De mcdonalds aan de dam zekerquote:Op zondag 6 november 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mac Donalds! Eten ik geloof 20:00 uur ofzo
Geen ideequote:Op zondag 6 november 2011 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De mcdonalds aan de dam zeker
Lijkt me een goeie optie, veel ruimte en wel 10 kassa'squote:Op zondag 6 november 2011 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen ideezo goed ken ik Amsterdam niet
Is dat dichtbij cs?quote:Op zondag 6 november 2011 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie optie, veel ruimte en wel 10 kassa's
Dat lijkt mij ook, aangezien de Dom in Utrecht isquote:Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja, nog dichterbij dan bij de dom
Ik kan ook via utreggquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:27 schreef Myraela het volgende:
Waarschijnlijk komt Merel- ook mee.![]()
Hoe gaat we dat nou doen met de mensen die mee-treinen. c_a en ik gaan sowieso vanuit Rotterdam treinen, willen er nog meer mensen mee?
En we hoeven niet meer over Gouda dus, maar Faye, jij zou toch vanaf Utrecht met ons meereizen?
Hoelaat gaan jullie vanaf utrecht?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:27 schreef Myraela het volgende:
Waarschijnlijk komt Merel- ook mee.![]()
Hoe gaat we dat nou doen met de mensen die mee-treinen. c_a en ik gaan sowieso vanuit Rotterdam treinen, willen er nog meer mensen mee?
En we hoeven niet meer over Gouda dus, maar Faye, jij zou toch vanaf Utrecht met ons meereizen?
Ik ook wel..... ik moet even kijken hoe laat ik aanrijdt met de auto.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:07 schreef Socios het volgende:
Ik neem trouwens aan dat de meet zich voornamelijk plaatsvindt in het gebied rond de Oudezijds?
Omdat dat de gezelligste buurt van Amsterdam is.quote:
We gaan naar rembrandt/leidse!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:07 schreef Socios het volgende:
Ik neem trouwens aan dat de meet zich voornamelijk plaatsvindt in het gebied rond de Oudezijds?
skihut klinkt goed !quote:Op donderdag 10 november 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan naar rembrandt/leidse!
De bedoeling van de meet was eigenlijk Skihut Rotterdam, maar omdat Amsterdam voor de meeste beter uit kwam, hebben we daarvoor gekozen. Het idee skihut blijft dus, wat betekend: Feestcafe'sEn die zitten allemaal op Rembrandt/leidse plein!
das 5 min lopenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens is er een tijd bekend!
Als je mee wilt eten bij de MacDonalds:
Vrijdag 20:00 uur verzamelen op Centraal Station Amsterdam, vanuit daar lopen we naar de MacDonalds. Geen idee waar die zit, maar dat weet vast iemand wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |