TROUWENSquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:33 schreef Keyos het volgende:
Omdat ik over een half uur weer een jaar ouder ga worden gooi ik straks maar eens een nieuwe picture op het userfoto topic. Ik heb me haar eens anders gedaan en ik ben wel benieuwd naar wat onafhankelijk beoordelingen erop, ben een ramp wat haren doen betreft, dus wat vinden jullie leuker staan ? (ik HAAT koppen trekken bij foto's en foto's nemen op deze manier -_-)
Old:
[ afbeelding ]
De eerste foto heb ik een tijdje terug in het userfoto topic gegooid.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
TROUWENS
deze foto KEN ik
hoe kan dat :S ik weet 100% zeker dat ik deze eerder heb gezien
Haha, 'Hallo ik ben Lionel'.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:40 schreef Keyos het volgende:
Haha, koppen trekken bij foto's blijft zo ontzettend klote, het is bijna altijd drama. Maar ik ga sowieso binnenkort weer ff naar de kapper, dat met Messi kan ik wat mee doen.
Daar kijk ik nooit hoor. Ik bedoel ergens anders dan fok.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
De eerste foto heb ik een tijdje terug in het userfoto topic gegooid.
Ik zag laatst wel een foto van een medeforumlid (Keyos weet welk forum) op 4chan. Zou wel heel toevallig zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit hoor. Ik bedoel ergens anders dan fok.
Animewolken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit hoor. Ik bedoel ergens anders dan fok.
Omdat msn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:51 schreef Sephael het volgende:
Het topic is ineens een beetje dood...
mag ik jou op msnquote:
you can say that againquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:51 schreef Sephael het volgende:
Het topic is ineens een beetje dood...
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mag ik jou op msn
ik vind het wel handig om mensen op msn te hebben die 's nachts online zijn
voor de veilgheid zeg maar
Ik zei vandaag nog dat bijna niemand uit mijn lijst ooit nog online is, dus...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mag ik jou op msn
Ik heb het naar je gestuurd, ik verveel me ook altijd als het nacht is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mag ik jou op msn
Dit. Alles gebeurt via FB tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zei vandaag nog dat bijna niemand uit mijn lijst ooit nog online is, dus...
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:00 schreef Keyos het volgende:
En dan ben je ineens 21, wat een plezier.
GEFELICITEERD!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:00 schreef Keyos het volgende:
Nou mag je in sommige staten van de VS alcohol halenquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:00 schreef Keyos het volgende:
Gefeliciteerd, wat wil je als virtueel cadeau hebben?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:00 schreef Keyos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |