Moet ik het in een spa blauw flesje gieten? Dat is een halve literquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat helemaal opdrinken zou niet echt verstandig zijn, sterk spul.
nou nOUUquote:Op donderdag 17 november 2011 21:14 schreef ToT het volgende:
Ik vrees dat ik me moet afmelden. Degene met wie ik samen zou rijden laat niks van zich horen....
Is goed!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet ik het in een spa blauw flesje gieten? Dat is een halve liter
Je was niet de enigequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, na die meet bij jou thuis, nog nooit zo 'ziek' geweest
Zelfs mijn ochtendhumeur viel wel mee, terwijl ik dat normaal wel flink heb.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
Behalve het kuthumeur, wat ik overigens elke ochtend heb, ging het met mij ook wel lekker toen.
ja. En ook het tijdens-meet-topic!quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:36 schreef Koen66 het volgende:
zow ik ben thuis
Was een hele toffe meet
Wordt dit nu het after-meet-talk topic?
Net wakker, moet zo werken: idem.quote:Op zaterdag 19 november 2011 06:35 schreef Myraela het volgende:
In de trein (sprinter) van Amsterdam naar Rotterdam. Ik wil dood.
Ik kruip nu mijn bedje in. Werkze, trusten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 07:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Net wakker, moet zo werken: idem.
Ik heb het helaas niet gezienquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Vertel eens over Heloef zn gehossel!!
GOED BEZIG ONZE EXCUUSNEGER!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet gezienMaar sowieso baas dat hij heeft gescoord
En gewoon twee keer
Heloef is een baasquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet gezienMaar sowieso baas dat hij heeft gescoord
En gewoon twee keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |