Dat wilde ik dan weer niet zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fake blonde, kipfiletjes, motorrijdster voor de volle 100%.
You made me do it.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
Was die (andere) vieze oude man met zijn BMW je niet voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De voorzitter van stichting Martijn is onlangs opgepakt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:32 schreef BazzieK het volgende:
Was die (andere) vieze oude man met zijn BMW je niet voor?
Bewijsstuk 2.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef worldpimber het volgende:
R2-D2's fotoboek is niet eens geactiveerd, dus er wordt niet gerukt vanavond jongens.![]()
En krachtig als altijd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
Beter stuur je mij wel even een mail, dan heb ik misschien nog wat leuks voor je.![]()
klik!![]()
Even in het kader van nostalgie.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:41 schreef stinkie het volgende:
maar het toch even kwijt willen he, al moet je er indirect op reageren
Je blijft mekkeren over zaken en gedachten maar uitspreken lijk je niet te durven. triest
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:21 schreef Roderick2085 het volgende:
H-D heeft ook wel wat... bedenk je nou eens... je bent dik in de 50, wilt gewoon nog lekker touren.... perfecte motor toch
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:29 schreef Worldbeater het volgende:
Lijkt me slecht voor je kunstgebit zo'n ding.![]()
Maar wel een manier om van ouderen af te komen .. hij's uit de bocht gevlogen op dat lamme staal..![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
If "$" > 750 CC and "$"=then goto bod.
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bad memories.![]()
[..]
Fake blonde, kipfiletjes, motorrijdster voor de volle 100%.
http://www.homoinfo.nl/nl(...)mingOut/HowDoYouKnowquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:27 schreef Jac0bus het volgende:
Ik zou graag meegaan maar dan staat mijn motor al in de schuur voor zijn winterslaap
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.homoinfo.nl/nl(...)mingOut/HowDoYouKnow
Boks ouwe.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.homoinfo.nl/nl(...)mingOut/HowDoYouKnow
Hildoquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:21 schreef Roderick2085 het volgende:
H-D heeft ook wel wat... bedenk je nou eens... je bent dik in de 50, wilt gewoon nog lekker touren.... perfecte motor toch
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:39 schreef BazzieK het volgende:
Om zaterdag om 10u opBeter had ik niet op donderdag sporten overgeslagen zodat ik nu weer moet
Haha, die ken ik nog wel!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De voorzitter van stichting Martijn is onlangs opgepakt.![]()
Ricardgie, die nam het iets te serieus..
En dan niet even bellenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:49 schreef -XX- het volgende:
[..]Ik was vandaag nog verdwaald in jouw woonplaats!!
Wat een terrorstad zeg!....![]()
Maar wat een weertje zeg... een cadeautje gewoon!!
Rietvaerder?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:11 schreef stinkie het volgende:
Richardgie, was dat niet dat vrindje van, erm.... hoe heette dat jong ook al weer? Kreeg ik nog een ban vor wegens iets te grof de deur van het topic wijzen
Voor jouw tijd, dus je hebt in mijn notes gegluurd, stalkerquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef stinkie het volgende:
Voor jouw tijd, dus je hebt in mijn notes gegluurd, stalker
Maar die ja
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:42 schreef OPM het volgende:
Morgen![]()
De 27e...als men gixxer dan klaar is kom k mss wel ff kijken
quote:
Die reden toch samen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]![]()
Hoe komt die Soundragon erop he..![]()
Maar vriendjes waren het niet.
quote:
knopjes rulequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Voor jouw tijd, dus je hebt in mijn notes gegluurd, stalker
Maar die ja
Ik zou het niet wetenquote:
Goed opgelet met een schuin oog vanuit de PTA auto SC.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:37 schreef Anne het volgende:
. Die kenden elkaar niet eens, daarom had richardgie toentertijd geen mening over Rietvaerder, terwijl de rest hem hier uitkotste.
Geniaal plaatje wel!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:20 schreef BazzieK het volgende:
Google ik: Okay, linkt het eerste plaatje naar een MC topic![]()
[ afbeelding ]
Toentertijd kwam de halve PTA SC hier nog wel eens even binnenstormenquote:Op zondag 6 november 2011 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed opgelet met een schuin oog vanuit de PTA auto SC.![]()
![]()
Zag in 2005 nog een slotje van je terug.Je zit je hele leven al op Fok!
![]()
De goede oude tijdquote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Toentertijd kwam de halve PTA SC hier nog wel eens even binnenstormen. Ook met Rietvaerder toen, waarin jullie (of Mickey, hoe heet ie ook alweer) hem volknikkerde met 1 letter per post.
Julliequote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef Anne het volgende:
Toentertijd kwam de halve PTA SC hier nog wel eens even binnenstormen. Ook met Rietvaerder toen, waarin jullie (of Mickey, hoe heet ie ook alweer) hem volknikkerde met 1 letter per post.
Had de race van het jaar kunnen worden .. tot de eerste bocht.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jullienr. 1 poster Patrick281 alias WB met multiple quotes.
1 letter of smiley per post zag ik meer in de auto slowchat.
[..]
Had de race van het jaar kunnen worden .. tot de eerste bocht.
Gelukkig kwam het nog goed toen Stoner tien seconden verloor, Pedrosa in zijn broek scheet en Ben Spies zijn Yamaha vanuit de pits radiografisch werd bestuurd door Lorenzo.
True. Zodra er een nieuwe SC was geopend riep er alweer iemand dat de nieuwe klaar stond.quote:Op zondag 6 november 2011 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jullienr. 1 poster Patrick281 alias WB met multiple quotes.
1 letter of smiley per post zag ik meer in de auto slowchat.
Uurtje in de avondschemer. De rest van de dag was het familieman.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Anne het volgende:
True. Zodra er een nieuwe SC was geopend riep er alweer iemand dat de nieuwe klaar stond.
Dan moet je 'm ff snel vol baggeren eh.
Dat kan ik van hier niet echt zeggen.quote:Op zondag 6 november 2011 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Met een aantal nog wel leuke gesprekken gehad, er zaten/zitten echt toffe mensen bij.
Dat valt in het echt wel mee.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat kan ik van hier niet echt zeggen..
Schatjes zijn we allemaal... tot de helm op gaatquote:Op zondag 6 november 2011 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat valt in het echt wel mee.![]()
De rest is geschiedenis.
En het moet soms vaak ook van twee kanten komen.
Of gewoon een slechte start..
PeuRac en Youp had ik wel regelmatig even contact mee.![]()
![]()
![]()
Of afgaat bij sommigenquote:Op maandag 7 november 2011 10:53 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Schatjes zijn we allemaal... tot de helm op gaat
Met ons grootste voorbeeld onze cocktailprikkerquote:Op maandag 7 november 2011 10:53 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Schatjes zijn we allemaal... tot de helm op gaat
Wie de fuck zet zijn motor daar dan ook neer?quote:Op maandag 7 november 2011 13:40 schreef Yreal het volgende:
In leiden ga je schijnbaar op de bon als je met de motor in een betaald parkeervak staat..
Je motor in een parkeervak zetten, n00bquote:Op maandag 7 november 2011 13:40 schreef Yreal het volgende:
In leiden ga je schijnbaar op de bon als je met de motor in een betaald parkeervak staat..
Voor straf melden in het les-topicquote:Op maandag 7 november 2011 13:40 schreef Yreal het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met ons grootste voorbeeld onze cocktailprikker
Topkoffer met een stuk treinrails erin?quote:Op maandag 7 november 2011 20:13 schreef Geerd het volgende:
Niks voor cageon geen druk op het achter wiel
sowieso, een lelijk hok, niet te zuinig....quote:Op maandag 7 november 2011 20:13 schreef Geerd het volgende:
Dus nu gaan we veel ergere dingen denken dan met toelichting.quote:Op zondag 6 november 2011 23:43 schreef Anne het volgende:
Youp is oké.
Peu.. laten we het daar maar gewoon niet over hebben.
Té Italiaans.quote:Op maandag 7 november 2011 20:13 schreef Geerd het volgende:
Gelukkig niet zo duur....quote:Op maandag 7 november 2011 19:59 schreef ArnosL het volgende:
[ afbeelding ]
195 pk op 188 kg rijklaar.
er moet tegenwoordig ook belasting afgedragen worden over die werkzaamheden...quote:
Dan moet je een nieuw gat in de markt laten aanboren voor meer inkomsten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:45 schreef cageon2 het volgende:
er moet tegenwoordig ook belasting afgedragen worden over die werkzaamheden...
2 a 3 weken dus...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:34 schreef no_comment het volgende:
Dikke Kawasaki Drifter VN800 gevonden. [url=]CHECK DIT![/url]
quote:Vanaf 2009 is de motor dagelijks gebruikt.
Voor wat? een ritje door de tuin?quote:Kilometerstand: 21.984 km
Mooi plaatje, net voor hij gelanceerd wordtquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:48 schreef cageon2 het volgende:
[..]
"Gives you wings", alsie t gas daar los laat zeker ja, hubba hubba
Nee dat is zijn eigen bikequote:Op dinsdag 8 november 2011 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor wat? een ritje door de tuin?
En dat achterlijke zadel
Wat skattig!quote:Op zondag 6 november 2011 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
Heb de 100% nerd faktor van het spannetje met wel één volle punt omlaag kunnen brengen.![]()
En de snelheid misschien 10 km/u omhoog..![]()
[ afbeelding ]
Wat er aan vooraf ging..
[ afbeelding ]
Passen en meten met het kleine fotomodelletje.![]()
[ afbeelding ]
En de zaag erin!![]()
[ afbeelding ]
Even proefzagen en zien dat er splinters en scheuren inkwamen.. techniek aangepast..
[ afbeelding ]
En helemaal strak.
Er waren tijden dat er een ongewenst persoon had gepost en die wilden we niet in het topic.quote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Anne het volgende:
[..]
True. Zodra er een nieuwe SC was geopend riep er alweer iemand dat de nieuwe klaar stond.
Dan moet je 'm ff snel vol baggeren eh.
Ja dat valt nu ineens op!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:12 schreef -XX- het volgende:
Wat skattig!
Die haartjes passen zo goed bij de kleur van de motor!
Ook die tijd werd sterk verkort op een gegeven moment..quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef bwt het volgende:
Er waren tijden dat er een ongewenst persoon had gepost en die wilden we niet in het topic.
Dan maar ff een half uurtje motor plaatjes en verhaaltjes copy pasten.......
De tijd van Marty
Proestquote:Op maandag 7 november 2011 22:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij had toch altijd activiteiten om inkomsten te genereren?
Spijkcity, achter de BigMquote:
Wtf is Marty. Je bedoelt vast niet de DIG-mod van 'toentertijd'.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef bwt het volgende:
[..]
Er waren tijden dat er een ongewenst persoon had gepost en die wilden we niet in het topic.
Dan maar ff een half uurtje motor plaatjes en verhaaltjes copy pasten.......
De tijd van Marty
Dat is toch niet echt bij jou in de buurt.quote:
Euh.. Roderick op de GS500.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:52 schreef Anne het volgende:
Wtf is Marty. Je bedoelt vast niet de DIG-mod van 'toentertijd'.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:25 schreef Faithy het volgende:
ja...
houden mannen niet van dominante vrouwen dan tegenwoordig?
Dit geld trouwens nog steedsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
NeeBek houden, koken, zuigen en zuigen
Maakt niet uit schat, als blanke man hoef ik niet te kunnen spellenquote:
Inderdaadquote:Maar bah, gezogen worden door Faithy.
Waarop....?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:55 schreef Anne het volgende:
Ik zou nog liever de stofzuiger erop zetten.
Ah okay. Geen probleem.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah ok, dacht dat je het over jezelf had en was enigszins in verwarring gebracht
Ik zei nog: NIET DE KAMER UITLOPEN MET DAT DING!quote:Op woensdag 9 november 2011 00:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah okay. Geen probleem.
* Anne mept je met d'r piemel in je gezicht.
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:03 schreef Anne het volgende:
* Anne mept je met d'r piemel in je gezicht.
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zei nog: NIET DE KAMER UITLOPEN MET DAT DING!
Ik niet hoorquote:Op zondag 6 november 2011 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb wel eens gekeken hoe diverse users aan de ranking kwamen..
![]()
![]()
Ja.
Regio 010 kent weinig geheimen voor SDquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt bij jou in de buurt.![]()
En dan staat ie bij een autodealer binnen uhuh, uhuhquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor wat? een ritje door de tuin?
En dat achterlijke zadel
quote:Op woensdag 9 november 2011 09:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als de leeftijd stijgt, daald de rit prijs
Zal je nog verbazen hoeveel mensen zich om die reden in het ziekenhuis melden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:55 schreef Anne het volgende:
Ik zou nog liever de stofzuiger erop zetten.
Dat waren drie berichten to be exact. PTA Auto SC.quote:
Hoogvliet?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:50 schreef Sounddragon het volgende:
Regio 010 kent weinig geheimen voor SD
Ken ik ook; Binnenban en zulksquote:
Dat pak blijft ook zo mooi hé!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ondertussen was ik foto's aan het maken van mijn vriendin.![]()
[ afbeelding ]
Je hebt het over jezelf hèquote:Op woensdag 9 november 2011 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zal je nog verbazen hoeveel mensen zich om die reden in het ziekenhuis melden.![]()
ijsklontjes aan de andere kant deponerenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zal je nog verbazen hoeveel mensen zich om die reden in het ziekenhuis melden.![]()
[..]
Dat waren drie berichten to be exact. PTA Auto SC.
[..]
Hoogvliet?
Hebben we hier een ervaringsdeskundige gevonden?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
ijsklontjes aan de andere kant deponeren![]()
Die knuppel met die begrenzer in zijn 'geleende' scootahhquote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef Geerd het volgende:
http://www.sbs6.nl/progra(...)elt-moeder-voor-hulp
Mag hopen dat dit nep is![]()
![]()
Niet eens beetje vent ziet meteen dat dat niet passen gaat, 538 nacht komt nog wel eens wat voorbij.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hebben we hier een ervaringsdeskundige gevonden?![]()
Op deze inkopper zal ik niet ingaan.quote:
Ben je familie van Peu?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op deze inkopper zal ik niet ingaan.
Vrouw van een collega van mijn vader (volg je het nog..) werkt in een ziekenhuis.
Dus dan hoor je nog wel eens wat.
IJsklontjes......... brilliant.
Als het dan nog de neef van de buurman van die collega was wel inderdaadquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef Geerd het volgende:
![]()
Ik zei nog KUT GA IS BIER HALEN !!!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:12 schreef bwt het volgende:
ehhhh:
Vrouw gewond bij steekpartij Lochem
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zei nog KUT GA IS BIER HALEN !!!!!!!
Whehehehe z'n moeder die wilt filmen en dan de telefoon verkeerd om houdtquote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef Geerd het volgende:
![]()
Vrouwenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:12 schreef bwt het volgende:
ehhhh:
Vrouw gewond bij steekpartij Lochem
Ging niet zo zeer om dat moment, maar jij belt ook je moeder als je je knopen van je broek niet dicht krijgt na het luchten?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:34 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Whehehehe z'n moeder die wilt filmen en dan de telefoon verkeerd om houdt
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:34 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, weer even flink geinvesteerd na een inkoopactie op MF.
Fixed.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kleur matst iig alquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:40 schreef cageon2 het volgende:
vandaag de race bus ergens achtergelaten en een grotere bus met minder KMers meegenomen...
Opel Movano 2.8DTI, L2H3![]()
Daar moet wel wat moois van te maken zijn. =)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt toch een druppellader..quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, dat was eerst ff de startkabels aansluiten. De accu had er ff geen zin in.
die bus was voor jou tjapquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt toch een druppellader..En hoe was het ritje?
Ik heb ook nog een bus witte kettingspray van je.
Cageon.
Kan'k me voorstellen dat je dat merkte.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:04 schreef Den_Haag het volgende:
Ritje was lekker, merkte wel dat de bandjes beetje zacht waren
Niceeeee!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:40 schreef cageon2 het volgende:
vandaag de race bus ergens achtergelaten en een grotere bus met minder KMers meegenomen...
Opel Movano 2.8DTI, L2H3![]()
Daar moet wel wat moois van te maken zijn. =)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:04 schreef Den_Haag het volgende:
die bus was voor jou tjap
Ritje was lekker, merkte wel dat de bandjes beetje zacht waren
quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef Worldbeater het volgende:
Dat noemen ze oude brikkers ratbikes..
[ afbeelding ]
Nog geen piccie gespot van de Jawa.
Ik vind het meer iets weg hebben van de familie Barbapapaquote:Op zondag 13 november 2011 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd, maar het leken wel Hells Angels.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderweg naar een proces van Holleder.
WB ineens jong, snel en slank.quote:Op zondag 13 november 2011 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind het meer iets weg hebben van de familie Barbapapa![]()
Iedere ochtend in de spiegel.quote:Wel eens echte Angels gezien?
Topic voor je.quote:Op zondag 13 november 2011 22:53 schreef stinkie het volgende:
Ratbikes
Stond er 2 weken terug een voor bij kantoor. Compleet met roadkill zadel
quote:Op zondag 13 november 2011 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Topic voor je.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/21382979#21382979
Had de compressor alleen die zaterdag niet in de auto.quote:Op zondag 13 november 2011 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh.Bedankt.
Dinnetje een fles wijn en ik een bus.
![]()
Bandjes voor het rijden even in orde maken.
Misschien een fietspomp met dubbel ventiel en manometer bij de Action halen.
Nog geen zes hele euro's.![]()
Lekker woon werken op de motor?quote:Op maandag 14 november 2011 11:05 schreef stinkie het volgende:
Zo, mijn vingers zijn weer genoeg ontdooid om goedemorgen te tikken
Staat wat leuker op je lijst ookquote:Op maandag 14 november 2011 10:51 schreef BazzieK het volgende:
Net terug van school. Hadden een "klein foutje" gemaakt met het invoeren van mijn tentamenresultaat. Moest een 7.2 zijn ipv een 3.3. Toch lekker, scheelt weer een half jaar vertraging.
Ik moest krabben vanmorgen; de kouwe klauwen tijd gaat weer beginnenquote:Op maandag 14 november 2011 11:05 schreef stinkie het volgende:
Zo, mijn vingers zijn weer genoeg ontdooid om goedemorgen te tikken
Ja, ik probeer de volgende leaseauto zo lang mogelijk uit te stellenquote:
Die heb ik 2 jaar geleden aan mijn vader gegeven want "ik rij toch niet meer in de winter"quote:Op maandag 14 november 2011 11:11 schreef Sounddragon het volgende:
Winterhandschoenen zijn een goed ding![]()
Mafkeesquote:Op maandag 14 november 2011 11:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, ik probeer de volgende leaseauto zo lang mogelijk uit te stellen
Good busyquote:Op maandag 14 november 2011 11:29 schreef stinkie het volgende:
Die heb ik 2 jaar geleden aan mijn vader gegeven want "ik rij toch niet meer in de winter"
De bijtelling die ik nu niet meer heb betaalde de Busaquote:
Dat is dan wel weer nice. Maar het blijft koudquote:Op maandag 14 november 2011 12:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
De bijtelling die ik nu niet meer heb betaalde de Busa
En nu toch niet nodig. Had toch al tweede auto en werk doe ik nu met de trein. Leasevergoeding krijg ik nu uitgekeerd. In januarie nieuwe bestellen, word dan denk ik in april of mei geleverd. toch een maand of 6 / 7 dat geld in mijn zak steken de Busa afbetalen
Inclusief nieuwe naam die niet aan porno site doet denken?quote:Op maandag 14 november 2011 13:21 schreef cageon2 het volgende:
w00000t
mega vet ontwerp voor V2 van Pruim-Racing site ontvangen.
quote:Drukke winter... Bus verbouwen, website verbouwen, motor checken, vering servicen, weer opbouwen.
En dubbel werk...
Nope, dat blijft.quote:Op maandag 14 november 2011 13:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Inclusief nieuwe naam die niet aan porno site doet denken?
Welke motor.. de Trophy?quote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef Geerd het volgende:
Lekker fris op de motor, hele weekend buitengestaan starten ging nou niet echt van harte hoefde nog niet te duwen gelukkig
quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Geerd het volgende:
Iedereen kent het pruimenlied toch wel?
quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Geerd het volgende:
Ken wel het bananenlied maar het pruimenluid nog niet eerder gehoordquote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Geerd het volgende:
De accu heeft misschien toch een tikkie gekregen toen hij leegelopen was.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:53 schreef stinkie het volgende:
Busa's zijn niet gemaakt voor deze temperatuur. IIs zat op het zadel
En dan is de accu toch aan de kleine kant
En blijken de klok en de tripcomputer zich ook maar gereset te hebben
Koop wat je leuk vindt, en ga erop rijden, dan ondervind je vanzelf of het wel of niet iets voor je is.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:37 schreef Mexikola het volgende:
Ben zelf sinds een paar weken in het bezit van me motorrijbewijs.
Heb voor mezelf de komende maanden lekker de tijd om me eerste motor uit te zoeken met het plan komend voorjaar een motor aan te schaffen.
Mijn voorliefde voor motors zijn meer het chopper model. Dat is eigenlijk de grootste rede dat ik ben gaan lessen. Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Alleen ben ik van plan hier ook grote ritten mee te maken. (2 a 3 weken toeren als vakantie)
Hier stokt het dus een beetje en krijg ik vaak te horen dat je daarvoor beter een toermotor voor kan aanschaffen ivm zithouding en dat je bij een chopper model snel last krijg van je rug.
Graag hoor ik jullie ervaringen en adviezen in deze zaak om me te helpen met het uitzoeken van de juiste motor.
quote:
Slechte tanktas, die van mij bleef tot 265 op de teller prima zittenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef stinkie het volgende:
Note to self: bij 240 komt de tanktas los
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef stinkie het volgende:
Note to self: bij 240 komt de tanktas los
dan lag je er zelf overheen zeker op dat naakte apparaat van jequote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Slechte tanktas, die van mij bleef tot 265 op de teller prima zitten
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:28 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dan lag je er zelf overheen zeker op dat naakte apparaat van je
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]Maakte me ook meer zorgen over mijn bagagerol die vastzat met spin van 4e
Stuk beter dan die vorige sfeerverlichting iddquote:Op woensdag 16 november 2011 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
Overige boeiende zaken..![]()
Vandaag weer post.Achterlichtjes in LED vorm.
(hier 2x zo groot als werkelijk op de foto)
[ afbeelding ]
Ook even het remlicht weer in originele staat gebracht voor een volledige gloeilampen impressie.![]()
[ afbeelding ]
En dit keer doen de LED's het helemaal niet slecht.![]()
[ afbeelding ]
Lampjes 21 Watt + 8 watt = 29 watt wordt 3.25 watt + 2.4 watt = 5.65 watt.
Zondag wel een uurtje mee in het donker gereden..quote:Op woensdag 16 november 2011 23:42 schreef BazzieK het volgende:
Stuk beter dan die vorige sfeerverlichting idd
Opvallen ok, maar voor jezelf ook zicht genereren?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zondag wel een uurtje mee in het donker gereden..
Niks voor een donker bos, maar helder genoeg om zelfs op de snelweg op te vallen.
Morgenavond naar een cursusje. Wordt koud en donker. Maar ff leuk rijden.
Voor de zekerheid nu maar ff op de Optimate.
Neeej maar het was in de mist zondag wel goed voor de rest.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:56 schreef BazzieK het volgende:
Opvallen ok, maar voor jezelf ook zicht genereren?
Nicequote:Op donderdag 17 november 2011 00:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neeej maar het was in de mist zondag wel goed voor de rest.
Zeikwijvenquote:Zelfs nog een beginnende flitscontrole gepasseerd, de agente wuifde dat ik iets langzamer de rotonde op moest draaien. Ze zwaaide niet dat mijn koplamp niet goed was.
Heb je inmiddels meer motoren gehad dan kilometers gemaakt?quote:En verder rij ik normaal gesprokenalleen met straatverlichting.
Hoef er ook niet iedere dag mee te rijden verders...... de 250 km zondag was Jawa's eerste ritje in 2 maanden.
(daarvoor 2x 7 km x 2 @werk..)
Gisternacht al; vanmorgen lag er echt een bizar pak; slaat weer helemaal nergens op; heel de nacht aan het werk geweest en helemaal niks van gladheid gemerkt, het vroor wel, maar het was nergens glad, en dan toch zo'n berg neerflikkerenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:58 schreef Geerd het volgende:
Eerste kilo's zout worden alweer gestrooid.
Ja, nog niet afbetaald hèquote:Op donderdag 17 november 2011 12:37 schreef Den_Haag het volgende:
Word je opeens zuinig op de brommer Stinkie?
Ben er nietquote:Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ben op het Jawaatje, wat een mist.. en al de hele dag blijft het.
Dat wordt heul koud vanavond.Ook nog even naar Den Haag.
quote:En ik vind al die condens ook zonde voor het ding..
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Een barend mirror zonder mirror?
Op Youtube kan je wel veel voorbeelden zien van coureurs die vallen omdat de voorrem blokkeert in contact met een andere rijder. Rossi dit jaar nog bij Spies.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef ArnosL het volgende:
Waar is dit voor? Om te voorkomen dat remhendels afbreken en om te voorkomen dat je armen geplet worden tijdens een val ofzo?
voorkomt ook afbreken van hendels en voorkomt het remmen door de luchtweerstand bij 300km/uquote:Op donderdag 17 november 2011 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Op Youtube kan je wel veel voorbeelden zien van coureurs die vallen omdat de voorrem blokkeert in contact met een andere rijder. Rossi dit jaar nog bij Spies.
Je moet marketing gaan doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:14 schreef cageon2 het volgende:
voorkomt ook afbreken van hendels en voorkomt het remmen door de luchtweerstand bij 300km/u
Best multifunctioneel voor zo'n klein prulletje
"Ontspannen armen bij het remmen, anders opgepompte armen, hou je niet vol etc etc"?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:57 schreef Worldbeater het volgende:
Hier gaat WB het rechte stuk op en zit daarna met Barry Veneman te praten.![]()
quote:[..]
Je moet marketing gaan doen.
Wait wut je omschrijft in een zin mijn hele leven heldquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:42 schreef cageon2 het volgende:
[..]
"Ontspannen armen bij het remmen, anders opgepompte armen, hou je niet vol etc etc"?
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wait wut je omschrijft in een zin mijn hele leven held![]()
welk sprookjes boek gebruik je??
Nu welquote:
Huh, - Op de helm????quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:42 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, nieuwe ruitenwissers gemonteerd, hopen dat ik komende week weer wat zie onderweg
Dus als nu iemand met zijn hendel tegen je kont aanrijdt drukt ie de "bar-end" mooi even door tot aan de dunnedarm ipv. dat de motor automatisch afremtquote:Op donderdag 17 november 2011 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Op Youtube kan je wel veel voorbeelden zien van coureurs die vallen omdat de voorrem blokkeert in contact met een andere rijder. Rossi dit jaar nog bij Spies.
Ik snap de zin ff niet, maar er zijn legio voorbeelden van een direct blokkerende rem + salto drie meter hoog.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Dus als nu iemand met zijn hendel tegen je kont aanrijdt drukt ie de barend mooi even door tot aan de dunnedarm ipv. dat de motor automatisch afremtDenk het ook ja
Nee niet echt... why?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu welBtw Ten Kate racing ken jij toch ook volk van?
Geeditededquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik snap de zin ff niet, maar er zijn legio voorbeelden van een direct blokkerende rem + salto drie meter hoog.
Oh ja er is wel een kans dat je blijft haken..quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:34 schreef koffiekoekje het volgende:
Geediteded
Als je met de rem tegen iemand aan rijdt valt er maar 1, rij je er tegenaan met zo'n beschermer, vallen er 2
Ene Jan Gerrits toevallig?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:25 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Nee niet echt... why?
Weer wat dingetjes gedaan voor de ombouw van de bus.![]()
Nouja, vooral Pruim Sr. Ik krijg de kans niet om wat te doen
Wat voor schoenmaat heb jij?quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
De sint is vroeg dit jaar, en als is het al zondagavond, net een pakketje open gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
Gegoten velgen voor (misschien) de solo, en een voorvork met remschijf om bij het span de trommelrem naar de eeuwige jachtvelden te verbannen.![]()
Dan hoef ik in het vervolg wat minder de remwegen te plannen.
Nu zit het al een paar honder meter van tevoren in het hoofd.
Op zich is dat ook wel weer veilig..![]()
Die kerkganger die zijn auto ineens 180 graden omgooide was het niet.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:29 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)o-Oftewel-dikke.html
Sinterklaas bestaat niet!quote:
Toppertje die momenteel flink rouleert op internet.quote:Op maandag 21 november 2011 16:29 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)o-Oftewel-dikke.html
Donno, wie organiseert dat.quote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohw volgende week zondag ritje!! Uhm hoewiewatwaar ook weer?
quote:Op maandag 21 november 2011 15:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik niet naar de tandarts hoefde wel ja13.00 was nog lekker.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet!![]()
Sorry Bazziek.
Nou weet jij het ook..
quote:Donno, wie organiseert dat.
Ben ik alquote:Op maandag 21 november 2011 23:44 schreef Geerd het volgende:
Dan zal ik je verder maar niet lekker maken.
Lijkt me best tof als bijbaan, kan dat niet voor 20u per week ofzo?quote:Op maandag 21 november 2011 23:48 schreef Geerd het volgende:
http://www.werkenbijns.nl(...)ice--veiligheid.html
Wel wat voor jou,
Weet geen mens. Quoten werkt hier gewoonquote:Op maandag 21 november 2011 23:52 schreef Geerd het volgende:
Waarom werkt editen en quoten niet meer, na avg update
Nee denk dat je te snel verslaafd raakt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lijkt me best tof als bijbaan, kan dat niet voor 20u per week ofzo?
Ik moest ze gewoon betalen, maar cadeautje klinkt leuker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 06:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan bestaan die onderdelen ook niet
tijdens het laden van je pic hihi dacht ik hetzelfdequote:Op dinsdag 22 november 2011 12:08 schreef Anne het volgende:
Bij het openen van de nieuwsbrief van de ANWB dacht ik rechts eerst ff wat anders te zien dan een vinger.
[ afbeelding ]
Homo!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
tijdens het laden van je pic hihi dacht ik hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |