SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Stel jij ziet een meid wel zitten en zij vind de aandacht wel ff leuk maar meer ook niet. Hoe zou jij je dan naderhand voelen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ja daar zit ik dus mee, wie weet zou het best wat kunnen worden, maar dat gevoel heb ik er gewoon niet bij nu
Heb ik ook zo'n hekel aan "meneer" en u enzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens ben ik de afgelopen week al 8 keer met mevrouw aangesproken.
Ik ga maandag maar naar de kapper.
Kut, en daarom ben ik er ook niet op ingegaan, maar ik heb het ook niet afgewezen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Stel jij ziet een meid wel zitten en zij vind de aandacht wel ff leuk maar meer ook niet. Hoe zou jij je dan naderhand voelen?
We zijn ook al oud.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:28 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ik ook zo'n hekel aan "meneer" en u enzo![]()
Ga me er verdomd oud door voelen.
Hoe oud? 29 hier bijnaquote:
In singles meerdere meets gehad. Zelfs uit het autisme topicquote:
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, tijn is nog maar een twintiger?
Bijna 26.quote:
Sorry schatquote:
Kijk, mooie positieve woorden. Daar kunnen we er meer van gebruiken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, die anderen zijn gewoon heel erg jong
Hoe lang is je haar danquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens ben ik de afgelopen week al 8 keer met mevrouw aangesproken.
Ik ga maandag maar naar de kapper.
Voel jij je wel eens oud?quote:
Alleen als ik 's morgens wakker wordt na een avondje drinken dan voel ik mij oudquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
Voel jij je wel eens oud?
Ik wel namelijk maar ben 28, ervaring van zo goed als 0 met vrouwen
Nu niet meer zo lang. 15 cm is het langste stuk geloof ik. Maar het is min natuurlijke krul die het er vrouwelijk uit doet zien. Hiervoor heb ik jarenlang erg lang haar gehad.quote:
Nou waar ik vooral mee zit, (of nouja zitten is niet het goede woord denk)quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen als ik 's morgens wakker wordt na een avondje drinken dan voel ik mij oud
Dan lijk je wel een beetje op hermanquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
Of de knapper gesprokenik wil weer aan hanenkam
Een beetje?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:34 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dan lijk je wel een beetje op herman
Ik heb mijn rechterhand al versierd voor vanavond.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou singles, gaan we nog pogingen ondernemen vanavond?
Ik niet, krijg straks vrienden op bezoek en dan gaan we lannen + zuipenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
chat en msnquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
No fap november is geen succes voor je begrijp ik?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn rechterhand al versierd voor vanavond.
Ok, veel plezier daarmee in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik niet, krijg straks vrienden op bezoek en dan gaan we lannen + zuipen
Toch geen LAN-party he?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik niet, krijg straks vrienden op bezoek en dan gaan we lannen + zuipen
Oh dat nee daar wil ik nog helemaal niet over nadenken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nou waar ik vooral mee zit, (of nouja zitten is niet het goede woord denk)
Dat ik iedereen van mijn leeftijd lekker huisje boompje beestje heeft (en kinderen)
En dat ik nog steeds alleen rondloop
goed puntquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:34 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dan lijk je wel een beetje op herman
Krullen in het "voor en na de kapper" topic:quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu niet meer zo lang. 15 cm is het langste stuk geloof ik. Maar het is min natuurlijke krul die het er vrouwelijk uit doet zien. Hiervoor heb ik jarenlang erg lang haar gehad.Maar ook een sik, dus toen kon het wel.
Ik ook niet maar ik wordt ermee geconfronteerd elke keerquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat nee daar wil ik nog helemaal niet over nadenken.Bah volwassen dingen
Hmm, dit herken ik ergens vanquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nou waar ik vooral mee zit, (of nouja zitten is niet het goede woord denk)
Dat ik iedereen van mijn leeftijd lekker huisje boompje beestje heeft (en kinderen)
En dat ik nog steeds alleen rondloop
Kree, jij ging toch goed met je studie/carriere?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik wordt ermee geconfronteerd elke keer
Haha goed met de studie kan ik het niet noemen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kree, jij ging toch goed met je studie/carriere?
Gister vroeg iemand wat voor werk ik deed, lekker dan -_-
Altijd nog beter dan ik met m'n 2 studiepuntenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
Haha goed met de studie kan ik het niet noemen.
Durf het haast niet te zeggen maar ik ben al 8 jaar bezig met HBO elektro![]()
Maar komt ook door omstandigheden (overlijden vader enzo)
Maar daar wil ik het niet mee goed praten
Heb er achteraf spijt van dat ik met HBO begonnen ben maar ik zit er al te ver in nu.
Ja ellende is het. Als ik nu opnieuw zou kunnen kiezen dan had ik conservatorium gedaan na het mbo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan ik met m'n 2 studiepunten
Ik ga maar gewoon naar een vrouwelijke kapper en laat haar er iets leuks mee doen. Vorige 2 keer bij een man geweest, en dat is kennelijk geen succes.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:38 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Krullen in het "voor en na de kapper" topic:
Voor en na de kapper #6
Goede middag, nou topic komt weer op gang in ieder geval hahahaquote:
Bovendien wil ik helemaal geen kinderen, huisdieren enzo. Een relatie dat wel en dat mis ik ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik wordt ermee geconfronteerd elke keer
Als ik volgend jaar november regelmatig neuk zal ik meedoen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
No fap november is geen succes voor je begrijp ik?
Nope, 2 keer al deze week.quote:
Maar waarom niet dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien wil ik helemaal geen kinderen, huisdieren enzo. Een relatie dat wel en dat mis ik ook.
Gisteren de verjaardag van mijn zwager. Genoeg mensen die net getrouwd waren. Daar ging het gesprek ook over. Ik alleen maar denken dit nooit
Zoals op je foto 1/7 in je fobo. Alleen moet je er dan wel wat gel in doen. Je kunt ook een shiny wax gebruiken dan ziet het er verzorgd uit maar houd je wel die natuurlijke look van je haar en heb je een beetje "shine"quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat nee daar wil ik nog helemaal niet over nadenken.Bah volwassen dingen
[..]
goed puntwat voor kapsel raad jij me aan?
Dan was je toch al een paar uur te laat geweestquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
Dus ik sta voor niets in Amsterdam, daar gaat de verrassing.
Oh.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan was je toch al een paar uur te laat geweest
Oh je bent in Amsterdam, pak dan maar meteen de trein naar Hoofddorp.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
Dus ik sta voor niets in Amsterdam, daar gaat de verrassing.
Ik heb mijn pas gevonden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
En trouwens, jij kon toch ook helemaal niet reizen?
Ik ook inderdaad. Met iemand een toekomst opbouwen, eigen huisje samen, na verloop van tijd kinders en een hond en een leasebak station, the works.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
Maar waarom niet dan?
Ik zou best kinderen willen hoor, niet gelijk, maar later wel.
Zie mezelf al lekker op vakantie gaan met een vriendin ofzo.
Maarja toekomstmuziek voorlopig
Bind hem nu aan je arm vast, of zoquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mijn pas gevonden.Boven de sleutelkast, waarom weet ik niet, ik vond er een paar dagen terug ook mijn telefoon.
Niet dat ik daar in het weekend veel aan heb want ik reis alleen doordeweeks gratis.
Ben je nou al onderweg naar Hooddorp gr grquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mijn pas gevonden.Boven de sleutelkast, waarom weet ik niet, ik vond er een paar dagen terug ook mijn telefoon.
Niet dat ik daar in het weekend veel aan heb want ik reis alleen doordeweeks gratis.
Ik laat hem implanteren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bind hem nu aan je arm vast, of zo
eerst even hier langs de hoertjes, grgr.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben je nou al onderweg naar Hooddorp gr gr
Okee tot zo gr grquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
eerst even hier langs de hoertjes, grgr.
Ja heb hetzelfde dan, ben nog net niet wanhopig, maar het gaat gewoon kriebelen nu.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook inderdaad. Met iemand een toekomst opbouwen, eigen huisje samen, na verloop van tijd kinders en een hond en een leasebak station, the works.
Nouja, mijn tijd zal nog wel komen ofzo, en anders ook maar niet
Een vriend van me heeft van me heeft zo'n ov chip in zijn horlogequote:
Ik verbaas me er anders regelmatig weer over wat mensen allemaal kwijt weten te rakenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:52 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft van me heeft zo'n ov chip in zijn horloge
Hij heeft nu wel ook een normale ov-kaart maar zo'n horloge raak je niet snel kwijt
Trouwenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
Maar waarom niet dan?
Ik zou best kinderen willen hoor, niet gelijk, maar later wel.
Zie mezelf al lekker op vakantie gaan met een vriendin ofzo.
Maarja toekomstmuziek voorlopig
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
In een ander topic ook, bedoel je?
Dank jequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Zoals op je foto 1/7 in je fobo. Alleen moet je er dan wel wat gel in doen. Je kunt ook een shiny wax gebruiken dan ziet het er verzorgd uit maar houd je wel die natuurlijke look van je haar en heb je een beetje "shine"
Ik heb een beetje het gevoel dat ik mijn laatste kans verspeelt heb wat dat betreft.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja heb hetzelfde dan, ben nog net niet wanhopig, maar het gaat gewoon kriebelen nu.
Ik zie me kansen met elk jaar afnemen.
Ze zijn er natuurlijk wel, alleen het wordt steeds minder.
Vandaar dat verhaal over die meid, nou die is 30 en die vindt me wel leuk.
Krijg er twijfels over of ik niet gewoon moet pakken wat ik pakken kan.
Maar denk dat het niet werkt op de langere termijn als ik nu al niet gelijk gevoelens heb voor haar.
En dat wil ook weer niet zeggen dat ik misschien gewoon moet afspreken om eens een drankje te doen ofzo.
Maar heb er gewoon weinig hoop op
Onzin, straks zit je de rest van je leven aan iemand die je niet eens leuk vind.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:52 schreef kree het volgende:
Krijg er twijfels over of ik niet gewoon moet pakken wat ik pakken kan.
Ik raak sieraden altijd kwijt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:52 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft van me heeft zo'n ov chip in zijn horloge
Hij heeft nu wel ook een normale ov-kaart maar zo'n horloge raak je niet snel kwijt
Ja eens, maarja wie weet zou het toch klikken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onzin, straks zit je de rest van je leven aan iemand die je niet eens leuk vind.
Zelfs als ik een maand geen seks zou hebben, zou ik niet pakken wat ik pakken kan. Dat moet je dan al helemaal niet doen als je op zoek bent naar iets serieus.
Wat raak jij niet kwijt?quote:
Hmm... Dan is implanteren de enige optie ben ik bang jaquote:
Nou, dat dus.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onzin, straks zit je de rest van je leven aan iemand die je niet eens leuk vind.
Zelfs als ik een maand geen seks zou hebben, zou ik niet pakken wat ik pakken kan. Dat moet je dan al helemaal niet doen als je op zoek bent naar iets serieus.
D'r assetsquote:
Juist daarom. Niet zomaar settelen voor iets dat er niet is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:55 schreef kree het volgende:
En bij mij gaat het helemaal niet omdat ik seks wil hebben.
Maarja effe een arm om je heen blabla dat soort dingen, dat mis ik vooral.
Heloef?quote:
quote:
Die dumpt me keihard nadat we seks hebben gehad.quote:
Ja vraag me alleen af wat ik dan verder moet met die meid.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist daarom. Niet zomaar settelen voor iets dat er niet is.
Dan neuk je de verkeerde mannenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die dumpt me keihard nadat we seks hebben gehad.
Dat doen alle mannen, misschien doe ik iets fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Doe heloef een halsband om...quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan neuk je de verkeerde mannen
Ik had het er gister nog over. Bijna alle vrouwen vallen op de foute kerels. En aan het einde mogen de lieve zorgzame mannen de laatste kruimels van tafel vegen als niemand die vrouwen meer wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dan val je op de verkeerde mannen dusquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat? Dat zou ik nooit doen. Ik ben anders.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, de niet-klootzakken mogen praatpaal en uithuilschouder spelen en klusjes opknappen, de klootzakken mogen, nja, de rest. Prima hoor, maar ik ben wel uitgepraatpaald onderhand. Soms komt er nog wel een Sally Snobstory, maar die maak ik vrij vlot duidelijk dat ik 'r ook wel eens wil zien voor de gezelligheid, zeg maar. Werkt erg goed, je hoort er nooit meer iets van terugquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het er gister nog over. Bijna alle vrouwen vallen op de foute kerels. En aan het einde mogen de lieve zorgzame mannen de laatste kruimels van tafel vegen als niemand die vrouwen meer wil.
Dat ook inderdaad. Zitten ze te zeuren dat ze weer met een klootzak naar bed zijn geweest en een aardige man zoeken. Week in week uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, de niet-klootzakken mogen praatpaal en uithuilschouder spelen en klusjes opknappen, de klootzakken mogen, nja, de rest. Prima hoor, maar ik ben wel uitgepraatpaald onderhand. Soms komt er nog wel een Sally Snobstory, maar die maak ik vrij vlot duidelijk dat ik 'r ook wel eens wil zien voor de gezelligheid, zeg maar. Werkt erg goed, je hoort er nooit meer iets van terug
Achter die foute kerels zit vaak ook gewoon een leuke man hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het er gister nog over. Bijna alle vrouwen vallen op de foute kerels. En aan het einde mogen de lieve zorgzame mannen de laatste kruimels van tafel vegen als niemand die vrouwen meer wil.
"Had ik maar een vriendje zoals jij"quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Zitten ze te zeuren dat ze weer met een klootzak naar bed zijn geweest en een aardige man zoeken. Week in week uit.![]()
"Waar vind ik toch een aardige man?"
"Euhm, hier!"
"Maar ik zie je als een broertje."
""
"Alle vrouwen willen iemand zoals jij" is ook zo'n leukequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
"Had ik maar een vriendje zoals jij"![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
"Had ik maar een vriendje zoals jij"![]()
![]()
![]()
Tuurlijk kun je ook die niet over 1 kam scheren, maar ik denk dat je het eerder over uitzonderingen hebt nuquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achter die foute kerels zit vaak ook gewoon een leuke man hoor.Beetje haantjes gedrag, maar er zitten er genoeg tussen die ook altijd zouden helpen en altijd luisteren.
Volgende keer terug zeggen en waarom wil jij mij niet dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Alle vrouwen willen iemand zoals jij" is ook zo'n leuke
Ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Vrouwen zijn stom.
Dat heb ik nooit aangedurfd. Misschien toch eens wel doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer terug zeggen en waarom wil jij mij niet dan?
Krijg je weer dat broertje verhaalquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer terug zeggen en waarom wil jij mij niet dan?
Die heb ik al een paar keer gehoordquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Alle vrouwen willen iemand zoals jij" is ook zo'n leuke
Nouja, als je puur seks zoekt, ONS of iets dergelijks zullen het de klootzakken zijn. Maar zodra je naar scharrels gaat zit er altijd wel meer achter dan seks.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je ook die niet over 1 kam scheren, maar ik denk dat je het eerder over uitzonderingen hebt nu
iig meer lef vertonen dan je nu doet. Althans dat doe je hier nu niet. Je komt hier echt als een saai en braaf persoon overquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit aangedurfd. Misschien toch eens wel doen
Ach jij bent tenminste nog het broertje. Ik ben niets. Ik besta niet eens voor de meeste vrouwenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Krijg je weer dat broertje verhaal
Heel fucking Afrika kan zich voor de rest van hun leven kleden met alle t-shirts die ik daar al van heb
Met 4 jaar zou ik geen probleem hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:10 schreef HenkXL het volgende:
versiert door een meisje donderdagavond, in plaats van andersom. Vond het wel baasch, was zo dronken als de neten en kwam geen normaal woord meer uit, zat een beetje te hangen op een kruk. Doch kwam ze iedere x maar weer terug, dus toch maar gedaanEn nu ik de foto's van haar bekijk, kan ik er weinig slechts over zeggen alleen wat blijkt ze is godverdomme 4jaar jonger
Same difference. Doesn't get you laidquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij bent tenminste nog het broertje. Ik ben niets. Ik besta niet eens voor de meeste vrouwen
En bedankt...quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
iig meer lef vertonen dan je nu doet. Althans dat doe je hier nu niet. Je komt hier echt als een saai en braaf persoon over
Hmm... ik bij 2/3 en bij 1 vind ik het wel ergquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:17 schreef heloef het volgende:
Ik zit bij 1 vrouw in de friendzone, gelukkig vind ik het niet eens erg..
Capstan, heb jij nog meiden nu in het echte leven waarvan je denkt dat je er kans op maakt?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
En bedankt...![]()
Gelukkig is er meer dan alleen dit topic.
Die 4 jaar jonger betekent dat zei net in staat is, wettelijk gezien, om een alcoholische versnapering te kopenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
Met 4 jaar zou ik geen probleem hebben.
Ken jou niet hoe oud ben je?
Truequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same difference. Doesn't get you laid
Ja daarbuiten ben je wel anders? Sorry maar daar geloof ik niets vanquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
En bedankt...![]()
Gelukkig is er meer dan alleen dit topic.
Neen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
Capstan, heb jij nog meiden nu in het echte leven waarvan je denkt dat je er kans op maakt?
Ok dus je bent 22 ofzo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:20 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Die 4 jaar jonger betekent dat zei net in staat is, wettelijk gezien, om een alcoholische versnapering te kopenAardige pedobear stijl dus achteraf, ze zag er namelijk niet zo uit ( lang en ontwikkeld etc )
Ben jij zo wild dan? Want behalve je fappen in de trein, wat ik overigens eerder sick dan wild vind, zie ik dat ook niet echt voor me.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
True
[..]
Ja daarbuiten ben je wel anders? Sorry maar daar geloof ik niets van
Je hebt in ieder geval een vriend.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij bent tenminste nog het broertje. Ik ben niets. Ik besta niet eens voor de meeste vrouwen
Moet kunnen.quote:
En wat is jouw probleem daar opeens mee? Want ook al ben jij misschien niet "saai en braaf", je bent er niet zoveel verder mee dan ik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:20 schreef tijnbrein het volgende:
Ja daarbuiten ben je wel anders? Sorry maar daar geloof ik niets van
Kut voor je, ik zie nog wel kansen namelijk, maar niet de types waar ik op valquote:
Waar woon je ergens? Dan kan je mij misschien tips komen geven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
Kut voor je, ik zie nog wel kansen namelijk, maar niet de types waar ik op val![]()
Wordt er zo moe van.
Ik wordt gewoon versierd door 3 meiden.
Nouja zonder discussie uit te lokken.
Meid 1: psychose, jullie kennen dat verhaal
Meid 2: 15 jaar en dus veels te jong
Meid 3: 30 jaar, maar niet mijn type
Haha gek wordt ik ervan, zou willen dat het simpeler kon.
In het mooie katwijk aan zeequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar woon je ergens? Dan kan je mij misschien tips komen geven.
Het kan simpeler.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
Kut voor je, ik zie nog wel kansen namelijk, maar niet de types waar ik op val![]()
Wordt er zo moe van.
Je bent 20 man, je bent nog jong.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Haha!
Nou we zullen zien, je voelt je er wel weer jonger bij moet ik zeggen
Je begrijpt best wat ik bedoelquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben jij zo wild dan? Want behalve je fappen in de trein, wat ik overigens eerder sick dan wild vind, zie ik dat ook niet echt voor me.
Dat is waarquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een vriend.
Ik geef alleen aan dat je wel erg braaf overkomt. Je zou bv nooit zeggen tegen vrouw hey lekkerding ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
En wat is jouw probleem daar opeens mee? Want ook al ben jij misschien niet "saai en braaf", je bent er niet zoveel verder mee dan ik.
Ja die derde zou nog het meeste kans geven, maar daar heb ik dan weer geen klik meequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan simpeler.
Lower the bar on the third one.
Dat zou ik ook niet doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat je wel erg braaf overkomt. Je zou bv nooit zeggen tegen vrouw hey lekkerding ofzo
Top, ik woon in Leiden.quote:
Jaartje wachten dan is nummer 2 oud genoeg. Tot die tijd kijken of er misschien een klik is bij nummer 3quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
Wordt er zo moe van.
En dat zou moeten?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
Ik geef alleen aan dat je wel erg braaf overkomt. Je zou bv nooit zeggen tegen vrouw hey lekkerding ofzo
Ja snap ik maar dat leeftijdsverschil is gewoon echt te groot naar mijn meningquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaartje wachten dan is nummer 2 oud genoeg. Tot die tijd kijken of er misschien een klik is bij nummer 3
Nou daar verkijk je je op, een meisje van 16 zit nog een beetje te chillen op de middelbare school ( 4/5 havo/vwo of iets dergelijks ) terwijl ik over een paar maanden HBO afgestudeerd ben. De kloof wordt dan snel ''groot'' hoor, ontwikkeling tussen je 16de en 20de is echt enorm!quote:
Nog nooit in geweest zo'n gay bar, geen idee of dat wat is, trouwens ik zoek wel een meid hahahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Top, ik woon in Leiden.
Ga je volgende week mee naar de gaybar?
Ik neem mijn beste vriendin met me mee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nog nooit in geweest zo'n gay bar, geen idee of dat wat is, trouwens ik zoek wel een meid hahaha
Hoe vind jij dat Capstan post hier?quote:
Meet van makenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Top, ik woon in Leiden.
Je komt op mij over als een saai en kleurloos persoon die in een hoekje zitquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
En dat zou moeten?
En zo niet ben je meteen saai en braaf? Beetje vreemde redenatie.
Ik heb er meteen een Wolter Kroes beeld bij.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:28 schreef Myraela het volgende:
Trouwens, als iemand zomaar zou zeggen "hey lekkerding" zou ik er bang van worden.
Dan mot je daar niet wezenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nog nooit in geweest zo'n gay bar, geen idee of dat wat is, trouwens ik zoek wel een meid hahaha
Ik ga je een handje geven volgende maand.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Top, ik woon in Leiden.
Leuk, met zijn alle naar de gaybar. Ik ben wel voor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat Capstan post hier?
[..]
Meet van maken
[..]
Je komt op mij over als een saai en kleurloos persoon die in een hoekje zit
Je komt naar Leiden?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga je een handje geven volgende maand.
Nou, zolang jij met dat soort ongefundeerde uitspraken wegblijft uit dat hoekje, zou ik het niet eens erg vinden...quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Serious Request he.quote:
Owja, helemaal vergeten.quote:
Rustig en beheerst, dat vind ik iets anders dan saai en braaf. Saai is inhoudsloos, zo komt die sowieso niet over en het is vast geen wild feestbeest, maar dat is ook nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe vind jij dat Capstan post hier?
hahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk, met zijn alle naar de gaybar. Ik ben wel voor.
have funquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, zolang jij met dat soort ongefundeerde uitspraken wegblijft uit dat hoekje, zou ik het niet eens erg vinden...
Kan me wel vinden in Capstan hoor, volgens mij denken wij een beetje hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rustig en beheerst, dat vind ik iets anders dan saai en braaf. Saai is inhoudsloos, zo komt die sowieso niet over en het is vast geen wild feestbeest, maar dat is ook nergens voor nodig.
Als hij in een hoekje zit, dan jij al helemaal.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rustig en beheerst, dat vind ik iets anders dan saai en braaf. Saai is inhoudsloos, zo komt die sowieso niet over en het is vast geen wild feestbeest, maar dat is ook nergens voor nodig.
Jij zou dus geen probleem hebben met een jongen die niet van uitgaan houdt? Waar liggen de grenzen tussen 'saai', 'niet saai' en 'feestbeest'?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
Het is vast geen wild feestbeest, maar dat is ook nergens voor nodig.
Saai heeft niks met met het uitgaansgedrag van mensen te maken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij zou dus geen probleem hebben met een jongen die niet van uitgaan houdt? Waar liggen de grenzen tussen 'saai', 'niet saai' en 'feestbeest'?
hoezo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Als hij in een hoekje zit, dan jij al helemaal.
Je schetst een aardig beeld. Vergelijkbaar met wat anderen door de jaren heen over mij gezegd hebben. En inderdaad noem ik dat niet saai.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, ik zou daar geen moeite mee hebben. Ik vermaak me ook wel met een avondje op de bank en een pizza. Hoewel ik een terrasje altijd wel tof vind en hij het dan wel moet accepteren als ik nog uit ga met vrienden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij zou dus geen probleem hebben met een jongen die niet van uitgaan houdt? Waar liggen de grenzen tussen 'saai', 'niet saai' en 'feestbeest'?
Nou je blijft een beetje in hetzelfde hangen he.quote:
Yes ik ben volgens jou saai, onzeker en vriendloos.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:41 schreef mrk.n het volgende:
Nooit uitgaan zegt in mijn ogen dat je saai bent, onzeker bent of geen vrienden hebt.
Dan zijn we het tenminste samenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Yes ik ben volgens jou saai, onzeker en vriendloos.
Ik ben alleen het tweede.quote:
Daar heb je wel gelijk in. Maar dat is het voor mij ook. Ik heb nooit echt vrienden gehad. Tot mijn tiende had ik nog wel vrienden daarna eigenlijk niet meer. 1 vriend waar ik zo naartoe ga.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je blijft een beetje in hetzelfde hangen he.
Je zegt altijd dat vrienden maken o zo moeilijk is en vrouwen zoeken buiten het internet heb je zo'n beetje uitgesloten.
Dan zit je volgens mij wel redelijk in een hoekje, zo komt het in ieder geval over op mij.
Trouwen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, ik zou daar geen moeite mee hebben. Ik vermaak me ook wel met een avondje op de bank en een pizza. Hoewel ik een terrasje altijd wel tof vind en hij het dan wel moet accepteren als ik nog uit ga met vrienden.
Wanneer vind je iemand dan wel saai? Voorbeeld?quote:Of iemand uitgaat zegt maar weinig over of iemand saai is.
Ja, ik ken datquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben alleen het tweede.![]()
De rest ben ik niet.
Het is niet per definitie 'en en en'.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Yes ik ben volgens jou saai, onzeker en vriendloos.
Okidokie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Trouwen?
[..]
Wanneer vind je iemand dan wel saai? Voorbeeld?
Oh ja dat soort mensen ken ik, ik was vroeger ook zo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het is niet per definitie 'en en en'.Serieus, de meeste mensen die niet uitgaan zijn vaak nerds en die zeggen dan dat ze uitgaan niet leuk vinden. Maar er zijn zoveel verschillende soorten van uitgaan dus hoezo alles niet leuk vinden? Je kunt mij niet vertellen dat je alles qua uitgaan per definitie niet leuk vindt. Vandaar dat ik denk; saai (in de zin van niks ondernemen), onzeker of vriendloos.
Nja, ik vind het best interessant om te ontdekken hoe vrouwen denken, moet zeggen dat ik er vaak wel depri van wordt omdat ze alles zo ingewikkeld lijken te maken voor mequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:44 schreef heloef het volgende:
benzin lieverd je bent weer teveel aan het focussen op de meningen van vrouwen.
Applausje voor jezelf.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik vind het best interessant om te ontdekken hoe vrouwen denken, moet zeggen dat ik er vaak wel depri van wordt omdat ze alles zo ingewikkeld lijken te maken voor me![]()
Maar ik zal me wat minder van die meningen proberen aan te trekken hoor, heloefboefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:02 schreef Sinji het volgende:
Ik zie hem al zittenDie snor en dat strikje staan me goed he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij mannen gaan nooit uitvinden hoe vrouwen in elkaar zitten hahaha.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik vind het best interessant om te ontdekken hoe vrouwen denken, moet zeggen dat ik er vaak wel depri van wordt omdat ze alles zo ingewikkeld lijken te maken voor me![]()
Maar ik zal me wat minder van die meningen proberen aan te trekken hoor, heloefboefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
Ik ben bang dat je gelijk hebt, maar wie weet krijg ik in elk geval een beetje een globaal idee. En ik denk dat het goed is voor mijn vrouwenangst om wat meer inzicht te krijgen in hoe ze in elkaar zitten en hoe ze denken. (en dan hopelijk te realiseren dat het eigenlijk net mensen zijn en ik niet bang hoef te zijnquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
Wij mannen gaan nooit uitvinden hoe vrouwen in elkaar zitten hahaha.
Het is gewoon niet te begrijpen, je denkt dat je het weet, maar dat is niet zo
Die extra haren zorgen wel voor wat meer warmte in de komende barre tijden. Ik ga wel weer scheren als het lente wordt ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Verzorg je zelf gewoon en haal overbodige beharing als snorretjes gewoon weg
Chewbaccaquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die extra haren zorgen wel voor wat meer warmte in de komende barre tijden. Ik ga wel weer scheren als het lente wordt ofzo
Heerlijk, zo'n woest primitief ingestelde vrouw die een echte Tarzan zoekt om het amazonewoud binnen te dringenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die extra haren zorgen wel voor wat meer warmte in de komende barre tijden. Ik ga wel weer scheren als het lente wordt ofzo
Jij ziet jezelf wel als zo'n Tarzan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Heerlijk, zo'n woest primitief ingestelde vrouw die een echte Tarzan zoekt om het amazonewoud binnen te dringen
Jij begintquote:
Ben jij mijn Jane danquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf wel als zo'n Tarzan?
Ruik je naar kaneelstokjes?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker onder de douche geweest. Leukere kleertjes aangetrokken. Ik ruik lekker. Heb een sexy 2 dagen stoppelbaardje.
Ik ben er klaar voor.
Neuh hij gaat er denk ik voor of na de kerstdagen af, dan word het echt te gortig.quote:
Ik kan je het adres van Myra wel geven dan heb je instant succes.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker onder de douche geweest. Leukere kleertjes aangetrokken. Ik ruik lekker. Heb een sexy 2 dagen stoppelbaardje.
Ik ben er klaar voor.
Deal, ga lekker mee mee uit eten vanavond dan bespreken we de details evenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen als je een mowgli bij me maakt
Kan je niet beter vragen of zijn stok naar kaneel smaakt?quote:
Ja hoor en wie maakt deze grap weer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je niet beter vragen of zijn stok naar kaneel smaakt?
Nee, naar een ruige man die sex wil.quote:
Hehe, nice.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan je het adres van Myra wel geven dan heb je instant succes.
Gezien de zakelijke overeenkomst lijkt me vd Valk wel een geschikte plek. Kunnen we misschien gelijk de deal afwikkelen in een hotelkamer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:27 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Deal, ga lekker mee mee uit eten vanavond dan bespreken we de details even
Ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor en wie maakt deze grap weer.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, nice.
Maar heb jij echt een afro? Vet, wou dat ik dat kon hebben.
Arm meisje ik wil je wel troosten hoor. Sorryquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
grap? GRAP? Ik moest janken zo slecht
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je niet beter vragen of zijn stok naar kaneel smaakt?
Zie je schaamhaar er ook zo uit eigenlijk en je okselhaar?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ongeveer zo groot.
Ah, duidelijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou er zo uit kunnen zien als ik het niet bijhield en nee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zie je schaamhaar er ook zo uit eigenlijk en je okselhaar?
Ik stel voor om eerst een paar testsessies te houden om beetje te acclimatiseren en dan pas goed los te gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gezien de zakelijke overeenkomst lijkt me vd Valk wel een geschikte plek. Kunnen we misschien gelijk de deal afwikkelen in een hotelkamer.
Raakt je scheermesje niet verstopt dan met die krulletjes?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
Dat zou er zo uit kunnen zien als ik het niet bijhield en nee.
Tof.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allemaal op 1 avond?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik stel voor om eerst een paar testsessies te houden om beetje te acclimatiseren en dan pas goed los te gaan.
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Mijn god wat slecht.
Is wel een mooie openingszin.
"He, ik ben Kaneelstokje. Wil je uitproberen of mijn stokje naar kaneel smaakt?"
Misschien heb ik meer succes dan met: "He meisje, wil je mijn slang zien?"
Niemand wil mijn lieve Jormundgandr zien..
Nee want ik knip het eerst tot een fatsoenlijke hoogte en dan scheer ik het bij.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Raakt je scheermesje niet verstopt dan met die krulletjes?
Ik woon in reserveduitsland, wij internetten ook nog via rooksignalen. Het is hier nog hoogzomer ffs, kan ik het helpenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wist je serieus niet wat een afro was?
U woont in Twente?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik woon in reserveduitsland, wij internetten ook nog via rooksignalen. Het is hier nog hoogzomer ffs, kan ik het helpen
Oefening baart kunst hoor ik al. Kun je in maart even langskomen dan om mij te helpen met het snoeien van mijn bos?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
Nee want ik knip het eerst tot een fatsoenlijke hoogte en dan scheer ik het bij.
Nein. Achterhoekquote:
Tuurlijk, betaling is wel in natura.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oefening baart kunst hoor ik al. Kun je in maart even langskomen dan om mij te helpen met het snoeien van mijn bos?
En al ik nou meerdere keer op een avond wil?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Over zoveel avonden als we zin hebben
Dan kun je dat krijgenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En al ik nou meerdere keer op een avond wil?
Is goed, mocht ie niet lekker zijn volstaat een pijpbeurt ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zal eens oefenen met het bakken van een taart. Tegen die tijd moet dat wel lukken.
Dit gaat te makkelijk wat kan duiden op de volgende dingen:quote:
Je beschrijft nu zo'n beetje heel FOK!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit gaat te makkelijk wat kan duiden op de volgende dingen:
1) je bent wanhopig
2) je bent oerlelijk
3) je hebt geen ballen (meer)
4) je bent het type slijmbal/te lief
Tof, dat kan ik al goed. Dus scheelt oefenen. Ik zie alleen meer uitdaging in die taart, dus daar ga ik eerst voor, mocht dat falen, dan zetten we plan B wel in.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
Is goed, mocht ie niet lekker zijn volstaat een pijpbeurt ook.
Snap je nu waarom ik niet date met een fokkerquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
Je beschrijft nu zo'n beetje heel FOK!
Okido.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tof, dat kan ik al goed. Dus scheelt oefenen. Ik zie alleen meer uitdaging in die taart, dus daar ga ik eerst voor, mocht dat falen, dan zetten we plan B wel in.
Vergeet niet je kwabjes op te tillen dan, of ga trainen. meneer van 17 die niet weet hoe je een bh losmaakt of 2x kan opdrukken gaat tof doen over pijpenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Is goed, mocht ie niet lekker zijn volstaat een pijpbeurt ook.
Of gewoon goedquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
1) je bent wanhopig
2) je bent oerlelijk
Bh's zijn de hel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Vergeet niet je kwabjes op te tillen dan, of ga trainen. meneer van 17 die niet weet hoe je een bh losmaakt of 2x kan opdrukken gaat tof doen over pijpen
Ik kan gelukkig ook pijpen met BH aanquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Vergeet niet je kwabjes op te tillen dan, of ga trainen. meneer van 17 die niet weet hoe je een bh losmaakt of 2x kan opdrukken gaat tof doen over pijpen
Zo dik ben ik niet dat ik mijn kwabjes moet optillen om gepijpt te worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Wat ermee wegkomen zonder een te lief, te wanhopig, te lelijk, te wijverig te zijn?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Of gewoon goedIk ben die ene dude die dat gewoon prima kan
Ja hoor het kon ook niet anders.quote:
Ik ben mezelf, dat is genoegquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat ermee wegkomen zonder een te lief, te wanhopig, te lelijk, te wijverig te zijn?
Ik vind het hilarisch om de fobo's van foksters te zien.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik niet date met een fokker
Daar kom ik over 13 dagen achter.quote:
ik vond er ooit een echt best heel leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef Myraela het volgende:
Je moet heel goed zoeken, maar dan zit er soms een toffe FOK!ker tussen.
Je bent gewoon zo oversekst dat je het aanvoelt.quote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond er ooit een echt best heel leuk
en die was ook best heel leuk
En in welk opzicht verschillen de mannelijke users precies met de vrouwelijke?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
1) je bent wanhopig
2) je bent oerlelijk
Hihihihiih voelen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo oversekst dat je het aanvoelt.
quote:
Zij is waarschijnlijk aan het werken, of aan het soppen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar zijn Lokasenna en Newbie eigenlijk?
waarschijnlijk allerlei rock en roll dingen aan het doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Newbie is gestorven aan zijn kater en nu weer gereïncarneerd om door te zuipen, Loka is werken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tnxquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En in welk opzicht verschillen de mannelijke users precies met de vrouwelijke?
Dankuquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarschijnlijk allerlei rock en roll dingen aan het doen
waar ze dan weer een maand elke dag over moeten praten
sorry het irriteert me soms een beetje
Goed dat je er weer bent.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Newbie is gestorven aan zijn kater en nu weer gereïncarneerd om door te zuipen, Loka is werken.
Ach, ik vond er ooit eens een best heel leuk en die was ook heel leuk en ze vond mij ook heel leukquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Newbie is gestorven aan zijn kater en nu weer gereïncarneerd om door te zuipen, Loka is werken.
Waarom ken ik jouw vriendin zo goed?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij is waarschijnlijk aan het werken, of aan het soppen.
Ik heb een aantal leuke FOKsters leren kennen, maar eigenlijk praktisch geen leuke FOKkers.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
Er zijn een paar fokkers die leuk zijn.
Foksters die leuk zijn ken ik er niet zoveel eigenlijk.
Friettent. Maar nu ik wederopgestaan ben ga ik dat gebruiken om verder te zuipen. Dadoei!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat je er weer bent.
Loka werkt in de horeca?
Ze zijn er wel, hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
Leuke vrouwen op FOK! zijn schaars, leuke vrouwen op FOK! die van mijn leeftijd zijn nog een stuk schaarser.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een aantal leuke FOKsters leren kennen, maar eigenlijk praktisch geen leuke FOKkers.
Hehe, veel plezier. Laat je haar wel een beetje heel morgen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Friettent. Maar nu ik wederopgestaan ben ga ik dat gebruiken om verder te zuipen. Dadoei!
Tevens morgen eindelijk weer Loka zien, zininzinin, dus niet te veel zuipen
Dat is wel het planquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, veel plezier. Laat je haar wel een beetje heel morgen?
vrouwen van jou leeftijd bestaan nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuke vrouwen op FOK! zijn schaars, leuke vrouwen op FOK! die van mijn leeftijd zijn nog een stuk schaarser.
Jawel hoor dat ontken ik niet, maar er zijn er niet zoveel die ik interessant vind om het zo te zeggen.quote:
Mijn hartje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
Er zijn een paar fokkers die leuk zijn.
Ik zeg dat ik er niet zoveel ken.quote:
Okee okee meisjes dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrouwen van jou leeftijd bestaan niet
dat zijn meisjes
maar serieus de meest meisjes zijn helemaal nog niet zo leuk op jouw leeftijd
veel te druk met allerlei image crap en zo
ik was vreselijk toen
nu ben ik wel tof dus het is oke
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik er niet zoveel ken.
Niet dat ik ze niet ken.
Dus vul zelf maar in.
Zelf ingevuld.quote:
Nou ja zeg.quote:
Ik ben dan ook gewoon verdomd tof.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Maar je hoort wel bij de groep leuke foksters.
Ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon verdomd tof.
Maar nu ben je bezet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zijn meisjes
ik was vreselijk toen
ben jij dat op die onderste foto in je fotoboek? en ben jij dat dan helemaal links?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd over mezelfquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd over mezelf
Veel vrouwen raken verbitterd naarmate ze ouder worden en er achter komen dat hun prins op het witte paard niet bestaat. Uiteindelijk gaan ze settlen met wat voor hun aanvaardbaar is (meestal rond de tijd dat de biologische klok ontploft) en zich niet meer hoeven te meten met de jongere meiden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zijn meisjes
ik was vreselijk toen
ja dat krijg je er vanquote:
Ja, daar hebben de Heloefjes van deze wereld weinig aan.quote:
nou ik hoop echt dat je lang voor die tijd al beseft dat je je met niemand hoeft te metenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Veel vrouwen raken verbitterd naarmate ze ouder worden en er achter komen dat hun prins op het witte paard niet bestaat. Uiteindelijk gaan ze settlen met wat voor hun aanvaardbaar is (meestal rond de tijd dat de biologische klok ontploft) en zich niet meer hoeven te meten met de jongere meiden.
Vrouwen die op latere leeftijd nog bewust zijn van hun uiterlijke vrouwelijkheid
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar hebben de Heloefjes van deze wereld weinig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |