Volgende keer terug zeggen en waarom wil jij mij niet dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Alle vrouwen willen iemand zoals jij" is ook zo'n leuke
Ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Vrouwen zijn stom.
Dat heb ik nooit aangedurfd. Misschien toch eens wel doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer terug zeggen en waarom wil jij mij niet dan?
Krijg je weer dat broertje verhaalquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer terug zeggen en waarom wil jij mij niet dan?
Die heb ik al een paar keer gehoordquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Alle vrouwen willen iemand zoals jij" is ook zo'n leuke
Nouja, als je puur seks zoekt, ONS of iets dergelijks zullen het de klootzakken zijn. Maar zodra je naar scharrels gaat zit er altijd wel meer achter dan seks.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je ook die niet over 1 kam scheren, maar ik denk dat je het eerder over uitzonderingen hebt nu
iig meer lef vertonen dan je nu doet. Althans dat doe je hier nu niet. Je komt hier echt als een saai en braaf persoon overquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit aangedurfd. Misschien toch eens wel doen
Ach jij bent tenminste nog het broertje. Ik ben niets. Ik besta niet eens voor de meeste vrouwenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Krijg je weer dat broertje verhaal
Heel fucking Afrika kan zich voor de rest van hun leven kleden met alle t-shirts die ik daar al van heb
Met 4 jaar zou ik geen probleem hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:10 schreef HenkXL het volgende:
versiert door een meisje donderdagavond, in plaats van andersom. Vond het wel baasch, was zo dronken als de neten en kwam geen normaal woord meer uit, zat een beetje te hangen op een kruk. Doch kwam ze iedere x maar weer terug, dus toch maar gedaanEn nu ik de foto's van haar bekijk, kan ik er weinig slechts over zeggen alleen wat blijkt ze is godverdomme 4jaar jonger
Same difference. Doesn't get you laidquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij bent tenminste nog het broertje. Ik ben niets. Ik besta niet eens voor de meeste vrouwen
En bedankt...quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
iig meer lef vertonen dan je nu doet. Althans dat doe je hier nu niet. Je komt hier echt als een saai en braaf persoon over
Hmm... ik bij 2/3 en bij 1 vind ik het wel ergquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:17 schreef heloef het volgende:
Ik zit bij 1 vrouw in de friendzone, gelukkig vind ik het niet eens erg..
Capstan, heb jij nog meiden nu in het echte leven waarvan je denkt dat je er kans op maakt?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
En bedankt...![]()
Gelukkig is er meer dan alleen dit topic.
Die 4 jaar jonger betekent dat zei net in staat is, wettelijk gezien, om een alcoholische versnapering te kopenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
Met 4 jaar zou ik geen probleem hebben.
Ken jou niet hoe oud ben je?
Truequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same difference. Doesn't get you laid
Ja daarbuiten ben je wel anders? Sorry maar daar geloof ik niets vanquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
En bedankt...![]()
Gelukkig is er meer dan alleen dit topic.
Neen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
Capstan, heb jij nog meiden nu in het echte leven waarvan je denkt dat je er kans op maakt?
Ok dus je bent 22 ofzo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:20 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Die 4 jaar jonger betekent dat zei net in staat is, wettelijk gezien, om een alcoholische versnapering te kopenAardige pedobear stijl dus achteraf, ze zag er namelijk niet zo uit ( lang en ontwikkeld etc )
Ben jij zo wild dan? Want behalve je fappen in de trein, wat ik overigens eerder sick dan wild vind, zie ik dat ook niet echt voor me.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
True
[..]
Ja daarbuiten ben je wel anders? Sorry maar daar geloof ik niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |