Je schud wel eerst de prik er goed uit he? Prik in cola.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:11 schreef smegmanus het volgende:
Ik neem altijd een fles lauwe cola en een gevulde koek mee naar een meet en ga dan lekker in een hoekje ergens alleen zitten smikkelen en smullen.
...quote:Op woensdag 2 november 2011 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De dronken mens, de manier waar er daar vanuit de lust naar elkaar gekeken wordt, het zijn allemaal factoren die de sfeer onprettig maken.
Cassisquote:Op woensdag 2 november 2011 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik gebruik ook nooit alcohol of drugs en heb ook altijd een leuke avond dus ik snap het probleem niet.
Je weet dat ouders het ook wel eens mis kunnen hebben? Dat jij aan ze kan bewijzen dat jij verleidingen kan weerstaan? Dat je dan tegen je ouders kan zeggen: kijk pa en ma, jullie hebben mij zo goed opgevoed dat ik die duivelse verleidingen kan weerstaan. Als jullie dan geen vertrouwen in mij hebben vertrouw dan op zijn minst op jullie manier van opvoeden.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, voor mij zeker. Overigens, als ze geen gelijk hadden, was ik gewoon gegaan, maar ze hebben me even de ogen geopend en ze hebben natuurlijk volkomen gelijk. Alhoewel dat voor de meeste mensen hier dat niet echt natuurlijk is.
Ik laat liever een ander schuddenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je schud wel eerst de prik er goed uit he? Prik in cola.
Kom je ook nog btwquote:Op woensdag 2 november 2011 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik gebruik ook nooit alcohol of drugs en heb ook altijd een leuke avond dus ik snap het probleem niet.
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ouders het ook wel eens mis kunnen hebben? Dat jij aan ze kan bewijzen dat jij verleidingen kan weerstaan? Dat je dan tegen je ouders kan zeggen: kijk pa en ma, jullie hebben mij zo goed opgevoed dat ik die duivelse verleidingen kan weerstaan. Als jullie dan geen vertrouwen in mij hebben vertrouw dan op zijn minst op jullie manier van opvoeden.
?
Misschien wel jaquote:
Indoctrinatie van jewelste ditquote:Op woensdag 2 november 2011 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De dronken mens, de manier waar er daar vanuit de lust naar elkaar gekeken wordt, het zijn allemaal factoren die de sfeer onprettig maken.
Ik weet dat ouders het ook mis kunnen hebben, maar dit zeggen mijn ouders niet, dit zeg ik. Ik heb het zelf ervaren en mijn ouders geven alleen maar even weer die eye-opener van 'hé, dit vind en vond jij niet leuk' en dat klopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ouders het ook wel eens mis kunnen hebben? Dat jij aan ze kan bewijzen dat jij verleidingen kan weerstaan? Dat je dan tegen je ouders kan zeggen: kijk pa en ma, jullie hebben mij zo goed opgevoed dat ik die duivelse verleidingen kan weerstaan. Als jullie dan geen vertrouwen in mij hebben vertrouw dan op zijn minst op jullie manier van opvoeden.
?
Niets indoctrinatie, je weet zelf ook dondersgoed wat ik tegen je zei nadat we terug richting de trein liepen nadat we met Myr in R'dam op een terrasje hadden gezeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Indoctrinatie van jewelste dit
Je ouders zijn niet de enige die niet meer weten met wie ze te maken hebbenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niets indoctrinatie, je weet zelf ook dondersgoed wat ik tegen je zei nadat we terug richting de trein liepen nadat we met Myr in R'dam op een terrasje hadden gezeten.
..daar kan ik met mijn verstand niet bij. Dan kun je jezelf net zo goed opsluiten en nooit meer buiten komen denk ik dan. En net alsof iedereen altijd ketslazarus is alles neukt wat los en vast zit. Ik vind het jammer dat je er niet bij bent.quote:De dronken mens, de manier waar er daar vanuit de lust naar elkaar gekeken wordt, het zijn allemaal factoren die de sfeer onprettig maken.
Dat ik een hopeloos losgeslagen rotkind ben?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niets indoctrinatie, je weet zelf ook dondersgoed wat ik tegen je zei nadat we terug richting de trein liepen nadat we met Myr in R'dam op een terrasje hadden gezeten.
Je weet ook dat mensen kunnen veranderen? Dat mensen ander inzicht kunnen krijgen over bepaalde dingen?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet dat ouders het ook mis kunnen hebben, maar dit zeggen mijn ouders niet, dit zeg ik. Ik heb het zelf ervaren en mijn ouders geven alleen maar even weer die eye-opener van 'hé, dit vind en vond jij niet leuk' en dat klopt.
Die heb ik nu gekregen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet ook dat mensen kunnen veranderen? Dat mensen ander inzicht kunnen krijgen over bepaalde dingen?
Dus jij gelooft wat je ouders zeggen over anderen? Iedereen wordt over 1 kam geschorenquote:
Nee, ik geloof het niet alleen, ik weet het ook. Ik heb het meegemaakt, ervaren. Wat myr zegt: been there, done that. Het gaat niet om mensen individueel, het gaat om het groepswezen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus jij gelooft wat je ouders zeggen over anderen? Iedereen wordt over 1 kam geschoren
Sorry dat ik het zeg maar je bent / wordt echt gebrainwashed. Natuurlijk is het zo dat mensen elkaar soms opnaaien in groepen maar er zijn ook genoeg groepen waar mensen lol hebben en daarbij een drankje drinken, daar is toch helemaal niks mis mee?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik geloof het niet alleen, ik weet het ook. Ik heb het meegemaakt, ervaren. Wat myr zegt: been there, done that. Het gaat niet om mensen individueel, het gaat om het groepswezen.
Dan kom je niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik geloof het niet alleen, ik weet het ook. Ik heb het meegemaakt, ervaren. Wat myr zegt: been there, done that. Het gaat niet om mensen individueel, het gaat om het groepswezen.
quote:
Nou, zie hier.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
Het grote afzeggen kan beginnen, te beginne in de personificatie van mijzelf.
Laatste vraag.quote:
Nee. Niet voor mij in ieder geval.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste vraag.
Betekent dit ook het einde van je relatie met Faye?
Het eerste gedeelte wel maar helaas het tweede nietquote:Op woensdag 2 november 2011 11:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind dat je altijd respect moet hebben voor je ouders maar in deze slaan ze naar mijn idee wel enorm door. Dat je niet mag omdat je jong bent kan ik begrijpen, dat je niet mag omdat je deze mensen via internet kent kan ik ook begrijpen. Maar om deze reden:
[..]
..daar kan ik met mijn verstand niet bij. Dan kun je jezelf net zo goed opsluiten en nooit meer buiten komen denk ik dan. En net alsof iedereen altijd ketslazarus is alles neukt wat los en vast zit. Ik vind het jammer dat je er niet bij bent.
Oh, ik krijg toch geen zegeningen van de ouders mee, dus waarschijnlijk kan ik inpakken zodra het serieus wordt.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste vraag.
Betekent dit ook het einde van je relatie met Faye?
Broeder Naat. Goede.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:35 schreef heloef het volgende:
NEE GODVERDETYFUS BROEDER NAAT KOMT NIET
Zo noem ik hem altijd eigenlijk.quote:
Ja, ik ga de hele nacht door. En eigenlijk is er in de middag daarna iets in Amsterdam waar ik en Merel- ook nog heen willen, maar ik twijfel of we dat volhouden.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
Zet mij maar op de ik kom lijst.
Zijn er nog meer die de nacht doorhalen? Ik kan namelijk pas een uurtje of 6 geloof ik de eerste trein pakken
Ik pak de trein van half 6 ofzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
Zijn er nog meer die de nacht doorhalen? Ik kan namelijk pas een uurtje of 6 geloof ik de eerste trein pakken
Komt goed danquote:Op woensdag 2 november 2011 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ga de hele nacht door. En eigenlijk is er in de middag daarna iets in Amsterdam waar ik en Merel- ook nog heen willen, maar ik twijfel of we dat volhouden.
Gezelligquote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
Gaat er een trein naar dat gat waar jij woont dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
Nee, trein naar tiel, en dan daar bus/taxiquote:Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat er een trein naar dat gat waar jij woont dan?
Donequote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
Even los van levensfilosofie, wat voor negatiefs zie je concreet voor je als je de 18e zou komen?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik word nooit vervelend, ik word alleen maar happy en ga dansen en ik vind iedereen liefquote:Op woensdag 2 november 2011 16:19 schreef STING het volgende:
Wat voor vervelende dingen doen die dronken mensen, die de sfeer zouden verpesten?
Ik vond het vorige keer wel heel vervelend dat er iemand ging kotsen. Ik voelde mij geroepen om het op te ruimen en diegene te verzorgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:19 schreef STING het volgende:
[..]
Even los van levensfilosofie, wat voor negatiefs zie je concreet voor je als je de 18e zou komen?
Ok, dronken mensen. Wat voor vervelende dingen doen die dronken mensen, die de sfeer zouden verpesten?
Jij bent übermamaquote:Op woensdag 2 november 2011 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het vorige keer wel heel vervelend dat er iemand ging kotsen. Ik voelde mij geroepen om het op te ruimen en diegene te verzorgen.
Tjah je bent een mama of je bent het niet he
Qua vrij weekend kan ik wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent übermama. De enige leuke mama ook nog.
Ik vind het oprecht jammer dat je niet komt.
Kom jij nog wel?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Indoctrinatie van jewelste dit
Snuf. gaat Faye doenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk komt FayeLekker loesoe
Zo niet, dan ontvoeren we haarquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Qua vrij weekend kan ik wel.
Eens zien of het me lukt qua geld en slaapplek
IK BELOOF NOG NIKS!!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo niet, dan ontvoeren we haar.
[..].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |