We zullen een aparte categorie 'Heel misschien aanwezig' aanmakenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik sta nog steeds op misschien, wie weet kom ik nog even langs, al acht ik de kans zeer klein.
Waarom zou hij niet durven?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Naatje durft volgens mij gewoon niet
Grote stad, uitgaan, doorhalen, overal mensen...quote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet durven?
coke en vrouwen scorenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Grote stad, uitgaan, doorhalen, overal mensen...
Sure, why not?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik neem een vriend mee, dat mag wel he?
je komt toch gewoonquote:Op woensdag 2 november 2011 17:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik sta nog steeds op misschien, wie weet kom ik nog even langs, al acht ik de kans zeer klein.
Knetter stond er al niet op, JJH eruit gehaald.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
Knettertje en JJH gaan niet mee
Dus die kunnen uit het lijstje
thx, kan je ook gelijk naartje eruit halenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Knetter stond er al niet op, JJH eruit gehaald.
Die heeft er nooit op gestaan...quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx, kan je ook gelijk naartje eruit halen
Is het een goeie vervanging voor naatje?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik neem een vriend mee, dat mag wel he?
Nee, voor mij nietquote:Op zondag 6 november 2011 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het een goeie vervanging voor naatje?
Mac Donalds! Eten ik geloof 20:00 uur ofzoquote:Op zondag 6 november 2011 16:15 schreef Socios het volgende:
Waar in Amsterdam wordt er afgesproken en vanaf welk tijdstip?
Mooi! Count me in.quote:Op zondag 6 november 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
Mac Donalds! Eten ik geloof 20:00 uur ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |