Kusje dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:04 schreef Keyos het volgende:
Danku allen !, met een virtuele zoen ben ik meer dan tevreden
quote:
Ja in sommige pas als je 23 bentquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:06 schreef Keyos het volgende:
[..]![]()
@ Sinji
Sommige staten? Dus nog geeneens allemaal?
Welterusten dan en beterschap!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt hier zo leeg vanavond...
Ik ga wel vroeg naar bed zo. Ik ben ziek namelijk.
Wat een onzin daar, ben een Amerikaan fanaat maar dat blijft gewoon zo eeuwig zonde.quote:
Tja, dat idee krijg ik ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook strontverkouden, m'n oren zitten nu al een week potdicht. Zeg de hele dag tegen iedereen; heh?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ze zijn allemaal op weg naar mijn geheime birthday party .quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:10 schreef Sephael het volgende:
[..]
Tja, dat idee krijg ik ook.
Slaap lekker en beterschap!
Zo leuk is drank toch niet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat een onzin daar, ben een Amerikaan fanaat maar dat blijft gewoon zo eeuwig zonde.
Peace and harmony brother. Peace and harmonyquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:08 schreef Sephael het volgende:
[..]
Sorry, ik voelde mij even aangesproken en het moest even verduidelijkt worden dat het niet naar mij gericht was.
Drank is leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo leuk is drank toch niet?
Of ben ik echt de enige met slechte ervaringen daarmee?
Is er drank?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal op weg naar mijn geheime birthday party .
Drank kan heel leuk zijn. Ik ben nu ook flink aangeschoten. De truuk is dat je drank moet matigenquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen Palm, ook voor als er niets te vieren valt.quote:
Word ook bourgondiėr!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Alleen Palm, ook voor als er niets te vieren valt.
Heb je geen wiet in huis?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil drank. Er ligt hier 1 fles in huis, maar het valt op als hij opeens leeg is
Mijn fles is bijna leeg, er zitten denk ik nog zo'n 2 glaasjes in, delen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil drank. Er ligt hier 1 fles in huis, maar het valt op als hij opeens leeg is
Je hebt nog niet echt genoten van drank denk ik. Heb hier vanalles liggen, voor ieder wat wils denk ik wel. Zoals magnetron zegt, matigen is de truuk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan switchen we even over naar Westmalle Triplesquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:14 schreef Sephael het volgende:
[..]
Word ook bourgondiėr!
Palm is prima
Duvelquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan switchen we even over naar Westmalle Triples
Haha als dat hier in huis wordt gevonden ( oh wat een keer gebeurd is, maar toen had ik verhaal alles) kan ik direct naarquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je geen wiet in huis?
Dat denk ik wel!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet een nieuwe poging ondernemen om te beginnen met drinken, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |