True. Zodra er een nieuwe SC was geopend riep er alweer iemand dat de nieuwe klaar stond.quote:Op zondag 6 november 2011 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jullienr. 1 poster Patrick281 alias WB met multiple quotes.
1 letter of smiley per post zag ik meer in de auto slowchat.
Uurtje in de avondschemer. De rest van de dag was het familieman.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Anne het volgende:
True. Zodra er een nieuwe SC was geopend riep er alweer iemand dat de nieuwe klaar stond.
Dan moet je 'm ff snel vol baggeren eh.
Dat kan ik van hier niet echt zeggen.quote:Op zondag 6 november 2011 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Met een aantal nog wel leuke gesprekken gehad, er zaten/zitten echt toffe mensen bij.
Dat valt in het echt wel mee.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat kan ik van hier niet echt zeggen..
Schatjes zijn we allemaal... tot de helm op gaatquote:Op zondag 6 november 2011 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat valt in het echt wel mee.![]()
De rest is geschiedenis.
En het moet soms vaak ook van twee kanten komen.
Of gewoon een slechte start..
PeuRac en Youp had ik wel regelmatig even contact mee.![]()
![]()
![]()
Of afgaat bij sommigenquote:Op maandag 7 november 2011 10:53 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Schatjes zijn we allemaal... tot de helm op gaat
Met ons grootste voorbeeld onze cocktailprikkerquote:Op maandag 7 november 2011 10:53 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Schatjes zijn we allemaal... tot de helm op gaat
Wie de fuck zet zijn motor daar dan ook neer?quote:Op maandag 7 november 2011 13:40 schreef Yreal het volgende:
In leiden ga je schijnbaar op de bon als je met de motor in een betaald parkeervak staat..
Je motor in een parkeervak zetten, n00bquote:Op maandag 7 november 2011 13:40 schreef Yreal het volgende:
In leiden ga je schijnbaar op de bon als je met de motor in een betaald parkeervak staat..
Voor straf melden in het les-topicquote:Op maandag 7 november 2011 13:40 schreef Yreal het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met ons grootste voorbeeld onze cocktailprikker
Topkoffer met een stuk treinrails erin?quote:Op maandag 7 november 2011 20:13 schreef Geerd het volgende:
Niks voor cageon geen druk op het achter wiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |