We zullen een aparte categorie 'Heel misschien aanwezig' aanmakenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik sta nog steeds op misschien, wie weet kom ik nog even langs, al acht ik de kans zeer klein.
Waarom zou hij niet durven?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Naatje durft volgens mij gewoon niet
Grote stad, uitgaan, doorhalen, overal mensen...quote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet durven?
coke en vrouwen scorenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Grote stad, uitgaan, doorhalen, overal mensen...
Sure, why not?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik neem een vriend mee, dat mag wel he?
je komt toch gewoonquote:Op woensdag 2 november 2011 17:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik sta nog steeds op misschien, wie weet kom ik nog even langs, al acht ik de kans zeer klein.
Knetter stond er al niet op, JJH eruit gehaald.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
Knettertje en JJH gaan niet mee
Dus die kunnen uit het lijstje
thx, kan je ook gelijk naartje eruit halenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Knetter stond er al niet op, JJH eruit gehaald.
Die heeft er nooit op gestaan...quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx, kan je ook gelijk naartje eruit halen
Is het een goeie vervanging voor naatje?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik neem een vriend mee, dat mag wel he?
Nee, voor mij nietquote:Op zondag 6 november 2011 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het een goeie vervanging voor naatje?
Mac Donalds! Eten ik geloof 20:00 uur ofzoquote:Op zondag 6 november 2011 16:15 schreef Socios het volgende:
Waar in Amsterdam wordt er afgesproken en vanaf welk tijdstip?
Mooi! Count me in.quote:Op zondag 6 november 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
Mac Donalds! Eten ik geloof 20:00 uur ofzo
De mcdonalds aan de dam zekerquote:Op zondag 6 november 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mac Donalds! Eten ik geloof 20:00 uur ofzo
Geen ideequote:Op zondag 6 november 2011 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De mcdonalds aan de dam zeker
Lijkt me een goeie optie, veel ruimte en wel 10 kassa'squote:Op zondag 6 november 2011 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen ideezo goed ken ik Amsterdam niet
Is dat dichtbij cs?quote:Op zondag 6 november 2011 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie optie, veel ruimte en wel 10 kassa's
Dat lijkt mij ook, aangezien de Dom in Utrecht isquote:Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja, nog dichterbij dan bij de dom
Ik kan ook via utreggquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:27 schreef Myraela het volgende:
Waarschijnlijk komt Merel- ook mee.![]()
Hoe gaat we dat nou doen met de mensen die mee-treinen. c_a en ik gaan sowieso vanuit Rotterdam treinen, willen er nog meer mensen mee?
En we hoeven niet meer over Gouda dus, maar Faye, jij zou toch vanaf Utrecht met ons meereizen?
Hoelaat gaan jullie vanaf utrecht?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:27 schreef Myraela het volgende:
Waarschijnlijk komt Merel- ook mee.![]()
Hoe gaat we dat nou doen met de mensen die mee-treinen. c_a en ik gaan sowieso vanuit Rotterdam treinen, willen er nog meer mensen mee?
En we hoeven niet meer over Gouda dus, maar Faye, jij zou toch vanaf Utrecht met ons meereizen?
Ik ook wel..... ik moet even kijken hoe laat ik aanrijdt met de auto.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:07 schreef Socios het volgende:
Ik neem trouwens aan dat de meet zich voornamelijk plaatsvindt in het gebied rond de Oudezijds?
Omdat dat de gezelligste buurt van Amsterdam is.quote:
We gaan naar rembrandt/leidse!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:07 schreef Socios het volgende:
Ik neem trouwens aan dat de meet zich voornamelijk plaatsvindt in het gebied rond de Oudezijds?
skihut klinkt goed !quote:Op donderdag 10 november 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan naar rembrandt/leidse!
De bedoeling van de meet was eigenlijk Skihut Rotterdam, maar omdat Amsterdam voor de meeste beter uit kwam, hebben we daarvoor gekozen. Het idee skihut blijft dus, wat betekend: Feestcafe'sEn die zitten allemaal op Rembrandt/leidse plein!
das 5 min lopenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens is er een tijd bekend!
Als je mee wilt eten bij de MacDonalds:
Vrijdag 20:00 uur verzamelen op Centraal Station Amsterdam, vanuit daar lopen we naar de MacDonalds. Geen idee waar die zit, maar dat weet vast iemand wel
Ik weet uiteraard de Macdonalds wel te zitten.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens is er een tijd bekend!
Als je mee wilt eten bij de MacDonalds:
Vrijdag 20:00 uur verzamelen op Centraal Station Amsterdam, vanuit daar lopen we naar de MacDonalds. Geen idee waar die zit, maar dat weet vast iemand wel
Bij de dam, die is enorm, dan pakt iedereen aparte kassa's en schiet het wat meer opquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet uiteraard de Macdonalds wel te zitten.
Welke pakken we? Die kleine vooraan bij CS of die wat dichter bij de Dam zit?
Van waar moet je komen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook afzeg om genoemde reden
Uit Goor hè, geen nachttrein, geen slaapplek en eerlijk gezegd ook geen zin om hier kosten aan te maken.quote:
Ok goed planquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij de dam, die is enorm, dan pakt iedereen aparte kassa's en schiet het wat meer op
ik las kotsenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uit Goor hè, geen nachttrein, geen slaapplek en eerlijk gezegd ook geen zin om hier kosten aan te maken.
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetailsquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Hoelaat vertrekken we uit Rotterdam en hoelaat zijn we dan in Utrecht?
flut, het aantal dames is wel erg laagquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
Knettertje en JJH gaan niet mee
Dus die kunnen uit het lijstje
Op Utrecht stap ik mee inquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
18:35 Rotterdam Centraal 14b Gouda Intercity (NS)
19:13 Utrecht Centraal 11
19:25 Utrecht Centraal 7a Amsterdam Centraal Intercity (NS)
19:52 Amsterdam Centraal 8a
Zet jezelf dan in de lijstquote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op Utrecht stap ik mee in! En ik wil in de lijst
.
Okay, super.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
18:35 Rotterdam Centraal 14b Gouda Intercity (NS)
19:13 Utrecht Centraal 11
19:25 Utrecht Centraal 7a Amsterdam Centraal Intercity (NS)
19:52 Amsterdam Centraal 8a
Waarom nietquote:Op maandag 14 november 2011 08:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik weet het ineens niet meer zo zeker of ik kom
Ja dat is eerste is kut, ik heb dat ook wel een beetje hoor. Maar drink gewoon een beetje voorquote:Op maandag 14 november 2011 08:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geld.. En ik ben supermoe. Ik hoop dat ik het deze week eruit slaap.
Dat zullen ze vast ook wel bij de AH hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut. Ik moet eigenlijk een nieuw collegeblok hebben, maar vind maar eens een winkel die nu al open is... Of hebben ze zoiets ook bij de AH
?
ik snap hetquote:Op maandag 14 november 2011 14:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn herkansingen zijn maandag na de meet, dat samen met mijn slaap- en geldtekort zorgt ervoor dat ik niet mee ga
Het is fucking balen, maar school heeft voorrang
Je had je niet aangemeld, dus logisch dat je niet in de lijst staatquote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik sta er niet op..
Geeft ook niet, houden zo, veel plezier verder
Wie is Merel-quote:Op maandag 14 november 2011 15:23 schreef Myraela het volgende:
Overigens ga ik niet afzeggen en heb ik Merel- er ook bijgezet. Dus niets groot afzeggen.
Dat je haar niet kent man! Die zit echt altijd in het radio topic!quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie is Merel-92Merel ken ik dan weer wel
Volgens mij gaat er dan ook nog een nachtbus naar amersfoort...quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Laatste trein naar Utrecht is heel de nacht. Nachtnet ftw
.
Is er bij de Mac in de buurt geen kapsalontent? Heb het nog nooit op en lijkt me een stuk lekkerder dan Macquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ow we gaan gewoon heel de nacht door.... Royco pakt de eerste trein naar huis
KAPSALON
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 15 november 2011 16:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is er bij de Mac in de buurt geen kapsalontent? Heb het nog nooit op en lijkt me een stuk lekkerder dan Mac
Ja zitten in de buurt van de Dam wel wat tentjes als het goed isquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is er bij de Mac in de buurt geen kapsalontent? Heb het nog nooit op en lijkt me een stuk lekkerder dan Mac
Ja dat is helemaal waarquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
Kapsalon is toch voor na de drank. En de Mac was zodat Samzz ook kan eten.
Waar zit die? Zit die een beetje centraal, zie je het zo liggen? Ik ben niet zo bekend op het station.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Vrijdag 18-11-2011 om 20:00 uur verzamelen bij de ingang van de Starbucks!
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 november 2011 12:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar zit die? Zit die een beetje centraal, zie je het zo liggen? Ik ben niet zo bekend op het station.
Bang dat je het koud krijgt?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar vraag het gewoon, ik moet sowieso eerst naar de kluisjes, want ik neem voor de terugweg een vest meeEn misschien wel een broek ofzo
Als je heel de nacht doorgaat, dan is het wel lekker om wat warms aan te hebben terug naar huisquote:Op woensdag 16 november 2011 12:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Bang dat je het koud krijgt?![]()
Genoeg alcohol drinken, dan heb je die broek niet nodig.
Uhmz ja dat ligt eraan waar we heen gaanquote:Op woensdag 16 november 2011 12:06 schreef Melting het volgende:
Kan ik me ook wel weer voorstellen.
Ik heb er echt zin in.
Wat kost een gemiddelde consumptie in Amsterdam eigenlijk? (Kan ik een beetje inschatten hoeveel ik moet pinnen.)
Erik stapt er ook in toch? Ik weet niet eigenlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Maar als Faye echt niet meegaatDan moeten we toch niet perse over Utrecht
Of wel?
Ow ja het maakt mij niet uit, ik dacht dat we het voor Faye dedenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Erik stapt er ook in toch? Ik weet niet eigenlijk.
Eens!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja het maakt mij niet uit, ik dacht dat we het voor Faye deden
Maar Faye moet gewoon mee
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens!
Socios komt ook, ik heb hem omgekocht, maar dan moet jij hem wel een knuffel geven.
Je hebt hem een model treintje kado gedaan?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens!
Socios komt ook, ik heb hem omgekocht, maar dan moet jij hem wel een knuffel geven.
Neen.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:39 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt hem een model treintje kado gedaan?
Je hoeft voor mij niet per se via Utrecht te reizen hoor, ik kom in mijn eentje ook wel naar Amsterdamquote:Op woensdag 16 november 2011 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Erik stapt er ook in toch? Ik weet niet eigenlijk.
Ja echt? Ik wil Socios ontmoetenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens!
Oh, en verder stapte er niemand op in Utrecht?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij niet per se via Utrecht te reizen hoor, ik kom in mijn eentje ook wel naar Amsterdam. Scheelt toch weer een half uurtje treinen voor jullie toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet ook afzeggen. Onvoorziene omstandigheden.
Met die spoiler begon ik al te twijfelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met hem wou ik nog wel een biertje doenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
En nog een afzegger ivm ziek zijnwil iemanD green uit de OP verwijderen?
heeeee OVquote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
Ahh ik woon in Amsterdam, Fok!ers spotten om 20:00 en foto's plaatsen in desbetreffend topic.
ik zag dat je laatst ook in GRTD gepost had...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hey koen lang niet meer gezien.![]()
Ja hoor met jou?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag dat je laatst ook in GRTD gepost had...
ik hang daar af en toe nog rond, maar vaker op KSC en het Radio49 topic
alles ok?
Kom mee dan. Iedereen zegt af, we kunnen nog wel wat gezelligheid gebruiken.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
Ahh ik woon in Amsterdam, Fok!ers spotten om 20:00 en foto's plaatsen in desbetreffend topic.
ach ja, aantal zegt inderdaad nietsquote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
20 mensen vinden jullie weinig?
leukste meet die ik heb meegemaakt was met 6 mensen
Ik heb het gevoel dat iedereen van 8 tot 8 in de apresski kroegen wil hangen. Eigenlijk zoek ik gewoon mensen die halverwege meegaan naar beter dansbare muziekquote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
20 mensen vinden jullie weinig?
leukste meet die ik heb meegemaakt was met 6 mensen
Hier ook, trein terug. HEEEEl misschien bij occupy slapenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
ik zie wel hoe het gaat, echter maak ik het vermoedelijk niet veel later dan een uur of 1
ik kom met de auto (helaas, dus weinig zuipen)quote:Op donderdag 17 november 2011 00:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier ook, trein terug. HEEEEl misschien bij occupy slapen
weinig zuipenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom met de auto (helaas, dus weinig zuipen)
en 's ochtends weer vroeg dag
nah, 1 biertje vind ik wel kunnenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
weinig zuipen? bedoel je niet NIET zuipen
?
als je geen beginnend bestuurder bent geen probleemquote:Op donderdag 17 november 2011 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, 1 biertje vind ik wel kunnen
dat ben ik niet echt meerquote:Op donderdag 17 november 2011 01:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als je geen beginnend bestuurder bent geen probleem
maar ik ken jullie helemaaal niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kom mee dan. Iedereen zegt af, we kunnen nog wel wat gezelligheid gebruiken.
Alcohol dood bacteriën weetje.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
Godver de nachttreinen rijden nietja naar den haag en daarna met de bus naar Rotterdam centraal.....
Dus dat wordt morgen beter zijn, wie heeft er nog tips? Keelpijn is bijna wegAlleen nog mega verkouden, schoor en hees. En klein beetje hoofdpijn
Ik weet hetquote:Op donderdag 17 november 2011 09:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alcohol dood bacteriën weetje.
Bwhehhehe, nee, maar rustig aan doen, veel thee drinken, goed warm aangekleed blijven. Geen melk-producten nemen en dan hoop ik dat je je morgen beter voelt.
ik hoop het ook....quote:Op donderdag 17 november 2011 11:17 schreef Koen66 het volgende:
Hoop wel dat het snel beter gaat C_A, je moet er bij zijn
Heb er vertrouwen inquote:Op donderdag 17 november 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop het ook....
ik ga nu lekker met een mok thee op de bank filmpje kijken. En ach ik heb nog 1,5 dag om me beter te voelen
Bedoel je dat er 's nachts geen trein naar Utrecht rijdt?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
Godver de nachttreinen rijden nietja naar den haag en daarna met de bus naar Rotterdam centraal.....
Dus dat wordt morgen beter zijn, wie heeft er nog tips? Keelpijn is bijna wegAlleen nog mega verkouden, schoor en hees. En klein beetje hoofdpijn
Jawel geloof ik, niet naar rotjeknorquote:Op donderdag 17 november 2011 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Bedoel je dat er 's nachts geen trein naar Utrecht rijdt?
Ik schrok al....quote:Op donderdag 17 november 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel geloof ik, niet naar rotjeknor
Ik reis over Utrecht, maar wel later. Ik heb C_A's nummer.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we even duidelijk krijgen hoe we reizen, want het is dus niet meer nodig over Utrecht te gaan?
Stom. Iets laten horen lijkt me wel zo netjes.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:14 schreef ToT het volgende:
Ik vrees dat ik me moet afmelden. Degene met wie ik samen zou rijden laat niks van zich horen....
Halloquote:Op donderdag 17 november 2011 21:14 schreef ToT het volgende:
Ik vrees dat ik me moet afmelden. Degene met wie ik samen zou rijden laat niks van zich horen....
Is goedquote:Op donderdag 17 november 2011 23:29 schreef Myraela het volgende:
CA, wij om half 7 afspreken op CS? Dan kunnen we de trein van 18:41 nemen en zijn we om 8 voor 8 op Amsterdam.
Voor de ingang van Starbucksquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:54 schreef Koen66 het volgende:
ik zal ook proberen om 20:00 op CS te zijn
waar spreken we ergens af
Gewoon gaan, drank dood bacteriënquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk niet dat ik kom.
Als ik me vanmiddag nog zo voel in ieder geval niet.
Kutzooi, kan ik eindelijk weer een keer stappen, nog wel in mijn favoriete stad, met leuke mensen, wordt ik ziek.
Zal wel karma zijn ofzo
Dat is waar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon gaan, drank dood bacteriën
In jouw geval zou ik gewoon gaan hoor. Je hebt al zo weinig kans om te gaan stappen dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Wat ben je toch een wijs mens.
Ik neem het in overweging, wil wel heel graag
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik gewoon gaan hoor. Je hebt al zo weinig kans om te gaan stappen dus
Ziek is ziek hequote:Op vrijdag 18 november 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
Bekijk het van de goede kant! Zaterdag zijn we allemaal ziek!
Van de alcohol weliswaar, maar toch.
Whehehequote:Op vrijdag 18 november 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
Goldstrike moet in de vriezer!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehe
Muts moet die goldstrike koud staan?
Hoeft voor mij niet echt hoor, hij haalt de koelkast hier nooit als ik hem haal.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehe
Muts moet die goldstrike koud staan?
hij is nog wel helemaal vol zie ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet echt hoor, hij haalt de koelkast hier nooit als ik hem haal.
Dat helemaal opdrinken zou niet echt verstandig zijn, sterk spul.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is nog wel helemaal vol zie ikDenk 2 shotjes eruit
Ga je dat allemaal opkrijgen dan
Ik kijk wel uit, na die meet bij jou thuis, nog nooit zo 'ziek' geweestquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehehhehe.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, na die meet bij jou thuis, nog nooit zo 'ziek' geweest
Moet ik het in een spa blauw flesje gieten? Dat is een halve literquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat helemaal opdrinken zou niet echt verstandig zijn, sterk spul.
nou nOUUquote:Op donderdag 17 november 2011 21:14 schreef ToT het volgende:
Is goed!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet ik het in een spa blauw flesje gieten? Dat is een halve liter
Je was niet de enigequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, na die meet bij jou thuis, nog nooit zo 'ziek' geweest
Zelfs mijn ochtendhumeur viel wel mee, terwijl ik dat normaal wel flink heb.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
Behalve het kuthumeur, wat ik overigens elke ochtend heb, ging het met mij ook wel lekker toen.
ja. En ook het tijdens-meet-topic!quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:36 schreef Koen66 het volgende:
zow ik ben thuis
Was een hele toffe meet
Wordt dit nu het after-meet-talk topic?
Net wakker, moet zo werken: idem.quote:Op zaterdag 19 november 2011 06:35 schreef Myraela het volgende:
In de trein (sprinter) van Amsterdam naar Rotterdam. Ik wil dood.
Ik kruip nu mijn bedje in. Werkze, trusten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 07:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Net wakker, moet zo werken: idem.
Ik heb het helaas niet gezienquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Vertel eens over Heloef zn gehossel!!
GOED BEZIG ONZE EXCUUSNEGER!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet gezienMaar sowieso baas dat hij heeft gescoord
En gewoon twee keer
Heloef is een baasquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En gewoon twee keer
Iedereen behalve Ezechielk, Inso, ToTquote:
Meer dan 2 toch?quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En gewoon twee keer
Nee! Wij stonden op heloef te wachten echt 10meter in die gang, we wisten niet dat de starbucks daar was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iedereen behalve Ezechielk, Inso, ToT
En bijna iedereen was een half uur te laat
De zwarte lijst?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:14 schreef Watertornado het volgende:
Nou vooruit, zet mij ook maar het op lijstje dan.
Ja ezechielk heb ik gemistquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iedereen behalve Ezechielk, Inso, ToT
En bijna iedereen was een half uur te laat
twitter:RuudFeltkamp twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 16:08:42Gisteren super leuke workshop gegeven met @MarlyvdVelden, en ff langs geweest bij m'n broer die aan het draaien was op Thorbeckeplein reageer retweet
Zoiets jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Klopt het dat Heloef Merel- heeft gehosseld?
Heldquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:25 schreef SiIk het volgende:
Die meet is eigenlijk al best lang geleden. Wordt het niet eens tijd om iets nieuws te plannen?
Dat was wel heel snel....quote:
Ja zal ze morgen rondsturenquote:Op maandag 21 november 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was wel heel snel....
Bedoel dus ook foto's die gedeeld mogen worden he
Tofquote:Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zal ze morgen rondsturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |