Dat wilde ik dan weer niet zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fake blonde, kipfiletjes, motorrijdster voor de volle 100%.
You made me do it.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
Was die (andere) vieze oude man met zijn BMW je niet voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De voorzitter van stichting Martijn is onlangs opgepakt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:32 schreef BazzieK het volgende:
Was die (andere) vieze oude man met zijn BMW je niet voor?
Bewijsstuk 2.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef worldpimber het volgende:
R2-D2's fotoboek is niet eens geactiveerd, dus er wordt niet gerukt vanavond jongens.![]()
En krachtig als altijd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
Beter stuur je mij wel even een mail, dan heb ik misschien nog wat leuks voor je.![]()
klik!![]()
Even in het kader van nostalgie.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:41 schreef stinkie het volgende:
maar het toch even kwijt willen he, al moet je er indirect op reageren
Je blijft mekkeren over zaken en gedachten maar uitspreken lijk je niet te durven. triest
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:21 schreef Roderick2085 het volgende:
H-D heeft ook wel wat... bedenk je nou eens... je bent dik in de 50, wilt gewoon nog lekker touren.... perfecte motor toch
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:29 schreef Worldbeater het volgende:
Lijkt me slecht voor je kunstgebit zo'n ding.![]()
Maar wel een manier om van ouderen af te komen .. hij's uit de bocht gevlogen op dat lamme staal..![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
If "$" > 750 CC and "$"=then goto bod.
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bad memories.![]()
[..]
Fake blonde, kipfiletjes, motorrijdster voor de volle 100%.
http://www.homoinfo.nl/nl(...)mingOut/HowDoYouKnowquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:27 schreef Jac0bus het volgende:
Ik zou graag meegaan maar dan staat mijn motor al in de schuur voor zijn winterslaap
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.homoinfo.nl/nl(...)mingOut/HowDoYouKnow
Boks ouwe.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.homoinfo.nl/nl(...)mingOut/HowDoYouKnow
Hildoquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:21 schreef Roderick2085 het volgende:
H-D heeft ook wel wat... bedenk je nou eens... je bent dik in de 50, wilt gewoon nog lekker touren.... perfecte motor toch
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:39 schreef BazzieK het volgende:
Om zaterdag om 10u opBeter had ik niet op donderdag sporten overgeslagen zodat ik nu weer moet
Haha, die ken ik nog wel!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De voorzitter van stichting Martijn is onlangs opgepakt.![]()
Ricardgie, die nam het iets te serieus..
En dan niet even bellenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:49 schreef -XX- het volgende:
[..]Ik was vandaag nog verdwaald in jouw woonplaats!!
Wat een terrorstad zeg!....![]()
Maar wat een weertje zeg... een cadeautje gewoon!!
Rietvaerder?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:11 schreef stinkie het volgende:
Richardgie, was dat niet dat vrindje van, erm.... hoe heette dat jong ook al weer? Kreeg ik nog een ban vor wegens iets te grof de deur van het topic wijzen
Voor jouw tijd, dus je hebt in mijn notes gegluurd, stalkerquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef stinkie het volgende:
Voor jouw tijd, dus je hebt in mijn notes gegluurd, stalker
Maar die ja
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:42 schreef OPM het volgende:
Morgen![]()
De 27e...als men gixxer dan klaar is kom k mss wel ff kijken
quote:
Die reden toch samen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]![]()
Hoe komt die Soundragon erop he..![]()
Maar vriendjes waren het niet.
quote:
knopjes rulequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Voor jouw tijd, dus je hebt in mijn notes gegluurd, stalker
Maar die ja
Ik zou het niet wetenquote:
Goed opgelet met een schuin oog vanuit de PTA auto SC.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:37 schreef Anne het volgende:
. Die kenden elkaar niet eens, daarom had richardgie toentertijd geen mening over Rietvaerder, terwijl de rest hem hier uitkotste.
Geniaal plaatje wel!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:20 schreef BazzieK het volgende:
Google ik: Okay, linkt het eerste plaatje naar een MC topic![]()
[ afbeelding ]
Toentertijd kwam de halve PTA SC hier nog wel eens even binnenstormenquote:Op zondag 6 november 2011 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed opgelet met een schuin oog vanuit de PTA auto SC.![]()
![]()
Zag in 2005 nog een slotje van je terug.Je zit je hele leven al op Fok!
![]()
De goede oude tijdquote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Toentertijd kwam de halve PTA SC hier nog wel eens even binnenstormen. Ook met Rietvaerder toen, waarin jullie (of Mickey, hoe heet ie ook alweer) hem volknikkerde met 1 letter per post.
Julliequote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef Anne het volgende:
Toentertijd kwam de halve PTA SC hier nog wel eens even binnenstormen. Ook met Rietvaerder toen, waarin jullie (of Mickey, hoe heet ie ook alweer) hem volknikkerde met 1 letter per post.
Had de race van het jaar kunnen worden .. tot de eerste bocht.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jullienr. 1 poster Patrick281 alias WB met multiple quotes.
1 letter of smiley per post zag ik meer in de auto slowchat.
[..]
Had de race van het jaar kunnen worden .. tot de eerste bocht.
Gelukkig kwam het nog goed toen Stoner tien seconden verloor, Pedrosa in zijn broek scheet en Ben Spies zijn Yamaha vanuit de pits radiografisch werd bestuurd door Lorenzo.
True. Zodra er een nieuwe SC was geopend riep er alweer iemand dat de nieuwe klaar stond.quote:Op zondag 6 november 2011 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jullienr. 1 poster Patrick281 alias WB met multiple quotes.
1 letter of smiley per post zag ik meer in de auto slowchat.
Uurtje in de avondschemer. De rest van de dag was het familieman.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Anne het volgende:
True. Zodra er een nieuwe SC was geopend riep er alweer iemand dat de nieuwe klaar stond.
Dan moet je 'm ff snel vol baggeren eh.
Dat kan ik van hier niet echt zeggen.quote:Op zondag 6 november 2011 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Met een aantal nog wel leuke gesprekken gehad, er zaten/zitten echt toffe mensen bij.
Dat valt in het echt wel mee.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat kan ik van hier niet echt zeggen..
Schatjes zijn we allemaal... tot de helm op gaatquote:Op zondag 6 november 2011 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat valt in het echt wel mee.![]()
De rest is geschiedenis.
En het moet soms vaak ook van twee kanten komen.
Of gewoon een slechte start..
PeuRac en Youp had ik wel regelmatig even contact mee.![]()
![]()
![]()
Of afgaat bij sommigenquote:Op maandag 7 november 2011 10:53 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Schatjes zijn we allemaal... tot de helm op gaat
Met ons grootste voorbeeld onze cocktailprikkerquote:Op maandag 7 november 2011 10:53 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Schatjes zijn we allemaal... tot de helm op gaat
Wie de fuck zet zijn motor daar dan ook neer?quote:Op maandag 7 november 2011 13:40 schreef Yreal het volgende:
In leiden ga je schijnbaar op de bon als je met de motor in een betaald parkeervak staat..
Je motor in een parkeervak zetten, n00bquote:Op maandag 7 november 2011 13:40 schreef Yreal het volgende:
In leiden ga je schijnbaar op de bon als je met de motor in een betaald parkeervak staat..
Voor straf melden in het les-topicquote:Op maandag 7 november 2011 13:40 schreef Yreal het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met ons grootste voorbeeld onze cocktailprikker
Topkoffer met een stuk treinrails erin?quote:Op maandag 7 november 2011 20:13 schreef Geerd het volgende:
Niks voor cageon geen druk op het achter wiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |