Ik weet uiteraard de Macdonalds wel te zitten.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens is er een tijd bekend!
Als je mee wilt eten bij de MacDonalds:
Vrijdag 20:00 uur verzamelen op Centraal Station Amsterdam, vanuit daar lopen we naar de MacDonalds. Geen idee waar die zit, maar dat weet vast iemand wel
Bij de dam, die is enorm, dan pakt iedereen aparte kassa's en schiet het wat meer opquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet uiteraard de Macdonalds wel te zitten.
Welke pakken we? Die kleine vooraan bij CS of die wat dichter bij de Dam zit?
Van waar moet je komen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook afzeg om genoemde reden
Uit Goor hè, geen nachttrein, geen slaapplek en eerlijk gezegd ook geen zin om hier kosten aan te maken.quote:
Ok goed planquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij de dam, die is enorm, dan pakt iedereen aparte kassa's en schiet het wat meer op
ik las kotsenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uit Goor hè, geen nachttrein, geen slaapplek en eerlijk gezegd ook geen zin om hier kosten aan te maken.
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetailsquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Hoelaat vertrekken we uit Rotterdam en hoelaat zijn we dan in Utrecht?
flut, het aantal dames is wel erg laagquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
Knettertje en JJH gaan niet mee
Dus die kunnen uit het lijstje
Op Utrecht stap ik mee inquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
18:35 Rotterdam Centraal 14b Gouda Intercity (NS)
19:13 Utrecht Centraal 11
19:25 Utrecht Centraal 7a Amsterdam Centraal Intercity (NS)
19:52 Amsterdam Centraal 8a
Zet jezelf dan in de lijstquote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op Utrecht stap ik mee in! En ik wil in de lijst
.
Okay, super.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
18:35 Rotterdam Centraal 14b Gouda Intercity (NS)
19:13 Utrecht Centraal 11
19:25 Utrecht Centraal 7a Amsterdam Centraal Intercity (NS)
19:52 Amsterdam Centraal 8a
Waarom nietquote:Op maandag 14 november 2011 08:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik weet het ineens niet meer zo zeker of ik kom
Ja dat is eerste is kut, ik heb dat ook wel een beetje hoor. Maar drink gewoon een beetje voorquote:Op maandag 14 november 2011 08:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geld.. En ik ben supermoe. Ik hoop dat ik het deze week eruit slaap.
Dat zullen ze vast ook wel bij de AH hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut. Ik moet eigenlijk een nieuw collegeblok hebben, maar vind maar eens een winkel die nu al open is... Of hebben ze zoiets ook bij de AH
?
ik snap hetquote:Op maandag 14 november 2011 14:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn herkansingen zijn maandag na de meet, dat samen met mijn slaap- en geldtekort zorgt ervoor dat ik niet mee ga
Het is fucking balen, maar school heeft voorrang
Je had je niet aangemeld, dus logisch dat je niet in de lijst staatquote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik sta er niet op..
Geeft ook niet, houden zo, veel plezier verder
Wie is Merel-quote:Op maandag 14 november 2011 15:23 schreef Myraela het volgende:
Overigens ga ik niet afzeggen en heb ik Merel- er ook bijgezet. Dus niets groot afzeggen.
Dat je haar niet kent man! Die zit echt altijd in het radio topic!quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie is Merel-92Merel ken ik dan weer wel
Volgens mij gaat er dan ook nog een nachtbus naar amersfoort...quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Laatste trein naar Utrecht is heel de nacht. Nachtnet ftw
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |