Hier ook, trein terug. HEEEEl misschien bij occupy slapenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
ik zie wel hoe het gaat, echter maak ik het vermoedelijk niet veel later dan een uur of 1
ik kom met de auto (helaas, dus weinig zuipen)quote:Op donderdag 17 november 2011 00:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier ook, trein terug. HEEEEl misschien bij occupy slapen
weinig zuipenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom met de auto (helaas, dus weinig zuipen)
en 's ochtends weer vroeg dag
nah, 1 biertje vind ik wel kunnenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
weinig zuipen? bedoel je niet NIET zuipen
?
als je geen beginnend bestuurder bent geen probleemquote:Op donderdag 17 november 2011 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, 1 biertje vind ik wel kunnen
dat ben ik niet echt meerquote:Op donderdag 17 november 2011 01:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als je geen beginnend bestuurder bent geen probleem
maar ik ken jullie helemaaal niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kom mee dan. Iedereen zegt af, we kunnen nog wel wat gezelligheid gebruiken.
Alcohol dood bacteriën weetje.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
Godver de nachttreinen rijden nietja naar den haag en daarna met de bus naar Rotterdam centraal.....
Dus dat wordt morgen beter zijn, wie heeft er nog tips? Keelpijn is bijna wegAlleen nog mega verkouden, schoor en hees. En klein beetje hoofdpijn
Ik weet hetquote:Op donderdag 17 november 2011 09:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alcohol dood bacteriën weetje.
Bwhehhehe, nee, maar rustig aan doen, veel thee drinken, goed warm aangekleed blijven. Geen melk-producten nemen en dan hoop ik dat je je morgen beter voelt.
ik hoop het ook....quote:Op donderdag 17 november 2011 11:17 schreef Koen66 het volgende:
Hoop wel dat het snel beter gaat C_A, je moet er bij zijn
Heb er vertrouwen inquote:Op donderdag 17 november 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop het ook....
ik ga nu lekker met een mok thee op de bank filmpje kijken. En ach ik heb nog 1,5 dag om me beter te voelen
Bedoel je dat er 's nachts geen trein naar Utrecht rijdt?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
Godver de nachttreinen rijden nietja naar den haag en daarna met de bus naar Rotterdam centraal.....
Dus dat wordt morgen beter zijn, wie heeft er nog tips? Keelpijn is bijna wegAlleen nog mega verkouden, schoor en hees. En klein beetje hoofdpijn
Jawel geloof ik, niet naar rotjeknorquote:Op donderdag 17 november 2011 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Bedoel je dat er 's nachts geen trein naar Utrecht rijdt?
Ik schrok al....quote:Op donderdag 17 november 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel geloof ik, niet naar rotjeknor
Ik reis over Utrecht, maar wel later. Ik heb C_A's nummer.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we even duidelijk krijgen hoe we reizen, want het is dus niet meer nodig over Utrecht te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |