Niet nieuw echt nieuw maar ik lurk een beetjequote:Op zaterdag 5 november 2011 14:01 schreef formerjellybean het volgende:
Nieuw hier en waarom zit je in dit topic ??
Praten enzo lukt wel maar verder gaan nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:03 schreef formerjellybean het volgende:
ah ok dus je bent uit lurkermode gekomen , waar loop je dan tegenaan met versieren als ik het vragen mag ??
Dat is dus het probleem... ik weet niet hoe ik dat moet doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:05 schreef formerjellybean het volgende:
ah vervelend maar je laat wel merken dat je een meisje leuk vind of ook niet ??
Zo kan je het noemen ja p:quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:06 schreef formerjellybean het volgende:
Oh waarschijnlijk klap je dan dicht ofzo ??
Ik haak ook even in,quote:
Dat laatstequote:Op zaterdag 5 november 2011 14:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik haak ook even in,
Ligt het probleem als je eenmaal aan het praten bent meer bij het dichtklappen, of meer bij het signalen oppikken+geven, en daardoor eigenlijk alleen maar door blijft praten en verder niets durft ?
Ah ik ken het, ik heb precies hetzelfde. Er zijn wel boeken voor dat probleem hé die de stappen van het versieren bij het uitgaan uitleggen van begin tot het bed, ik zoek straks die naam wel even op , zit nu op de mobiel.quote:
Zo ver ik weet ging de meet niet door: Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 2, bijna tijdquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hoop trouwens dat de mensen met de meet het een beetje leuk hebben.
ah ok jammer wat raar dat het dan zo rustig is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo ver ik weet ging de meet niet door: Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 2, bijna tijd
Ik ga ook alleen maar naar tenten waar de muziek op een acceptabel niveau staat, ik ga niet uit om te dansen of wat dan ook, ik ga uit om het gezellig te hebben met vrienden en bier te drinken, en wat daarna gebeurd zien we wel. Daarom ga ik 9 van de 10 x naar een Irish Pub, daar draaien ze grotendeels de muziek dat ik leuk vind + live muziek (ouwe rock) , en lopen nog eens de types rond waar ik op zou vallen ook, in tegenstelling tot een Baja Beachclub bijv.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:25 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Dat je aan hele gesprekken toekomt joh Keyos. Tegenwoordig staat de muziek overal zo tyfushard dat je in't oor van de ander moet schreeuwen om elkaar een klein beetje te verstaan
Nou, voor Carnaval lijkt me dit wel echt een geweldige , klote is alleen dat die oversized brillen me totaal niet staan bij m'n vrij smalle gezichtquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:42 schreef Sinji het volgende:
lol. Doe dan de andere Barney truuk. Piloten outfit, inclusief helm aan je zij
Je zou het natuurlijk ook gewoon dood kunnen laten bloeden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:41 schreef formerjellybean het volgende:
ah ok jammer dan . Ik heb trouwens vanavond gesprek met die vriend ik wil eigenlijk hem dus even spreken en vertellen dat ik eigenlijk nu voor mezelf kies en ik het contact verder laat , als ik het vriendschap toch beeindig kan het beter eerlijk over zijn en dan is het klaar. Ergens lucht mij dat wel op .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |