Het is slechts onderdeel van een heel systeem, waarin men schopt tegen grote instellingen, maar het wél prachtig vindt als die woekerwinsten terugvloeien naar de aandeelhouders (onze pensioenfondsen), en ons zo het idee geven dat we voor een paar euro/maand een pensioen op kunnen bouwen..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef dadgad het volgende:
Vreemd genoeg ben ik het volkomen met Lambiekje eens. Ik vind het niet eens zo radicaal wat hij stelt. Aangezien de zorg en de medische wereld geprivatiseerde winstgerichte instituten zijn spreekt het voor zich dat er ook grootschalig gefraudeerd wordt. En ja dat houd ook in dat gezonde mensen die nergens aan lijden een direct gevaar vormen voor de winstonderneming. Zieke mensen brengen winst! Helaas.
Hoe het beter moet weet ik daar in tegen niet. In de handen van de staat dan maar?
Er wordt je in ieder geval niets of vrij weinig opgedrongen, dus met verstandige keuzes kom je nog aardig ver. Eet gezond, leef gezond, blijf op de hoogte etc.
Een daarvoor betalen we exorbitante premies, om niet geholpen te worden.quote:Ziekenhuis weigert klanten verzekeraar Achmea
Het TweeSteden ziekenhuis in Tilburg en Waalwijk behandelt dit jaar geen patiënten meer die verzekerd zijn bij Achmea.
Het budget voor die verzekeraar is sinds vorige week op, zo laat een woordvoerder van het ziekenhuis weten. Alleen mensen die bij de spoedeisende hulp aankloppen en patiënten die al stonden ingepland, worden nog geholpen.
Verzekeraars en ziekenhuizen spreken met elkaar af hoeveel behandelingen er worden vergoed. Nu dat aantal is bereikt, wil het TweeSteden ziekenhuis niet opdraaien voor de extra kosten. Achmea zou niet meer budget willen toekennen.
''We spreken in Nederland met elkaar af dat zorgkosten niet te veel mogen groeien", aldus een woordvoerster. ''Dan moeten we ons daar ook aan houden."
Lamiekje, ga je deze discussie nog aan, of blijft het bij een monoloog?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Neem nou dit punt. Hoe kan je met je volle verstand nou zomaar denken/geloven dat zoiets er in zit? Lijkt me een mooie om mee te beginnen qua bewijs.
[..]
Dat is 1 voorbeeld van vrij lang geleden. Niet bepaald 'aan de lopende band' he, of weet je er nog veel meer te noemen?
En sinds wanneer gingen er mensen dood aan viox?Tis alweer even geleden dat ik er over gelezen heb, dus wellicht heb ik het hier fout, maar als ik het me goed herinner was het een verhoogde kans op een hartaanval in de viox groep ten opzichte van de controle groep, bij gelijke mortaliteit.
[..]
En bedankt. FYI, ik kan prima mijn veters strikken hoor....
Zoveel betalen we hier in verhouding niet hoor. in de VS betaalt men >2x zoveel voor vele malen slechtere zorg bijvoorbeeld. En als jij gewoon een polis neemt op basis van de vergoeding van de werkelijke kosten, ipv een iets goedkopere natura polis, kan je gewoon naar een ander ziekenhuis gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een daarvoor betalen we exorbitante premies, om niet geholpen te worden.
whaaha budget is op. Wat is dat voor waanzin.
Gebruik Google eens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lamiekje, ga je deze discussie nog aan, of blijft het bij een monoloog?
Jij maakt de claims. Ik ga je werk niet voor je doen om die te onderbouwen. Dat mag je zelf doen. Als je dat gewoonweg niet wil doen, start dan een weblog ofzo.quote:
Kans is dat de bestaande vaccins geen effect hebben met de toekomstige strengen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:27 schreef UncleScorp het volgende:
Vaccin iemand ? ik denk dat er nog veel over zijn van vorige keer
Ow alsof ze 5-6 jaar geleden geen vaccins gepromoot hebben tegen de vogelgriepquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:57 schreef Re het volgende:
nou ja, als je het verschil niet weer tussen H5N1 en H1N1... tsja, dan wordt het moeilijk discussiëren
quote:Experts weigh new H5N1 vaccine strategiesLisa Schnirring Staff Writer
Feb 3, 2009 (CIDRAP News) – At an Infectious Diseases Society of America (IDSA) symposium in Washington, DC, today on seasonal and pandemic influenza, a group of experts fielded questions from reporters on some of the new trends and emerging issues, including prepandemic strategies for H5N1 avian influenza vaccines, now that some countries are stockpiling them.
Keiji Fukuda, MD, MPH, coordinator of the World Health Organization's (WHO's) global influenza program, told reporters that experts don't really know what virus will spark the next global pandemic, but given the persistent and lethal nature of the H5N1 virus, the WHO has received pledges from pharmaceutical manufacturers to develop a 150 million dose international vaccine stockpile. He said the stockpile is intended to stop or slow a pandemic if the outbreak is detected early enough.
The existence of individual-country H5N1 vaccine stockpiles and plans for a WHO global stockpile have raised complex questions about potential uses for the vaccine during the prepandemic period, Fukuda said.
Some countries are weighing what to do with the vaccines, especially since some doses are set to expire. Global health officials are considering other options, such as vaccinating people in high-risk countries such as China, Indonesia, or Vietnam or perhaps adding the antigen to seasonal flu vaccines as a priming strategy.
The United States, for example, has so far stockpiled about 26 million H5N1 vaccine doses, though some has already expired or is about to expire, according to a Sep 2008 report on US pandemic vaccine policy from the Congressional Budget Office (CBO). The HHS has launched studies to determine how long stockpiled vaccines remain safe and effective, but in the meanwhile it assumes a 2-year shelf life.
The United Kingdom has stockpiled 3 million doses of H5N1 vaccine. Several countries have announced stockpiling plans, including France, Ireland, Italy, and Austria, according to the CBO report. Other countries such as Japan are in the midst of clinical trials to produce their own H5N1 vaccines.
http://www.cidrap.umn.edu(...)0309antigens-jw.html
.. maar wie is de terrorist. De terrorist die geschetst wordt in de kranten is uiteraard niet de echte terrorist.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:27 schreef UncleScorp het volgende:
Vogelgriepvirus kan door genetische mutaties miljoenen mensen doden
"Hopelijk valt dit onderzoek niet in handen van terroristen"© ap
[ afbeelding ]
Er is alarm geslagen omtrent de mogelijke publicatie van een Nederlands onderzoek waarbij het vogelgriepvirus zodanig werd gemuteerd dat het miljoenen mensen kan infecteren en doden. Dat schrijft de Britse kwaliteitskrant The Independent.
Een team rond Ron Fouchier van het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam heeft in een naar eigen zeggen speciaal en zwaarbeveiligd laboratorium ontdekt dat het H5N1-vogelgriepvirus zich kan ontwikkelen tot een gevaarlijk virus voor de mens. De onderzoekers slaagden daarin door enkele genetische mutaties aan te brengen, die zich ook in de natuur zouden kunnen voordoen. Ze stelden vast dat een snelle verspreiding door de lucht mogelijk was. Volgens Fouchier en co is door de ontdekking een ernstige pandemie mogelijk te voorkomen.
Terroristen
Critici zeggen dat de onderzoekers de wereld in gevaar hebben gebracht en vragen zich ook of deze research niet beter in een militair dan wel een universitair lab had moeten gebeuren. Steeds volgens The Independent leeft binnen de Amerikaanse regering de vrees dat de kennis wel eens in handen kan vallen van terroristen, die aldus een biowapen voor massavernietiging zouden kunnen aanmaken. Ook een Japans team zou gelijkaardig onderzoek met een gelijkaardig resultaat hebben verkregen, weet de Britse krant. (belga/lpb)
20/12/11 14u21
www.hln.be
Vaccin iemand ? ik denk dat er nog veel over zijn van vorige keer
100% mee EENS.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die patiënten? Als er minder patiënten zouden zijn zou de zorg ook een stuk beter zijn. Wanneer je dus ziek wordt ben je eigenlijk medeverantwoordelijk voor de slechte kwaliteit van de zorg, eigenlijk zou je dan je ogen uit je kop moeten schamen.
Bankfurt, heb je hier nog een antwoord op?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:47 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Teh fack?
Hier met dat bewijs, ik wil wel weten door wie ik gehypnotiseerd wordt omdat ik 2x in de week de F-jeugd van de plaatselijke FC train.
Ik had het over de beroepen in de gezondheidszorg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:02 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Bankfurt, heb je hier nog een antwoord op?
Zo schreef je het eerst niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik had het over de beroepen in de gezondheidszorg.
Dat nieuws is al veel ouder maar goed. Was niet zo'n sterk idee om dat virus te maken inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. maar wie is de terrorist. De terrorist die geschetst wordt in de kranten is uiteraard niet de echte terrorist.
ohh sorry verkeerde lichting gebruikt voor vaccineren en dat gebeurd aanzienlijk meer dan men denkt.
Dan nog, waarom wordt een vrijwilliger in de gezondheidszorg gehypnotiseerd dan, en door wie?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik had het over de beroepen in de gezondheidszorg.
Dat weet ik ook wel. Maar kijk maar op internet veel MSM bronnen hadden gister een artikel over het Nederlands ontwikkelde virus. Dus is klaarblijkelijk weer nieuws.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:36 schreef starla het volgende:
[..]
Dat nieuws is al veel ouder maar goed. Was niet zo'n sterk idee om dat virus te maken inderdaad.
De MSM is soms gewoon een beeeeetje domquote:Op woensdag 21 december 2011 07:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar kijk maar op internet veel MSM bronnen hadden gister een artikel over het Nederlands ontwikkelde virus. Dus is klaarblijkelijk weer nieuws.
http://www.naturalnews.co(...)s.html#ixzz1hATIi2jPquote:(NaturalNews) The nation of Finland has now openly admitted that the swine flu vaccine "conclusively" causes narcolepsy, a chronic nervous system disorder that makes people uncontrollably fall asleep. The Finnish government, in acknowledging this link, says it will pay for "lifetime medical care" for 79 children who have been irreparably damaged by the swine flu vaccine.
Narcolepsy isn't the only side effect now admitted to be caused by swine flu vaccines: 76 of the 79 children also suffered hallucinations and "paralyzing physical collapses," say Finnish researchers.
http://vactruth.com/2011/12/11/three-vaccine-myths/quote:Op woensdag 21 december 2011 12:35 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
http://www.naturalnews.co(...)s.html#ixzz1hATIi2jP
Er komt een moment dat het een beetje infantiel overkomt om nog te beweren dat er niks aan de hand is met vaccinaties.
quote:“The vaccine is no good; we’re seeing whooping cough in people that shouldn’t really have it, it is showing up in kids that have been vaccinated."
quote:“SCIENTISTS have called for a new generation of flu vaccines after research found the most popular TIV type fails in 41% of adult cases.”
quote:Asthma Health Care clearly states that flu vaccines do not work. They report that in a review of 51 studies involving more than 294000 children it was found there was no evidence that injecting children 6-24 months of age with a flu shot was any more effective than placebo.
quote:“It seems that we have allowed a vaccination industry to become much like military-industrial-complex– it cannot be touched, questioned, or changed…Since vaccination became commonplace from the 1950s to our present day, the health of the average American has gotten worse, and as a nation we have become sicker and sicker. Chronic fatigue, depression, allergies, asthma, attention deficit disorders, autism, rheumatoid arthritis, multiple sclerosis, diabetes, Parkinbsons’s, Lou Gehrig’s disease, lupus, asthma, fibromyalgia, IBS – we are plagued with a host of debilitating, chronic diseases that tend not to kill us quickly, but leave us disabled and dysfunctional: dependent on the pharmaceuticals industry to keep us going. We know that we are destroying our own natural immune system by relying on vaccines to briefly and incompletely protect us against certain bacteria and viruses, but what else is happening to us by allowing ourselves to be injected with this witches’brew of degradation products? Are we too sick to notice that there is a problem? Time will tell, but how much time do we have?”
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Waarom vind je dat een betrouwbare bron?
Het is precies verkeerd om.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:33 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat het bij Lambiekje ongeveer hetzelfde werkt. Hij zit in de religiehoek, maar dan anders.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_scientific_methodquote:
Ondertussen heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag van Tuinhek. Je maakt gebruik van veel bronnen in je reacties. Prima, maar daarmee zeg je ook dat je deze bron vertrouwt. Waar baseer jij je vertrouwen op?quote:
Het is logischer dat er kanttekeningen bij dergelijke middelen zit dan dan het totaal clean is.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:59 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
Ondertussen heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag van Tuinhek. Je maakt gebruik van veel bronnen in je reacties. Prima, maar daarmee zeg je ook dat je deze bron vertrouwt. Waar baseer jij je vertrouwen op?
Zo dat is duidelijk wie vaccins neemt is een achterlijke infantiele schaap.quote:According to vaccine promoters, if you take a flu shot vaccine, that means you can run around and drench yourself in flu viruses with total immunity. You can lick dirty doorknobs, shake hands with people who just wiped their runny noses, and even touch filthy drooling babies right before you eat a sandwich with your contaminated hands. Thanks to the vaccine, you’re now bulletproof!
So why worry at all about un-vaccinated people infecting you?
Vaccines cause brain damage
See, the vaccine logic just doesn’t add up. There’s a reason for that, of course: Vaccines make you stupid. The chemical adjuvants added to vaccines actually cause neurological damage and interfere with healthy cognitive function. That’s why brain-damaged people who take vaccines — also known as Vaccine Zombies — can’t work out the simple logic explained above.
[..]
Vaccines, fluoride, MSG and toxic heavy metals all work together in our modern world to chemically lobotomize the masses, turning them into drooling (useful) idiots who are just barely smart enough to punch a clock and operate some machinery on the job, but not nearly smart enough to realize how much they’re all being ripped off by the Fed’s money creation schemes that devalue the currency.
In fact, you might say that a vaccine-impaired population is absolutely essential for the existence of a police state government that relies on the poor cognitive function of its own citizens to maintain power and control over them. If people could actually do math, for example, they’d be marching in Washington right now — just over the national debt if nothing else.
bron
Die shots heb je zelf ook gehad in je jeugd, dus dit is je mening over je eigen ouders/familie? De kerstgedachte is je wat vreemd, of niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zo dat is duidelijk wie vaccins neemt is een achterlijke infantiele schaap.
Zoals gewoonlijk mist er weer elke vorm van bronverwijzingquote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zo dat is duidelijk wie vaccins neemt is een achterlijke infantiele schaap.
Ja, maar.... Dat is toch algemene kennisquote:Op donderdag 22 december 2011 12:45 schreef starla het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk mist er weer elke vorm van bronverwijzing
mijn moeder vind het ook jammerlijk dat ze misleid is.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:19 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die shots heb je zelf ook gehad in je jeugd, dus dit is je mening over je eigen ouders/familie? De kerstgedachte is je wat vreemd, of niet?
Dus volgens je eigen post kan je de logica in die post niet bevatten, omdat je een vaccin zombie bentquote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
mijn moeder vind het ook jammerlijk dat ze misleid is.
En nee ik heb niet alle vaccins gehad. Ik heb nog gewoon netjes bof, mazelen en de hele mik normaal doorlopen.
Ik wíst het wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus volgens je eigen post kan je de logica in die post niet bevatten, omdat je een vaccin zombie bent
Maar zeggen dat vaccins goed, veilig en effectief zijn is ronduit misdadig. En is gewoon niet waar. Daar hoeft geen industrie gefinancierd onderzoek voor gedaan te worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:47 schreef starla het volgende:
Gaan we nu steeds dezelfde discussie opnieuw voeren? Goed, er zijn bronnen dat vaccins slecht zijn, maar net zoveel die dat weer tegenspreken. In het eerste geval zijn het vaak dubieuze 'bronnen' zonder enige wetenschappelijke referenties. Welk kamp je gelooft dat hangt van de persoon af.
'Truth is in the eye of the beholder', om maar even fout te citeren...
Kan je ondertussen nou al uitleggen waarom vaccins niet werken? Het dichtst wat je tot nu toe bij een antwoord op die vraag bent gekomen had te maken met het kwaadaardig zijn van de toegevoegde stoffen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar zeggen dat vaccins goed, veilig en effectief zijn is ronduit misdadig. En is gewoon niet waar. Daar hoeft geen industrie gefinancierd onderzoek voor gedaan te worden.
Met logisch nadenken weet je dat vaccins niet werken, niet zullen werken en dat ook nooit zal gebeuren.
Elk veld heeft helaas zijn crackpots... Neem nou deze kerel:quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:52 schreef Lambiekje het volgende:
En weer een doctor, immunoloog die stelt dat vaccins NIET werken.
Wetenschap is óók een effect/therapie of wat dies meer zij bewijzen dat je niet kunt verklaren. Dat is niets nieuws. 90% van alle onderzoeken die gepubliceerd worden heeft in de discussie staan: 'hoe het precies zit weten we niet, daar moet meer onderzoek naar gedaan worden'. Dat maakt het niet minder wetenschappelijk, misschien juist méér.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat vind jij eigenlijk van het gebruik van medicatie waarvan de exacte werking niet geheel bekend is, Starla? Zoals paracetamol en zulks? Veel medicatie die al decennia worden ingezet zouden nooit op de markt gekomen zijn als ze onderworpen waren aan de hedendaagse toetsing. Daarnaast kennen vrij veel medicatie ook off-label-use waarvan die werking onbekend is. Daar is vrij weinig wetenschap aan meer het proces van trial and error.
Wel meten, niet weten is gewoon doorgaans het zoeken naar moleculen die verwant zijn aan de werkzame stof (die doorgaans weer een (verwant) molecuul is van een natuurlijk product). Dat is gewoon een kwestie van proberen en dat geldt ook voor off-label medicatie. Dat is niet echt wetenschappelijk me dunkt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:01 schreef starla het volgende:
[..]
Wetenschap is óók een effect/therapie of wat dies meer zij bewijzen dat je niet kunt verklaren. Dat is niets nieuws. 90% van alle onderzoeken die gepubliceerd worden heeft in de discussie staan: 'hoe het precies zit weten we niet, daar moet meer onderzoek naar gedaan worden'. Dat maakt het niet minder wetenschappelijk, misschien juist méér.
Paracetamol is bewezen effectief, dus daar hoeven we niets meer over te onderzoeken, alléén het exacte werkingsmechanisme blijft tot op heden onbekend wat wél tot meer onderzoek uitnodigt. Dat doet echter niets af aan het feit dat 'het werkt'.
Medicatie off-label gebruiken heeft niet zozeer met trial and error te maken, als wel met het constateren van 'gunstige' neveneffecten. Een leuke anekdote is over anti-epileptica. Vroeger dacht men dat mensen met epilepsie hyperseksueel waren. Wat ze toen al wisten, is dat broomverbindingen de libido onderdrukten en die werden dus voorgeschreven met een buitengewoon goed effect op de 'epilepsie'. Als bijwerking hadden die echter acné. Bij fenobarbital zagen ze ook acné als bijwerkingen en toen dachten ze: 'hé, misschien werkt dat ook tegen hyperseksualiteit' en warempel, een wonder geschiedde. Dat laatste wordt nog steeds op grote schaal toegepast bij moeilijk behandelbare epilepsie.
BULLSHIT. Er zou juist meer onderzoek moeten komen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:01 schreef starla het volgende:
[..]
Wetenschap is óók een effect/therapie of wat dies meer zij bewijzen dat je niet kunt verklaren. Dat is niets nieuws. 90% van alle onderzoeken die gepubliceerd worden heeft in de discussie staan: 'hoe het precies zit weten we niet, daar moet meer onderzoek naar gedaan worden'. Dat maakt het niet minder wetenschappelijk, misschien juist méér.
Paracetamol is bewezen effectief, dus daar hoeven we niets meer over te onderzoeken, alléén het exacte werkingsmechanisme blijft tot op heden onbekend wat wél tot meer onderzoek uitnodigt. Dat doet echter niets af aan het feit dat 'het werkt'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |