Truste!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga eindelijk slapen, dat werd tijd.
Vanmiddag heb ik nog drie kwartier geslapen maar dat was het enige sinds donderdagochtend.
Ja dat is dus waar ik over twijfel, komt misschien door te weinig ervaring maar ik weet het gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:32 schreef Sephael het volgende:
[..]
Maar de kans is aanwezig dat jullie samen heel gelukkig worden. Ze is misschien niet je type, maar je kan blijkbaar wel goed met haar overweg. Als je haar ook aantrekkelijk vindt dan kan het best wat worden. Wil je haar die kans niet geven? Wil je jezelf die kans niet geven?
Vrij simpel toch? Als jij denkt dat het een kans heeft dan probeer je het gewoon. Er is een risico dat het niet lukt, en dan kun je haar dat alsnog vertellen. Dat weet zij net zo goed als jij.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat ze me rechtsreeks vertelde dat ze me leuk vond en ik had die gedacht van haar al eerder ook maar ben er niet op in gegaan.
Lekkere situatie weer
Slaap lekker en beterschap!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga eindelijk slapen, dat werd tijd.
Vanmiddag heb ik nog drie kwartier geslapen maar dat was het enige sinds donderdagochtend.
Je kan altijd een keer wat drinken met die persoon als je nog twijfelt, maar als je 100%zeker weet dat het niets voor je is houd het op.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:29 schreef Sephael het volgende:
[..]
Als je eigenlijk wel zeker weet dat het niets wordt dan zou ik het niet proberen. Als je twijfelt, waarom niet? Je kan later altijd nog zeggen dat het toch niet is wat je er van gehoopt had. Dat doet misschien wel pijn, maarja, risico van het vak.
Precies, als je er helemaal zeker van bent dat het niet gaat werken dan geef je dat gewoon aan. Op die manier doe je haar minder pijn dan door haar aan het lijntje te houden en later alsnog te zeggen dat het niet gaat.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je kan altijd een keer wat drinken met die persoon als je nog twijfelt, maar als je 100%zeker weet dat het niets voor je is houd het op.
Enschede en bier gaan niet samen ,die hebben dat smerige Grolsch, doe mij dan maar bier uit het zuiden (op de Brabantse bieren Dommelsch en Bavaria na, die zijn helemaal walgelijk).quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:22 schreef Sephael het volgende:
[..]
Enschede toch? Zet het bier maar koud.
Hertog Jan > Grolsch > De meeste andere zooi.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Enschede en bier gaan niet samen ,die hebben dat smerige Grolsch, doe mij dan maar bier uit het zuiden (op de Brabantse bieren Dommelsch en Bavaria na, die zijn helemaal walgelijk).
Een Hoegaarden of Wickse liefhebber? Vind het altijd maar moeilijk met die 2, ene keer vind ik Hoegaarden het lekkerst, andere keer Wieckse.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:39 schreef Sephael het volgende:
[..]
Hertog Jan > Grolsch > De meeste andere zooi.
Oh en een witbiertje op zijn tijd is ook heerlijk
Heeel erg off topicquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Een Hoegaarden of Wickse liefhebber? Vind het altijd maar moeilijk met die 2, ene keer vind ik Hoegaarden het lekkerst, andere keer Wieckse.
Al gaat er niets boven een Westmalle Tripple, al dwalen we nu wel erg offtopic.
Duidelijk. Ik ga zo ook maar is slapen. Weltrusten, en een fijne verjaardag!quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:01 schreef Keyos het volgende:
Nou, het topic kan ik officieel doodverklaren voor de nacht, dat is duidelijk.
Zal gewoon voor tentamens moeten leren dit weekend, heb er 3 volgende weekquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:02 schreef Sephael het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik ga zo ook maar is slapen. Weltrusten, en een fijne verjaardag!
Moe of teveel bier?quote:
Moequote:Op zaterdag 5 november 2011 01:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moe of teveel bier?
Heb nog geen zin om er een eind aan te breien, maar eens wat How I Met Your Mother kijken, geweldige serie.
Is die meid ook heel onzeker over dit soort onderwerpen of heb je haar onzeker gemaakt door je reactie?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:34 schreef kree het volgende:
Ok lekker ik zit nou met die meid in m'n maag.
Zij schaamt zich omdat ze het verteld heeft tegen mij dat ze me leuk vindt.
En ik zie haar maandag weer. pfffff
Ik weet het echt zelf niet ook ze is wel leuk maar op èèn andere manier ook weer niet.
Heb gewoon die klik er niet bij.
Nouja denk niet dat jullie me kunnen helpen maar ben ik het effe kwijt.
Nee is omdat ze een verleden heeft. (verkracht geweest)quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is die meid ook heel onzeker over dit soort onderwerpen of heb je haar onzeker gemaakt door je reactie?
JA!quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:29 schreef Keyos het volgende:
How I Met Your Mother kijken, geweldige serie.
Misschien straft ze zichzelf? Best kans dat ze zichzelf straft als een leuke vent interesse in haar heeftquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
Nee is omdat ze een verleden heeft. (verkracht geweest)
Oef, maar ik moet zeggen dat het dan wel heel dapper van haar is dat ze het op deze manier zo direct tegen je durft te zeggen. Maar je moet er maar goed over nadenken wat je wilt, iets afwijzen is altijd makkelijker dan iets toezeggen, maar als je afwijst kun je bijna alleen maar spijt krijgen, want dan weet je niet of je wat bent misgelopen of niet . Een date is en blijft vrijblijvend hé , moet je eens kijken hoeveel mannen er wel niet daten op basis van wat Paiq gesprekjes, laat staan wat jij met haar besproken hebt allemaal. Dit is een topic over problemen met versieren, als je nu wegloopt betekend het dat je de makkelijk weg bewandeld , wat juist het probleem is dat mensen geen contact durven te zoeken met vrouwen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
Nee is omdat ze een verleden heeft. (verkracht geweest)
Ik heb je eerder vandaag al verteld wat ik er van vindt. Je hebt twee opties, en ik kan je niet helpen bij die keuze.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:34 schreef kree het volgende:
Ok lekker ik zit nou met die meid in m'n maag.
Zij schaamt zich omdat ze het verteld heeft tegen mij dat ze me leuk vindt.
En ik zie haar maandag weer. pfffff
Ik weet het echt zelf niet ook ze is wel leuk maar op èèn andere manier ook weer niet.
Heb gewoon die klik er niet bij.
Nouja denk niet dat jullie me kunnen helpen maar ben ik het effe kwijt.
Ben pas kortgeleden begonnen, gisteren een GE-WEL-DIGE aflevering gezien met "SHOT THREW THE HEART, AND YOUR TO BLAME" , you know welke probablyquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:39 schreef Sephael het volgende:
[..]
JA!
En ja, ik ben er ook nog, heb hier en daar nog wat rond zitten kijken
Ja snap precies wat je zegt, maar heb met haar al veel persoonlijke verhalen uitgewisseld ook via de mail.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Oef, maar ik moet zeggen dat het dan wel heel dapper van haar is dat ze het op deze manier zo direct tegen je durft te zeggen. Maar je moet er maar goed over nadenken wat je wilt, iets afwijzen is altijd makkelijker dan iets toezeggen, maar als je afwijst kun je bijna alleen maar spijt krijgen, want dan weet je niet of je wat bent misgelopen of niet . Een date is en blijft vrijblijvend hé , moet je eens kijken hoeveel mannen er wel niet daten op basis van wat Paiq gesprekjes, laat staan wat jij met haar besproken hebt allemaal. Dit is een topic over problemen met versieren, als je nu wegloopt betekend het dat je de makkelijk weg bewandeld , wat juist het probleem is dat mensen geen contact durven te zoeken met vrouwen.
Maar alsnog, als je 100%, maar dan ook 100% zeker weet dat het niets is, zou ik het ook niet doen.
Barney met zn pilotenpakkie! Toch?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben pas kortgeleden begonnen, gisteren een GE-WEL-DIGE aflevering gezien met "SHOT THREW THE HEART, AND YOUR TO BLAME" , you know welke probably.
Ja, weet ik jullie kunnen niet echt helpen hierbij.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:39 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik heb je eerder vandaag al verteld wat ik er van vindt. Je hebt twee opties, en ik kan je niet helpen bij die keuze.
Zoals Keyos zegt een keer gezellig samen wat doen? En daarna beslissen of het wat wordt?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja snap precies wat je zegt, maar heb met haar al veel persoonlijke verhalen uitgewisseld ook via de mail.
En ik zie haar in het echt ook maar dan is het anders, beetje een drempel denk.
Nouja weet niet wat ik ermee moet kan er nog een weekend over nadenken.
Oh nee wacht! Met die limo!quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:43 schreef Sephael het volgende:
[..]
Barney met zn pilotenpakkie! Toch?
Nee, die was ervoor met de Sluty Pumpkin, deze was de aflevering met Barney's get psyched mix in de Limo met elke keer het dit nummer van Bon Joviquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:43 schreef Sephael het volgende:
[..]
Barney met zn pilotenpakkie! Toch?
Ja misschien moet ik dat doen, maar ik weet dat ik haar ermee kwets als ik dan zeg dat het niks wordt en dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:44 schreef Sephael het volgende:
[..]
Zoals Keyos zegt een keer gezellig samen wat doen? En daarna beslissen of het wat wordt?
En als je nu zegt dat het niks wordt? Dan kwets je haar ook neem ik aan? Misschien wat minder erg, maar toch. Als ik je over haar hoor praten denk ik dat ze wel een kans verdient.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik dat doen, maar ik weet dat ik haar ermee kwets als ik dan zeg dat het niks wordt en dat wil ik niet.
Jaa! Dan gaan ze die feestjes afquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, die was ervoor met de Sluty Pumpkin, deze was de aflevering met Barney's get psyched mix in de Limo met elke keer het dit nummer van Bon Jovi(en Moby met de gun)
Hoe denk je dat ze zich voelt als je nee zegt op dit aanbod? Dat zal net zo pijnlijk zijn, want als je die date doet heb je het in ieder geval een kans gegeven. Als die date niets zou worden heb je in ieder geval een geldige reden waarom je het toch niet ziet zitten en als de date zodanig tegenviel zal ze zich daar waarschijnlijk ook in kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik dat doen, maar ik weet dat ik haar ermee kwets als ik dan zeg dat het niks wordt en dat wil ik niet.
ja maar weet niet wat erger is voor haar, het nu afhouden, of afspreken en hoop geven en dan zeggen dat het niks wordt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:47 schreef Sephael het volgende:
[..]
En als je nu zegt dat het niks wordt? Dan kwets je haar ook neem ik aan? Misschien wat minder erg, maar toch. Als ik je over haar hoor praten denk ik dat ze wel een kans verdient.
Je moet jezelf gewoon afvragen, heeft zij een kans bij je, verdient zij jouw, ben je geïnteresseerd in haar? is dit allemaal nee, moet je het niet doen. Je moet uiteraard niet op een date gaan alleen omdat een ander dat wilt, dan kost het beide gewoon onnodig tijd. Maar omdat je twijfelt lijkt mij toch dat er iets aanwezig moet zijn wat je leuk in haar vind, anders had je al lang nee gezegd (could be wrong here).quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar weet niet wat erger is voor haar, het nu afhouden, of afspreken en hoop geven en dan zeggen dat het niks wordt.
't is geen standaard meid zeg maar.
Vraag of ze iets wil doen, gewoon als vrienden? Dat geeft meteen al een beetje aan dat het niet echt een date is en toch kun jij je dan misschien een beter beeld vormen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar weet niet wat erger is voor haar, het nu afhouden, of afspreken en hoop geven en dan zeggen dat het niks wordt.
No shit sherlock. Meid met behooorlijk veel bagage. Succes ermee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
He wants pussyquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je moet jezelf gewoon afvragen, heeft zij een kans bij je, verdient zij jouw, ben je geïnteresseerd in haar? is dit allemaal nee, moet je het niet doen. Je moet uiteraard niet op een date gaan alleen omdat een ander dat wilt, dan kost het beide gewoon onnodig tijd. Maar omdat je twijfelt lijkt mij toch dat er iets aanwezig moet zijn wat je leuk in haar vind, anders had je al lang nee gezegd (could be wrong here).
ja maar zie haar al elke week en dan praten we kort.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:51 schreef Sephael het volgende:
[..]
Vraag of ze iets wil doen, gewoon als vrienden? Dat geeft meteen al een beetje aan dat het niet echt een date is en toch kun jij je dan misschien een beter beeld vormen.
Ik ben vorige week wat gaan drinken met een vriendin. Gaat nooit wat worden, dat weten we allebei. En toch gaan we samen wat drinken. Je kan toch voorstellen om als vrienden wat te gaan drinken? Misschien krijgt ze dan inderdaad hoop, maar als ik jou zo hoor verdient ze in ieder geval een kans. Als ik haar was zou ik ongelofelijk balen als ik niet eens een kans zou krijgen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar zie haar al elke week en dan praten we kort.
Zou zo kunnen vragen of ze wat wil drinken ergens en dan zou ze er vast op ingaan.
Maar ik zit nog met twijfels van mijzelf of ik dat dan wel moet doen.
Juist omdat ik niet zeker weet of het wel wat kan worden.
En na al die verhalen wil ik het haar niet aandoen om haar zo af te wijzen.
Hier hebben we het, je leert juist iemand kennen als je op een date gaat en deze persoon beter leert kennen. Je gaat niet op een "date" omdat je zeker weet dat het dan wat gaat worden uiteraard, dan is het geen date meer. Dus je kan pas na die date weten of het wat kan worden, als je nu nee zegt vervliegen je kansen zonder dat je het een kans hebt gegeven. Is er misschien een soort angst aanwezig voor de date zelf en niet persé die meid gerelateerd?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar zie haar al elke week en dan praten we kort.
Zou zo kunnen vragen of ze wat wil drinken ergens en dan zou ze er vast op ingaan.
Maar ik zit nog met twijfels van mijzelf of ik dat dan wel moet doen.
Juist omdat ik niet zeker weet of het wel wat kan worden.
En na al die verhalen wil ik het haar niet aandoen om haar zo af te wijzen.
Ja er is wat, wat ik leuk vindt en dat is dat ik goed praat met haar, heel persoonlijk ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je moet jezelf gewoon afvragen, heeft zij een kans bij je, verdient zij jouw, ben je geïnteresseerd in haar? is dit allemaal nee, moet je het niet doen. Je moet uiteraard niet op een date gaan alleen omdat een ander dat wilt, dan kost het beide gewoon onnodig tijd. Maar omdat je twijfelt lijkt mij toch dat er iets aanwezig moet zijn wat je leuk in haar vind, anders had je al lang nee gezegd (could be wrong here).
Face it, of jullie leven lang en gelukkig, of je gaat haar hoe dan ook afwijzen. Of dat nou nu is of na een date.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja er is wat, wat ik leuk vindt en dat is dat ik goed praat met haar, heel persoonlijk ook.
Zowel van mijn kant als van haar.
Maarja weet ik veel ik voel geen klik nu en die kan best nog komen als ik met zn tweeën afspreek , maar als dat niet zo is dan ga ik haar heel hard kwetsen.
Zoals eerder aangegeven, je zult haar echt niet minder kwetsen als je nee zegt, een nee komt altijd net zo hard aan. Ze heeft haar gevoelens aan jouw geuit, haar intenties liggen duidelijk op straat, als je nee zegt tegen de date is het precies dezelfde nee als je dat na de date gaat doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja er is wat, wat ik leuk vindt en dat is dat ik goed praat met haar, heel persoonlijk ook.
Zowel van mijn kant als van haar.
Maarja weet ik veel ik voel geen klik nu en die kan best nog komen als ik met zn tweeën afspreek , maar als dat niet zo is dan ga ik haar heel hard kwetsen.
Nee niet voor een date, maar ben meer bang dat zij dan helemaal in een dip komt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hier hebben we het, je leert juist iemand kennen als je op een date gaat en deze persoon beter leert kennen. Je gaat niet op een "date" omdat je zeker weet dat het dan wat gaat worden uiteraard, dan is het geen date meer. Dus je kan pas na die date weten of het wat kan worden, als je nu nee zegt vervliegen je kansen zonder dat je het een kans hebt gegeven. Is er misschien een soort angst aanwezig voor de date zelf en niet persé die meid gerelateerd?
Volgende optie is gewoon houden zoals het is. geen relatie en ook niet echt vriendschap.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:59 schreef Sephael het volgende:
[..]
Face it, of jullie leven lang en gelukkig, of je gaat haar hoe dan ook afwijzen. Of dat nou nu is of na een date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |