Als ik volgend jaar november regelmatig neuk zal ik meedoen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
No fap november is geen succes voor je begrijp ik?
Nope, 2 keer al deze week.quote:
Maar waarom niet dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien wil ik helemaal geen kinderen, huisdieren enzo. Een relatie dat wel en dat mis ik ook.
Gisteren de verjaardag van mijn zwager. Genoeg mensen die net getrouwd waren. Daar ging het gesprek ook over. Ik alleen maar denken dit nooit
Zoals op je foto 1/7 in je fobo. Alleen moet je er dan wel wat gel in doen. Je kunt ook een shiny wax gebruiken dan ziet het er verzorgd uit maar houd je wel die natuurlijke look van je haar en heb je een beetje "shine"quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat nee daar wil ik nog helemaal niet over nadenken.Bah volwassen dingen
[..]
goed puntwat voor kapsel raad jij me aan?
Dan was je toch al een paar uur te laat geweestquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
Dus ik sta voor niets in Amsterdam, daar gaat de verrassing.
Oh.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan was je toch al een paar uur te laat geweest
Oh je bent in Amsterdam, pak dan maar meteen de trein naar Hoofddorp.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
Dus ik sta voor niets in Amsterdam, daar gaat de verrassing.
Ik heb mijn pas gevonden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
En trouwens, jij kon toch ook helemaal niet reizen?
Ik ook inderdaad. Met iemand een toekomst opbouwen, eigen huisje samen, na verloop van tijd kinders en een hond en een leasebak station, the works.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
Maar waarom niet dan?
Ik zou best kinderen willen hoor, niet gelijk, maar later wel.
Zie mezelf al lekker op vakantie gaan met een vriendin ofzo.
Maarja toekomstmuziek voorlopig
Bind hem nu aan je arm vast, of zoquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mijn pas gevonden.Boven de sleutelkast, waarom weet ik niet, ik vond er een paar dagen terug ook mijn telefoon.
Niet dat ik daar in het weekend veel aan heb want ik reis alleen doordeweeks gratis.
Ben je nou al onderweg naar Hooddorp gr grquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mijn pas gevonden.Boven de sleutelkast, waarom weet ik niet, ik vond er een paar dagen terug ook mijn telefoon.
Niet dat ik daar in het weekend veel aan heb want ik reis alleen doordeweeks gratis.
Ik laat hem implanteren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bind hem nu aan je arm vast, of zo
eerst even hier langs de hoertjes, grgr.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben je nou al onderweg naar Hooddorp gr gr
Okee tot zo gr grquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
eerst even hier langs de hoertjes, grgr.
Ja heb hetzelfde dan, ben nog net niet wanhopig, maar het gaat gewoon kriebelen nu.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook inderdaad. Met iemand een toekomst opbouwen, eigen huisje samen, na verloop van tijd kinders en een hond en een leasebak station, the works.
Nouja, mijn tijd zal nog wel komen ofzo, en anders ook maar niet
Een vriend van me heeft van me heeft zo'n ov chip in zijn horlogequote:
Ik verbaas me er anders regelmatig weer over wat mensen allemaal kwijt weten te rakenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:52 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft van me heeft zo'n ov chip in zijn horloge
Hij heeft nu wel ook een normale ov-kaart maar zo'n horloge raak je niet snel kwijt
Trouwenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
Maar waarom niet dan?
Ik zou best kinderen willen hoor, niet gelijk, maar later wel.
Zie mezelf al lekker op vakantie gaan met een vriendin ofzo.
Maarja toekomstmuziek voorlopig
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
In een ander topic ook, bedoel je?
Dank jequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Zoals op je foto 1/7 in je fobo. Alleen moet je er dan wel wat gel in doen. Je kunt ook een shiny wax gebruiken dan ziet het er verzorgd uit maar houd je wel die natuurlijke look van je haar en heb je een beetje "shine"
Ik heb een beetje het gevoel dat ik mijn laatste kans verspeelt heb wat dat betreft.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja heb hetzelfde dan, ben nog net niet wanhopig, maar het gaat gewoon kriebelen nu.
Ik zie me kansen met elk jaar afnemen.
Ze zijn er natuurlijk wel, alleen het wordt steeds minder.
Vandaar dat verhaal over die meid, nou die is 30 en die vindt me wel leuk.
Krijg er twijfels over of ik niet gewoon moet pakken wat ik pakken kan.
Maar denk dat het niet werkt op de langere termijn als ik nu al niet gelijk gevoelens heb voor haar.
En dat wil ook weer niet zeggen dat ik misschien gewoon moet afspreken om eens een drankje te doen ofzo.
Maar heb er gewoon weinig hoop op
Onzin, straks zit je de rest van je leven aan iemand die je niet eens leuk vind.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:52 schreef kree het volgende:
Krijg er twijfels over of ik niet gewoon moet pakken wat ik pakken kan.
Ik raak sieraden altijd kwijt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:52 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft van me heeft zo'n ov chip in zijn horloge
Hij heeft nu wel ook een normale ov-kaart maar zo'n horloge raak je niet snel kwijt
Ja eens, maarja wie weet zou het toch klikken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onzin, straks zit je de rest van je leven aan iemand die je niet eens leuk vind.
Zelfs als ik een maand geen seks zou hebben, zou ik niet pakken wat ik pakken kan. Dat moet je dan al helemaal niet doen als je op zoek bent naar iets serieus.
Wat raak jij niet kwijt?quote:
Hmm... Dan is implanteren de enige optie ben ik bang jaquote:
Nou, dat dus.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onzin, straks zit je de rest van je leven aan iemand die je niet eens leuk vind.
Zelfs als ik een maand geen seks zou hebben, zou ik niet pakken wat ik pakken kan. Dat moet je dan al helemaal niet doen als je op zoek bent naar iets serieus.
D'r assetsquote:
Juist daarom. Niet zomaar settelen voor iets dat er niet is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:55 schreef kree het volgende:
En bij mij gaat het helemaal niet omdat ik seks wil hebben.
Maarja effe een arm om je heen blabla dat soort dingen, dat mis ik vooral.
Heloef?quote:
quote:
Die dumpt me keihard nadat we seks hebben gehad.quote:
Ja vraag me alleen af wat ik dan verder moet met die meid.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist daarom. Niet zomaar settelen voor iets dat er niet is.
Dan neuk je de verkeerde mannenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die dumpt me keihard nadat we seks hebben gehad.
Dat doen alle mannen, misschien doe ik iets fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Doe heloef een halsband om...quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan neuk je de verkeerde mannen
Ik had het er gister nog over. Bijna alle vrouwen vallen op de foute kerels. En aan het einde mogen de lieve zorgzame mannen de laatste kruimels van tafel vegen als niemand die vrouwen meer wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dan val je op de verkeerde mannen dusquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat? Dat zou ik nooit doen. Ik ben anders.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, de niet-klootzakken mogen praatpaal en uithuilschouder spelen en klusjes opknappen, de klootzakken mogen, nja, de rest. Prima hoor, maar ik ben wel uitgepraatpaald onderhand. Soms komt er nog wel een Sally Snobstory, maar die maak ik vrij vlot duidelijk dat ik 'r ook wel eens wil zien voor de gezelligheid, zeg maar. Werkt erg goed, je hoort er nooit meer iets van terugquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het er gister nog over. Bijna alle vrouwen vallen op de foute kerels. En aan het einde mogen de lieve zorgzame mannen de laatste kruimels van tafel vegen als niemand die vrouwen meer wil.
Dat ook inderdaad. Zitten ze te zeuren dat ze weer met een klootzak naar bed zijn geweest en een aardige man zoeken. Week in week uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, de niet-klootzakken mogen praatpaal en uithuilschouder spelen en klusjes opknappen, de klootzakken mogen, nja, de rest. Prima hoor, maar ik ben wel uitgepraatpaald onderhand. Soms komt er nog wel een Sally Snobstory, maar die maak ik vrij vlot duidelijk dat ik 'r ook wel eens wil zien voor de gezelligheid, zeg maar. Werkt erg goed, je hoort er nooit meer iets van terug
Achter die foute kerels zit vaak ook gewoon een leuke man hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het er gister nog over. Bijna alle vrouwen vallen op de foute kerels. En aan het einde mogen de lieve zorgzame mannen de laatste kruimels van tafel vegen als niemand die vrouwen meer wil.
"Had ik maar een vriendje zoals jij"quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Zitten ze te zeuren dat ze weer met een klootzak naar bed zijn geweest en een aardige man zoeken. Week in week uit.![]()
"Waar vind ik toch een aardige man?"
"Euhm, hier!"
"Maar ik zie je als een broertje."
""
"Alle vrouwen willen iemand zoals jij" is ook zo'n leukequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
"Had ik maar een vriendje zoals jij"![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
"Had ik maar een vriendje zoals jij"![]()
![]()
![]()
Tuurlijk kun je ook die niet over 1 kam scheren, maar ik denk dat je het eerder over uitzonderingen hebt nuquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achter die foute kerels zit vaak ook gewoon een leuke man hoor.Beetje haantjes gedrag, maar er zitten er genoeg tussen die ook altijd zouden helpen en altijd luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |