SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet ook afzeggen. Onvoorziene omstandigheden.
Met die spoiler begon ik al te twijfelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met hem wou ik nog wel een biertje doenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
En nog een afzegger ivm ziek zijnwil iemanD green uit de OP verwijderen?
heeeee OVquote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
Ahh ik woon in Amsterdam, Fok!ers spotten om 20:00 en foto's plaatsen in desbetreffend topic.
ik zag dat je laatst ook in GRTD gepost had...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hey koen lang niet meer gezien.![]()
Ja hoor met jou?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag dat je laatst ook in GRTD gepost had...
ik hang daar af en toe nog rond, maar vaker op KSC en het Radio49 topic
alles ok?
Kom mee dan. Iedereen zegt af, we kunnen nog wel wat gezelligheid gebruiken.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
Ahh ik woon in Amsterdam, Fok!ers spotten om 20:00 en foto's plaatsen in desbetreffend topic.
ach ja, aantal zegt inderdaad nietsquote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
20 mensen vinden jullie weinig?
leukste meet die ik heb meegemaakt was met 6 mensen
Ik heb het gevoel dat iedereen van 8 tot 8 in de apresski kroegen wil hangen. Eigenlijk zoek ik gewoon mensen die halverwege meegaan naar beter dansbare muziekquote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
20 mensen vinden jullie weinig?
leukste meet die ik heb meegemaakt was met 6 mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |