Je hebt in ieder geval een vriend.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij bent tenminste nog het broertje. Ik ben niets. Ik besta niet eens voor de meeste vrouwen
Moet kunnen.quote:
En wat is jouw probleem daar opeens mee? Want ook al ben jij misschien niet "saai en braaf", je bent er niet zoveel verder mee dan ik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:20 schreef tijnbrein het volgende:
Ja daarbuiten ben je wel anders? Sorry maar daar geloof ik niets van
Kut voor je, ik zie nog wel kansen namelijk, maar niet de types waar ik op valquote:
Waar woon je ergens? Dan kan je mij misschien tips komen geven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
Kut voor je, ik zie nog wel kansen namelijk, maar niet de types waar ik op val![]()
Wordt er zo moe van.
Ik wordt gewoon versierd door 3 meiden.
Nouja zonder discussie uit te lokken.
Meid 1: psychose, jullie kennen dat verhaal
Meid 2: 15 jaar en dus veels te jong
Meid 3: 30 jaar, maar niet mijn type
Haha gek wordt ik ervan, zou willen dat het simpeler kon.
In het mooie katwijk aan zeequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar woon je ergens? Dan kan je mij misschien tips komen geven.
Het kan simpeler.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
Kut voor je, ik zie nog wel kansen namelijk, maar niet de types waar ik op val![]()
Wordt er zo moe van.
Je bent 20 man, je bent nog jong.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Haha!
Nou we zullen zien, je voelt je er wel weer jonger bij moet ik zeggen
Je begrijpt best wat ik bedoelquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben jij zo wild dan? Want behalve je fappen in de trein, wat ik overigens eerder sick dan wild vind, zie ik dat ook niet echt voor me.
Dat is waarquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een vriend.
Ik geef alleen aan dat je wel erg braaf overkomt. Je zou bv nooit zeggen tegen vrouw hey lekkerding ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
En wat is jouw probleem daar opeens mee? Want ook al ben jij misschien niet "saai en braaf", je bent er niet zoveel verder mee dan ik.
Ja die derde zou nog het meeste kans geven, maar daar heb ik dan weer geen klik meequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan simpeler.
Lower the bar on the third one.
Dat zou ik ook niet doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat je wel erg braaf overkomt. Je zou bv nooit zeggen tegen vrouw hey lekkerding ofzo
Top, ik woon in Leiden.quote:
Jaartje wachten dan is nummer 2 oud genoeg. Tot die tijd kijken of er misschien een klik is bij nummer 3quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
Wordt er zo moe van.
En dat zou moeten?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
Ik geef alleen aan dat je wel erg braaf overkomt. Je zou bv nooit zeggen tegen vrouw hey lekkerding ofzo
Ja snap ik maar dat leeftijdsverschil is gewoon echt te groot naar mijn meningquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaartje wachten dan is nummer 2 oud genoeg. Tot die tijd kijken of er misschien een klik is bij nummer 3
Nou daar verkijk je je op, een meisje van 16 zit nog een beetje te chillen op de middelbare school ( 4/5 havo/vwo of iets dergelijks ) terwijl ik over een paar maanden HBO afgestudeerd ben. De kloof wordt dan snel ''groot'' hoor, ontwikkeling tussen je 16de en 20de is echt enorm!quote:
Nog nooit in geweest zo'n gay bar, geen idee of dat wat is, trouwens ik zoek wel een meid hahahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Top, ik woon in Leiden.
Ga je volgende week mee naar de gaybar?
Ik neem mijn beste vriendin met me mee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nog nooit in geweest zo'n gay bar, geen idee of dat wat is, trouwens ik zoek wel een meid hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |