Niet nieuw echt nieuw maar ik lurk een beetjequote:Op zaterdag 5 november 2011 14:01 schreef formerjellybean het volgende:
Nieuw hier en waarom zit je in dit topic ??
Praten enzo lukt wel maar verder gaan nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:03 schreef formerjellybean het volgende:
ah ok dus je bent uit lurkermode gekomen , waar loop je dan tegenaan met versieren als ik het vragen mag ??
Dat is dus het probleem... ik weet niet hoe ik dat moet doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:05 schreef formerjellybean het volgende:
ah vervelend maar je laat wel merken dat je een meisje leuk vind of ook niet ??
Zo kan je het noemen ja p:quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:06 schreef formerjellybean het volgende:
Oh waarschijnlijk klap je dan dicht ofzo ??
Ik haak ook even in,quote:
Dat laatstequote:Op zaterdag 5 november 2011 14:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik haak ook even in,
Ligt het probleem als je eenmaal aan het praten bent meer bij het dichtklappen, of meer bij het signalen oppikken+geven, en daardoor eigenlijk alleen maar door blijft praten en verder niets durft ?
Ah ik ken het, ik heb precies hetzelfde. Er zijn wel boeken voor dat probleem hé die de stappen van het versieren bij het uitgaan uitleggen van begin tot het bed, ik zoek straks die naam wel even op , zit nu op de mobiel.quote:
Zo ver ik weet ging de meet niet door: Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 2, bijna tijdquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hoop trouwens dat de mensen met de meet het een beetje leuk hebben.
ah ok jammer wat raar dat het dan zo rustig is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo ver ik weet ging de meet niet door: Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 2, bijna tijd
Ik ga ook alleen maar naar tenten waar de muziek op een acceptabel niveau staat, ik ga niet uit om te dansen of wat dan ook, ik ga uit om het gezellig te hebben met vrienden en bier te drinken, en wat daarna gebeurd zien we wel. Daarom ga ik 9 van de 10 x naar een Irish Pub, daar draaien ze grotendeels de muziek dat ik leuk vind + live muziek (ouwe rock) , en lopen nog eens de types rond waar ik op zou vallen ook, in tegenstelling tot een Baja Beachclub bijv.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:25 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Dat je aan hele gesprekken toekomt joh Keyos. Tegenwoordig staat de muziek overal zo tyfushard dat je in't oor van de ander moet schreeuwen om elkaar een klein beetje te verstaan
Nou, voor Carnaval lijkt me dit wel echt een geweldige , klote is alleen dat die oversized brillen me totaal niet staan bij m'n vrij smalle gezichtquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:42 schreef Sinji het volgende:
lol. Doe dan de andere Barney truuk. Piloten outfit, inclusief helm aan je zij
Je zou het natuurlijk ook gewoon dood kunnen laten bloeden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:41 schreef formerjellybean het volgende:
ah ok jammer dan . Ik heb trouwens vanavond gesprek met die vriend ik wil eigenlijk hem dus even spreken en vertellen dat ik eigenlijk nu voor mezelf kies en ik het contact verder laat , als ik het vriendschap toch beeindig kan het beter eerlijk over zijn en dan is het klaar. Ergens lucht mij dat wel op .
Dat kan ook maar ik kies voor een eerlijke aanpak waarin ik dus juist ook even mijn zegje heb gedaan en ik ook weer verder kan , dat werkt voor mij het beste. Wel leuk dat je dus even een mini-party heb. Veel plezier.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zou het natuurlijk ook gewoon dood kunnen laten bloeden.
Onverwacht hoefde 1 vriend niet te werken en een ander z'n plannen gingen ook niet door, dus dit weekend heb ik een mini-lanparty (heb ik net vernomen), dus ik ga nu de games even in orde maken. Wordt het toch nog een gezellig weekend voor mij
En jij veel succes. Was het maar leuker.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan ook maar ik kies voor een eerlijke aanpak waarin ik dus juist ook even mijn zegje heb gedaan en ik ook weer verder kan , dat werkt voor mij het beste. Wel leuk dat je dus even een mini-party heb. Veel plezier.
Welke albums heb je gekocht?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zit m'n nieuwe aanwinsten te beluisteren
BlØf, the Kooks en James Morrisonquote:
Ik luister liever andere genres, maar je hebt in elk geval wel veel smaak.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
BlØf, the Kooks en James Morrison
In een platenzaak voel ik me net als een klein kind in de snoepwinkel. Alles is leuk en ik wil alles hebben maar ik mag maar een beetje. Niet zelden dwing ik mezelf om een keuze te maken uit dat waar ik uiteindelijk mee in m'n handen sta, omdat het anders echt niet te betalen isquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik luister liever andere genres, maar je hebt in elk geval wel veel smaak.
Euh, wat had ze gezegd dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:16 schreef kree het volgende:
Weet niet wie het nu allemaal gisteren nog meelazen, maar kreeg vandaag dus excuus sms-jes van die meid waar ik gister mee chatte (en die ik ook in het echt ken)
Dat ze het niet had moeten zeggen blabal.
Maar ik wist gelijk al dat zij me leuker vond als ik haar
Toch nog maar eens kijken dan, misschien moet ik gewoon een keer afspreken
Dat ze me leuk vondquote:
En waarom had ze dat niet moeten zeggen dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ze me leuk vond
effe heel in het kort dan, dit kwam tussen uren gesprek zeg maar.
Nee dat is het hele verhaal, ze is heel onzeker (verkracht geweest)quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En waarom had ze dat niet moeten zeggen dan?
Ik snap er echt ff geen hol van
Ik zou zeggen: doe alles wat je doet met hart en ziel. Als je haar wel leuk vind om mee te praten maar meer ook niet, geef haar dan vooral ook geen valse hoop. Sure, voor de aandacht is het vast leuk enzo op dit moment, maar op de lange termijn is ellende gegarandeerd danquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat is het hele verhaal, ze is heel onzeker (verkracht geweest)
Maar ik dacht al dat ze een oogje op me had, maarja ik minder op haar.
Hele leuke meid om mee te praten ook en dat doe ik graag.
Maar daar ging het gister dus over, wat ik er nou mee aanmoet, als de vrouwen nou aan me voeten lagen![]()
Maarja dat is niet zo en zij vind me wel leuk :S
Waarom ging het niet door?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer dat die meet vandaag niet door ging
Ach, een nieuwe vriend is ook nooit gek om te hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Is ze ook zeker, maar ik voel geen klik
Zeker. Hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer dat die meet vandaag niet door ging
Ja daar zit ik dus mee, wie weet zou het best wat kunnen worden, maar dat gevoel heb ik er gewoon niet bij nuquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: doe alles wat je doet met hart en ziel. Als je haar wel leuk vind om mee te praten maar meer ook niet, geef haar dan vooral ook geen valse hoop. Sure, voor de aandacht is het vast leuk enzo op dit moment, maar op de lange termijn is ellende gegarandeerd dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |