevallig online op msn gister.
En ik kon het niet laten om toch maar even weer te vragen hoe het ging.
Bleek dus dat ze nogsteeds met die shit zit allemaal.
Heb het gewoon zo met haar te doen, zo'n leuke meid is het.
Was gelijk verliefd al de eerste keer.
En dus dacht laat ik eens vragen, van "stel dat jij niet met je problemen zat zou het dan wat kunnen zijn geworden tussen ons"
Nou volmondig ja van haar kant en zo voel ik het ook.
Zo kut vindt ik het![]()
Vooral voor haar ook.
Ja ze ziet het zelf wel in ook maar ik vind het gewoon jammer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja daar zal ze ook nog wel ff mee zitten lijkt me
alleen maar goed dus dat ze er zo serieus mee aan de slag gaat
en wie weet als jullie over een tijd allebei nog single zijn en het beter gaat met haar...
Wil haar er graag mee helpen, zelfs gewoon als vrienden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zou fraai zijn als het wel wat geworden was en ze had daarmee haar problemen deels op kunnen lossen, maar zo werkt het natuurlijk niet.
Natuurlijk kun jij dat nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
Wil haar er graag mee helpen, zelfs gewoon als vrienden.
Maar zij denkt dat dat niet kan.
Heb het echt met haar te doen. Nouja hoop dat ik afentoe in ieder geval nog wat hoor.
Ze had trouwens ook diagnose borderline dus daardoor wordt ik er ook al weer wat voorzichtiger mee.
ik zou er niet op gaan wachtenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ze ziet het zelf wel in ook maar ik vind het gewoon jammer.
Snap ook wel dat het op deze basis niks kan worden, ze moet haar eigen problemen oplossen eerst en gelukkig ziet ze dat zelf wel in.
Maar blijf het jammer vinden en ik houdt nog hoop ook dat het wat zou kunnen worden.
Maar dit kan nog jaren doorgaan en ik weet niet of ik daar wel op moet wachten (effe heel egoïstisch voor mezelf dan)
Kut situatie is het
Logisch, want dat is audrey kitchingquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hap hap hap. Tuurlijk heb je gelijk. Het haar van die eerste is nog het mooist
Klopt maarja dat is verliefdheid natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou er niet op gaan wachten
jij hebt ook een leven
en wat als je wacht en blijkt dat jullie toch niet bij elkaar passen bij nader inzien?
wie?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Logisch, want dat is audrey kitching
*schijtquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maarja dat is verliefdheid natuurlijk.
En je vorige bericht, natuurlijk ik heb er scheit aan al die diagnoses en dingen.
Maar ze geeft het zelf aan dat ze het niet kan, nouja dat moet ik ook respecteren dan.
Kan haar moeilijk dwingen om wat met mij aan te gaan als ze er zelf niet klaar voor is.
Baah voel me gewoon al weer kut hierdoor.
Weet je kom ik eindelijk iemand tegen die ik echt (maar dan ook echt) leuk vindt en zij mij ook.
En dan loop ik tegen deze shit aan.
En dan komt het volgende meisje die mij weer leuk vind en die zit ook met problemen
ja maar wie is dat?quote:
Ze staat bekend om haar stijl, maakt haar eigen kleding en is gewoon tof.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar wie is dat?
ik bedoel waarom is zij 'iemand' ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Audrey_Kitchingquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar wie is dat?
ik bedoel waarom is zij 'iemand' ?
Volgende meisje (is van afgelopen nacht dat ik erover vertelde hier)quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
*schijt
en wat voor problemen dan? welk volgende meisje?
en tja ieder huisje heeft zijn kruisje
aah tofquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze staat bekend om haar stijl, maakt haar eigen kleding en is gewoon tof.
waarom maak je het allemaal zo moeilijk?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
Volgende meisje (is van afgelopen nacht dat ik erover vertelde hier)
Die is dus weer verkracht geweest en niet echt mijn type.
Maar zij is verliefd op mij en ik weer niet op haar :S
Terwijl ik leuk met haar kan praten.
Zucht...... ik wordt er wel eens zo moe van allemaal
aah tof! wat ben je precies aan het maken (ja jurk, maar wat voor etc)quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben trouwens ook aan het werken aan mijn nieuwe jurk nu.
Naaien is best rustgevend.
Is dat eigenlijk heel moeilijk? Verder dan zelf een opdruk designen en op een t-shirt laten drukken kom ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah tof! wat ben je precies aan het maken (ja jurk, maar wat voor etc)
ik maak ook mijn eigen kleren
ik vind het mega tof
je kunt helemaal je eigen stijl bepalen op die manier en zo
ligt er aan wat je wil en of je al een beetje ervaring hebt met een naaimachine natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk heel moeilijk? Verder dan zelf een opdruk designen en op een t-shirt laten drukken kom ik niet
http://www.simplicity.com/p-1702-misses-costumes.aspxquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah tof! wat ben je precies aan het maken (ja jurk, maar wat voor etc)
ik maak ook mijn eigen kleren
ik vind het mega tof
je kunt helemaal je eigen stijl bepalen op die manier en zo
Meisje 1 is duidelijk, en ik snap het ook wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom maak je het allemaal zo moeilijk?
meisje 1: nu niet available en heeft heel duidelijk te kennen gegeven dat het niks gaat worden
meisje 2: je bent niet verliefd op haar, gaat ook niks worden dus
wat de fuck doet het er toe of ze verkracht is dan of niet?
ik bedoel lullig voor haar hoor daar niet van maar sinds wanneer doen dat soort dingen er toe op dit gebied?
Zeg maar vanaf 0 ervaring, maar lijkt me wel leuk om een keer zelf wat in elkaar te zettenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ligt er aan wat je wil en of je al een beetje ervaring hebt met een naaimachine natuurlijk
Zoek iemand die er ervaring mee heeft, en maak je eerste kledingstuk samen, zodat je de beginselen wat onder de knie krijgt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zeg maar vanaf 0 ervaring, maar lijkt me wel leuk om een keer zelf wat in elkaar te zetten
Wel leuk die arrogantie van je voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:03 schreef Keyos het volgende:
Gvd wat een kak begin van de avond, loop nu bij de Kuip vandaan verliezen we van fucking nec door een 2 meter buitenspel goal. Nu maar het verdriet wegzuipen in de stad, kijken of daar wat te beleven is.
@kree
Ah echt kut man, veel sterkte ermee.
maar dit strookt toch helemaal niet met wat je laatst zei? dat het je helemaal niks kan schelen wat je draagtquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://www.simplicity.com/p-1702-misses-costumes.aspx
En dan met een wat kreukelige satijn, zodat het wat minder formeel lijkt.
In diep donkerrood en zwart, maar hij wordt wel heel anders dan op de foto, een hele andere uitstraling.
Ik kan wel janken hier -_-.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel leuk die arrogantie van je voor de wedstrijd
Nog msn of heb je geen zin?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:06 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ga het maar eens een keer proberen
ja sorry maar ik vind toch echt dat je het moeilijker maakt dan het isquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
Meisje 1 is duidelijk, en ik snap het ook wel.
Meisje 2 is weer een ander verhaal.
Het maakt mij niet uit of ze verkracht is geweest, bedoel kut voor haar natuurlijk.
Maar ze is zo onzeker over haarzelf dat zie ik in smsjes enzo en mailtjes.
En ik zie haar gewoon niet als potentieel relatie materiaal om het maar hard te zeggen.
Maar zij mij wel, dat vertelde ze gister via msn.
En nu kreeg ik vandaag allemaal excuus sms dingen van dat had ik niet moeten zeggen enzo.
Terwijl het mij helemaal niet uitmaakt, ben eerder blij dat ze gewoon eerlijk is en dan kan ik ook eerlijk terugzeggen dat ik er nu nog effe niks in zie.
Of het wat kan worden? Misschien.......
Maar dat weet ik nu ook nog niet, niet zo inene in ieder geval.
En dat is het verschil wat ik had met dat meisje met die psychose, daar was ik wel gelijk verliefd op.
Ja rare situatie allemaal, weet het ook niet echt eigenlijk :S
lijkt me welquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zeg maar vanaf 0 ervaring, maar lijkt me wel leuk om een keer zelf wat in elkaar te zetten
edit: enige ervaring is zeg maar iets vastnaaien met een naald op de basisschool![]()
Je moet alles leren maar vraag me af of het echt moeilijk is om te leren, of dat met een beetje interesse en doorzettingsvermogen al wat draagbaars te maken is
Het was mijn dwangmatige dwarsheid die me belemmerde kleren te dragen die ik leuk vind.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dit strookt toch helemaal niet met wat je laatst zei? dat het je helemaal niks kan schelen wat je draagt
blijkbaar heeft dit je aan gesproken op de een of andere manier
is ie lastig?
ik ben deze aan het maken (zonder de sjaal)
[ afbeelding ]
zit op 1,5 dan denk, weet het nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry maar ik vind toch echt dat je het moeilijker maakt dan het is
1. je vind haar niks
2. je vind haar nu niks maar wil best eens op een date gaan om er achter te komen of het wat kan worden
3. je vind haar nu al fantastisch
nou 3 is het niet, dan hou je dus 1 en 2 over
that's it
verder geen ingewikkelde dingen
ik bedoel je kunt het allemaal wel heel lastig maken maar in de basis is het dat dus gewoon echt niet
heb je een machine?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:06 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ga het maar eens een keer proberen
meen je dat?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:07 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik kan wel janken hier -_-.
Prettige avond allemaal iig.
nah tof!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was mijn dwangmatige dwarsheid die me belemmerde kleren te dragen die ik leuk vind.
Ik denk toch dat ik hier wel heb ingezien dat het abnormaal en onnodig was hoe ik dacht, en ik ben nu al een maand bezig met het verleggen van mijn grenzen, en ik heb besloten een eigen stijl proberen te krijgen.
De lolmeter stond hier ook onder het vriespunt toen we gisteren verloren van fc fucking zwollequote:Op zaterdag 5 november 2011 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meen je dat?
heel slecht van me maar ik kan me echt voor geen meter daarin verplaatsen
je zo een voelen met een team van het een of ander
Nou ja, ik naaide al eerder heel veel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah tof!
vooral als je er dan ook plezier in hebt om ze zelf te maken
weer een hobbie er bij
Gelukkigquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gaat wel weer goed, met jou ook?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Omdat ze zo boos werden in het topic - omdat ik altijd negatief zou zijn - probeer ik een tijdje alleen positief te posten en om een of andere reden word ik daar zelf een stuk vrolijker van.
Misschien een hartje als Pi instellenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Omdat ze zo boos werden in het topic - omdat ik altijd negatief zou zijn - probeer ik een tijdje alleen positief te posten en om een of andere reden word ik daar zelf een stuk vrolijker van.
ik moet er de hele tijd naar kijken hahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben deze aan het maken (zonder de sjaal)
[ afbeelding ]
Zwolle is in staat om 14 punten voorsprong te verprutsen als het nodig is... Nu sta je er nog maar een stuk of 6 achter.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:10 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
De lolmeter stond hier ook onder het vriespunt toen we gisteren verloren van fc fucking zwolle
Wat goed van je!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
jij ziet er leuk uit! heel vrolijk de hele tijdquote:
Ik had het doorquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:21 schreef Newbie114 het volgende:
Loka kun je even dm'en? Msn doet het niet
thuis pakken we ze makkelijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zwolle is in staat om 14 punten voorsprong te verprutsen als het nodig is... Nu sta je er nog maar een stuk of 6 achter.
Ik denk dat jullie nu de trend van Sparta zullen navolgen. Eerste seizoen promotie net missen, daarna verder afzakken, naar de middenmoot.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:25 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
thuis pakken we ze makkelijk
Doe dat niet alleen op FOK! doe dat ook in het echt leven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
boeien, we hebben de tijd. we hebben voorheen al een jaar of 10 1e divisie gespeeld en dan weer jaar of 10 eredivisie. We komen er welquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie nu de trend van Sparta zullen navolgen. Eerste seizoen promotie net missen, daarna verder afzakken, naar de middenmoot.
Dankjewelquote:
Ik vind het in het echt lastig om dat zo te voelen, maar wie weet lukt dat me ook wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
Doe dat niet alleen op FOK! doe dat ook in het echt leven.
Benader eens alles positief in plaats van te doemdenken.
Als jij een meisje ziet moet je niet meer denken "die is gemeen" maar denk je "dat is vast een aardig meisje"
Moet je kijken hoe mooi de wereld er opeens uit ziet.
ik vind dat 'we' echt zo fascinerend hequote:Op zaterdag 5 november 2011 23:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
boeien, we hebben de tijd. we hebben voorheen al een jaar of 10 1e divisie gespeeld en dan weer jaar of 10 eredivisie. We komen er wel
je bent met 10.000 daar. Wij.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind dat 'we' echt zo fascinerend he
hoe we? heb jij daar gekeept dan of zo?
ik kan daar echt niet in mee gaan
(maar ik veroordeel het niet of zo hoor, dat bedoel ik niet)
Ben je maandag op kantoor ook de eerste die wordt gepest met voetbaluitslagen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
je bent met 10.000 daar. Wij.
Zij koos eerder mij uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
Ik vind het in het echt lastig om dat zo te voelen, maar wie weet lukt dat me ook wel.
Voordat ik echt geloof dat meisjes aardig zijn moet ik eerst nog heel wat meemaken, maar het helpt dat Faye zo lief tegen me isJe hebt een goede smaak in vrienden
als je met 30 man tegelijk in de lidl staat is het toch ook niet 'wij' waren bedroeft omdat de wortels er sneu uit zagen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
je bent met 10.000 daar. Wij.
Oh, en Cassandra87, -Strawberry- en Myraela mag ik ook niet vergeten besef ik me net.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:30 schreef benzin het volgende:
maar het helpt dat Faye zo lief tegen me is![]()
Nee, dat doen ze dus gewoon niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben je maandag op kantoor ook de eerste die wordt gepest met voetbaluitslagen?
Ik ben daar ook heel blij mee.quote:
Mensen die een seizoenskaart hebben en wekelijks gefrustreerd huiswaarts keren omdat hun clubje weer verloren heeft en dan gaan klagen dat ze daar geen geld voor hebben betaaldquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Enfin, van die laffe takken die roepen dat ze ergens supporteren en nooit in het stadion zitten kunnen dood vallen. Net als mensen die te beroerd zijn om te doen wat ze moeten doen. Van die ellendige bergjes mens die zich in hun eigen misselijke leventje rondwentelen en daar niks aan willen doen. Die apatische lui moeten verdelgd worden.
Ik zit nooit in het stadion van Ajax.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Enfin, van die laffe takken die roepen dat ze ergens supporteren en nooit in het stadion zitten kunnen dood vallen. Net als mensen die te beroerd zijn om te doen wat ze moeten doen. Van die ellendige bergjes mens die zich in hun eigen misselijke leventje rondwentelen en daar niks aan willen doen. Die apatische lui moeten verdelgd worden.
Vraag ik me ook af eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op basis van wat koos je heloef uit dan?
Dit dus. Alhoewel het best aardig is om naar wedstrijden te gaan. Maar er zwaar gefrustreerd van raken is wat teveel...quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mensen die een seizoenskaart hebben en wekelijks gefrustreerd huiswaarts keren omdat hun clubje weer verloren hebben en dan gaan klagen dat ze daar geen geld voor hebben betaald
Subtiel ben je wel, cactusquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie kiest voor jou en waarom zit je hier dan te fokken ipv dat je aan het neuken bent?
Zorgzaam type denk ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het enige wat ik niet ben
Goed teruglezen meid, heel goed teruglezen wat er gezegd is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie kiest voor jou en waarom zit je hier dan te fokken ipv dat je aan het neuken bent?
Voor mensen die het verdienen en waard zijn welquote:
Als ik het echt had willen weten, had ik het gedaan. Nu vond ik het gewoon leuk om te vragen waarom je niet aan het neuken bentquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
Goed teruglezen meid, heel goed teruglezen wat er gezegd is.
Omdat het kanquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor mensen die het verdienen en waard zijn wel
What's up met de? Jij post elke reactie met liefde?
Prachtig. Ga het nu maar weer aan elkaar vertellenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
Newbie en ik zijn net tot de conclusie gekomen dat we nog steeds van elkaar houden...
Maar hij gaat slapen nuquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Prachtig. Ga het nu maar weer aan elkaar vertellen
Je bent een man, dus ik verwacht ook niks anders. Van die aangepaste schoothondjes wordt niemand beterquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:51 schreef debeterebob het volgende:
Omdat het kanVerder ben ik gewoon een lompe boer hoor, die verkeerde uitspraken doet op verkeerde momenten.
Dus je hoort graag dat je dik bent?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent een man, dus ik verwacht ook niks anders. Van die aangepaste schoothondjes wordt niemand beter
Omdat ik waarschijnlijk een te hoge standaard heb en laf ben.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik het echt had willen weten, had ik het gedaan. Nu vond ik het gewoon leuk om te vragen waarom je niet aan het neuken bent
Als dat het geval was wel. Niks mis met de waarheidquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:53 schreef debeterebob het volgende:
Dus je hoort graag dat je dik bent?
Ik wel hoor, dat is een teken dat ik het me niet verbeeld enzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus je hoort graag dat je dik bent?
Je moet kiezen uit één van die twee. Je mag ze niet beiden als reden aandragen. Dus welke wordt het?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
Omdat ik waarschijnlijk een te hoge standaard heb en laf ben.
Daar heb je je antwoord meid.
He optie 3 daar ga ik voor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:52 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Loos die pens heloef, krijg een vlotte babbel, blijf jezelf of wordt als benzin
Oh dan eerder twee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je moet kiezen uit één van die twee. Je mag ze niet beiden als reden aandragen. Dus welke wordt het?
Wij gingen samen op de bank in elkaars armen FOK!ken (quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
Het zou wat zijn als je aan het neuken en FOK!ken tegelijk zou zijn, goede relatie denk ik.
Ik ga het denk ik 1 keertje doen over een paar jaar, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
Het zou wat zijn als je aan het neuken en FOK!ken tegelijk zou zijn, goede relatie denk ik.
Mooie paraplu man.quote:
Natuurlijk, je zou ook eens een keer iets positiefs over jezelf zeggen hè?quote:
Ja dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij gingen samen op de bank in elkaars armen FOK!ken () en het draaide wel op neuken uit.
Een echte protip zie ik welquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij gingen samen op de bank in elkaars armen FOK!ken () en het draaide wel op neuken uit.
Ik ben realistisch.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Natuurlijk, je zou ook eens een keer iets positiefs over jezelf zeggen hè?Je bent al een Benzin-in-de- dop
Mannen, scharrel ergens een FOK!ster op en ga samen je favoriete no-life hobby uitoefenen, het dak gaat er gegarandeerd af danquote:
Je hebt een FB invite gestuurd. Vond ik best dapper en valt mijns inzien onder proberenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Ik ben realistisch.![]()
Heb ik ooit wat geprobeerd bij een meisje? Nee. Conclusie ik ben laf.
Er zijn genoeg positieve dingen aan mij hoor.
Pas als je psychologische hulp hebt gevonden. Tot die tijd mag je me gewoon negeren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:59 schreef benzin het volgende:
Jij wil ook op het lijstje 'lieve meisjes op FOK!' dat ik net schreef begrijp ik?
Ik heb je een keer gestuurd dat het in elk geval niet aan je uiterlijk lag dat je geen vriendin had.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij wil ook op het lijstje 'lieve meisjes op FOK!' dat ik net schreef begrijp ik?
Bewijs. DM/PM staat openquote:Op zondag 6 november 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb je een keer gestuurd dat het in elk geval niet aan je uiterlijk lag dat je geen vriendin had.
Mag ik er nu ook op?
't zou grappig zijn als't niet gewoon waar wasquote:Op zondag 6 november 2011 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pas als je psychologische hulp hebt gevonden. Tot die tijd mag je me gewoon negeren.
Als ik een grap maak, zet ik er wel zoiets bij:quote:Op zondag 6 november 2011 00:02 schreef WokkelKardinaal het volgende:
't zou grappig zijn als't niet gewoon waar was
Vraag hem zelf maar om fotografisch bewijs, ik ga dat niet doen hoorquote:
Niet eens geheim, maar je moet je wel inschrijven via Evenementen, heb je geen uitnodiging gehad?quote:Op zondag 6 november 2011 00:08 schreef debeterebob het volgende:
Is er een geheime facebookorgie hier of zo?
Jij bent monogaam begrepen?quote:
Verdorie.quote:Op zondag 6 november 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die belofte maak ik pas nadat ik seks heb gehad.
Ja, hier. Hoe dat zo?quote:Op zondag 6 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
Hoeveel Brabo's zijn er eigenlijk aanwezig nu?
Zo positief had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 6 november 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt een FB invite gestuurd. Vond ik best dapper en valt mijns inzien onder proberen
Hier in ieder geval niet.quote:Op zondag 6 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
Oorspronkelijk een Brabander, maar behoorlijk verrotterdamt op het moment.quote:Op zondag 6 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben import, maar wel gezelligquote:Op zondag 6 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
1,5 dus en ik denk wokkel ook? Iemand zin in polonaise?
Vanuit mijn stoel danquote:Op zondag 6 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
1,5 dus en ik denk wokkel ook? Iemand zin in polonaise?
niks te vieren daar met q-day begrijp ikquote:Op zondag 6 november 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
Ik blijf voor de verandering als eckte Amsterdammert in een hoekje staan en laat dit idiote gedruis aan mij voorbij gaan.
Begin niet over dit onderwerp pls. Ik hoor niks anders op de radio momenteel. Alsof de wereld is vergaanquote:Op zondag 6 november 2011 00:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
niks te vieren daar met q-day begrijp ikwaarom kunnen amsterdammers gewoon echt helemaal niks
![]()
Als al die dorpbewoners niet zo massaal naar het centrum kwamen was dit niet nodig geweest.quote:Op zondag 6 november 2011 00:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
niks te vieren daar met q-day begrijp ikwaarom kunnen amsterdammers gewoon echt helemaal niks
![]()
Zo, ik mag zelfs leiden. Is ook voor het eerstquote:Op zondag 6 november 2011 00:20 schreef Cactus1 het volgende:
Nou Capstan aan de leiding dan maar. Heloef, ouwe rukker, doe eens niet zo ongezellig. Jij mag voor Myra lopen, kun je af en toe opeens ff inhouden en dan voel je 2 tieten in je rug.
Ik blijf die dag dan ook altijd in mijn eigen stad, waar de rest vd dorpsbewoners komen die niet naar A'dam gaanquote:Op zondag 6 november 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
Als al die dorpbewoners niet zo massaal naar het centrum kwamen was dit niet nodig geweest.
We doen het eens anders, dan anders ja. Misschien bevalt het je welquote:Op zondag 6 november 2011 00:22 schreef Capstan het volgende:
Zo, ik mag zelfs leiden. Is ook voor het eerst
Zet je radio dan niet op 538.quote:Op zondag 6 november 2011 00:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Begin niet over dit onderwerp pls. Ik hoor niks anders op de radio momenteel. Alsof de wereld is vergaan
In een tent? Ben je gestoord ofzo? Q-day vier je op straat in de zon met bierquote:Op zondag 6 november 2011 00:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Q-day vier je in een tent, of die nou in amsterdam schubbekutteveen of New York staat.
Noem je mij nou oud?quote:Op zondag 6 november 2011 00:20 schreef Cactus1 het volgende:
Nou Capstan aan de leiding dan maar. Heloef, ouwe rukker, doe eens niet zo ongezellig. Jij mag voor Myra lopen, kun je af en toe opeens ff inhouden en dan voel je 2 tieten in je rug.
Als je maar mee doet. En ja, je rukt al te lang alleenquote:Op zondag 6 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
Noem je mij nou oud?![]()
Kan ik niet achter haar lopen zodat ik tegen haar kont kan aan schuren?
Maar 5 jaar joh, valt best mee.quote:Op zondag 6 november 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je maar mee doet. En ja, je rukt al te lang alleen
rukken is ook geen teamsport, wij kunnen niet simpelweg een kringbefsessie starten. it don't work like thatquote:Op zondag 6 november 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je maar mee doet. En ja, je rukt al te lang alleen
En ik kan dat wel in mijn eentje?quote:Op zondag 6 november 2011 00:27 schreef WokkelKardinaal het volgende:
rukken is ook geen teamsport, wij kunnen niet simpelweg een kringbefsessie starten. it don't work like that
Weltrusten en ik ga het heel laat maken, gewoon omdat ik daar zin in hebquote:Op zondag 6 november 2011 00:27 schreef benzin het volgende:
Ik ga een polonaise mijn bed in doen.
Trusten! Maak het niet te laat
Tschuss!quote:Op zondag 6 november 2011 00:27 schreef benzin het volgende:
Ik ga een polonaise mijn bed in doen.
Trusten! Maak het niet te laat
Ik begon ooit zonder nog te weten wat de gevolgen waren.quote:
Was je er bang voor?quote:Op zondag 6 november 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begon ooit zonder nog te weten wat de gevolgen waren.![]()
Zelden zo bang geweest.
want niemand had je uitgelegd dat als je lang genoeg eraan trekt dat je dan doof werdquote:Op zondag 6 november 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begon ooit zonder nog te weten wat de gevolgen waren.![]()
Zelden zo bang geweest.
Dit word een te ranzig verhaal dus ik leg het je in de DM wel uit.quote:
Ik wil het ook weten.quote:Op zondag 6 november 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit word een te ranzig verhaal dus ik leg het je in de DM wel uit.
Mijn gehoorproblemen zijn ineens een stuk minder verbazendquote:Op zondag 6 november 2011 00:33 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
want niemand had je uitgelegd dat als je lang genoeg eraan trekt dat je dan doof werd?
Doe 'm copy/paste naar mij. Want nieuwsgierig enzoquote:Op zondag 6 november 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
Dit word een te ranzig verhaal dus ik leg het je in de DM wel uit.
heb jij wel eens zo'n tril-eitje gebruikt? schijnt echt geniaal te zijn hoor ik om me heenquote:Op zondag 6 november 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn gehoorproblemen zijn ineens een stuk minder verbazend
Waarom?quote:Op zondag 6 november 2011 00:36 schreef Sephael het volgende:
Een goedenavond allen. Ik voel me ongelofelijk kut, hoe is het met jullie?
Best hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 00:36 schreef Sephael het volgende:
Een goedenavond allen. Ik voel me ongelofelijk kut, hoe is het met jullie?
Is dat met afstandsbediening? Dat lijkt me best cool om een keer te doen. Mag jij 'm wel bedienenquote:Op zondag 6 november 2011 00:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
heb jij wel eens zo'n tril-eitje gebruikt? schijnt echt geniaal te zijn hoor ik om me heen
Ik heb het verhaal net van me afgeschreven in een ander topic: De kunst van het loslaten van je ex #173quote:
Ik gebruik niet zoveel hulpmiddelen eigenlijkquote:Op zondag 6 november 2011 00:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
heb jij wel eens zo'n tril-eitje gebruikt? schijnt echt geniaal te zijn hoor ik om me heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |