Ik volg jouw redenering niet echt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:20 schreef ATuin-hek het volgende:
Aaah op die fiets. Dat is nogal wat anders dan je eerst schreef he.
Dan moet je nog eens lezen wat je zelf schreef.quote:
Daarom dat ik het zei.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Dan moet je nog eens lezen wat je zelf schreef.
12 miljoen Amerikanen aan de pijnstillers. Zoiets schreef je.quote:
Amerikanen zijn ook mietjes. Bovendien: wanneer 'zit je aan' de pijnstillers? Ik ken genoeg mensen die dagelijks paracetamol slikken?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
12 miljoen Amerikanen aan de pijnstillers. Zoiets schreef je.
Dat is inderdaad ook een goeie ja. In dit geval was dat blijkbaar het geval als je pijnstillers als high gebruikte.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Amerikanen zijn ook mietjes. Bovendien: wanneer 'zit je aan' de pijnstillers? Ik ken genoeg mensen die dagelijks paracetamol slikken?
Ah. Dokter House en zijn Vicodin. Geweldige series trouwens.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een goeie ja. In dit geval was dat blijkbaar het geval als je pijnstillers als high gebruikte.
BigPharma is geen entiteit.quote:
Laat me raden: je had meer dan 2 zinnen nodig om het uit te leggen en dat vond je te veel typewerk?quote:
Als de misdadige arts het voorschrijft. Vervolgens raak je verslaaft en zit je in negatieve spiraal van bigpharma rommel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Amerikanen zijn ook mietjes. Bovendien: wanneer 'zit je aan' de pijnstillers? Ik ken genoeg mensen die dagelijks paracetamol slikken?
Hopelijk kan een volgende generatie het nog na vertellen... De ouders van nu moeten de ogen uit hun kop schamen dat ze walgelijk dom en achterlijk zijn en dat ze zichzelf niet beter het verdiept.quote:27 Dirty Little Vaccine Secrets Every Parent Needs to Know About
Judging by the huge amount of publicity around vaccine promotion many are under the impression that the manufacturers know all about their products in detail. It may be shocking to discover that this is far from the truth.
...
An unknown but extremely large number of girls across the world who are already exposed to HPV are being pressured into taking the vaccine with the consequential risk of cervical cancer being increased by 44.6% (32).. Not only is this unethical and cynical, it is downright criminal.
bron
Zo is dat.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
Laat me raden: je had meer dan 2 zinnen nodig om het uit te leggen en dat vond je te veel typewerk?
Jammer.quote:
Waarom mag ik niet stellen dat een arts net zo goed in het gevang hoort als dat een crimineel dat hoort. Een velen opzichten is een arts doortrapter dan dan een 'normale' crimineel. Nu dat van de week bleek dat zij ruim een miljard dubbel geboekt hebben kun je niets anders stellen dat zij achter tralies horen. De misselijke schofterige klootzakken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef Lambiekje het volgende:
Ahh weer wat vaccin feitjes:
[..]
Hopelijk kan een volgende generatie het nog na vertellen... De ouders van nu moeten de ogen uit hun kop schamen dat ze walgelijk dom en achterlijk zijn en dat ze zichzelf niet beter het verdiept.
-knip-
Ik vond het vreemd dat Atuinhek het minder erg vond dat 12 miljoen amerikanen de medicijnen gebruikten om een high te verkrijgen ipv voor medicinaal gebruik.quote:
Natuurlijk mag je stellen dat een arts in het gevang hoort! Laat alleen de schuttingtaal achterwege, want dat is nergens voor nodig. Bovendien doet het afbreuk aan hetgeen je stelt; het komt zo geëmotioneerd over dat men twijfelt aan de rationaliteit van je gedachtegang.quote:Op zondag 6 november 2011 10:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet stellen dat een arts net zo goed in het gevang hoort als dat een crimineel dat hoort. Een velen opzichten is een arts doortrapter dan dan een 'normale' crimineel. Nu dat van de week bleek dat zij ruim een miljard dubbel geboekt hebben kun je niets anders stellen dat zij achter tralies horen. De misselijke schofterige klootzakken.
Alleen al voor het economische delict horen ze al achter tralies. Voor hun wanstaltige bigpharma praktijken. Daar laat ik me niet over uit ...
Leg mij eens geen woorden in de mond? Dat heb ik nooit zo geschreven.quote:Op zondag 6 november 2011 10:51 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ik vond het vreemd dat Atuinhek het minder erg vond dat 12 miljoen amerikanen de medicijnen gebruikten om een high te verkrijgen ipv voor medicinaal gebruik.
Dit filmpje gaat met name over wetenschap, ipv farmacie/geneeskunde.quote:
Hoe bedoelde je het dan?quote:Op zondag 6 november 2011 14:00 schreef ATuin-hek het volgende:
Leg mij eens geen woorden in de mond? Dat heb ik nooit zo geschreven.
Dat schreef ik hierboven nog. Jij schreef zoiets als dat je het niet te negeren vond dat 12 miljoen amerikanen aan de pijnstillers zijn. Dat dat blijkbaar ging om mensen die die dingen gebruiken om high te worden schreef je pas later, na mijn reactie dat 4% van de bevolking aan de pijnstillers toch niet zo schokkend of veel is. Duidelijk?quote:
Ok, daar ligt dus ons meningsverschil. Ik vind dit wel veel, zelfs al wordt het medicinaal gebruikt.quote:Op zondag 6 november 2011 14:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat schreef ik hierboven nog. Jij schreef zoiets als dat je het niet te negeren vond dat 12 miljoen amerikanen aan de pijnstillers zijn. Dat dat blijkbaar ging om mensen die die dingen gebruiken om high te worden schreef je pas later, na mijn reactie dat 4% van de bevolking aan de pijnstillers toch niet zo schokkend of veel is. Duidelijk?
Dat is een meningsverschil ja, wat los staat van het woorden in andermans mond leggen.quote:Op zondag 6 november 2011 14:40 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ok, daar ligt dus ons meningsverschil. Ik vind dit wel veel, zelfs al wordt het medicinaal gebruikt.
Dat wordt hier wat te vaag.quote:Op zondag 6 november 2011 14:48 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat is een meningsverschil ja, wat los staat van het woorden in andermans mond leggen.
Waarom vind je dat zo veel? Heb je in jouw kennissenkring geen mensen met iets als reuma zitten bijvoorbeeld?
Hoezo te vaag?quote:
Alles maar dan ook echt alles wat onze regulier geneeskunde doet werkt niet.quote:Op zondag 6 november 2011 14:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Dit filmpje gaat met name over wetenschap, ipv farmacie/geneeskunde.
Mooi gemaakte docu, al is het inhoudelijk niet heel sterk. Het maakt foute/onterechte aannames, slechte vergelijkingen, en levert kritiek, maar geen tegenargumenten in de vorm van hoe het dan wél zou moeten.
Ik ondersteun het idee dat men de huidige kennis niet als enige mogelijkheid moet zien; meerdere wegen leiden naar Rome, of: het pad naar verlichting kent meer dan één route. Toch moeten we met name voor geneeskunde uitgaan van wat werkt. Dat kan zijn van operaties tot vaccinaties, van psychotherapie tot acupunctuur. Het gaat immers om gezondheid verkrijgen/behouden, hoe men daartoe komt is voornamelijk bijzaak.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 18:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alles maar dan ook echt alles wat onze regulier geneeskunde doet werkt niet.
Daar gaat het dus mank. de geneeskunde die jij denkt dat geneeskunde is is een morbide aanslag op onze gezondheid. Het is van het grootste belang dat bigpharma ontmanteld wordt.
Eigenlijk moet algehele wetenschap ontmanteld worden. De geldstroom dient onttrokken worden.
BigPharma =/= Geneeskunde =/= Wetenschap =/= Lambiekje =/= Gray =/= Absolute waarheidquote:Op zondag 6 november 2011 18:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mank. de geneeskunde die jij denkt dat geneeskunde is is een morbide aanslag op onze gezondheid. Het is van het grootste belang dat bigpharma ontmanteld wordt.
Eigenlijk moet algehele wetenschap ontmanteld worden. De geldstroom dient onttrokken worden.
Right... Al die mensen met een gebroken arm of been, die later weer functioneerd, hallucineren dat natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 18:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is iemand anders die pillen voorschrijft. Eigenlijk zou botbreuken een apart gebouw moeten zijn. De blootstelling van bigpharma rommel is te aanwezig.quote:Op zondag 6 november 2011 18:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Right... Al die mensen met een gebroken arm of been, die later weer functioneerd, hallucineren dat natuurlijk.
Qua domme uitspraken blijft deze toch wel vrij hoog staan.
Dat is een beetje alsof je zegt dat het hele voetbal elftal rot en slecht is. Maar de keeper is wel goed, maar die hoort ook eigenlijk niet bij het elftal.quote:Op zondag 6 november 2011 19:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is iemand anders die pillen voorschrijft. Eigenlijk zou botbreuken een apart gebouw moeten zijn. De blootstelling van bigpharma rommel is te aanwezig.
Ik heb al eens eerder aangeven dat het een andere tak van sport is.
Je mag van geluk spreken dat je geen infectie of andere kwaal hebt op gelopen door opgenomen geweest te zijn in het ziek(maak)huis.
en dit ...quote:Op zondag 6 november 2011 18:24 schreef Gray het volgende:
[..]
BigPharma =/= Geneeskunde =/= Wetenschap =/= Lambiekje =/= Gray =/= Absolute waarheid
Snappez-vous?
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
en dit ...
http://www.dagelijksestan(...)citerende-wetenschap
?
Dit artikel blijkt de mening van Lambiekje over de wetenschap (betaald met belastinggeld) met argumenten en feiten te ondersteunen.quote:
Leuk artikel. Maar die Stapel weet toch dondersgoed dat hij de boel flest. Wat hij heeft gedaan is met voorbedachte rade de boel frauderen. Het is raar te noemen dat er nimmer eerder iemand was die zijn rommel gereviewd heeft. Zo zie je maar weer peer-review wordt dikwijls overgeslagen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit artikel blijkt de mening van Lambiekje over de wetenschap (betaald met belastinggeld) met argumenten en feiten te ondersteunen.
Zo'n Professor Stapel uit Tilburg is wellicht het topje van de "fraude"-ijsberg, tel uit je winst als we bij Universiteiten eens wat meer bedrijfsrecherche zouden toepassen.
Gast, ga jezelf toch niet zo belachelijk maken met claims over zaken waar je veel te weinig van af weet. Stapels werk is gewoon door peer review gekomen, dat was het probleem niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Leuk artikel. Maar die Stapel weet toch dondersgoed dat hij de boel flest. Wat hij heeft gedaan is met voorbedachte rade de boel frauderen. Het is raar te noemen dat er nimmer eerder iemand was die zijn rommel gereviewd heeft. Zo zie je maar weer peer-review wordt dikwijls overgeslagen.
Het is een stapje erger dan bepaalde meetgegevens verdoezelen. Of een beetje naar de mond van aandeelhouders praten.
De Volkskrant van afgelopen weekend heeft er een hele bijlage van deze frauderende wetenschappers. Moet je echt lezen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Leuk artikel. Maar die Stapel weet toch dondersgoed dat hij de boel flest. Wat hij heeft gedaan is met voorbedachte rade de boel frauderen. Het is raar te noemen dat er nimmer eerder iemand was die zijn rommel gereviewd heeft. Zo zie je maar weer peer-review wordt dikwijls overgeslagen.
Het is een stapje erger dan bepaalde meetgegevens verdoezelen. Of een beetje naar de mond van aandeelhouders praten.
Echt triest tochquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:29 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De Volkskrant van afgelopen weekend heeft er een hele bijlage van deze frauderende wetenschappers. Moet je echt lezen.
Die Stapel staat niet alleen; wat er nu gebeurt met Amerikaanse schadeclaims jegens frauderende banken, zie ik straks ook gebeuren met schadeclaims jegens universiteiten met fraudererende wetenschappers.
Zekerquote:
Echt, je staat zo ver van de realiteit dat het eng wordt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:29 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De Volkskrant van afgelopen weekend heeft er een hele bijlage van deze frauderende wetenschappers. Moet je echt lezen.
Die Stapel staat niet alleen; wat er nu gebeurt met Amerikaanse schadeclaims jegens frauderende banken, zie ik straks ook gebeuren met schadeclaims jegens universiteiten met fraudererende wetenschappers.
Het wordt straks echt leuk als een Big Pharma bedrijf of een Universiteit een chadeclaim achter z'n broek krijgt van Amerikaanse consumentenorganisaties en Amerikaanse advocaten, nadat bewezen is dat het bedrijf/universiteit commericeel gebruik heeft gemaakt van het onderzoek van Nederlandse Universiteiten waar frauderende wetenschappers door de mand zijn gevallen.
Zie nog wanstaltiger .. het komt gewoon door peerreview heen. Precies wat ik al claim peer review is bullshit. Op papier staat dergelijk etiketten leuk maar in de praktijk is het handjeklap.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gast, ga jezelf toch niet zo belachelijk maken met claims over zaken waar je veel te weinig van af weet. Stapels werk is gewoon door peer review gekomen, dat was het probleem niet.
Ik denk dat je toch maar eventjes The Corporation dient te bekijken...quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:56 schreef .SP. het volgende:
[..]
Echt, je staat zo ver van de realiteit dat het eng wordt.
WTF heeft 1 frauderende kneus te maken met banken, BigPharma en Amerikaanse advocaten? Je legt verbanden die er niet zijn!
Hier ga je fout:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hasty_generalization
http://en.wikipedia.org/wiki/Logical_fallacy#Material_Fallacies
Tja die zijn gemakkelijk te beïnvloeden. Docent/professor zegt het dus het is zo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
ZekerVooral triest voor al die phd studenten van hem.
Dat bedoel ik dus met te weinig er van af weten. Het is niet dat hij over het algemeen zulke vreemde dingen beweerde. De gevonden 'resultaten' vielen over het algemeen binnen de verwachtingen, en zijn in sommige gevallen ook gewoon gereproduceerd. Daar doe je met peer review niet zo veel tegen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie nog wanstaltiger .. het komt gewoon door peerreview heen. Precies wat ik al claim peer review is bullshit. Op papier staat dergelijk etiketten leuk maar in de praktijk is het handjeklap.
Dat laatste deels wel ja. Ik discussier graag met mijn professor, maar je gaat er niet van uit dat hij of zij data fabriceerd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja die zijn gemakkelijk te beïnvloeden. Docent/professor zegt het dus het is zo.
Nee als student niet. ... maar als men mijn onderschrift quote kent dan weet je eigenlijk al dat de docent liegt en dat alles wat hij verkondigd door een filter gehaald moet worden. Professoren en wetenschappers hebben een misplaatste status verworven.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat laatste deels wel ja. Ik discussier graag met mijn professor, maar je gaat er niet van uit dat hij of zij data fabriceerd.
Zekers niet, in de echte wetenschap wordt je juist geleerd om kritisch na te denken en niet alles meteen te accepteren. Wellicht iets wat jij meer zou moeten doen in plaats van het slaaf oplepelen van andermans gedachtespinsels.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee als student niet. ... maar als men mijn onderschrift quote kent dan weet je eigenlijk al dat de docent liegt en dat alles wat hij verkondigd door een filter gehaald moet worden. Professoren en wetenschappers hebben een misplaatste status verworven.
Maar dat is het probleem. In onze gevangenissen scholen wordt kritisch denken niet onderwezen. Daar wordt autoriteit is waarheid verkondigd. Pure indoctrinatie.
Dus ik moet het per see met jouw quote eens zijn? Rare redenatie...quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee als student niet. ... maar als men mijn onderschrift quote kent dan weet je eigenlijk al dat de docent liegt en dat alles wat hij verkondigd door een filter gehaald moet worden. Professoren en wetenschappers hebben een misplaatste status verworven.
Maar dat is het probleem. In onze gevangenissen scholen wordt kritisch denken niet onderwezen. Daar wordt autoriteit is waarheid verkondigd. Pure indoctrinatie.
Niet eens zijn. Beseffen. Beseffen dat elke autoriteit in wat voor discipline dan ook per definitie de boel bedonderd.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus ik moet het per see met jouw quote eens zijn? Rare redenatie...
Natuurlijk. Maar nog steeds kun je bedonderd worden...quote:En nee, als (phd) student ga je er niet gelijk van uit dat je professor liegt. Sterker nog, die van mij heeft me regelmatig kleine opdrachten meegegeven om zelf uit te voeren, en dingen te testen. Goede manier om begrip van de stof te kweken.
Goh wat gek. Zo integer altijd met het toelaten van medicijnen.quote:Fraudeert de Europese medicijnkeuring
Het Europese lichaam dat medicijnen licenseert, een lichaam dat al heftig wordt gesponsord door de farmaceutische industrie die het behoort te reguleren.., krijgt een fraude-onderzoek aan zijn broek..! Beambten van het Europese Anti-Fraude Bureau zijn een onderzoek gestart naar de rol van het European Medicines Agency, dus het Europese Medicijnen Agentschap, in het reguleren van het medicijn ‘Mediator’ voor diabetici. Dit medicijn is in het midden van 2009 teruggetrokken van de markt, nadat het in verband werd gebracht met maar liefst 2000 (!!) doden.. Tien jaar daarvóór werden al twijfels geuit over de werking van het medicijn, omdat het ernstige, zelfs fatale hartproblemen zou kunnen veroorzaken..
Het medicijn werd geproduceerd door het Franse ‘Servier’, was al 33 jaar op de markt en werd voornamelijk voorgeschreven ook in Frankrijk, Italië en Spanje. Uiteindelijk werd het ook uit de markt gehaald, toen ook de fabrikant niet meer kon ontkennen dat het medicijn verantwoordelijk was voor hartkwalen in de vorm van hartklepfalen.
In 1995 werd het Europese Medicijn Agentschap (EMA) opgericht, teneinde de medicijnregulering te regelen, voor de héle EU. Dit Europese lichaam ontvangt maar liefst 80% van haar budget uit de farmaceutische industrie, aldus Michele Ravasi, een ‘groen’ Europees parlementslid. Zij is ook degene die het fraude-onderzoek heeft geïnitieerd.
Het nieuws komt op hetzelfde moment dat GSK (GlaxoSmithKline) overeen is gekomen met de Amerikaanse autoriteiten om met een bedrag van maar liefst US$ 3 miljard over de brug te komen, als compensatie voor haar agressieve verkooppraktijken in het kader van het ‘pushen’ van háár medicijn voor diabetici ‘Avandia’. Ook dit medicijn werd van de markt gehaald, in 2010, toen bleek dat ook bij het gebruik van dit medicijn het risico op hartkwalen in de vorm van hartaanvallen significant gestegen was..
De dagen van Avandia waren geteld, toen in 2010 een nieuwe studie keihard uitwees dat dit ‘medicijn’ daadwerkelijk ernstige hartklachen veroorzaakte! En dat 11 jaar (!!) nadat het de ‘veiligheidstests’ was doorgekomen.. Terwijl de FDA nog aan het twijfelen was of het produkt van de markt zou moeten worden genomen in de VS, werd dit onderzoek al gepubliceerd. GSK werd toen gedwongen om haar eigen onderzoekingen rondom dit produkt openbaar te maken.. En wat bleek: in de papieren van GlaxoSmithKline (GSK), rondom deze onderzoeken kwam naar voren dat er wel degelijk een verhoging van het risico van hartaanvallen door gebruik van Avandia’ te verwachten viel, met een kans van maar liefst 39%!!
Precies wat ik bedoelde. Volgens jou moet ik het per se voor waar aannemen, oftewel, het er mee eens zijn. Als jij nou wat meer ervaring in dat gebied had...quote:Op woensdag 9 november 2011 07:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet eens zijn. Beseffen. Beseffen dat elke autoriteit in wat voor discipline dan ook per definitie de boel bedonderd.
...
Mijn god, hou eens op met selectief lezen, de 80% komt van kosten die ze berekenen voor hun diensten!quote:Op woensdag 9 november 2011 07:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Goh wat gek. Zo integer altijd met het toelaten van medicijnen.
Bespottelijk dat een dergelijk orgaan voor 80% gefinancierd word door die farmcistische industrie.
Doorziet men nog steeds niet dat de medische wereld corrupt tot op het bot is ?!!
Dat is een mooie paradox, zouden dan de wetenschappers die Stapel aangegeven hebben ook per definitie de boel bedonderd hebben waardoor hij eigenlijk niet zelf de boel bedonderde maar dat moet wel volgens jou en aargh mijn hoofd ontploftquote:Op woensdag 9 november 2011 07:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet eens zijn. Beseffen. Beseffen dat elke autoriteit in wat voor discipline dan ook per definitie de boel bedonderd.
Je hoeft het niet aan te nemen maar dan heb je alleen geen realistische kijk op hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde. Volgens jou moet ik het per se voor waar aannemen, oftewel, het er mee eens zijn. Als jij nou wat meer ervaring in dat gebied had...
Nee natuurlijk heeft BigPharma geen vinger in de pap, echt niet, heus. Mijn god. Hou eens op met selectief goed praten van die misselijke schofterige misdadige klootzakken.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:26 schreef .SP. het volgende:
[..]
Mijn god, hou eens op met selectief lezen, de 80% komt van kosten die ze berekenen voor hun diensten!
Ze worden dus NIET gefinancierd door de farmaceuitische industrie, je draait de boel om.
Zie je nu wat je doet met je niet-kritische napraten van niet-kritische domme mensen?
Het is dan ook door stom toeval ontdekt. Er was met een Stapel-onderzoek toch veel gepocht waardoor andere onderzoek gingen doen en zo is het balletje gaan rollen.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is een mooie paradox, zouden dan de wetenschappers die Stapel aangegeven hebben ook per definitie de boel bedonderd hebben waardoor hij eigenlijk niet zelf de boel bedonderde maar dat moet wel volgens jou en aargh mijn hoofd ontploft
Moet jij vooral zeggenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hoeft het niet aan te nemen maar dan heb je alleen geen realistische kijk op hoe de wereld in elkaar steekt.
Keer op keer op keer blijk ik gelijk te hebben met nieuwsberichten die in MSM terecht komen.quote:
Alleen in jouw fantasie wereld, en nadat je alle uitleg en argumenten genegeerd hebt. Als je zegt dat je alles om moet keren wat een prof zegt, heb je het gewoon fout. Moet je een paar praktijkvoorbeelden hebben?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Keer op keer op keer blijk ik gelijk te hebben met nieuwsberichten die in MSM terecht komen.
Dus helaas pindakaas.
Je moet alles driedubbel controleren en toepassen naar je eigen waarheid.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Alleen in jouw fantasie wereld, en nadat je alle uitleg en argumenten genegeerd hebt. Als je zegt dat je alles om moet keren wat een prof zegt, heb je het gewoon fout. Moet je een paar praktijkvoorbeelden hebben?
Dat is gewoon niet waar, misschien moet je de persberichten beter lezen want wat je hier zegt klopt niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is dan ook door stom toeval ontdekt. Er was met een Stapel-onderzoek toch veel gepocht waardoor andere onderzoek gingen doen en zo is het balletje gaan rollen.
De uitzondering bevestigd de regel. Als een wetenschapper een andere wetenschapper aanklaagt op grond van opzettelijk geknoeide data dan moet je dat wel serieus nemen.
Ik lees tenminste mijn bronnen en verzin niet de helft erbij zoals jij!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk heeft BigPharma geen vinger in de pap, echt niet, heus. Mijn god. Hou eens op met selectief goed praten van die misselijke schofterige misdadige klootzakken.
Get real!
Dat ligt er aan. Je loopt een enorm risico als je de boel zo gaat flessen. Als je gepakt wordt kom je niet meer aan het werk. En subsidie aanvragen worden ook beoordeeld he. Het is niet dat je simpelweg aan kan kloppen bij de (bijv) NWO en je dan vrij te besteden geld krijgt.quote:Op donderdag 10 november 2011 07:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je moet alles driedubbel controleren en toepassen naar je eigen waarheid.
Je gaat toch niet ontkennen dat mensen voor geld, subsidie of bonus rare dingen doen??
Nou werk ik binnen een vrij groot Nederlands onderzoekscentrum he. Vandaag hadden we een bespreking en grote discussie met het hele centrum over de situatie rond Stapel, en hoe we als centrum ons best kunnen doen dat fraude op wat voorn schaal dan ook zo min mogelijk kans krijgt. Hoe pas je dat binnen je wereldbeeld?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hoeft het niet aan te nemen maar dan heb je alleen geen realistische kijk op hoe de wereld in elkaar steekt.
Stapel heeft de wetenschap veel schade toegebracht.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou werk ik binnen een vrij groot Nederlands onderzoekscentrum he. Vandaag hadden we een bespreking en grote discussie met het hele centrum over de situatie rond Stapel, en hoe we als centrum ons best kunnen doen dat fraude op wat voorn schaal dan ook zo min mogelijk kans krijgt. Hoe pas je dat binnen je wereldbeeld?
Het is vooral een grote deuk in de geloofwaardigheid van de wetenschap ja, ook iets wat we vandaag besproken hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stapel heeft de wetenschap veel schade toegebracht.
Nog meer dan je eerst zou denken.
Vind het zo kwalijk. Wetenschappers die dankzij hem nu in het verdachtenhoekje staan. Daar gaat je naam.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is vooral een grote deuk in de geloofwaardigheid van de wetenschap ja, ook iets wat we vandaag besproken hebben.
Ach, hij is niet de enige hoor, maar meestal "houd men het onder de pet ". Zo lijkt.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stapel heeft de wetenschap veel schade toegebracht.
Nog meer dan je eerst zou denken.
Dat is schandalig maar niet echt vergelijkbaar met Stapel. Zijn wel eens eerder mensen gepakt op het vervalsen van eigen data, Stapel heeft de data van anderen vervalst en ze onderdeel van de fraude gemaakt zonder dat die mensen dat zelf wisten, dat is nogal een klap voor veel wetenschappers.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ach, hij is niet de enige hoor, maar meestal "houd men het onder de pet ". Zo lijkt.
Meer gesjoemel met onderzoeken Radboud Nijmegen
Is dat hele bericht niet juist een argument tegen het 'wetenschap is 100% corrupt' punt? Ziet eruit alsof de begeleider juist in heeft gegrepen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ach, hij is niet de enige hoor, maar meestal "houd men het onder de pet ". Zo lijkt.
Meer gesjoemel met onderzoeken Radboud Nijmegen
De patiënt staat voor op. Come on!quote:Klokkenluider ontslagen na onthulling medische experimenten.
en veelbelovende cardioloog is ontslagen nadat ze onthulde dat in het medisch centrum waar ze tot voor kort werkte experimenten worden gedaan op mensen.
Dr. Nalini M. Rajamannan probeerde haar patiënten te beschermen maar was niet langer welkom op de Northwestern-universiteit in Illinois op het moment dat ze de noodklok luidde.
Rajamannan ontdekte dat hartchirurg Dr. Patrick McCarthy zijn eigen experimentele uitvindingen in het geheim testte op patiënten. Ze bracht het hoofd van de afdeling Cardiologie, de decaan van de faculteit, de commissie medische ethiek en de Northwestern Medical Faculty Foundation (NMFF) op de hoogte van de praktijken.
Haar woorden waren aan dovemansoren gericht omdat de universiteit achter Dr. McCarthy bleef staan en Dr. Rajamannan informeerde dat ze de patiënten niet langer mocht behandelen.
De cardioloog ontdekte bovendien dat mislukte experimenten werden verhuld. Zo kreeg één van de patiënten tijdens een operatie een hartaanval, maar dit werd vijf jaar lang stilgehouden. McCarthy zei eerder dat er niemand was die een hartaanval had gekregen. Na één van de experimenten werd het bedrijf AtriCure Inc. gedwongen $3,76 miljoen aan civielrechtelijke vorderingen te betalen.
De motivatie is geld. Artsen krijgen licentiegeld voor medische toepassingen die worden getest en goedgekeurd. Wanneer hun naam vervolgens in een prestigieus medisch tijdschrift wordt gepubliceerd vergeten ze vaak dat het welzijn van de patiënt op de eerste plaats komt in plaats van hun bankrekening.
Terwijl Dr. McCarthy medische experimenten blijft uitvoeren op nietsvermoedende patiënten schakelt Rajamannan de Amerikaanse Voedsel en Waren Autoriteit FDA en het Amerikaanse Congres in om een onderzoek in te stellen naar de Northwestern-universiteit. Bovendien hoopt ze dat de Raad van Toezicht van de universiteit haar situatie zal herzien.
bron
Lambiekje?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou werk ik binnen een vrij groot Nederlands onderzoekscentrum he. Vandaag hadden we een bespreking en grote discussie met het hele centrum over de situatie rond Stapel, en hoe we als centrum ons best kunnen doen dat fraude op wat voorn schaal dan ook zo min mogelijk kans krijgt. Hoe pas je dat binnen je wereldbeeld?
Je moet toch wat bespreken als een conculega zich misdraagt.quote:
Maar hoe past dat nou binnen jouw beeld van de wereld?quote:Op maandag 14 november 2011 19:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je moet toch wat bespreken als een conculega zich misdraagt.
Hoe er met klokkenluiders wordt omgegaan is niet echt florissant. Natuurlijk zal een klokkenluider op gegeven moment betrokken zijn bij de misstand maar zijn geweten wroegt. Dus ja het een oprechtere wetenschapper dan de gros.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:33 schreef oompaloompa het volgende:
Wat vind je nou eigenlijk van die klokkenluiders Lambiekje? Zijn dat wel "goede" wetenschappers of is dat ook onderdeel van een complot tot schijn-openheid?
ja dat denk ik inderdaad dat er geslachtofferd wordt .quote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef ATuin-hek het volgende:
Gokje... Dat wordt een antwoord als "dat zijn de wetenschappers die op worden geofferd om de schijn op te houden". Als er al een antwoord komt natuurlijk.
Ik denk dat de klokkenluider als een lichtend woorbeeld wordt gezien, althans dat zou ik doen.....quote:Op donderdag 17 november 2011 07:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat denk ik inderdaad dat er geslachtofferd wordt .
Maar nog steeds een immorele slechterik of juist een uitzondering op de (jouw) regel?quote:Op donderdag 17 november 2011 07:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe er met klokkenluiders wordt omgegaan is niet echt florissant. Natuurlijk zal een klokkenluider op gegeven moment betrokken zijn bij de misstand maar zijn geweten wroegt. Dus ja het een oprechtere wetenschapper dan de gros.
Maar hoe past mijn waargebeurde verhaal nou in jouw wereldbeeld?quote:Op donderdag 17 november 2011 07:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat denk ik inderdaad dat er geslachtofferd wordt .
Wil je een schouderklop of zo?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar hoe past mijn waargebeurde verhaal nou in jouw wereldbeeld?
Nou ja je doet continu nogal boude uitspraken over o.a. a-tuin en ik. Als wij dan gedrag evrtonen dat niet via jouw claims loopt zou het wel voor je spreken als je daar iets van zou zeggen i.p.v. het totaal te negeren en door te blijven gaan met je beledigende generalisaties.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wil je een schouderklop of zo?
Ik zou graag een antwoord willen. Je blijft namelijk de vraag ontwijken.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wil je een schouderklop of zo?
Ik ben het helemaal met je eens: weer een medicus (gajes ?!) die er lekker op fraudeert ...quote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe bedoel je hoe past het in mijn wereldbeeld.?
Dat jij met je collega's overlegd hebben over wanpraktijken als Stapel. Het is je geraden dat het gebeurd.
Mijn wereldbeeld van de wetenschap is er niet anders om omdat jij overlegd over doortrapte conculega's.
Hadden jullie btw al gehoord dat Stevia eindelijk is goedgekeurd als zoetstof in de Eu @ Bankfurt en Lambiekje..? mooi toch..?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef Lambiekje het volgende:
Dat jij met je collega's overlegd hebben over wanpraktijken als Stapel. Het is je geraden dat het gebeurd.
Mijn wereldbeeld van de wetenschap is er niet anders om omdat jij overlegd over doortrapte conculega's.
Eet smakelijk dan ...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:21 schreef Maron het volgende:
[..]
Hadden jullie btw al gehoord dat Stevia eindelijk is goedgekeurd als zoetstof in de Eu @ Bankfurt en Lambiekje..? mooi toch..?
lieve lieve lieve doch tikkie domme Bankfurt, wat denk je dat een academisch ziekenhuis is?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens: weer een medicus (gajes ?!) die er lekker op fraudeert ...
http://www.nu.nl/binnenla(...)ogleraar-fraude.html
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)MC-verzon-data.dhtml
http://www.volkskrant.nl/(...)agen-om-fraude.dhtml
De bezem moet door al die universiteiten, vooral bij de medische wetenschappen.
ik stel voor dat wetenschappers persoonlijk aansprakelijk worden gesteld voor hun fraude.
Medici op een universiteit....
Hoeveel mensen hebben ze genezen met hun fraude ....?![]()
Jawel,quote:Op donderdag 17 november 2011 21:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
lieve lieve lieve doch tikkie domme Bankfurt, wat denk je dat een academisch ziekenhuis is?
Nou ja zeg..een beetje normalere reactie hierover had ik van jou toch wel verwacht @Bank..ik heb jou nooit af/aangevallen, dus...bekijk het lekker FF..Stevia is toevallig wel een product dat de gezondheid van de suikerminnende mens kan verbeteren..quote:
Ik had verwacht dat het, omdat het "natuurlijk" is wel de waardering van beide heren zou krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:39 schreef Maron het volgende:
[..]
Nou ja zeg..een beetje normalere reactie hierover had ik van jou toch wel verwacht @Bank..ik heb jou nooit af/aangevallen, dus...bekijk het lekker FF..Stevia is toevallig wel een product dat de gezondheid van de suikerminnende mens kan verbeteren..
dat ben ik zeker met je eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:39 schreef Maron het volgende:
[..]
Nou ja zeg..een beetje normalere reactie hierover had ik van jou toch wel verwacht @Bank..ik heb jou nooit af/aangevallen, dus...bekijk het lekker FF..Stevia is toevallig wel een product dat de gezondheid van de suikerminnende mens kan verbeteren..
Het zal hen goedkoper uitkomen?quote:mmm goed dat Coca-Cola er direct op reageert.
http://www.cocacolanederland.nl/Nieuws/Persruimte.aspx
Jij schetst over het algemeen een beeld van totale corruptie van de wetenschap. De situatie waar ik over vertelde gaat daar regelrecht tegenin. Daarom vraag ik me af hoe dit in jouw wereldbeeld past. Hoe praat je het bijvoorbeeld goed. Zijn wij in jou ogen een extreme uitzondering of zo?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef Lambiekje het volgende:
aber naturlich.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij schetst over het algemeen een beeld van totale corruptie van de wetenschap. De situatie waar ik over vertelde gaat daar regelrecht tegenin. Daarom vraag ik me af hoe dit in jouw wereldbeeld past. Hoe praat je het bijvoorbeeld goed. Zijn wij in jou ogen een extreme uitzondering of zo?
Neem CERN: deeltjes weer sneller dan het licht enquote:Het is ook niet alleen 'er over overleggen' he. Sowieso was het die week dat dat uitkwam een hot topic. Overal in het gebouw (bij de koffie, tijdens de lunch etc.) hoorde je mensen er over praten. Dat het zo schandalig was, wat die kerel bezielde om resultaten te bedenken, hoe zielig het was voor al de phd's die er door besmet waren etc. etc. Die discussie vorige week ging veel verder, samen met concrete ideeen over wat we kunnen doen om fraude op wat voorn schaal dan ook te voorkomen.
Daarom vraag ik me af hoe het in je wereldbeeld past, gezien het behoorlijk tegen veel dingen die je roept in gaat.
Oompaloompa schreef over een congres over het transparanter maken van de wetenschap. Zijn al die mensen daar dan ook extreme uitzonderingen volgens jou?quote:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Neem CERN: deeltjes weer sneller dan het licht en
http://www.argusoog.org/2(...)6-jaar-relativiteit/
Alles maar dan ook echt alles moet herzien worden
Zeg nu eerlijk is dat niet een beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oompaloompa schreef over een congres over het transparanter maken van de wetenschap. Zijn al die mensen daar dan ook extreme uitzonderingen volgens jou?
[..]
Wat er mee te maken heeft dat wetenschap onzekere aannames gebruikt als vast staande feiten.quote:Wat heeft dat er nou weer mee te maken?Het eerste bericht slaat op een persbericht van Cern, wat nog helemaal niet gepubliceerd is in een peer reviewed journal. De tweede link is vooral erg lachwekkend zeg
De puinhopen van? Terug naar de ether? Kom op zeg, neem je dat soort dingen echt serieus? Je gebruikt zeker nooit een navigatie systeem...
Wauw, je hebt wel een levendige fantasie. Wat geeft je het idee dat al die dingen waar ik over schreef naar het publiek gericht zijn? Die discussie binnen het centrum waar ik werk ging over wetenschappelijke integriteit, niet over hoe het grote publiek de wetenschap ziet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zeg nu eerlijk is dat niet een beetje mosterd na de maaltijd.
Wetenschappers gaan inzien dat ze niet meer gezien worden als alom gerespecteerde guru's. Dit is een soort van laatste strohalm om de boel nog te redden wat er te redden valt qua geloofwaardigheid.
Medische wetenschap, klimaatwetenschap en sociale wetenschap hebben grove grove misdadige doelbewuste fouten en nalatigheden gemaakt.
En nu begint de natuurwetenschap ook al te wankelen. Maar ik moet hen toegeven dat ze goed bezig zijn met hun vondsten dat neutrino's sneller dan het licht kunnen gaan.
Dat je dat denkt geeft vooral aan hoe gebrekkig je kennis over de wetenschap wel niet is... Je vind een theorie zeker ook niet zo belangrijk, want 'het is maar een theorie'?quote:Wat er mee te maken heeft dat wetenschap onzekere aannames gebruikt als vast staande feiten.
Het heeft nog al wat consequenties als licht niet het snelst is.
Dit vind ik meer mmm wat moet ik hier mee...
Euhm nee, NL is niet de wereldquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zeg nu eerlijk is dat niet een beetje mosterd na de maaltijd.
Misschien kunnen ze er 'n praatgroepje beginnen..quote:Kyoto university students get enraged at fake scientist.
Shimada Yoshinari is famous for being a false scientist. He spreads lies on NHK, such as even if an infant is exposed to 30 mSv/h, it is not harmful at all.
http://fukushima-diary.co(...)ed-at-fake-scientist
Hoewel we vooral cognitief onderzoek doen, wordt er bij ons ook regelmatig werk met patientenstudies gedaan. In die zin was het zeker wel relevant.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:35 schreef Resonancer het volgende:
Wat 'n trieste "discussie" is dit geworden en dan zeiken over mijn zgn off topic posten waarin ik stel dat Fukushima zeer duidelijk aangeeft dat de wetenschap heel anderen belangen dient dan ons welzijn. Nou ik ga gewoon door:
[..]
Misschien kunnen ze er 'n praatgroepje beginnen..
quote:Hepatits-B-vaccinatie
Vanaf 1 oktober 2011 wordt aan het Rijksvaccinatieprogramma in Nederland de hepatitis B vaccinatie toegevoegd. De prik gaat behoren tot het standaardschema en zal in één cocktail worden gegeven bij 2, 3, 4 en 11 maanden. In totaal gaat dit over 21 vaccinaties binnen 3 maanden en 28 vaccinaties binnen 1 jaar. Het is onduidelijk of er bijwerkingen van het vaccin bekend zijn, of hoe vaak hepatitis B voorkomt in Nederland bij baby’s. Vanaf 1 oktober 2011 bevat prik 1 DaKTP-HIB-Hep-B (Infanrix-hexa) en prik 2 het 10-valente Pneumokokken (Synflorix). En dat bij 2, 3, 4 en 11 maanden. In totaal gaat dit over 21 vaccinaties binnen 3 maanden en 28 vaccinaties binnen 1 jaar.
En?quote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef Boswachtertje het volgende:
http://nl.odemagazine.com(...)_ziekte_bij_kinderen
[..]
Het is ronduit crimineel te noemen dat we vaccineren.quote:Grootschalig onderzoek onthult exacte samenstelling vaccins.
Het advies van de Gezondheidsraad om de vaccinatie voor hepatitis B op te nemen in het Rijksvaccinatieprogramma is geruisloos overgenomen en kinderen die op of na 1 augustus 2011 zijn geboren krijgen een inenting tegen hepatitis B.
Uit grootschalig Amerikaans onderzoek naar kinderen in 34 landen is gebleken dat er een verband bestaat tussen het aantal vaccins en het sterftecijfer onder baby’s.
Het onderzoek is verschenen in het medische tijdschrift Human & Experimental Toxicology.
Volgens onderzoekers Neil Miller en Gary Goldman is eenzelfde correlatie te zien bij soldaten met het Golfoorlogsyndroom (GWS). Zij kregen versneld een uitgebreide cocktail van vaccins toegediend.
Nederland behoort in het onderzoek tot de landen waar baby’s jonger dan een jaar de meeste vaccins krijgen toegediend. De VS voeren de lijst aan met 26 doses vaccin, gevolgd door Australië, Canada en Nederland met elk 24 doses vaccin. Ter vergelijking ligt dat aantal in de Scandinavische landen op 12. Het hoogste kindersterftecijfer vinden we voor het jaar 2009 terug in de VS: 6,22. Ter vergelijking lag het kindersterftecijfer in Nederland in dat jaar op 4,73.
Samenstelling
De wetenschappers onderzochten de samenstelling van vaccins en troffen de volgende substanties aan:
Antigenen: Verzwakte virussen, bacteriën en toxoïden.
Conserveermiddelen: Thimerosal, benzethoniumchloride, 2-fenoxyethanol, fenol of hydroxybenzeen (tijdens WOII werden injecties met fenol in concentratiekampen gebruikt om te ruimen).
Hulpmiddelen: Aluminiumzouten.
Additieven: Ammoniumsulfaat, glycerine, natriumboraat (of borax, het natrium-zout van boorzuur), polysorbaat 80, hydrochlorisch zuur (of zoutzuur, beter bekend als E507), natriumhydroxide, kaliumchloride.
Stabilisatoren: Foetaal runderserum (FBS), mononatriumglutamaat (beter bekend als E621), menselijk serumalbumine (HSA), varkensgelatine.
Antibiotica: Neomycine, streptomycine, plymyxine B.
Inactiverende chemicaliën: Formaline (formaldehyde), glutaraldehyde, polyoxyethyleen (E431).
Wiegendood
Als het oorzakelijke verband tussen vaccins en babysterfte zo duidelijk is, waarom is het dan niet eerder naar buiten gekomen in westerse landen?
Volgens Miller en Goldman is het antwoord simpelweg dat andere redenen voor de sterfte worden opgevoerd, waaronder de zogenaamde wiegendood. De wiegendood als doodsoorzaak is namelijk explosief toegenomen na de intensivering van het vaccinatieprogramma.
Menselijk DNA
Niet alleen de combinatie van meerdere vaccins in een relatief korte periode is het probleem. De cocktail van gifstoffen bevat nog een ander component waarvan de veiligheid niet gegarandeerd is. Oud-wetenschapper van een grote farmaceut Helen Ratajczak ontdekte dat in 23 van de vaccins die wereldwijd aan baby’s worden gegeven menselijk DNA zit.
Het poliovaccin is een voorbeeld en wordt in menselijk weefsel gekweekt om vervolgens aan baby’s van twee maanden te worden toegediend. Het Rijksvaccinatieprogramma bevat ook zo’n vaccin uit foetaal materiaal: het BMR-vaccin.
Immuunsysteem
Artsen blijven ouders verzekeren dat hun baby’s de meervoudige vaccinaties goed kunnen verdragen. Dit advies staat echter haaks op de biologie. In het algemeen begint een vaccinatieprogramma wanneer een baby twee maanden oud is. Dat is echter een kritiek moment in de ontwikkeling van het immuunsysteem.
Toch krijgt het systeem vaccins te verwerken die in menselijk weefsel zijn gekweekt; er wordt vreemd weefsel in het lichaam gebracht. Een onderzoek van de Universiteit van Genève toont aan dat het mogelijk is dat genetisch materiaal informatie uitwisselt. Dit proces wordt trancessie genoemd en betekent dat het mogelijk is dat een virus informatie heeft uitgewisseld met het weefsel waarin het is gekweekt.
Niet elk immuunsysteem kan even goed omgaan met deze genetische mutaties, waardoor chronische aandoeningen kunnen ontstaan.
4-A aandoeningen
Wetenschappers hebben vastgesteld dat een groot aantal chronische aandoeningen bij kinderen het gevolg kunnen zijn van het inbrengen van vreemd DNA door op zeer jonge leeftijd te vaccineren.
De Amerikaanse kinderarts Kenneth Brock heeft de term 4-A aandoeningen geïntroduceerd voor autisme, ADHD, astma en allergieën. Ongeveer een derde van alle kinderen in de VS wordt getroffen door één van deze vier aandoeningen.
Alle vier namen ze zo’n twintig jaar geleden plotseling snel in aantal toe. De stijging valt samen met de introductie van de tweede generatie van het BMR-vaccin en het waterpokkenvaccin, beide gekweekt in menselijk foetaal weefsel.
Meer onderzoek
Miller en Goldman concluderen dat landen die meer vaccins hebben opgenomen in het vaccinatieprogramma een hogere kindersterfte kennen.
Ze stellen dat een nadere inspectie van de correlaties tussen het aantal vaccins, biochemische of synergistische toxiciteit en het kindersterftecijfer essentieel is. De onafhankelijke studie besluit dat alle landen ter wereld de plicht hebben om vast te stellen of het vaccinatieprogramma wel het beoogde doel bereikt.
bron
Waarom verwijs je niet gewoon naar de paper? Die heb je toch vast wel gelezen, voor je dit verhaal dumpte?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is ronduit crimineel te noemen dat we vaccineren.
Lambiekje, wist je dat er in Rome op de Via Appia een tombe staat met de inscriptie: "Hoedt U voor de dokters, want zij zijn degenen die me hebben gedood".quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat maakt het dubbel zo crimineel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:10 schreef IBAZ het volgende:
Er is in sommige landen wel sprake van een zekere mate van dwang. Australische ouders die hun kinderen niet alle inentingen laten toedienen, worden uitgesloten van belastingvoordeeltjes voor gezinnen. In Australië wordt zo ongeveer 10% procent van de kinderen niet ingeënt tegen ziektes als hepatitis B, bof, difterie, kinkhoest, tetanus en polio (DKTP). De Australische regering is geschrokken van dit hoge aantal en heeft maatregelen aangekondigd. Een van die ingrepen behelst het inperken van belastingvoordelen van ouders die hun kinderen niet inenten. Zo kunnen deze gezinnen er per jaar zo'n 2.100 dollar (zo'n 1.500 euro) op achteruitgaan.
Daarnaast, in Australië moeten kinderen al zijn gevaccineerd als de ouders aanspraak willen maken op kinderbijslag.
Dokters hebben een hogere kill rate dan een professionele huurmoordenaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lambiekje, wist je dat er in Rome op de Via Appia een tombe staat met de inscriptie: "Hoedt U voor de dokters, want zij zijn degenen die me hebben gedood".
Misschien een verre voorvader van je?
Nee Nederlandse wetenschappers zijn misdadig criminele sick fucks.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:45 schreef ATuin-hek het volgende:
Lambiekje, waarom vertrouw je de wetenschap nu nou opeens wel?
Goh, bij mis is het tegenovergestelde het geval. Wat is hier b.v. niet correct aan ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:38 schreef oompaloompa het volgende:
Tot nu toe nog nooit een correct stuk op naturalnews gelezen dus het zal me benieuwen.
edit: valt mee deze keer staat maar weinig vreemds in
Zie alleen niet zo goed wat er crimineel of misdadig aan is. Hij laat juist zien dat het bestaande virus na enkele natuurlijk voorkomende mutaties al heel gevaarlijk kan zijn en dat we er dus mee op moeten passen.
quote:Pharmaceutical pollution is out of control, polluting the waterways of our world to such a disturbing degree that now even the fish are carrying detectable levels of pharmaceuticals in their own bodies! A study conducted by Baylor University researcher Bryan Brooks, and published in Environmental Toxicology and Chemistry, examined fish caught near Phoenix, Dallas, Chicago, Philadelphia and Orlando, testing them for residues of pharmaceuticals. And what did the results show? That fish are contaminated with a chemical cocktail of prescription medications!
Learn more: http://www.naturalnews.com/025933.html#ixzz1eoRObyb2
Nou en bedankt... Altijd leuk om weer een paar beledigingen naar je hoofd te krijgen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee Nederlandse wetenschappers zijn misdadig criminele sick fucks.
Neem het gecreëerde hyper besmettelijke virus van Ron Fouchier. Hoe fout kun je zijn om dit verzinnen.
Uiteraard onder begeleiding van de wiskey proostende Ab Osterhaus.
Het is nogal moeilijk om uit te zoeken wat er niet aan klopt aangezien ze niet de originele bron geven (dat eigenlijk een neorme alarmbel af zou moeten laten gaan, maakt niet uit wat voor website het vanaf komt als er gepraat wordt over onderzoek, of het nou de volkskrant is of naturalnews, als de bron niet wordt gegeden is dat meestal om een goede (manipulatieve) reden.) Wat sowieso niet klopt aan de algemene claims is het volgende:quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Goh, bij mis is het tegenovergestelde het geval. Wat is hier b.v. niet correct aan ?
[..]
Het is niets persoonlijk. Maar helaas is de wetenschap ernstig gecorrumpeerd. Ook al is de initiële intentie 'goed' willen doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou en bedankt... Altijd leuk om weer een paar beledigingen naar je hoofd te krijgen.
Ik geloof wel eens een onderzoek. Maar dan is het wel eentje die concludeert, Iets is onveilig. Of veilig met kanttekeningen. Geregeld lees je dingetjes tussen de regels door dat het om promotie van commerciële rommel gaat. Dergelijke studies kun je verachten. Neem een onderzoek dat vaccins of aspartaam veilig zijn. dat een dergelijke wetenschapper dat nog durft te publiceren. Dat maakt het voor mij dat ze, de wetenschappers naar de wil van de industrie praat.quote:Waarop ik natuurlijk doelde was dat je wetenschap over het algemeen veracht, maar je als het je uitkomt opeens wel een paper gelooft en gebruikt als "ha! zie je wel".
Zie je daar echt geen problemen mee, als je zo selectief papers wel of niet gelooft naar gelang ze wel of niet in je straatje passen? Die paper waar jij naar refereert heeft het over een stel andere onderzoeken die iets vergelijkbaars getest hebben, maar geen verband hebben gevonden. Waarom geloof je die papers niet, maar deze wel?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is niets persoonlijk. Maar helaas is de wetenschap ernstig gecorrumpeerd. Ook al is de initiële intentie 'goed' willen doen.
Ik werk voor een verzekeraar. Aan de ene kant is het je brood maar aan de andere kant wordt de consument genaaid. En werk ik dus indirect mee aan die geldklopperij en wassen neus.
En ja dat is dubbel. Maar zo is onze maatschappij. Je wordt min of meer gedwongen om te participeren aan de corruptie en het te verergeren, te faciliteren,uit te buiten, te handhaven.
Al betaal je alleen al belasting werk je mee aan deze corruptie.
[..]
Ik geloof wel eens een onderzoek. Maar dan is het wel eentje die concludeert, Iets is onveilig. Of veilig met kanttekeningen. Geregeld lees je dingetjes tussen de regels door dat het om promotie van commerciële rommel gaat. Dergelijke studies kun je verachten. Neem een onderzoek dat vaccins of aspartaam veilig zijn. dat een dergelijke wetenschapper dat nog durft te publiceren. Dat maakt het voor mij dat ze, de wetenschappers naar de wil van de industrie praat.
Ja, okey maar WAT klopt er dan niet aan die claims en kun je dat onderbouwen ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is nogal moeilijk om uit te zoeken wat er niet aan klopt aangezien ze niet de originele bron geven (dat eigenlijk een neorme alarmbel af zou moeten laten gaan, maakt niet uit wat voor website het vanaf komt als er gepraat wordt over onderzoek, of het nou de volkskrant is of naturalnews, als de bron niet wordt gegeden is dat meestal om een goede (manipulatieve) reden.) Wat sowieso niet klopt aan de algemene claims is het volgende:
1: Probably at least half of them are just flushed down the toilet or washed down the drains, which remains standard practice at hospitals.
2: To date, there have been absolutely no safety tests conducted on the combinations of pharmaceuticals that are being found in public water supplies, waterways and oceans around the world.
3: And that, by the way, cannot be done, because these drugs are, in reality, toxic to virtually all life forms, even at low doses.
en om te lachen en te huilen tegelijkertijd nog een andere mooie quote:
I anxiously await the day that Big Pharma executives are marched through the streets, in handcuffs, on the way to their trials for crimes against humanity.
quote:Hospitals Flush 250 Million Pounds of Expired Drugs Into Public Sewers Every Year
"Obviously, we're flushing them - which is not ideal," said Mary Ludlow of White Oak Pharmacy, a company that works with nursing homes and assisted-living facilities.
Learn more: http://www.naturalnews.com/025573.html#ixzz1epUtrD7e
quote:U.S. hospitals and long-term care facilities annually flush millions of pounds of unused pharmaceuticals down the drain, pumping contaminants into America's drinking water, according to an ongoing Associated Press investigation.
The Environmental Protection Agency told assembled water experts last year that it believes nursing homes and other long-term care facilities use sewer systems to dispose of most of their unused drugs. A water utility surveyed 45 long-term care facilities in 2006 and calculated that two-thirds of their unused drugs were scrapped this way, according to the National Association of Clean Water Agencies.
http://hosted.ap.org/spec(...)er_site/sept14a.html
Je twee quotes laten al zien dat de eerste niet kloptquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ja, okey maar WAT klopt er dan niet aan die claims en kun je dat onderbouwen ?
Met 'n linkje b.v.
Claim 1:
[..]
[..]
Zucht, tegen beter weten in dacht ik 'n discussie te kunnen voeren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je twee quotes laten al zien dat de eerste niet klopt
Je zou het ook gewoon goed kunnen lezenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:59 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zucht, tegen beter weten in dacht ik 'n discussie te kunnen voeren.
Ik ga niet om verdere uitleg smeken. toedeloe.
Ja die bakken zullen ze gerust hebben. Men heeft ook regels de apparatuur te schoonmaken. Regels van kamers schoonmaken. Maar zoals je vast wel wet wordt een ziekenhuis door stinkende iq-logze snotneuzen schoon viezer gemaakt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon goed kunnen lezen
De claim van naturalnews is dat in ziekenhuizen medicijnen weggespoeld worden en de bron die ze gebruiken om die claim te staven heeft het over verzorgingshuizen.
Gewoon kritisch zijn naar alle bronnen toe.
nal mijn 3 punten
1. ziekenhuizen gooien medicijnen weg in speciale bakken waarna het verbrand wordt. Ga maar eens langs je ziekenhuis.
Maar in officiële onderzoeken en bullshit verkondigen daar kan niet aan getoornd worden. Terwijl de onjuistheid van een blogger nihil voor de gezondheid is t.o.v. van de corruptie van de industrie.quote:2. Er wordt wel degelijk onderzoek gedaan naar de effecten van medicijnen in water heb een aantal jaar geleden nog een gelezen over het effect van de pil op oestrogeenniveaus van water en de bijbehorende gevolgen.
3. Tja, wat kun je daar op zeggen. Als de claim is dat elk medicijn in elke dosering gevaarlijk voor alles is
Maar dit allemaal zijn dingen die je heel gemakkelijk zelf uit kunt zoeken en binnen een minuut gevonden hebt. Als je dus echt wilt weten in hoeverre een artikel op naturalnews objectief is kun je dat gewoon zelf heel gemakkelijk checken. Mijn ervaring tot nu toe is dat ongeveer 50% groive fouten bevat n.a.v. de basis van het artikel, 40% grove aannames en fouten bevat in het betoog er omheen en slechts 10% op wat ongefundeerd geroep om de basis heen klopt.
Er zal vast her en der de regel overtreden worden maar dat haalt niet weg dat het dus niet de standaard manier is zoals in het artikel gezegd wordt op basis van een bron over verzorgingstehuizen. Wat dat betreft geeft die website het nieuws dus onjuist weer om zo zijn lezers te beinvloeden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja die bakken zullen ze gerust hebben. Men heeft ook regels de apparatuur te schoonmaken. Regels van kamers schoonmaken. Maar zoals je vast wel wet wordt een ziekenhuis door stinkende iq-logze snotneuzen schoon viezer gemaakt.
Je hebt naast de groene bak en grijze bak ook een chemische bak. Maar denk je nu echt dat men dat het strikt gebruikt waar voor het bedoelt is?! Men flikkert nog steeds batterijen in de normale prullenbak.
Het scheiden van dergelijke rommel kost geld en waar gespaard kan worden, worden regels overtreden.
Dus ga er maar van uit dat de ziekmaakhuizen het op de makkelijk wijze oplossen.
Net zoals de industrie ook gewoon hun afval in de rivier dumpt ondanks strikte regels.
Of wat dacht je van onze verwijderingsbijdrage van printers en computers. Vervolgens vervuilen wij met elkaar Ghana ermee. Het wordt dus geheel niet op de juiste wijze ontmanteld.
Dus het is gewoon sneu om te geloven dat ziekenhuizen het netjes zouden afvoeren. Natuurlijk zal er gerust een verpleegster of arts zijn die het wel doet zo als de regels voorschrijft. Maar gros gaat voor makkelijk.
[..]
Ik begrijp niet wat je zegt hierquote:Maar in officiële onderzoeken en bullshit verkondigen daar kan niet aan getoornd worden. Terwijl de onjuistheid van een blogger nihil voor de gezondheid is t.o.v. van de corruptie van de industrie.
Wat WEL levens kost.
Ja inderdaad. Crimineel dat die kwade wetenschappers ervoor hebben gezorgd dat dodelijke ziektes als polio, difterie, kinkhoest en de mazelen zo goed als verdwenen zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daar gaat het al mank. Daar heeft de wetenschap niet voor gezorgd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:20 schreef DaneV het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Crimineel dat die kwade wetenschappers ervoor hebben gezorgd dat dodelijke ziektes als polio, difterie, kinkhoest en de mazelen zo goed als verdwenen zijn.
Dus jij bent voor dat iedereen alle ziektes in zijn lichaam krijgt gespoten en dan het liefst alles te gelijk op 3 maandige leeftijd. Terwijl de kans dat je het in normaal leven oploopt nihil is.quote:Nee, niet echt... Degene die echt crimineel zijn, en in mijn ogen bestraft zou moeten worden, zijn de mensen die propaganderen tegen vaccinatie.
Het ironische is dat diegene die niet vaccineren zich JUIST hebben geïnformeerd. In tegenstelling tot achterlijke ouders die het doen om dat de autoriteiten het roepen.quote:Ouders die weigeren hun kinderen te vaccineren, zouden wat mij betreft verplicht een "bijscholing" over vaccinatie moeten volgen.
Godsamme hoe durf je het onschuldig noemen.quote:Als ze daarna nog besluiten hun kinderen niet te vaccineren heb ik ernstige twijfels bij hun capabiliteit als ouder en vind ik dat daarnaar gehandeld zou moeten worden.
Niemand zal ontkennen dat er in vaccins stoffen zitten die niet per se goed voor je zijn, en die in enkele gevallen bijwerkingen kunnen veroorzaken. Maar een ding is zeker; de vaccins zijn een oneindig maal onschuldiger dan de ziektes die ze effectief voorkomen.
Lezen zoals jij doet bedoel je ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon goed kunnen lezen
De claim van naturalnews is dat in ziekenhuizen medicijnen weggespoeld worden en de bron die ze gebruiken om die claim te staven heeft het over verzorgingshuizen.
Gewoon kritisch zijn naar alle bronnen toe.
nal mijn 3 punten
1. ziekenhuizen gooien medicijnen weg in speciale bakken waarna het verbrand wordt. Ga maar eens langs je ziekenhuis.
2. Er wordt wel degelijk onderzoek gedaan naar de effecten van medicijnen in water heb een aantal jaar geleden nog een gelezen over het effect van de pil op oestrogeenniveaus van water en de bijbehorende gevolgen.
3. Tja, wat kun je daar op zeggen. Als de claim is dat elk medicijn in elke dosering gevaarlijk voor alles is
Maar dit allemaal zijn dingen die je heel gemakkelijk zelf uit kunt zoeken en binnen een minuut gevonden hebt. Als je dus echt wilt weten in hoeverre een artikel op naturalnews objectief is kun je dat gewoon zelf heel gemakkelijk checken. Mijn ervaring tot nu toe is dat ongeveer 50% groive fouten bevat n.a.v. de basis van het artikel, 40% grove aannames en fouten bevat in het betoog er omheen en slechts 10% op wat ongefundeerd geroep om de basis heen klopt.
Waarom worden de negatieve bijwerkingen van 'n gezondheidszorg die leunt op medicatie gebagatelliseerd, of is dat je bedoeling niet ? Cumulatie van geneesmiddelen icm synergie kan imho op lange termijn onvoorspelbare gevolgen hebben.quote:Recent laboratory research has found that small amounts of medication have affected human embryonic kidney cells, human blood cells and human breast cancer cells. The cancer cells proliferated too quickly; the kidney cells grew too slowly; and the blood cells showed biological activity associated with inflammation.
Also, pharmaceuticals in waterways are damaging wildlife across the nation and around the globe, research shows. Notably, male fish are being feminized, creating egg yolk proteins, a process usually restricted to females. Pharmaceuticals also are affecting sentinel species at the foundation of the pyramid of life such as earth worms in the wild and zooplankton in the laboratory, studies show.
http://hosted.ap.org/spec(...)er_site/sept14a.html
quote:In Groot Brittannië druppelen al enige tijd restanten van het antidepressivum prozac uit de kraan. In Nederland gaat het vooral om de pijnstillers acetylsalicylzuur en fenazon.
http://www.gezondheidsnet(...)ddelen-in-drinkwater
proost.quote:Iedere ochtend een glaasje water en nooit meer hoofdpijn? Restanten geneesmiddelen en hormoonverstorende stoffen hebben onmiskenbaar invloed op het watermilieu.
http://www.werkenvoornede(...)1FTJ54&adm_pin=01380
Zo te zien snap je nog steeds niet hoe een vaccin werkt, en je gaat andere mensen dom en ongeinformeerd noemen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daar gaat het al mank. Daar heeft de wetenschap niet voor gezorgd.
[..]
Dus jij bent voor dat iedereen alle ziektes in zijn lichaam krijgt gespoten en dan het liefst alles te gelijk op 3 maandige leeftijd. Terwijl de kans dat je het in normaal leven oploopt nihil is.
En je bent dus vóór een kwijlend autistisch ADHD-kind.
En je was uiteraard ook vóór dat je zwangere vrouw DES gebruikte.
[..]
Het ironische is dat diegene die niet vaccineren zich JUIST hebben geïnformeerd. In tegenstelling tot achterlijke ouders die het doen om dat de autoriteiten het roepen.
[..]
Godsamme hoe durf je het onschuldig noemen.
ohhhhhhhhh help help help. Waar is het misgegaan in dit intens verrotte Vernederland. De tomeloze domheid.
Ik neem aan dat je weet dat je NERGENS terecht kan als het misgaat met vaccineren.
De smerige schofterige medische industrie is afgedekt voor dergelijke zaken. In zeer uitzonderlijke gevallen wordt het in de MSM behandeld. En als een zaak escaleert wordt onder tafel met miljoenen gesmeten.
Dat men afgedekt zijn zegt al genoeg over de doortraptheid.
Ik snap niet hoe je dit kunt beweren. Er is niet eens epidemiologisch onderzoek nodig om te zien dat deze ziektes zo goed als uitgebannen zijn nadat er vaccins voor op de markt zijn gekomen. Onlangs nog een kind met polio of kinkhoest tegen gekomen ?quote:Daar gaat het al mank. Daar heeft de wetenschap niet voor gezorgd.
Ja daar ben ik zeker voor. Het immunsysteem van een 3-maandige is uitstekend te noemen en hoe jonger er gevaccineerd wordt, hoe groter de kans dat je de ziektes waartegen gevaccineerd wordt voor bent.quote:Dus jij bent voor dat iedereen alle ziektes in zijn lichaam krijgt gespoten en dan het liefst alles te gelijk op 3 maandige leeftijd. Terwijl de kans dat je het in normaal leven oploopt nihil is.
Er is in geen enkel gedegen onderzoek een correlatie aangetoond tussen vaccineren en autisme of ADHD (of kwijlen). Ja, er is een oud onderzoek dat de correlatie met autisme zou aantonen en dit onderzoek wordt nog steeds gebruikt door de anti-vaccinatieclubs als "bewijs" dat vaccinatie bovengenoemde aandoeningen zou veroorzaken. Inmiddels is echter duidelijk dat dit onderzoek was gebasseerd op foute informatie en dat er bewust met de resultaten was geknoeid om de hypothese van het onderzoek te ondersteunen.quote:En je bent dus vóór een kwijlend autistisch ADHD-kind.
Nee (ik was er toen ook nog niet trouwens), en ik zou niet weten wat dit met vaccinatie te maken zou hebben ?quote:En je was uiteraard ook vóór dat je zwangere vrouw DES gebruikte.
Ja alleen jammer dat ze blijkbaar niet het onderscheid kunnen maken tussen juiste, objectieve informatie en informatie die door kwakzalvers wordt verspreid. Beter geen informatie hebben en vertrouwen op de overheidsinstanties dan bouwen op informatie waarvan is aangetoond dat het nergens op slaat.quote:Het ironische is dat diegene die niet vaccineren zich JUIST hebben geïnformeerd. In tegenstelling tot achterlijke ouders die het doen om dat de autoriteiten het roepen.
Bijwerkingen komen sowieso zeer zelden voor. Ongeveer 0.25 op de 1000 ( 0.025 %). Slechts een fractie hiervan is ernstig van aard. Er zijn weinig middelen waarvan zo vast staat dat ze veilig zijn als vaccins. Honderden miljoenen mensen hebben ze toegedient gekregen en ondanks grootschalig epidemiologisch onderzoek is er nog geen enkel alarmerend verband aangetoond tussen vaccins en chronische kwalen. Ik geloof dat er in zeer, zeer zeldzame gevallen alergische reacties kunnen ontstaan die niet onder de noemer onschuldig zullen vallen. Net zoals bij het eten van pinda`s, het drinken van melk of het nemen van aspirine. De complicaties van de ziektes waartegen de vaccins beschermen, zijn echter veel ernstiger en komen veel vaker voor.quote:Godsamme hoe durf je het onschuldig noemen.
Ja dat vraag ik me ook wel eens af. Hoe kan het ooit zo mis gegaan zijn dat er nu een significant deel van de bevolking zich tegen vaccins en de medische wetenschap in het algemeen verzet. Zien ze dan niet hoe vaccinatie en de rest van de medische wetenschap miljoenen mensenlevens heeft gered ? Zien ze dan niet hoe gruwelijk de ziektes waren waartegen gevaccineert wordt ? Waarom denken sommigen slimmer te zijn dan een ander puur omdat ze zich afzetten tegen de algemene opinie ?quote:ohhhhhhhhh help help help. Waar is het misgegaan in dit intens verrotte Vernederland. De tomeloze domheid.
Voor vaccins was er geen kanker?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:49 schreef DaneV het volgende:
Niet zozeer wetenschappelijk, maar wel een erg vermakelijke aflevering van Penn & Teller waarin de onzin van anti-vaccinatie wordt blootgelegd;
Mjah het moet niet gekker worden... het zijn niet alleen de uitspraken die ze doen, maar vooral die zelfingenomen blik en 'attitude' die ze erbij hebben. Zo van; "ik heb de waarheid in handen en iedereen die het niet met me eens is, is onderdeel van de domme horde en weet niet beter".quote:Op zondag 27 november 2011 00:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor vaccins was er geen kanker?Dat is eigenlijk wel triest, als je dat serieus denkt.
Van 1 op de miljoen naar 1 :3 noem ik WEL er was geen kanker. Tot die -knip-bigpharma er zich mee ging bemoeien.quote:Op zondag 27 november 2011 00:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor vaccins was er geen kanker?Dat is eigenlijk wel triest, als je dat serieus denkt.
Wat een bespottelijk foute aflevering. Het is om te kotsen.quote:Edit: En dat was pas het topje van de ijsbergGeweldig, zou zo Lambiekje kunnen zijn.
Het heeft geen correlatie met vaccineren!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef DaneV het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dit kunt beweren. Er is niet eens epidemiologisch onderzoek nodig om te zien dat deze ziektes zo goed als uitgebannen zijn nadat er vaccins voor op de markt zijn gekomen. Onlangs nog een kind met polio of kinkhoest tegen gekomen ?
Uitstekend? Are you for real.quote:[..]
Ja daar ben ik zeker voor. Het immunsysteem van een 3-maandige is uitstekend te noemen en hoe jonger er gevaccineerd wordt, hoe groter de kans dat je de ziektes waartegen gevaccineerd wordt voor bent.
Keer op keer blijkt dat de grootste aantal van de besmettingen zit in de groep van de gevaccineerden.quote:De kans is nihil omdat we vaccineren. Hoe meer ouders besluiten hun kinderen niet te vaccineren, hoe groter de kans wordt dat er een nieuwe epidimie ontstaat. Een voorbeeld hiervan is de kinkhoest epidimie die is ontstaan in Engeland, nadat daar onterecht gewaarschuwd werd over de "gevaren" van vaccinatie.
Het is absurd om te denken dat er geen verband is.quote:Gevolg; tienduizenden gevallen kinkhoest waarvan enkele tientallen dodelijk. Doordat mensen weer aan de levende lijve ondervonden wat de gevolgen van kinkhoest waren (want dat was vergeten geraakt dankzij vaccinatie) is de algemene opinie verandert en worden daar nu 95% van de kinderen gevaccineerd en komt kinkhoest weer nauwelijks voor.
[..]
Er is in geen enkel gedegen onderzoek een correlatie aangetoond tussen vaccineren en autisme of ADHD (of kwijlen). Ja, er is een oud onderzoek dat de correlatie met autisme zou aantonen en dit onderzoek wordt nog steeds gebruikt door de anti-vaccinatieclubs als "bewijs" dat vaccinatie bovengenoemde aandoeningen zou veroorzaken. Inmiddels is echter duidelijk dat dit onderzoek was gebasseerd op foute informatie en dat er bewust met de resultaten was geknoeid om de hypothese van het onderzoek te ondersteunen.
[..]
De goed gelovigheid van de doctor zegt het dus het is goed. Vervolgens bleek het helemaal niet goed. Hoeveel gezinnen daardoor verpest zijn.quote:Nee (ik was er toen ook nog niet trouwens), en ik zou niet weten wat dit met vaccinatie te maken zou hebben ?
Dat is een hele hele hele foute ondoordachte domme naïeve achterlijke, zegt maar gerust ontoerekeningsvatbare, aanname.quote:[..]
Ja alleen jammer dat ze blijkbaar niet het onderscheid kunnen maken tussen juiste, objectieve informatie en informatie die door kwakzalvers wordt verspreid. Beter geen informatie hebben en vertrouwen op de overheidsinstanties dan bouwen op informatie waarvan is aangetoond dat het nergens op slaat.
[..]
dat komt omdat het wettelijke bepaalt is dat het een andere oorzaak moet hebben dan door ondeugdelijk producten, vaccins of medicatie.quote:Bijwerkingen komen sowieso zeer zelden voor.
We worden als mens per dag steeds allergischer en zwakker.quote:Ongeveer 0.25 op de 1000 ( 0.025 %). Slechts een fractie hiervan is ernstig van aard. Er zijn weinig middelen waarvan zo vast staat dat ze veilig zijn als vaccins. Honderden miljoenen mensen hebben ze toegedient gekregen en ondanks grootschalig epidemiologisch onderzoek is er nog geen enkel alarmerend verband aangetoond tussen vaccins en chronische kwalen. Ik geloof dat er in zeer, zeer zeldzame gevallen alergische reacties kunnen ontstaan die niet onder de noemer onschuldig zullen vallen. Net zoals bij het eten van pinda`s, het drinken van melk of het nemen van aspirine. De complicaties van de ziektes waartegen de vaccins beschermen, zijn echter veel ernstiger en komen veel vaker voor.
Het is niet per se slimmer. Het is begrijpen hoe marktmechanismes, kapitalisme, corporatisme en politiek werkt. Dergelijke mechanismes zijn er niet voor ons.Ze zijn er voor het geld, het graaien. En omdat te bereiken gaat men letterlijk over lijken.quote:[..]
Ja dat vraag ik me ook wel eens af. Hoe kan het ooit zo mis gegaan zijn dat er nu een significant deel van de bevolking zich tegen vaccins en de medische wetenschap in het algemeen verzet. Zien ze dan niet hoe vaccinatie en de rest van de medische wetenschap miljoenen mensenlevens heeft gered ? Zien ze dan niet hoe gruwelijk de ziektes waren waartegen gevaccineert wordt ? Waarom denken sommigen slimmer te zijn dan een ander puur omdat ze zich afzetten tegen de algemene opinie ?
Ja dat mogen ze ook wel... Maar zij begrijpen niet (of juist wel) dat ze voor een ronduit criminele tak bezig zijn. Kijk voor een bank, verzekeraar of een willekeurig ander bedrijf werken is het alleen een ander financieel uitmelken middels het verkopen van inferieure producten of diensten.quote:
We maken juist gebruik van het afweermechanisme dat de natuur ons heeft gegeven gast ...quote:Eigenlijk zeggen we met vaccineren, je lichaam kan zelf helemaal niets en god heeft een wanproduct geleverd.
Erg toevallig dat er na het introduceren van de vaccins een enorme afname van dit soort ziektes is te zien. Hoe verklaar je dit ? En hoe verklaar je de epidimie in engeland die ontstond vlak nadat men besloot minder te vaccineren ?quote:Het heeft geen correlatie met vaccineren!
Ja uitstekend... daar heeft de natuur voor gezorgd. Een baby van jonge leeftijd heeft daarbij ook nog een hoop antistoffen in zijn/haar lichaam die van de moeder zijn meegekregen.quote:Uitstekend? Are you for real.
Nee hoe eerder je immuunsysteem gesaboteerd is hoe eerder je een chronische klant bent van BigPharma.
Oh ja waarom is dat zo absurd? Het is immers nooit aangetoond dat er een verband is. Als ik jou zeg dar er een verband is tussen het eten van appels en teeltbalkanker, zou je dan ook niet willen dat ik dat kon bewijzen voordat je besluit geen appels meer te eten ?quote:Het is absurd om te denken dat er geen verband is.
Nee we saboteren het. Misbruik heet dat.quote:Op zondag 27 november 2011 17:20 schreef DaneV het volgende:
[..]
We maken juist gebruik van het afweermechanisme dat de natuur ons heeft gegeven gast ...
quote:[..]
Erg toevallig dat er na het introduceren van de vaccins een enorme afname van dit soort ziektes is te zien. Hoe verklaar je dit ? En hoe verklaar je de epidimie in engeland die ontstond vlak nadat men besloot minder te vaccineren ?
Lachwekkend dat bij minder ziek en vaccineren wel verband wordt gelegd. Terwijl dat juist aantoonbaar onjuist is.quote:[..]
Ja uitstekend... daar heeft de natuur voor gezorgd. Een baby van jonge leeftijd heeft daarbij ook nog een hoop antistoffen in zijn/haar lichaam die van de moeder zijn meegekregen.
[..]
Oh ja waarom is dat zo absurd? Het is immers nooit aangetoond dat er een verband is.
Misschien heb ik dat ook wel. Maar het is nog maar het krassen aan de oppervlakte wat ik doe.quote:Als ik jou zeg dar er een verband is tussen het eten van appels en teeltbalkanker, zou je dan ook niet willen dat ik dat kon bewijzen voordat je besluit geen appels meer te eten ?
Maja ik moet maar verder niet op jou uitspraken ingaan, nadat ik ook wat andere posts van je gelezen heb. Je hebt een totaal ziek beeld van de mensheid leeft volgens mij totaal niet in de realiteit met je complottheorieen. Misschien zouden een paar tabletjes risperdal van "big pharma" je goed doen...
Jup, alleen wil Lambiekje dat niet snappen. Zou hij na al de keren dat daar over uit is gelegt prima kunnen weten, maar hij negeert het.quote:Op zondag 27 november 2011 17:20 schreef DaneV het volgende:
[..]
We maken juist gebruik van het afweermechanisme dat de natuur ons heeft gegeven gast ...
...
Probeer je er boven te stellen.quote:Op zondag 27 november 2011 18:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee we saboteren het. Misbruik heet dat.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lachwekkend dat bij minder ziek en vaccineren wel verband wordt gelegd. Terwijl dat juist aantoonbaar onjuist is.
[..]
Misschien heb ik dat ook wel. Maar het is nog maar het krassen aan de oppervlakte wat ik doe.
De mens is in realiteit zo extrééééem veel zieker dat is botweg niet te bevatten.
Kijk voor een idee eens naar Earthlings. En dat is dan nog alleen maar met dieren.
En we brengen vrede met DU-wapens. be warned
Je weet gewoon echt niet wat we aan het doen zijn hè?
Dat gaat niet gebeuren ben ik bang.quote:
Ik ben ook van mening dat het hele systeem niet deugt met inbegrip de medische wereld. Wil niet zeggen dat het geen mensen zijn die er voor werken en daarom ook zo behandeld moeten worden.quote:Op zondag 27 november 2011 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren ben ik bang.
Lambiekje is er van overtuigd dat de hele medische wereld niet deugt. Met een lichte voorkeur voor artsen.
Dat "het systeem" niet perfect is zal ik niet ontkennen. Ook de medische wereld is hierop geen uitzondering. Maar om het nou meteen af te stempelen als niet-deugend of, zoals lambiekje, corrupt vind ik onjuist en wat dom. Ik vind het nuttiger om kritisch te kijken naar wat er fout gaat, en hoe we dit op een realistische manier kunnen veranderen. Als je alleen maar roept dat het systeem kut is, zonder uberhaupt te weten hoe het in elkaar zit of zelf oplossingen aan te dragen kun je beter je mond houden imo.quote:Op zondag 27 november 2011 19:37 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat het hele systeem niet deugt met inbegrip de medische wereld. Wil niet zeggen dat het geen mensen zijn die er voor werken en daarom ook zo behandeld moeten worden.
Mooie reactie op dat filmpje. Reactie van iemand die ziet dat ze best een punt hebben, dat wat gechargeerd brengen, en dan maar heftig en aanvallend er op reagerenquote:Op zondag 27 november 2011 15:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Van 1 op de miljoen naar 1 :3 noem ik WEL er was geen kanker. Tot die -knip-bigpharma er zich mee ging bemoeien.
http://www.physorg.com/ne(...)purely-man-made.html
Vaccins, voedsel, medicatie, drinkwater, tandpasta, chemtrails. Maar de grootste boosdoener is vaccins omdat het immuunsysteem saboteert.
[..]
Wat een bespottelijk foute aflevering. Het is om te kotsen.
En hoe ze het uitbeelden met die 2 velden... lijkt het net of je lichaam zelf geen protectie kan maken.
Penn en Teller zijn een paar -knip- en weten niet dat ze misbruikt worden door de industrie. En ongelooflijk wat een foute intonatie. Je wordt er gewoon onpasselijk van. Zelfs AlexJones doet het beter.
Deze twee -knip- gaan er zonder pardon van uit dat de industrie eerlijke en oprechte onderzoeken doet en dat de data klopt. Maar zo als me nu wel ondertussen moet weten is dat dat NIET waar is.
Eigenlijk zeggen we met vaccineren, je lichaam kan zelf helemaal niets en god heeft een wanproduct geleverd.
Luister naar het geldgraaien. Daar komt het op neer.
conclusie : Totat rubbish >> brandstapel
Het systeem is gebaseerd op geld verdienen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:29 schreef DaneV het volgende:
Dat "het systeem" niet perfect is zal ik niet ontkennen. Ook de medische wereld is hierop geen uitzondering. Maar om het nou meteen af te stempelen als niet-deugend of, zoals lambiekje, corrupt vind ik onjuist en wat dom. Ik vind het nuttiger om kritisch te kijken naar wat er fout gaat, en hoe we dit op een realistische manier kunnen veranderen. Als je alleen maar roept dat het systeem kut is, zonder uberhaupt te weten hoe het in elkaar zit of zelf oplossingen aan te dragen kun je beter je mond houden imo.
De meeste doktoren willen, en kunnen, mensen helpen. Zoals overal waar mensen werken worden er fouten gemaakt en gaan dingen soms niet helemaal zoals het zou moeten, maar terugkijkend op wat de medische wetenschap in de laatste 100 jaar heeft bereikt kun je toch niet anders dan concluderen dat er meer goed dan fout is gegaan (tenzij je selectief alleen de negatieve dingen wil zien en niet openstaat voor de waarheid, zoals lambiekje dat doet)
Geld is een prachtig hulpmiddel om dingen te bereiken die nuttig zijn voor de mensheid. Je verdient immers het meeste geld door goede producten op de markt te brengen. Zonder geld hadden we nu de meeste medicijnen niet gehad, geen auto, geen computers (Geen Fok!), geen telefoon en ga zo maar door.quote:Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef Loppe het volgende:
Op zich alles mis mee omdat de mens op de eerste plaats moet staan.
Akkoord, zolang het maar geen doel op zich wordt.quote:Op zondag 27 november 2011 21:38 schreef DaneV het volgende:
[..]
Geld is een prachtig hulpmiddel om dingen te bereiken die nuttig zijn voor de mensheid. Je verdient immers het meeste geld door goede producten op de markt te brengen. Zonder geld hadden we nu de meeste medicijnen niet gehad, geen auto, geen computers (Geen Fok!), geen telefoon en ga zo maar door.
Ja, zo zie ik het ook.quote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef DaneV het volgende:
De farmaceutische industrie is inderdaad maar op 1 ding uit en dat is geld verdienen. Op zich niets mis mee, omdat er veel geld kan worden verdiend aan medicijnen wordt er ook veel onderzoek gedaan naar de ontwikkeling ervan. Het ontwikkelen van een medicijn kost immers ook een gigantische zak geld en geen bedrijf of instantie die eraan zou beginnen als ze niet de kans hadden om dat geld er dubbel en dwars uit te halen.
Nadeel hiervan is natuurlijk dat de farmaceutische industrie goed in de gaten gehouden moet worden, maar dit gebeurt in mijn ogen voldoende door de overheid. Waar kwakzalvers er nog steeds mee weg komen om met onbewezen onzinbehandelingen geld binnen te harken, moeten medicijnen door en door getest worden op veiligheid en werkzaamheid; een van de redenen dat het ontwikkelen van een medicijn zo ontzettend duur is tegenwoordig....
Ja, dat zei ie al.quote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik het ook.
En op zich is er toch niets mis mee om te verdienen aan je werk?
Plus dat er dus geld gegenereerd wordt voor de peperdure tests op nieuwe medicijnen.
Keer op keer blijkt maar weer dat de farmacistische industrie niet weet wat zijn echt aan het doen zijn. Ze doen maar wat. ...quote:Op zondag 27 november 2011 18:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jup, alleen wil Lambiekje dat niet snappen. Zou hij na al de keren dat daar over uit is gelegt prima kunnen weten, maar hij negeert het.
Nee snuggere wanneer begrijp je dat wetenschap FOUT is.quote:Op zondag 27 november 2011 18:57 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh zo voorspelbaar dat die mortaliteit grafiek er weer bij wordt gesleeptLambiekje, als je na die tig keer dat het uit is gelegt nog steeds niet snapt waarom die grafiek op zichzelf geen goed argument vormt, ben je of dom, of opzettelijk fouten aan het maken, en de zaak aan het verdraaien.
Nee de medische wetenschap deugt gewoon echt niet. Het is zelfs crimineel.quote:Op zondag 27 november 2011 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren ben ik bang.
Lambiekje is er van overtuigd dat de hele medische wereld niet deugt. Met een lichte voorkeur voor artsen.
Wat artsen doen is de pijn of kwaal onderdrukken. Een echte oplossing wordt niet gegeven of gevonden. Op het moment dat rommel is uitgewerkt is het 'probleem' alleen maar erger geworden.quote:Op zondag 27 november 2011 20:29 schreef DaneV het volgende:
[..]
Dat "het systeem" niet perfect is zal ik niet ontkennen. Ook de medische wereld is hierop geen uitzondering. Maar om het nou meteen af te stempelen als niet-deugend of, zoals lambiekje, corrupt vind ik onjuist en wat dom. Ik vind het nuttiger om kritisch te kijken naar wat er fout gaat, en hoe we dit op een realistische manier kunnen veranderen. Als je alleen maar roept dat het systeem kut is, zonder uberhaupt te weten hoe het in elkaar zit of zelf oplossingen aan te dragen kun je beter je mond houden imo.
De meeste doktoren willen, en kunnen, mensen helpen. Zoals overal waar mensen werken worden er fouten gemaakt en gaan dingen soms niet helemaal zoals het zou moeten, maar terugkijkend op wat de medische wetenschap in de laatste 100 jaar heeft bereikt kun je toch niet anders dan concluderen dat er meer goed dan fout is gegaan (tenzij je selectief alleen de negatieve dingen wil zien en niet openstaat voor de waarheid, zoals lambiekje dat doet)
ik negeer het omdat ik verder denk dan een mindset van een 8-jarige.quote:Op zondag 27 november 2011 18:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jup, alleen wil Lambiekje dat niet snappen. Zou hij na al de keren dat daar over uit is gelegt prima kunnen weten, maar hij negeert het.
Je zegt gelukkig één van de redenen. Een van de de andere redenen is. (de hoofdreden)...reclame. Bovendien word veel van het onderzoek betaald door de belastingbetaler.quote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef DaneV het volgende:
De farmaceutische industrie is inderdaad maar op 1 ding uit en dat is geld verdienen. Op zich niets mis mee, omdat er veel geld kan worden verdiend aan medicijnen wordt er ook veel onderzoek gedaan naar de ontwikkeling ervan. Het ontwikkelen van een medicijn kost immers ook een gigantische zak geld en geen bedrijf of instantie die eraan zou beginnen als ze niet de kans hadden om dat geld er dubbel en dwars uit te halen.
Nadeel hiervan is natuurlijk dat de farmaceutische industrie goed in de gaten gehouden moet worden, maar dit gebeurt in mijn ogen voldoende door de overheid. Waar kwakzalvers er nog steeds mee weg komen om met onbewezen onzinbehandelingen geld binnen te harken, moeten medicijnen door en door getest worden op veiligheid en werkzaamheid; een van de redenen dat het ontwikkelen van een medicijn zo ontzettend duur is tegenwoordig....
quote:The prices drug companies charge have little relationship to the costs of making the drugs and could be cut dramatically without coming anywhere close to threatening R&D.
http://www.scpharmacist.n(...)ugsareexpensive.html
quote:Question: We all know drugs are expensive. But doesn't that reflect the high cost of researching and developing new drugs?
Answer: No. That's what the drug makers would like you to think. But it's simply not true. In 2002, the biggest drug companies spent only about 14% of sales on research and development and 31% on what most of them call marketing and administration. They consistently make more in profits than they spend in R&D. And their profits are immense. In 2002, the combined profits of the 10 drug companies in the Fortune 500 were $35.9 billion. That's more than the profits for all the other 490 business put together, if you subtract losses from gains.
http://articles.latimes.com/2004/aug/09/health/he-angell9
Dat is zeker waar. Voor mij een van de redenen om niet in de farmaceutische industrie aan de slag te gaan.quote:Op maandag 28 november 2011 09:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je zegt gelukkig één van de redenen. Een van de de andere redenen is. (de hoofdreden)...reclame. Bovendien word veel van het onderzoek betaald door de belastingbetaler.
[..]
[..]
Dus die grafiek is fout? Waarom gebruik je hem dan? En waarom quote je wel onderzoeken als dat je uit komt?quote:Op maandag 28 november 2011 07:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee snuggere wanneer begrijp je dat wetenschap FOUT is.
Ik denk dat een 8 jarige de basis beginselen ervan wel kan snappen ja. Zo moeilijk is het allemaal nou ook weer niet, die basis.quote:Op maandag 28 november 2011 08:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik negeer het omdat ik verder denk dan een mindset van een 8-jarige.
http://www.sciencedaily.com/releases/2011/11/111116192801.htm
Gelukkig beginnen onafhankelijke wetenschappers 'wakker te worden' en beseffen dat vaccins saboteert ipv helpt.quote:Op maandag 28 november 2011 11:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk dat een 8 jarige de basis beginselen ervan wel kan snappen ja. Zo moeilijk is het allemaal nou ook weer niet, die basis.
kortom vaccineren is misdadig. En je zou je kapot moeten schamen als verpleegster dat je vaccins zet. Of als RIVM het dwangmatig 'verplichten' van.quote:Q: There are medical historians who state that the overall decline of illnesses was not due to vaccines.
A: I know. For a long time, I ignored their work.
Q: Why?
A: Because I was afraid of what I would find out. I was in the business of developing vaccines. My livelihood depended on continuing that work.
Q: And then?
A: I did my own investigation.
Q: What conclusions did you come to?
A: The decline of disease is due to improved living conditions.
Q: What conditions?
A: Cleaner water. Advanced sewage systems. Nutrition. Fresher food. A decrease in poverty. Germs may be everywhere, but when you are healthy, you don't contract the diseases as easily.
Q: What did you feel when you completed your own investigation?
A: Despair. I realized I was working a sector based on a collection of lies.
Q: Are some vaccines more dangerous than others?
A: Yes. The DPT shot, for example. The MMR. But some lots of a vaccine are more dangerous than other lots of the same vaccine. As far as I'm concerned, all vaccines are dangerous.
Q: Why?
A: Several reasons. They involve the human immune system in a process that tends to compromise immunity. They can actually cause the disease they are supposed to prevent. They can cause other diseases than the ones they are supposed to prevent.
bron
Dat je het woord verplichten tussen aanhalingstekens zet betekent dat je zelf ook beseft dat het niet verplicht is.quote:Op maandag 28 november 2011 11:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kortom vaccineren is misdadig. En je zou je kapot moeten schamen als verpleegster dat je vaccins zet. Of als RIVM het dwangmatig 'verplichten' van.
Ik ben pro-vaccinatie en toch zet ik er kanttekeningen bij. Dat doe ik bij alles. In mijn ogen is het achterlijk, dom, naïef en onwetend om ergens voor, maar evengoed tegen zonder kanttekeningen te plaatsen bij je eigen overtuiging en open te staan voor een tussenweg. De kans is altijd groter dat je fout zit met je overtuiging, dan goed. Zeker als je geen verstand hebt van hetgeen je over spreekt.quote:In mijn beleving is een ieder die pro vaccineren en geen kanttekeningen plaats bij nut van vaccineren is óf achterlijk (dom, naïef, onwetend) óf crimineel. Een tussen weg is er niet.
Wat je hier schrijft geldt nog meer voor een alternatieve genezer, dan een arts, farmaceut of apotheker. Als dat dan ook niet meer kan, blijven we over met survival of the fittest, wat nogal barbaars is in mijn ogen.quote:Ergo iemand die werkzaam is met vaccins is crimineel of ontoerekeningsvatbaar. Want het is ronduit kwalijk te noemen die iemand niet weet wat de geschiedenis, fabricage en effectiviteit is van een vaccin. Ik weet wat niet erger is. Iemand die niet weet wat ie doet, of dat iemand wel weet maar willens en wetens toch doet omdat er anders geen brood op de plank ligt. En ja ook de geïnterviewde van aangehaalde bron was crimineel. Maar wel eentje die zijn ogen heeft geopend.
Een ouder die zijn kind laat vaccineren kan dom, naïef en onwetend zijn, maar is boven alles een ouder. Een ouder die gelooft dat dit de beste keuze is om te maken voor haar kind. Zij plaatst haar vertrouwen in de arts, overheid of een andere expert op dit gebied, die zich vervolgens baseren op cijfers. En cijfers kan je niet omheen.quote:Een ouder die zijn kind laat vaccineren is dom, naïef, onwetend. Want met goed verstand kun je geen vaccin laten plaatsen als je je verdiept hebt in vaccins. Tenzij je natuurlijk een Sietske H.-moeder bent.
http://www.volkskrant.nl/(...)egen-Sietske-H.dhtmlquote:
Je hebt zulke oogkleppen op dat je helaas niet meer doorhebt wat voor onzin je aan het uitkramen bent. Het enige wat je doet is de interwebs afspeuren op tekstjes die je snapt en bevestigen wat er in je hoofd geetst staat. Je staat volkomen niet open voor argumentatie van 'andersdenkende' of enige kritische noot van jouw kant. Dat je daarbij ook hele bevolkingsgroepen tot op het bot beledigt (Modjes lijken dat maar lekker te gedogen) lijkt de gewoonste zaak van de wereld.quote:Op maandag 28 november 2011 11:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kortom vaccineren is misdadig. En je zou je kapot moeten schamen als verpleegster dat je vaccins zet. Of als RIVM het dwangmatig 'verplichten' van.
In mijn beleving is een ieder die pro vaccineren en geen kanttekeningen plaats bij nut van vaccineren is óf achterlijk (dom, naïef, onwetend) óf crimineel. Een tussen weg is er niet.
Ergo iemand die werkzaam is met vaccins is crimineel of ontoerekeningsvatbaar. Want het is ronduit kwalijk te noemen die iemand niet weet wat de geschiedenis, fabricage en effectiviteit is van een vaccin. Ik weet wat niet erger is. Iemand die niet weet wat ie doet, of dat iemand wel weet maar willens en wetens toch doet omdat er anders geen brood op de plank ligt. En ja ook de geïnterviewde van aangehaalde bron was crimineel. Maar wel eentje die zijn ogen heeft geopend.
Een ouder die zijn kind laat vaccineren is dom, naïef, onwetend. Want met goed verstand kun je geen vaccin laten plaatsen als je je verdiept hebt in vaccins. Tenzij je natuurlijk een Sietske H.-moeder bent.
ja maar daarmee sluit je wel uit dat je kind naar school of op een cursus kan. Door sociale druk is het dus wel verplicht.quote:Op maandag 28 november 2011 12:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat je het woord verplichten tussen aanhalingstekens zet betekent dat je zelf ook beseft dat het niet verplicht is.
Dan heb je nog niet goed genoeg onderzocht.quote:[..]
Ik ben pro-vaccinatie en toch zet ik er kanttekeningen bij. Dat doe ik bij alles. In mijn ogen is het achterlijk, dom, naïef en onwetend om ergens voor, maar evengoed tegen zonder kanttekeningen te plaatsen bij je eigen overtuiging en open te staan voor een tussenweg. De kans is altijd groter dat je fout zit met je overtuiging, dan goed. Zeker als je geen verstand hebt van hetgeen je over spreekt.
[..]
Natuurlijk zijn er ook crackheads bij het alternatieve. Maar de reguliere is geoorloofd misdadiger.quote:Wat je hier schrijft geldt nog meer voor een alternatieve genezer, dan een arts, farmaceut of apotheker. Als dat dan ook niet meer kan, blijven we over met survival of the fittest, wat nogal barbaars is in mijn ogen.
[..]
Natuurlijk maar dat betekend dat hij of zij niet goed heeft geïnformeerd. Of beter gezegd voornamelijk overheids- of autoriteitsgelul. Dat is de facto quatsch in het kwadraat.quote:Een ouder die zijn kind laat vaccineren kan dom, naïef en onwetend zijn, maar is boven alles een ouder. Een ouder die gelooft dat dit de beste keuze is om te maken voor haar kind. Zij plaatst haar vertrouwen in de arts, overheid of een andere expert op dit gebied, die zich vervolgens baseren op cijfers. En cijfers kan je niet omheen.
Ach wat meelijwekkend. Dieptriest zelfs (voor haar).quote:Op maandag 28 november 2011 13:42 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)egen-Sietske-H.dhtml
nog lage straf overigens...
En hoe doet een vaccin dat nou precies?quote:Op maandag 28 november 2011 11:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gelukkig beginnen onafhankelijke wetenschappers 'wakker te worden' en beseffen dat vaccins saboteert ipv helpt.
Dat soort uitspraken, Lambiekje tochquote:Op maandag 28 november 2011 13:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja maar daarmee sluit je wel uit dat je kind naar school of op een cursus kan. Door sociale druk is het dus wel verplicht.
Het is nog niet zo dat fascistpolitie aan je deur komt en geforceerd je kind gaat vaccineren en anders ben je uit het ouderlijk macht.
maar ach 5 jarige worden daar al behandeld als extreem zware criminelen.
[..]
Dan heb je nog niet goed genoeg onderzocht.
[..]
Natuurlijk zijn er ook crackheads bij het alternatieve. Maar de reguliere is geoorloofd misdadiger.
En dat is een groot verschil. En mag niet eens gezien worden of aangesproken op zijn of haar gedrag. Tenzij het zo overduidelijk is.... maar dan nog kan en mag het woekeren als een Jansen Steur. Je moet het wel zo extreem bond maken als reguliere misdadiger arts dat is met geen pen te beschrijven.
[..]
Natuurlijk maar dat betekend dat hij of zij niet goed heeft geïnformeerd. Of beter gezegd voornamelijk overheids- of autoriteitsgelul. Dat is de facto quatsch in het kwadraat.
Nee maar de cijfers die zij gebruiken zijn vals. Dat moge in middels wel duidelijk zijn.
Hoe en vredesnaam kun je met je verstand beredeneren dat vaccins goed en onschuldig zijn.
In mijn beleving is de Nederlander dom, achterlijk, onwetendheid, dociel en ter goeder trouw. De gemiddelde Nederlander is de domste naïefste en achterlijkste wereldburger
Idd...quote:Op maandag 28 november 2011 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken, Lambiekje toch
Bezwijken onder sociale druk is je eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 28 november 2011 13:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja maar daarmee sluit je wel uit dat je kind naar school of op een cursus kan. Door sociale druk is het dus wel verplicht.
Ander land. Foute vergelijking.quote:Het is nog niet zo dat fascistpolitie aan je deur komt en geforceerd je kind gaat vaccineren en anders ben je uit het ouderlijk macht.
maar ach 5 jarige worden daar al behandeld als extreem zware criminelen.
Heb er een academisch diploma voor ontvangen.quote:[..]
Dan heb je nog niet goed genoeg onderzocht.
Tsja, wij leven in de wereld van cijfers en controle. Zolang die blijken te kloppen, klopt ook de behandeling. Zo niet, dan verandert die (vroeg of laat).quote:[..]
Natuurlijk zijn er ook crackheads bij het alternatieve. Maar de reguliere is geoorloofd misdadiger.
En dat is een groot verschil. En mag niet eens gezien worden of aangesproken op zijn of haar gedrag. Tenzij het zo overduidelijk is.... maar dan nog kan en mag het woekeren als een Jansen Steur. Je moet het wel zo extreem bond maken als reguliere misdadiger arts dat is met geen pen te beschrijven.
Eigen verantwoordelijkheid.quote:[..]
Natuurlijk maar dat betekend dat hij of zij niet goed heeft geïnformeerd. Of beter gezegd voornamelijk overheids- of autoriteitsgelul. Dat is de facto quatsch in het kwadraat.
Nee, maar je bent welkom om aan te tonen waarom die cijfers fout zijn.quote:Nee maar de cijfers die zij gebruiken zijn vals. Dat moge in middels wel duidelijk zijn.
Ik weet hoe ze werken, wat de bestanddelen doen, welk resultaat het heeft en wat gebeurt wanneer niet gevaccineerd wordt. Ik vraag me af hoe jij zonder gedegen kennis durft te zeggen dat je dit op verstand concludeert.quote:Hoe en vredesnaam kun je met je verstand beredeneren dat vaccins goed en onschuldig zijn.
Ligt aan de persoon die het zegt denk ik.quote:In mijn beleving is de Nederlander dom, achterlijk, onwetendheid, dociel en ter goeder trouw. De gemiddelde Nederlander is de domste naïefste en achterlijkste wereldburger
QFT...quote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef DaneV het volgende:
@Lambiekje wat een uitspraken weer... wat moet het naar zijn om jou te zijn, met zo`n gedachtenwereld. Sterkte man.
klopt maar met de ziekelijke marketing en leugens die het RIVM verkondigd is het ondoenlijk om eerlijke informatie te krijgen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Bezwijken onder sociale druk is je eigen verantwoordelijkheid.
We veramerikaniseren. Het is alleen maar een voorbode wat we hier ook gaan krijgen.quote:[..]
Ander land. Foute vergelijking.
Natuurlijk wel goed dat je dat weet te halen. maar het zegt niets. In mijn ogen ben je een academische naprater. Geeft het alleen maar aan hoe leeg en eenzijdig het eigenlijk is.quote:[..]
Heb er een academisch diploma voor ontvangen.
De cijfers kloppen niet. Net als andere takken van wetenschap. de cijfers kloppen botweg niet.quote:[..]
Tsja, wij leven in de wereld van cijfers en controle. Zolang die blijken te kloppen, klopt ook de behandeling. Zo niet, dan verandert die (vroeg of laat).
Klopt. Maar de bullshit die autoriteiten, media, tv en kranten verkondigen is zo walgelijk.quote:[..]
Eigen verantwoordelijkheid.
Nee toon maar aan dat vaccins echt onschadelijk zijn. En nee officiële onderzoeken dat is ghostwritten met onzin statistieken.quote:[..]
Nee, maar je bent welkom om aan te tonen waarom die cijfers fout zijn.
Heel gek dat artsen, wetenschappers, biologen die na hun werkzame leven pas gaan klokkenluiden. Je wordt onder druk gezet. Als je uit de pas loopt van wat de farmacistische industrie dicteert dan wordt je leven (en dat van je familie) zuur gemaakt. Of je wordt met je lab en al geëxplodeerd, sabotage of carrière dood.quote:[..]
Ik weet hoe ze werken, wat de bestanddelen doen, welk resultaat het heeft en wat gebeurt wanneer niet gevaccineerd wordt. Ik vraag me af hoe jij zonder gedegen kennis durft te zeggen dat je dit op verstand concludeert.
[..]
Klopt als je zelf naïef en ongeïnformeerd bent dan is een witte-jas al snel erudiet.quote:Ligt aan de persoon die het zegt denk ik.
En ik ben nog aardig ingetogen want ik mag al niet eens die kansloze figuren van Penn & Teller beschimpen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef DaneV het volgende:
@Lambiekje wat een uitspraken weer... wat moet het naar zijn om jou te zijn, met zo`n gedachtenwereld. Sterkte man.
Met dag ben ik er steeds van overtuigender dan dit klopt als een bus.quote:Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality - Michael Ellner
En de Nederlander is nog een keer zo dom.quote:Slechts 2 zaken zijn oneindig: het universum en menselijke domheid - en van het eerste ben ik niet zeker. A. Einstein
Ingetogen is niet het eerste woord wat in me opkomt als ik aan jouw posts denkquote:Op maandag 28 november 2011 16:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En ik ben nog aardig ingetogen want ik mag al niet eens die kansloze figuren van Penn & Teller beschimpen.
Wat klopt er inhoudelijk niet aan dat filmpje dan? Ik weet dat ze het wat chargerend brengen, maar daar ben ik persoonlijk eigenlijk wel fan van. Voor sommige mensen is dat gewoon nodig.quote:Op maandag 28 november 2011 16:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En ik ben nog aardig ingetogen want ik mag al niet eens die kansloze figuren van Penn & Teller beschimpen.
Ik ben het met je eens dat we worden overladen met rommel. Het vaccin daartegen is goed onderwijs, zelfkritiek en een sterke dialoog tussen mensen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
klopt maar met de ziekelijke marketing en leugens die het RIVM verkondigd is het ondoenlijk om eerlijke informatie te krijgen.
Het is namelijk niet alleen vaccins waar je op je hoede moet zijn. Het geld voor voedsel, speelgoed en noem maar op.
We worden zo overstelpt met kwalijke rommel. Wat ook nog eens wettelijk of reglementair is bepaald.
Eens met dat we veramerikaniseren. Toch kan je niet een voorbeeld uit een ander land halen en hier toepassen, wanneer dat hier niet plaatsvindt.quote:[..]
We veramerikaniseren. Het is alleen maar een voorbode wat we hier ook gaan krijgen.
Met het HPV-vaccin werd er misleiding en omkoperij toegepast. Op zijn Amerikaans met iPod lokkertjes. (wat nu weer blijkt zodat er spyware door de overheid geïnstalleerd kan worden middels de iTunes)
Weinig goeds aan, aangezien ik er weinig tot geen moeite voor heb hoeven doen. In jouw ogen kan ik best een academische naprater zijn, maar je hebt mij nooit gezien tijdens mijn studie, waar ik juist bekend stond als criticaster.quote:[..]
Natuurlijk wel goed dat je dat weet te halen. maar het zegt niets. In mijn ogen ben je een academische naprater. Geeft het alleen maar aan hoe leeg en eenzijdig het eigenlijk is.
Dom ben ik niet met je eens, dociel wel. De huidige vorm van onderwijs (en maatschappij) biedt weinig ruimte voor creativiteit. Ik zie alleen niet in waarom we het over onderwijs hebben in dit topic.quote:Onderwijs ( >> nietwijs) is er om dom en dociel te worden. School is een (indoctrinatie)gevangenis.
Drie verschillende casussen met drie verschillende verlopen.quote:[..]
De cijfers kloppen niet. Net als andere takken van wetenschap. de cijfers kloppen botweg niet.
Neem de Climategate, Stapel, mexgriep. Achteraf komen zaken toch uit dat het nonsens cijfers waren.
Deels mee eens, maar onderwerp voor een ander topic.quote:Computer says no! Het humane aspect verdwijnt gewoon uit de samenleving.
Ik zie hoe die twee verbonden kunnen zijn, maar trek hier geen directe gevolgtrekking. Dat zou jij ook niet moeten doen.quote:Snap de wandel en handel van geld, macht en je weet per definitie dat de officiële cijfers nooit kloppen.
Wederom ander topic. Orden je uitspraken en gedachten een beetje Biek.quote:[..]
Klopt. Maar de bullshit die autoriteiten, media, tv en kranten verkondigen is zo walgelijk.
Er zijn maar weinig door die luchtbel kunnen heen kijken. Het verbaast me ook niets dat menig BNWer maar in schaal 7/8 zit
The Corporation zou verplichte kost moeten zijn voor elke individu.
Vaccins doen al meerdere jaren hun werk. Aangezien jij in navolging van de MMR-affaire van de Britten, vervolgens de Amerikanen kritiek levert op het gebruik van vaccins, is het aan jou om jouw bewering te staven. Ik ga niet tegenargumenten oplepelen voor een bewering waar je zelf geen argumenten voor levert.quote:[..]
Nee toon maar aan dat vaccins echt onschadelijk zijn. En nee officiële onderzoeken dat is ghostwritten met onzin statistieken.
Ik heb nooit gezegd dat vaccins clean of zonder bijwerkingen zijn. Ik zou niet durven, gezien mijn achtergrondkennis.quote:het is gewoon absurd om te denken dat vaccin clean en zonder bijwerkingen zijn. Helemaal in het licht van de onwaarschijnlijk rommel die er in verwerkt is.
Interessant. Heb je ook voorbeelden om deze uitspraak te staven? Lijkt me leuk voor een nieuw topic, of om te plaatsen in het topic Verdachte Sterfgevallen.quote:[..]
Heel gek dat artsen, wetenschappers, biologen die na hun werkzame leven pas gaan klokkenluiden. Je wordt onder druk gezet. Als je uit de pas loopt van wat de farmacistische industrie dicteert dan wordt je leven (en dat van je familie) zuur gemaakt. Of je wordt met je lab en al geëxplodeerd, sabotage of carrière dood.
Helemaal mee eens. Het zou de wetenschap en de maatschappij ten goede komen.quote:Als er geen dergelijke consequenties meer zijn dan kan men uit de school klappen Of je moet gewoon dermate op je strepen staan en de confrontatie met de industrie aangaan.
Daar betrap ik je wel heel vaak op, al zie jij de witte jassen niet als erudiet, maar als criminelen door je persoonlijke geschiedenis.quote:[..]
Klopt als je zelf naïef en ongeïnformeerd bent dan is een witte-jas al snel erudiet.
En de walgelijke doorzichtige aannames voor waar aan neemt.
Je bent niet de enige. Ben vader van 2 kinderen en de derde is onderweg. Het kost mij de nodige hoofdbrekens waartegen ik wel en niet laat vaccineren.quote:Op maandag 28 november 2011 12:54 schreef Gray het volgende:
Ik ben pro-vaccinatie en toch zet ik er kanttekeningen bij.
Moet je nagaan hoe hol het eigenlijk dan eigenlijk is....quote:Op maandag 28 november 2011 16:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat we worden overladen met rommel. Het vaccin daartegen is goed onderwijs, zelfkritiek en een sterke dialoog tussen mensen.
[..]
Eens met dat we veramerikaniseren. Toch kan je niet een voorbeeld uit een ander land halen en hier toepassen, wanneer dat hier niet plaatsvindt.
[..]
Weinig goeds aan, aangezien ik er weinig tot geen moeite voor heb hoeven doen. In jouw ogen kan ik best een academische naprater zijn, maar je hebt mij nooit gezien tijdens mijn studie, waar ik juist bekend stond als criticaster.
Het vermogen om te doorzien dat de industrie er niet voor ons is maar voor het geld.quote:[..]
Dom ben ik niet met je eens, dociel wel. De huidige vorm van onderwijs (en maatschappij) biedt weinig ruimte voor creativiteit. Ik zie alleen niet in waarom we het over onderwijs hebben in dit topic.
Dat klopt ... maar de overlapping is wel dat er in eerste instantie geknoeid is met de cijfers.quote:[..]
Drie verschillende casussen met drie verschillende verlopen.
Dat ben ik ook mee eens ander onderwerp.quote:[..]
Deels mee eens, maar onderwerp voor een ander topic.
Geldstroom is juist een belangrijk aspect. Met wat voor informatie je geïnformeerd wordt.quote:[..]
Ik zie hoe die twee verbonden kunnen zijn, maar trek hier geen directe gevolgtrekking. Dat zou jij ook niet moeten doen.
En daar komt men steeds meer op terug. Mede door de absurditeiten van HPV en MexGriep.quote:[..]
Wederom ander topic. Orden je uitspraken en gedachten een beetje Biek.
[..]
Vaccins doen al meerdere jaren hun werk.
Ik wil er best naar kijken maar de wandel en handel van geld heeft voor mij al de keuze bepaalt.quote:Aangezien jij in navolging van de MMR-affaire van de Britten, vervolgens de Amerikanen kritiek levert op het gebruik van vaccins, is het aan jou om jouw bewering te staven. Ik ga niet tegenargumenten oplepelen voor een bewering waar je zelf geen argumenten voor levert.
Ik kijk graag naar wat je aandraagt, maar zie dan ook graag dat je kijkt wanneer ik (of anderen) laat zien waarom het niet klopt. En vervolgens openminded genoeg bent om je mening bij te stellen.
[..]
dat is al iets. Dan ben je al verder dan een Couthinoquote:Ik heb nooit gezegd dat vaccins clean of zonder bijwerkingen zijn. Ik zou niet durven, gezien mijn achtergrondkennis.
Nier persoonlijk maar wel verhalen van. Maatschappij kennis. En zoals al eerder aangegeven de geldstroom.quote:[..]
Interessant. Heb je ook voorbeelden om deze uitspraak te staven? Lijkt me leuk voor een nieuw topic, of om te plaatsen in het topic Verdachte Sterfgevallen.
[..]
Helemaal mee eens. Het zou de wetenschap en de maatschappij ten goede komen.
[..]
Daar betrap ik je wel heel vaak op, al zie jij de witte jassen niet als erudiet, maar als criminelen door je persoonlijke geschiedenis.
Rot van je opa, joh. Sterkte ermee.quote:Op maandag 28 november 2011 21:35 schreef Lambiekje het volgende:
Zo ben nog weer kwader woester op die kansloze kutvaccins.
Mam belde vanavond met de mededeling gaat niet zo goed met opa. Ik dacht al in me achterhoofd ohhnee hij heeft de prik gehad. Mam haar verhaal afmaken dat hij ernstige longontsteking en diarree heeft. Wat denk je wat ze achteraan zegt? Een dag ervoor heeft ie nog dé griepprik gehad.
Rot voor je dat het slecht gaat met je opa...quote:Op maandag 28 november 2011 21:35 schreef Lambiekje het volgende:
Zo ben nog weer kwader woester op die kansloze kutvaccins.
Mam belde vanavond met de mededeling gaat niet zo goed met opa. Ik dacht al in me achterhoofd ohhnee hij heeft de prik gehad. Mam haar verhaal afmaken dat hij ernstige longontsteking en diarree heeft. Wat denk je wat ze achteraan zegt? Een dag ervoor heeft ie nog dé griepprik gehad.
Het grappige is vorige jaar werd ie ook al zo grieperig vrijwel direct na de prik.quote:Op maandag 28 november 2011 23:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Rot voor je dat het slecht gaat met je opa...
Is geen reden om de prik de schuld te geven. Dat filmpje van Penn&Teller ging daar ook even over, weet je nog?
naja laten we maar hopen dat het weer overgaat.quote:
Grieperig != griep != longontsteking. Dat moet zelfs jij nog in kunnen zien. Ernstige longontsteking krijg je ook niet echt van het ene op het andere moment he, plus het hele causatie en correlatie verhaal. Als iets kort na iets anders gebeurt, zegt dat niet dat de ene de andere veroorzaakt.quote:Op maandag 28 november 2011 23:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het grappige is vorige jaar werd ie ook al zo grieperig vrijwel direct na de prik.
Ik geef WEL de prik schuld. En je kan vast wel bedenken waarom
Grieppriek bevat meer dan alleen de griepversie van een voorgaand jaar. En daarmee kan je lichaam toch echt op tilt slaan.quote:Op maandag 28 november 2011 23:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Grieperig != griep != longontsteking. Dat moet zelfs jij nog in kunnen zien. Ernstige longontsteking krijg je ook niet echt van het ene op het andere moment he, plus het hele causatie en correlatie verhaal. Als iets kort na iets anders gebeurt, zegt dat niet dat de ene de andere veroorzaakt.
En ja ik kan wel bedenken waarom. Gebrek aan kennis.
ja dat hoop ik ook.quote:Op maandag 28 november 2011 23:18 schreef DaneV het volgende:
Ik hoop dat het snel beter met hem gaat...
Kan je uitleggen waarom je denkt dat je lichaam "op tilt slaat" als er meerdere eiwitjes in een vaccin zitten. En schroom niet om wat dieper op de immunologie van de mens in te gaan, beperk je niet tot Jip en Janneke taal, ik denk dat ik de terminologie wel aan kan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Grieppriek bevat meer dan alleen de griepversie van een voorgaand jaar. En daarmee kan je lichaam toch echt op tilt slaan.
Vaccineren is zo goed. Ze zijn ook zo zorgvuldig en testen gedegen. NOT!quote:This Test Standard Proves Vaccine Research Is Completely Deceptive
When I discovered vaccine makers were putting spermicidal chemicals and neurotoxic mercury in the H1N1 vaccine several years ago back during the 2009 ‘pandemic’, I had one nagging question: “Are children tested to see if vaccines cause neurological injury and how is that done?” If you want the answer, read on.
It turned out there weren’t any tests on children.
I know that for certain because I had a face-to-face interview with the doctor performing the vaccine trial. He was quite evasive when answering questions specific to vaccine safety. Why? Because…
Vaccines DO Cause Neurological Injury
Please remember this point: vaccines cause neurological injury. For example, in one case report, a child experienced cranial nerve palsy after the MMR vaccine. The investigators stated, “MMR viruses are neurotropic [a virus that infects nerve cells]. Therefore, although the vaccine is obtained by live attenuated viruses, vaccination may produce neurological disorders.” http://www.ijponline.net/content/36/1/59
What about the 4,000 injuries caused by the swine flu vaccines in 1976? The cost of those injuries, according to some reports, amounted to over 3.5 BILLION U.S. dollars. http://www.dailymotion.com/swf/x9mh9f
Can you understand now why many vaccine injuries are swept under the carpet? It’s expensive to admit a mistake! Shortly in this article I will reveal the “Gold Standard” for testing neurological diseases caused by live virus vaccines.
Your Children In Essence Are Being Experimented On
As a parent, you could simply walk away at this point and ignore this information. But shouldn’t parents, MDs, nurses, health agencies, school districts, and the media be asking some questions?
For example, the second bullet states, “the total amount of virus inoculated in each monkey must be not less than the amount contained in the recommended single human dose of the vaccine.”
Let’s pause right here for just a moment.
Usually vaccines are not administered as a single valent vaccine, but in multiple combination doses, e.g., 3 infectious diseases in one vaccine, i.e., the MMR or DTaP.
When vaccines are tested, they are tested individually, never in combination, as is the common vaccinating practice recommended by pharmaceutical companies. In reality, infants are given much more than single doses of live viral vaccines. They are known as trivalent vaccines. Then trivalent vaccines can be combined with others.
• Three doses of live viruses in the Measles, Mumps and Rubella vaccine
• One dose of Hepatitis B vaccine
• One dose of Rotavirus vaccine
• One dose of Chickenpox vaccine
• One dose of Influenza vaccine
The Centers for Disease Control and Prevention (CDC) often recommends that children receive several live virus vaccines at the same time. http://www.cdc.gov/vaccin(...)6yrs-schedule-pr.pdf
How many pediatricians or health professionals are willing to give blood tests or do a full neurological examination before and after vaccination? The simple truth is they don’t.
Just imagine the implications of simply testing children prior to vaccinating. That would be a screening process that would look for mitochondrial proclivities that could be impacted by vaccines, something the Hannah Poling vaccine-damage case that was settled by the vaccine court points to. Hannah’s unfortunate vaccine damage could be a learning curve for the medical profession about injecting children with multiple vaccines at one time/visit. Perhaps, like with the monkeys, they want to disregard that information.
bron
spannend, kan je nu mijn vraag beantwoorden?quote:Op woensdag 30 november 2011 08:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vaccineren is zo goed. Ze zijn ook zo zorgvuldig en testen gedegen. NOT!
Dat kan hij niet want hij weet niet waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:09 schreef .SP. het volgende:
[..]
spannend, kan je nu mijn vraag beantwoorden?
Farma-gerelateerd bericht dat ik tegenkwam, hoeft niet altijd meteen een mening te zijn of het gesprek in een bepaalde richting sturen?quote:
Ik dacht dat je er misschien nog meer over te zeggen had.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:22 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Farma-gerelateerd bericht dat ik tegenkwam, hoeft niet altijd meteen een mening te zijn of het gesprek in een bepaalde richting sturen?
niet naar het gerecht wat dat is net zo walgelijk corrupt. Nee er dienen veel resolutere maatregelen genomen te worden. De middeleeuwen was zo gek nog niet. Aufrossen met dat smerige tuig.quote:De grote vraag is nu, welke Nederlander, of Nederlandse organisatie het RIVM nu eens voor de rechter gaat dagen..? Voor ‘misleiding’, ‘onvolledige voorlichting’,'bewust achterhouden van essentiële informatie’ of zelfs ‘misdaden tegen de menselijkheid’…! Het klinkt allemaal zwaar, maar de schade die vaccinaties aanrichten worden niet alleen gebagatelliseerd door officiële instanties, maar ook nog eens achtergehouden en/of willens en wetens gemanipuleerd.
bron
Erg balen dat het slecht gaat met je opa, maar geef vaccins daar niet zomaar de schuld van. De redenen daarvoor zijn hierboven nog gegeven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
niet naar het gerecht wat dat is net zo walgelijk corrupt. Nee er dienen veel resolutere maatregelen genomen te worden. De middeleeuwen was zo gek nog niet. Aufrossen met dat smerige tuig.
vaccineren == verminking (moord) met voorbedachte rade..
En nee het gaat nu echt slecht met mijn opa. Dankzij de ultra kansloze vaccins.
Preciesquote:Nóg 20 artsen áchter v.d. Linden vs. RIVM!
Het heeft lang geduurd, maar Nederland lijkt langzaam wakker te worden. Nadat een kleine voorhoede van een man of zes, zeven al tien, twintig jaar gewaarschuwd heeft voor de enorme greep van de farmaceutische industrie op de medische sector, lijkt nu het tij te keren.
Een van de mannen van deze voorhoede is huisarts Hans van der Linde (67) uit Capelle aan de IJssel. Al jaren roept Van der Linde dat aan de macht van de farmaceutische industrie paal en perk moet worden gesteld. Een op 9 december gepubliceerd rapport van de Gezondheidsraad stelt hem definitief in het gelijk.
Conclusie van dit rapport: wie betaalt, bepaalt. En wie betaalt? Juist: de farmaceutische industrie.
Van der Linde gaat harde uitspraken niet uit de weg. Volgens hem loopt nagenoeg 100% van de cardiologen aan de leiband van de farmaceutische industrie. En van de huisartsen laat de helft de oren naar de fabrikanten hangen. Dat gaat vaak ten koste van de patiënt, aldus Van der Linde. Want de farma-industrie heeft volgens hem geen gezonde mens voor ogen, maar heeft juist baat bij zoveel mogelijk zieke mensen. En wie nog niet ziek is, moet snel een ziekte worden aangepraat. Want dat levert vette winst op. “Als (potentieel) patiënt ben je onderwerp van winstbejag’’, aldus Van der Linde. “De verkoop van ziekten is big business!’’.
Bespottelijk dat dit misdadige instituut uberhaupt naar de rechter kan. Kapot moet het RIVM.quote:[..]
Deining
De stap naar de rechter veroorzaakte veel deining binnen de medische wereld. 4 Hoogleraren huisartsgeneeskunde hadden zich al snel achter Van der Linde geschaard; maar nu komen daar nog eens 20 wetenschappers bij. Ze vinden dat het normaal moet zijn, dat artsen discussiëren over zaken als belangenverstrengeling.
Ze vinden het volledig onterecht dat Coutinho en het RIVM naar de rechter zijn gestapt. Diverse fracties in de Tweede Kamer hebben de minister van Volksgezondheid Edith Schippers om opheldering gevraagd over de kwestie.
De nieuwe groep die Van der Linde nu een hart onder de riem steekt met hun open, ingezonden brief in Trouw, bestaat uit 20 hoogleraren, medisch specialisten en huisartsen. Zij roepen het RIVM op de bodemprocedure tegen huisarts Hans van der Linde te staken. Schrijvers van de brief zijn onder anderen Dick Swaab en Douwe Draaisma.
bron
Mhoa, dat ligt aan de details. Kritiek hebben is goed, maar het moet geen laster worden. Als die kerel gaat roepen dat zo goed als 100% domweg bigpharma volgt, ben je niet goed bezig.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Precies
[..]
Bespottelijk dat dit misdadige instituut uberhaupt naar de rechter kan. Kapot moet het RIVM.
Zal dan toch een klein groepje artsen wakker worden. En dat ze niets anders waren dan bigpharma-loopjongens.
Dit is een goede ontwikkeling.
Tevens goed dat een huisarts ook van mening is wat mijn idee is waar BigPharma voor staat.
Helaas is dat wel het geval. 99,9999% Er zijn maar heel weinig artsen die tegen die stroom ingaan. Alles is aan leiband van de farmacistische industrie. Van studie tot operatiekamer.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mhoa, dat ligt aan de details. Kritiek hebben is goed, maar het moet geen laster worden. Als die kerel gaat roepen dat zo goed als 100% domweg bigpharma volgt, ben je niet goed bezig.
En blijkbaar heeft de alwetende Lambiekje wel de waarheid in handen. Dat alles zonder relevante opleiding, en gebaseerd op twijfelachtige blogs, meningen, foute interpretaties, etc. etc.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Helaas is dat wel het geval. 99,9999% Er zijn maar heel weinig artsen die tegen die stroom ingaan. Alles is aan leiband van de farmacistische industrie. Van studie tot operatiekamer.
Een gemiddelde zorgmedewerker is niet goed bezig. Ook al heeft gros wel de intentie tot, maar klaarblijkelijk heeft men geen notie van hoe die wereld echt werkt, wat men dan zo al aansmeert, inspuit, insmeert en met welke rede de misdadige rommel op de markt komt.
Dat maakt het dubbel zo triest. Maar aan de andere kant hoe serieus kan je iemand nu nemen dat ie echt denkt dat medicijnen werken? Dan moet je wel onder hypnose staan en blind voor de feiten.
Dit dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En blijkbaar heeft de alwetende Lambiekje wel de waarheid in handen. Dat alles zonder relevante opleiding, en gebaseerd op twijfelachtige blogs, meningen, foute interpretaties, etc. etc.
Weet je hoe debiel dat over komt? Sterke claims kunnen best ok zijn, maar die vergen ook een sterke berg bewijs.
Klaarblijkelijk heb je geen flauw benul hoe men te werk gaat en met wat voor intenties, misleiding, bedrog, valsheid in geschriften, omkoperij van wetenschappers/politiek/professoren, sabotage, dataverminking, grondstofvervuiling, patentclaimerij en noem maar op de markt wordt op geslingerd.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En blijkbaar heeft de alwetende Lambiekje wel de waarheid in handen. Dat alles zonder relevante opleiding, en gebaseerd op twijfelachtige blogs, meningen, foute interpretaties, etc. etc.
Weet je hoe debiel dat over komt? Sterke claims kunnen best ok zijn, maar die vergen ook een sterke berg bewijs.
Moet ik mijn vorige post nou nog een keer plaatsen om te zorgen dat de boodschap aankomt?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk heb je geen flauw benul hoe men te werk gaat en met wat voor intenties, misleiding, bedrog, valsheid in geschriften, omkoperij van wetenschappers/politiek/professoren, sabotage, dataverminking, grondstofvervuiling, patentclaimerij en noem maar op de markt wordt op geslingerd.
Het aller-aller-allerlaatste wat die smerige doortrapte criminelen willen is dat consument gezond wordt en blijft van hun wanstaltige niet geteste kankerverwekkende rommelproducten.
Het is ronduit stuitend te noemen dat men het nog überhaupt durft op te nemen voor die gewetensloze misdadigers. Weet je hoe debiel dat is....
Het wordt godverdomme weleens tijd dat geteisem van de maatschappij ontmaskert worden.
Zo jammer dat de gepamperde allochtoon crimineel op de verkeerde plekken uit hun pan gaan.
Is kijken hoe lang het duurt voordat je de farmacistische industrie komt met een betalingsregeling omdat je een ziekte hebt, bijvoorbeeld borstkanker, die zij in eerste instantie geïntroduceerd hebben middels vaccins. Of sorry mevrouw daar heeft onze chirurg geen bevoegdheid voor. Kijk maar hoe Monsanto te werk gaat met stuifmeel vermenging van natuurlijke gewassen en hun copyrighted materiaal.
Het is hééél goed dat die ene huisarts voet bij stuk houdt.
Nou ja als jij het zegt. Ik wilde morgen met mijn kinderen naar de huisarts gaan voor inenting, maar je hebt me nu wel overtuigd. Een goede ouder laat zijn kind dus niet inenten.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk heb je geen flauw benul hoe men te werk gaat en met wat voor intenties, misleiding, bedrog, valsheid in geschriften, omkoperij van wetenschappers/politiek/professoren, sabotage, dataverminking, grondstofvervuiling, patentclaimerij en noem maar op de markt wordt op geslingerd.
Het aller-aller-allerlaatste wat die smerige doortrapte criminelen willen is dat consument gezond wordt en blijft van hun wanstaltige niet geteste kankerverwekkende rommelproducten.
Het is ronduit stuitend te noemen dat men het nog überhaupt durft op te nemen voor die gewetensloze misdadigers. Weet je hoe debiel dat is....
Het wordt godverdomme weleens tijd dat geteisem van de maatschappij ontmaskert worden.
Zo jammer dat de gepamperde allochtoon crimineel op de verkeerde plekken uit hun pan gaan.
Is kijken hoe lang het duurt voordat je de farmacistische industrie komt met een betalingsregeling omdat je een ziekte hebt, bijvoorbeeld borstkanker, die zij in eerste instantie geïntroduceerd hebben middels vaccins. Of sorry mevrouw daar heeft onze chirurg geen bevoegdheid voor. Kijk maar hoe Monsanto te werk gaat met stuifmeel vermenging van natuurlijke gewassen en hun copyrighted materiaal.
Het is hééél goed dat die ene huisarts voet bij stuk houdt.
Moet ik die wanstaltige misdadigers nog meer aandikken? Moet ik nog een keer mijn post plaatsen, meneer de schetenwapper. De medische industrie is FOUT FOUT FOUT FOUT FOUT FOUTquote:Op donderdag 15 december 2011 21:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Moet ik mijn vorige post nou nog een keer plaatsen om te zorgen dat de boodschap aankomt?
precies.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:42 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
Nou ja als jij het zegt. Ik wilde morgen met mijn kinderen naar de huisarts gaan voor inenting, maar je hebt me nu wel overtuigd. Een goede ouder laat zijn kind dus niet inenten.
de statistieken zeg helemaal niet dat inenten beter is .... lees nu bv het betoog van die huisarts uit Capelle.quote:De statistiek zegt dat inenten beter is, maar die zal dan ook wel beïnvloed zijn door de farma industrie?
Je hebt dus echt niet gelezen wat huisarts v.d Linde heeft gezegd.quote:Hoe kijk jij eigenlijk terug op het collectief inkopen van riolering? Was dat ook een truc van de loodgietersbedrijven? Ik bedoel, die ratten leven er ook toch? En aangezien medicijnen vaak eerst op ratten worden getest? Godverdomme wat is de wereld toch doortrapt, iedereen kan slecht zijn.
Een huisarts van 67 die zijn schaapjes op het droge heeft, gaat nu nog even politiek correct doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Precies
[..]
Bespottelijk dat dit misdadige instituut uberhaupt naar de rechter kan. Kapot moet het RIVM.
Zal dan toch een klein groepje artsen wakker worden. En dat ze niets anders waren dan bigpharma-loopjongens.
Dit is een goede ontwikkeling.
Tevens goed dat een huisarts ook van mening is wat mijn idee is waar BigPharma voor staat.
Aandikken doe je al veel te veel. Bewijzen, dat zou je echt eens moeten doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 06:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Moet ik die wanstaltige misdadigers nog meer aandikken? Moet ik nog een keer mijn post plaatsen, meneer de schetenwapper. De medische industrie is FOUT FOUT FOUT FOUT FOUT FOUT
Neem nou dit punt. Hoe kan je met je volle verstand nou zomaar denken/geloven dat zoiets er in zit? Lijkt me een mooie om mee te beginnen qua bewijs.quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:22 schreef Lambiekje het volgende:
...
Hoe met je volle verstand kun je nu denken dat antivries, gemalen apennieren, Russische miskraamfoetus tissue en andere rommel gezond is !?!!
Dat is 1 voorbeeld van vrij lang geleden. Niet bepaald 'aan de lopende band' he, of weet je er nog veel meer te noemen?quote:Je hebt dus echt niet gelezen wat huisarts v.d Linde heeft gezegd.
Medicijnen worden NIET getest. (Zieke) Mensen of jonge meisjes zijn gewoon proefkonijnen. Zonder dat de wetenschap weet wat de consequenties zijn op korte en lange termijn.
Het wordt zonder pardon op de markt gegooid. Aan de lopende band worden medicijnen weer ingetrokken. Neem het voorbeeld VIOXX , Nederlandse artsen zijn de slechtste en doortraptste. Want zij gingen gewoon door met voor schrijven van dergelijk medicijnen ondanks dat het wereldwijd al werd ingetrokken. Wat maakt het uit, patiënt gaat dood maar de arts krijgt zijn geld ($$$$).
En bedankt. FYI, ik kan prima mijn veters strikken hoor....quote:Plus het feit dat medicijnen geen oplossing is voor een kwaal maar eerder verslaafdende en chronische onderdrukking.
Eigenlijk is de Nederlandse arts, journalist, bankier, wetenschapper de doortraptste in zijn vakgebied. Hypocriete criminele hielenlikkers zijn het. Of het zijn achterlijke naïeve stommelingen die niet eens hun eigen veters weten te strikken. En in een veel gevallen twijfel ik dus het eerste en het laatste. Want de Nederlander is het minst geïnformeerde wereldburger.
de gemiddelde zorgmedewerker doet zijn werk voornamelijk om het geld en een beetje om de roeping. Niets anders, op zich niet zo erg.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]Een gemiddelde zorgmedewerker is niet goed bezig. Ook al heeft gros wel de intentie tot, maar klaarblijkelijk heeft men geen notie van hoe die wereld echt werkt, wat men dan zo al aansmeert, inspuit, insmeert en met welke rede de misdadige rommel op de markt komt.
Dat maakt het dubbel zo triest. Maar aan de andere kant hoe serieus kan je iemand nu nemen dat ie echt denkt dat medicijnen werken? Dan moet je wel onder hypnose staan en blind voor de feiten.
Eens. Vrijwilligers leven niet volgens de kapitalistische doctrine en dat is verwerpelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:08 schreef Bankfurt het volgende:
Om de problemen in de Zorg aan te pakken, moeten de vrijwilligers stoppen met hun onzin.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:29 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
Eens. Vrijwilligers leven niet volgens de kapitalistische doctrine en dat is verwerpelijk.
Teh fack?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Sterker nog: het is een bewijs dat een vrijwilliger compleet gehypnotiseerd is.
Niet?quote:
Juist. Gaat ie weer. Goed of slecht, Je bent met ons of tegen ons, zwart en wit, etc etc.quote:Of iedereen is vrijwilliger, of niemand is vrijwilliger.
Ligt aan de situatie. Een festival als Oerol heeft betaalde mensen en vrijwilligers in dienst tijdens het festival. Benodigde kennis wordt aangevuld met vrijwilligers om de kosten te drukken. Niets mis mee.quote:Iemand die vrijwilliger is, terwijl zijn baas als rondgraaiende manager zijn zakken kan vullen is niet goed snik, en zo'n vrijwilliger is dan medeverantwoordelijk voor de slechte kwaliteit van de Zorg.
![]()
Vrijwilligers zijn de echte wereldverbeteraars. Het maakt niet uit waar een vrijwilliger werkt. Een beetje respect voor deze mensen zou je sieren.quote:Sterker nog: het is een bewijs dat een vrijwilliger compleet gehypnotiseerd is.
Bespottelijkquote:
Een ziekte moet je weten te verkopen
Probeert de farma-industrie ons allemaal ziek te verklaren?
Blijft u te lang rouwen? Vlekken op de teennagels? Humeurig? Dan bent u ziek. Echt waar. Draal niet. Neem een pilletje!
Ze sloegen mekaar vrolijk met gloednieuwe ziektes om de oren, de artsen en wetenschappers die in Amsterdam verzameld waren voor de conferentie Selling Sickness. 'Ik heb nog wat last van post-vakantie motivationeel deficit (PVMD)' zei Ruud Coolen van Brakel, de organisator van de conferentie. 'Daar moet dringend een pilletje tegen komen.' Om te lachen, maar met een bezorgde ondertoon.
voila. Artsen zijn domme naïevelingen die zeer gemakkelijk te misleiden zijn.quote:[..]
Reclame voor ziekte
De farma-industrie heeft een hele trukendoos om de wereld te overtuigen van het bestaan van een nieuwe ziekte. Zoals snoepreisjes: artsen worden uitgenodigd naar gesponsorde conferenties over de nieuwe ziekte. Diezelfde artsen worden bezocht door vertegenwoordigers, die niet alleen geneesmiddelen aan de man proberen te brengen, maar impliciet ook de diagnoses die tot het gebruik van die middelen gaan leiden.
En het monoloog gaat weer door?quote:Op maandag 19 december 2011 08:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bespottelijk
[..]
voila. Artsen zijn domme naïevelingen die zeer gemakkelijk te misleiden zijn.
Goed artikel in de Standaard. Staat er maar weer mooi op hoe wanstaltig en misdadig de industrie is. En uiteraard hoe stupide en dom een arts eigenlijk is. En als hij wel op de hoogte is is dan is het een misdadiger.
Dat is het al lang niet meer. Waarom anders een dergelijke artikel in een MSM krant.quote:Op maandag 19 december 2011 12:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En het monoloog gaat weer door?
Waarschijnlijk een complot om de complotparia te laten denken dat er een complot isquote:Op maandag 19 december 2011 19:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom anders een dergelijke artikel in een MSM krant.
Jouw monoloog he. Komt het gezien het ontbreken van antwoorden op vragen die je krijgt wel op neer he?quote:Op maandag 19 december 2011 19:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is het al lang niet meer. Waarom anders een dergelijke artikel in een MSM krant.
Lambiek?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:47 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Teh fack?
Hier met dat bewijs, ik wil wel weten door wie ik gehypnotiseerd wordt omdat ik 2x in de week de F-jeugd van de plaatselijke FC train.
Wat dacht je van al die patiënten? Als er minder patiënten zouden zijn zou de zorg ook een stuk beter zijn. Wanneer je dus ziek wordt ben je eigenlijk medeverantwoordelijk voor de slechte kwaliteit van de zorg, eigenlijk zou je dan je ogen uit je kop moeten schamen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.
Of iedereen is vrijwilliger, of niemand is vrijwilliger.
Iemand die vrijwilliger is, terwijl zijn baas als rondgraaiende manager zijn zakken kan vullen is niet goed snik, en zo'n vrijwilliger is dan medeverantwoordelijk voor de slechte kwaliteit van de Zorg.
![]()
...dat je ooit gevaccineerd bent!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die patiënten? Als er minder patiënten zouden zijn zou de zorg ook een stuk beter zijn. Wanneer je dus ziek wordt ben je eigenlijk medeverantwoordelijk voor de slechte kwaliteit van de zorg, eigenlijk zou je dan je ogen uit je kop moeten schamen.
Maar een motief maakt natuurlijk nog geen fraude op grote schaal. Al zal er vast wel ergens voor eigenbelang gestreden worden, maar dat is natuurlijk in iedere organisatie zo. Lambiekje, blijf je trouwens mijn vraag over het vrijwilligerswerk stelselmatig negeren?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef dadgad het volgende:
Vreemd genoeg ben ik het volkomen met Lambiekje eens. Ik vind het niet eens zo radicaal wat hij stelt. Aangezien de zorg en de medische wereld geprivatiseerde winstgerichte instituten zijn spreekt het voor zich dat er ook grootschalig gefraudeerd wordt. En ja dat houd ook in dat gezonde mensen die nergens aan lijden een direct gevaar vormen voor de winstonderneming. Zieke mensen brengen winst! Helaas.
Hoe het beter moet weet ik daar in tegen niet. In de handen van de staat dan maar?
Er wordt je in ieder geval niets of vrij weinig opgedrongen, dus met verstandige keuzes kom je nog aardig ver. Eet gezond, leef gezond, blijf op de hoogte etc.
Het is aan Bankfurt gericht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:44 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar een motief maakt natuurlijk nog geen fraude op grote schaal. Al zal er vast wel ergens voor eigenbelang gestreden worden, maar dat is natuurlijk in iedere organisatie zo. Lambiekje, blijf je trouwens mijn vraag over het vrijwilligerswerk stelselmatig negeren?
Het is slechts onderdeel van een heel systeem, waarin men schopt tegen grote instellingen, maar het wél prachtig vindt als die woekerwinsten terugvloeien naar de aandeelhouders (onze pensioenfondsen), en ons zo het idee geven dat we voor een paar euro/maand een pensioen op kunnen bouwen..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef dadgad het volgende:
Vreemd genoeg ben ik het volkomen met Lambiekje eens. Ik vind het niet eens zo radicaal wat hij stelt. Aangezien de zorg en de medische wereld geprivatiseerde winstgerichte instituten zijn spreekt het voor zich dat er ook grootschalig gefraudeerd wordt. En ja dat houd ook in dat gezonde mensen die nergens aan lijden een direct gevaar vormen voor de winstonderneming. Zieke mensen brengen winst! Helaas.
Hoe het beter moet weet ik daar in tegen niet. In de handen van de staat dan maar?
Er wordt je in ieder geval niets of vrij weinig opgedrongen, dus met verstandige keuzes kom je nog aardig ver. Eet gezond, leef gezond, blijf op de hoogte etc.
Een daarvoor betalen we exorbitante premies, om niet geholpen te worden.quote:Ziekenhuis weigert klanten verzekeraar Achmea
Het TweeSteden ziekenhuis in Tilburg en Waalwijk behandelt dit jaar geen patiënten meer die verzekerd zijn bij Achmea.
Het budget voor die verzekeraar is sinds vorige week op, zo laat een woordvoerder van het ziekenhuis weten. Alleen mensen die bij de spoedeisende hulp aankloppen en patiënten die al stonden ingepland, worden nog geholpen.
Verzekeraars en ziekenhuizen spreken met elkaar af hoeveel behandelingen er worden vergoed. Nu dat aantal is bereikt, wil het TweeSteden ziekenhuis niet opdraaien voor de extra kosten. Achmea zou niet meer budget willen toekennen.
''We spreken in Nederland met elkaar af dat zorgkosten niet te veel mogen groeien", aldus een woordvoerster. ''Dan moeten we ons daar ook aan houden."
Lamiekje, ga je deze discussie nog aan, of blijft het bij een monoloog?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Neem nou dit punt. Hoe kan je met je volle verstand nou zomaar denken/geloven dat zoiets er in zit? Lijkt me een mooie om mee te beginnen qua bewijs.
[..]
Dat is 1 voorbeeld van vrij lang geleden. Niet bepaald 'aan de lopende band' he, of weet je er nog veel meer te noemen?
En sinds wanneer gingen er mensen dood aan viox?Tis alweer even geleden dat ik er over gelezen heb, dus wellicht heb ik het hier fout, maar als ik het me goed herinner was het een verhoogde kans op een hartaanval in de viox groep ten opzichte van de controle groep, bij gelijke mortaliteit.
[..]
En bedankt. FYI, ik kan prima mijn veters strikken hoor....
Zoveel betalen we hier in verhouding niet hoor. in de VS betaalt men >2x zoveel voor vele malen slechtere zorg bijvoorbeeld. En als jij gewoon een polis neemt op basis van de vergoeding van de werkelijke kosten, ipv een iets goedkopere natura polis, kan je gewoon naar een ander ziekenhuis gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een daarvoor betalen we exorbitante premies, om niet geholpen te worden.
whaaha budget is op. Wat is dat voor waanzin.
Gebruik Google eens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lamiekje, ga je deze discussie nog aan, of blijft het bij een monoloog?
Jij maakt de claims. Ik ga je werk niet voor je doen om die te onderbouwen. Dat mag je zelf doen. Als je dat gewoonweg niet wil doen, start dan een weblog ofzo.quote:
Kans is dat de bestaande vaccins geen effect hebben met de toekomstige strengen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:27 schreef UncleScorp het volgende:
Vaccin iemand ? ik denk dat er nog veel over zijn van vorige keer
Ow alsof ze 5-6 jaar geleden geen vaccins gepromoot hebben tegen de vogelgriepquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:57 schreef Re het volgende:
nou ja, als je het verschil niet weer tussen H5N1 en H1N1... tsja, dan wordt het moeilijk discussiëren
quote:Experts weigh new H5N1 vaccine strategiesLisa Schnirring Staff Writer
Feb 3, 2009 (CIDRAP News) – At an Infectious Diseases Society of America (IDSA) symposium in Washington, DC, today on seasonal and pandemic influenza, a group of experts fielded questions from reporters on some of the new trends and emerging issues, including prepandemic strategies for H5N1 avian influenza vaccines, now that some countries are stockpiling them.
Keiji Fukuda, MD, MPH, coordinator of the World Health Organization's (WHO's) global influenza program, told reporters that experts don't really know what virus will spark the next global pandemic, but given the persistent and lethal nature of the H5N1 virus, the WHO has received pledges from pharmaceutical manufacturers to develop a 150 million dose international vaccine stockpile. He said the stockpile is intended to stop or slow a pandemic if the outbreak is detected early enough.
The existence of individual-country H5N1 vaccine stockpiles and plans for a WHO global stockpile have raised complex questions about potential uses for the vaccine during the prepandemic period, Fukuda said.
Some countries are weighing what to do with the vaccines, especially since some doses are set to expire. Global health officials are considering other options, such as vaccinating people in high-risk countries such as China, Indonesia, or Vietnam or perhaps adding the antigen to seasonal flu vaccines as a priming strategy.
The United States, for example, has so far stockpiled about 26 million H5N1 vaccine doses, though some has already expired or is about to expire, according to a Sep 2008 report on US pandemic vaccine policy from the Congressional Budget Office (CBO). The HHS has launched studies to determine how long stockpiled vaccines remain safe and effective, but in the meanwhile it assumes a 2-year shelf life.
The United Kingdom has stockpiled 3 million doses of H5N1 vaccine. Several countries have announced stockpiling plans, including France, Ireland, Italy, and Austria, according to the CBO report. Other countries such as Japan are in the midst of clinical trials to produce their own H5N1 vaccines.
http://www.cidrap.umn.edu(...)0309antigens-jw.html
.. maar wie is de terrorist. De terrorist die geschetst wordt in de kranten is uiteraard niet de echte terrorist.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:27 schreef UncleScorp het volgende:
Vogelgriepvirus kan door genetische mutaties miljoenen mensen doden
"Hopelijk valt dit onderzoek niet in handen van terroristen"© ap
[ afbeelding ]
Er is alarm geslagen omtrent de mogelijke publicatie van een Nederlands onderzoek waarbij het vogelgriepvirus zodanig werd gemuteerd dat het miljoenen mensen kan infecteren en doden. Dat schrijft de Britse kwaliteitskrant The Independent.
Een team rond Ron Fouchier van het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam heeft in een naar eigen zeggen speciaal en zwaarbeveiligd laboratorium ontdekt dat het H5N1-vogelgriepvirus zich kan ontwikkelen tot een gevaarlijk virus voor de mens. De onderzoekers slaagden daarin door enkele genetische mutaties aan te brengen, die zich ook in de natuur zouden kunnen voordoen. Ze stelden vast dat een snelle verspreiding door de lucht mogelijk was. Volgens Fouchier en co is door de ontdekking een ernstige pandemie mogelijk te voorkomen.
Terroristen
Critici zeggen dat de onderzoekers de wereld in gevaar hebben gebracht en vragen zich ook of deze research niet beter in een militair dan wel een universitair lab had moeten gebeuren. Steeds volgens The Independent leeft binnen de Amerikaanse regering de vrees dat de kennis wel eens in handen kan vallen van terroristen, die aldus een biowapen voor massavernietiging zouden kunnen aanmaken. Ook een Japans team zou gelijkaardig onderzoek met een gelijkaardig resultaat hebben verkregen, weet de Britse krant. (belga/lpb)
20/12/11 14u21
www.hln.be
Vaccin iemand ? ik denk dat er nog veel over zijn van vorige keer
100% mee EENS.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die patiënten? Als er minder patiënten zouden zijn zou de zorg ook een stuk beter zijn. Wanneer je dus ziek wordt ben je eigenlijk medeverantwoordelijk voor de slechte kwaliteit van de zorg, eigenlijk zou je dan je ogen uit je kop moeten schamen.
Bankfurt, heb je hier nog een antwoord op?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:47 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Teh fack?
Hier met dat bewijs, ik wil wel weten door wie ik gehypnotiseerd wordt omdat ik 2x in de week de F-jeugd van de plaatselijke FC train.
Ik had het over de beroepen in de gezondheidszorg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:02 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Bankfurt, heb je hier nog een antwoord op?
Zo schreef je het eerst niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik had het over de beroepen in de gezondheidszorg.
Dat nieuws is al veel ouder maar goed. Was niet zo'n sterk idee om dat virus te maken inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. maar wie is de terrorist. De terrorist die geschetst wordt in de kranten is uiteraard niet de echte terrorist.
ohh sorry verkeerde lichting gebruikt voor vaccineren en dat gebeurd aanzienlijk meer dan men denkt.
Dan nog, waarom wordt een vrijwilliger in de gezondheidszorg gehypnotiseerd dan, en door wie?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik had het over de beroepen in de gezondheidszorg.
Dat weet ik ook wel. Maar kijk maar op internet veel MSM bronnen hadden gister een artikel over het Nederlands ontwikkelde virus. Dus is klaarblijkelijk weer nieuws.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:36 schreef starla het volgende:
[..]
Dat nieuws is al veel ouder maar goed. Was niet zo'n sterk idee om dat virus te maken inderdaad.
De MSM is soms gewoon een beeeeetje domquote:Op woensdag 21 december 2011 07:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar kijk maar op internet veel MSM bronnen hadden gister een artikel over het Nederlands ontwikkelde virus. Dus is klaarblijkelijk weer nieuws.
http://www.naturalnews.co(...)s.html#ixzz1hATIi2jPquote:(NaturalNews) The nation of Finland has now openly admitted that the swine flu vaccine "conclusively" causes narcolepsy, a chronic nervous system disorder that makes people uncontrollably fall asleep. The Finnish government, in acknowledging this link, says it will pay for "lifetime medical care" for 79 children who have been irreparably damaged by the swine flu vaccine.
Narcolepsy isn't the only side effect now admitted to be caused by swine flu vaccines: 76 of the 79 children also suffered hallucinations and "paralyzing physical collapses," say Finnish researchers.
http://vactruth.com/2011/12/11/three-vaccine-myths/quote:Op woensdag 21 december 2011 12:35 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
http://www.naturalnews.co(...)s.html#ixzz1hATIi2jP
Er komt een moment dat het een beetje infantiel overkomt om nog te beweren dat er niks aan de hand is met vaccinaties.
quote:“The vaccine is no good; we’re seeing whooping cough in people that shouldn’t really have it, it is showing up in kids that have been vaccinated."
quote:“SCIENTISTS have called for a new generation of flu vaccines after research found the most popular TIV type fails in 41% of adult cases.”
quote:Asthma Health Care clearly states that flu vaccines do not work. They report that in a review of 51 studies involving more than 294000 children it was found there was no evidence that injecting children 6-24 months of age with a flu shot was any more effective than placebo.
quote:“It seems that we have allowed a vaccination industry to become much like military-industrial-complex– it cannot be touched, questioned, or changed…Since vaccination became commonplace from the 1950s to our present day, the health of the average American has gotten worse, and as a nation we have become sicker and sicker. Chronic fatigue, depression, allergies, asthma, attention deficit disorders, autism, rheumatoid arthritis, multiple sclerosis, diabetes, Parkinbsons’s, Lou Gehrig’s disease, lupus, asthma, fibromyalgia, IBS – we are plagued with a host of debilitating, chronic diseases that tend not to kill us quickly, but leave us disabled and dysfunctional: dependent on the pharmaceuticals industry to keep us going. We know that we are destroying our own natural immune system by relying on vaccines to briefly and incompletely protect us against certain bacteria and viruses, but what else is happening to us by allowing ourselves to be injected with this witches’brew of degradation products? Are we too sick to notice that there is a problem? Time will tell, but how much time do we have?”
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Waarom vind je dat een betrouwbare bron?
Het is precies verkeerd om.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:33 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat het bij Lambiekje ongeveer hetzelfde werkt. Hij zit in de religiehoek, maar dan anders.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_scientific_methodquote:
Ondertussen heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag van Tuinhek. Je maakt gebruik van veel bronnen in je reacties. Prima, maar daarmee zeg je ook dat je deze bron vertrouwt. Waar baseer jij je vertrouwen op?quote:
Het is logischer dat er kanttekeningen bij dergelijke middelen zit dan dan het totaal clean is.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:59 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
Ondertussen heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag van Tuinhek. Je maakt gebruik van veel bronnen in je reacties. Prima, maar daarmee zeg je ook dat je deze bron vertrouwt. Waar baseer jij je vertrouwen op?
Zo dat is duidelijk wie vaccins neemt is een achterlijke infantiele schaap.quote:According to vaccine promoters, if you take a flu shot vaccine, that means you can run around and drench yourself in flu viruses with total immunity. You can lick dirty doorknobs, shake hands with people who just wiped their runny noses, and even touch filthy drooling babies right before you eat a sandwich with your contaminated hands. Thanks to the vaccine, you’re now bulletproof!
So why worry at all about un-vaccinated people infecting you?
Vaccines cause brain damage
See, the vaccine logic just doesn’t add up. There’s a reason for that, of course: Vaccines make you stupid. The chemical adjuvants added to vaccines actually cause neurological damage and interfere with healthy cognitive function. That’s why brain-damaged people who take vaccines — also known as Vaccine Zombies — can’t work out the simple logic explained above.
[..]
Vaccines, fluoride, MSG and toxic heavy metals all work together in our modern world to chemically lobotomize the masses, turning them into drooling (useful) idiots who are just barely smart enough to punch a clock and operate some machinery on the job, but not nearly smart enough to realize how much they’re all being ripped off by the Fed’s money creation schemes that devalue the currency.
In fact, you might say that a vaccine-impaired population is absolutely essential for the existence of a police state government that relies on the poor cognitive function of its own citizens to maintain power and control over them. If people could actually do math, for example, they’d be marching in Washington right now — just over the national debt if nothing else.
bron
Die shots heb je zelf ook gehad in je jeugd, dus dit is je mening over je eigen ouders/familie? De kerstgedachte is je wat vreemd, of niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zo dat is duidelijk wie vaccins neemt is een achterlijke infantiele schaap.
Zoals gewoonlijk mist er weer elke vorm van bronverwijzingquote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zo dat is duidelijk wie vaccins neemt is een achterlijke infantiele schaap.
Ja, maar.... Dat is toch algemene kennisquote:Op donderdag 22 december 2011 12:45 schreef starla het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk mist er weer elke vorm van bronverwijzing
mijn moeder vind het ook jammerlijk dat ze misleid is.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:19 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die shots heb je zelf ook gehad in je jeugd, dus dit is je mening over je eigen ouders/familie? De kerstgedachte is je wat vreemd, of niet?
Dus volgens je eigen post kan je de logica in die post niet bevatten, omdat je een vaccin zombie bentquote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
mijn moeder vind het ook jammerlijk dat ze misleid is.
En nee ik heb niet alle vaccins gehad. Ik heb nog gewoon netjes bof, mazelen en de hele mik normaal doorlopen.
Ik wíst het wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus volgens je eigen post kan je de logica in die post niet bevatten, omdat je een vaccin zombie bent
Maar zeggen dat vaccins goed, veilig en effectief zijn is ronduit misdadig. En is gewoon niet waar. Daar hoeft geen industrie gefinancierd onderzoek voor gedaan te worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:47 schreef starla het volgende:
Gaan we nu steeds dezelfde discussie opnieuw voeren? Goed, er zijn bronnen dat vaccins slecht zijn, maar net zoveel die dat weer tegenspreken. In het eerste geval zijn het vaak dubieuze 'bronnen' zonder enige wetenschappelijke referenties. Welk kamp je gelooft dat hangt van de persoon af.
'Truth is in the eye of the beholder', om maar even fout te citeren...
Kan je ondertussen nou al uitleggen waarom vaccins niet werken? Het dichtst wat je tot nu toe bij een antwoord op die vraag bent gekomen had te maken met het kwaadaardig zijn van de toegevoegde stoffen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar zeggen dat vaccins goed, veilig en effectief zijn is ronduit misdadig. En is gewoon niet waar. Daar hoeft geen industrie gefinancierd onderzoek voor gedaan te worden.
Met logisch nadenken weet je dat vaccins niet werken, niet zullen werken en dat ook nooit zal gebeuren.
Elk veld heeft helaas zijn crackpots... Neem nou deze kerel:quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:52 schreef Lambiekje het volgende:
En weer een doctor, immunoloog die stelt dat vaccins NIET werken.
Wetenschap is óók een effect/therapie of wat dies meer zij bewijzen dat je niet kunt verklaren. Dat is niets nieuws. 90% van alle onderzoeken die gepubliceerd worden heeft in de discussie staan: 'hoe het precies zit weten we niet, daar moet meer onderzoek naar gedaan worden'. Dat maakt het niet minder wetenschappelijk, misschien juist méér.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat vind jij eigenlijk van het gebruik van medicatie waarvan de exacte werking niet geheel bekend is, Starla? Zoals paracetamol en zulks? Veel medicatie die al decennia worden ingezet zouden nooit op de markt gekomen zijn als ze onderworpen waren aan de hedendaagse toetsing. Daarnaast kennen vrij veel medicatie ook off-label-use waarvan die werking onbekend is. Daar is vrij weinig wetenschap aan meer het proces van trial and error.
Wel meten, niet weten is gewoon doorgaans het zoeken naar moleculen die verwant zijn aan de werkzame stof (die doorgaans weer een (verwant) molecuul is van een natuurlijk product). Dat is gewoon een kwestie van proberen en dat geldt ook voor off-label medicatie. Dat is niet echt wetenschappelijk me dunkt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:01 schreef starla het volgende:
[..]
Wetenschap is óók een effect/therapie of wat dies meer zij bewijzen dat je niet kunt verklaren. Dat is niets nieuws. 90% van alle onderzoeken die gepubliceerd worden heeft in de discussie staan: 'hoe het precies zit weten we niet, daar moet meer onderzoek naar gedaan worden'. Dat maakt het niet minder wetenschappelijk, misschien juist méér.
Paracetamol is bewezen effectief, dus daar hoeven we niets meer over te onderzoeken, alléén het exacte werkingsmechanisme blijft tot op heden onbekend wat wél tot meer onderzoek uitnodigt. Dat doet echter niets af aan het feit dat 'het werkt'.
Medicatie off-label gebruiken heeft niet zozeer met trial and error te maken, als wel met het constateren van 'gunstige' neveneffecten. Een leuke anekdote is over anti-epileptica. Vroeger dacht men dat mensen met epilepsie hyperseksueel waren. Wat ze toen al wisten, is dat broomverbindingen de libido onderdrukten en die werden dus voorgeschreven met een buitengewoon goed effect op de 'epilepsie'. Als bijwerking hadden die echter acné. Bij fenobarbital zagen ze ook acné als bijwerkingen en toen dachten ze: 'hé, misschien werkt dat ook tegen hyperseksualiteit' en warempel, een wonder geschiedde. Dat laatste wordt nog steeds op grote schaal toegepast bij moeilijk behandelbare epilepsie.
BULLSHIT. Er zou juist meer onderzoek moeten komen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:01 schreef starla het volgende:
[..]
Wetenschap is óók een effect/therapie of wat dies meer zij bewijzen dat je niet kunt verklaren. Dat is niets nieuws. 90% van alle onderzoeken die gepubliceerd worden heeft in de discussie staan: 'hoe het precies zit weten we niet, daar moet meer onderzoek naar gedaan worden'. Dat maakt het niet minder wetenschappelijk, misschien juist méér.
Paracetamol is bewezen effectief, dus daar hoeven we niets meer over te onderzoeken, alléén het exacte werkingsmechanisme blijft tot op heden onbekend wat wél tot meer onderzoek uitnodigt. Dat doet echter niets af aan het feit dat 'het werkt'.
De werking ervan is niet helemaal bekend. Dat is heel wat anders dan het niet werkt.quote:Op zondag 25 december 2011 13:43 schreef ATuin-hek het volgende:
Paracetamol is volgens jou niet bewezen effectief?
quote:Onderzoekers van de Schotse Edinburgh University waarschuwen voor een kleine, maar constante overdosis bij het gebruik van paracetamol. Mensen die de pijnstiller innemen tegen chronische pijn, blijken vaak de symptomen niet te herkennen die gepaard gaan met overmatig gebruik ervan.
De BBC meldt vandaag dat ook artsen vaak over het hoofd zien dat patiënten stelselmatig een beetje te veel paracetamol kunnen innemen. Bij bloedonderzoek zijn ze geneigd te letten op niveaus die pas optreden na een conventionele overdosis, waarbij de patiënt vele pillen tegelijk inneemt.
De Schotse onderzoekers namen in een periode van zes jaar 663 patiënten onder de loep die leverschade hadden opgelopen door overmatig paracetamolgebruik. De 161 patiënten die voortdurend een geringe overdosis van het middel innamen, hadden een grotere kans op het ontwikkelen van lever- en hersenproblemen en hadden vaker nierdialyse nodig of ademhalingsondersteuning. Ze liepen ook meer kans om aan complicaties te overlijden.
(Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)mol-gevaarlijk.dhtml
Dat het verschil tussen werkzame en toxische dosis vrij klein is, is al jaren bij bigPharma bekend.quote:'Vrije verkoop Paracetamol moet aan banden'
Laatste update: 9 augustus 2010 13:45 info
AMSTERDAM - De vrije verkoop van Paracetamol moet aan banden. Dat zei een woordvoerster van de Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter Bevordering der Pharmacie (KNMP) maandag op Radio 1.
''Als grote hoeveelheden langer dan twee weken worden ingenomen, kan dit problemen opleveren voor de lever.''
Door misbruik van het middel belanden elk jaar circa tweeduizend mensen in het ziekenhuis. De KNMP wil dan ook alleen nog vrije verkoop voor verpakkingen met maximaal twintig stuks.
''Uit onderzoek in Engeland blijkt dat het aantal ziekenhuisopnames drastisch daalde na invoering van deze regel.''
http://www.nu.nl/gezondhe(...)mol-moet-banden.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |