quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef stinkie het volgende:
Voor jouw tijd, dus je hebt in mijn notes gegluurd, stalker
Maar die ja
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:42 schreef OPM het volgende:
Morgen![]()
De 27e...als men gixxer dan klaar is kom k mss wel ff kijken
quote:
Die reden toch samen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]![]()
Hoe komt die Soundragon erop he..![]()
Maar vriendjes waren het niet.
quote:
knopjes rulequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Voor jouw tijd, dus je hebt in mijn notes gegluurd, stalker
Maar die ja
Ik zou het niet wetenquote:
Goed opgelet met een schuin oog vanuit de PTA auto SC.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:37 schreef Anne het volgende:
. Die kenden elkaar niet eens, daarom had richardgie toentertijd geen mening over Rietvaerder, terwijl de rest hem hier uitkotste.
Geniaal plaatje wel!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:20 schreef BazzieK het volgende:
Google ik: Okay, linkt het eerste plaatje naar een MC topic![]()
[ afbeelding ]
Toentertijd kwam de halve PTA SC hier nog wel eens even binnenstormenquote:Op zondag 6 november 2011 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed opgelet met een schuin oog vanuit de PTA auto SC.![]()
![]()
Zag in 2005 nog een slotje van je terug.Je zit je hele leven al op Fok!
![]()
De goede oude tijdquote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Toentertijd kwam de halve PTA SC hier nog wel eens even binnenstormen. Ook met Rietvaerder toen, waarin jullie (of Mickey, hoe heet ie ook alweer) hem volknikkerde met 1 letter per post.
Julliequote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef Anne het volgende:
Toentertijd kwam de halve PTA SC hier nog wel eens even binnenstormen. Ook met Rietvaerder toen, waarin jullie (of Mickey, hoe heet ie ook alweer) hem volknikkerde met 1 letter per post.
Had de race van het jaar kunnen worden .. tot de eerste bocht.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jullienr. 1 poster Patrick281 alias WB met multiple quotes.
1 letter of smiley per post zag ik meer in de auto slowchat.
[..]
Had de race van het jaar kunnen worden .. tot de eerste bocht.
Gelukkig kwam het nog goed toen Stoner tien seconden verloor, Pedrosa in zijn broek scheet en Ben Spies zijn Yamaha vanuit de pits radiografisch werd bestuurd door Lorenzo.
True. Zodra er een nieuwe SC was geopend riep er alweer iemand dat de nieuwe klaar stond.quote:Op zondag 6 november 2011 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jullienr. 1 poster Patrick281 alias WB met multiple quotes.
1 letter of smiley per post zag ik meer in de auto slowchat.
Uurtje in de avondschemer. De rest van de dag was het familieman.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Anne het volgende:
True. Zodra er een nieuwe SC was geopend riep er alweer iemand dat de nieuwe klaar stond.
Dan moet je 'm ff snel vol baggeren eh.
Dat kan ik van hier niet echt zeggen.quote:Op zondag 6 november 2011 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Met een aantal nog wel leuke gesprekken gehad, er zaten/zitten echt toffe mensen bij.
Dat valt in het echt wel mee.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat kan ik van hier niet echt zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |