SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
-
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750SPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 03-11-2011 17:40:50 ]![]()
JaaaaKan niet wachten!
"So then, when you die, you're not going to have to put up with everlasting non-existence, because that's not an experience." ~ Alan Watts![]()
Deze reeks gaat steeds sneller.Viel ook wel te verwachten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Vanaf februari (ong eerste screens enzo) ging het wachten echt makkelijk, laatste weekje word ik wel wat ongeduldiger vrees ik..."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Nog 9 dagen wachten
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wachten
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
het wachten zal beloond worden
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Vanaf volgende week vrijdag een stuk langzamer denk ikquote:Op woensdag 2 november 2011 14:52 schreef Rezania het volgende:
Deze reeks gaat steeds sneller.Viel ook wel te verwachten.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
of juist niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Vanaf volgende week vrijdag een stuk langzamer denk ik
Dan hebben mensen veel vragen en vertellen wat ze er van vinden. En dan natuurlijk ook de gebruikelijke klagers die er teveel van verwachten
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Je kan volgens mij Skyrim installeren op oneindig veel Steam accounts als je deze fysiek koopt (houd het niet tegen me als het niet zo is, zoiets meen ik gehoord te hebben). DRM in principe geen last van als je hem gewoon legaal koopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:05 schreef leeell het volgende:
[..]
niet kunnen lannen met 1 game
fysiek spel is alsnog nutteloos; kan slechts op 1 account
internet verplichte registratie
DRM
Dollar = = Euro![]()
Verder wel met je eens hoor. Ik prefer ook non-Steam over Steam, maar ik kan me er niet druk over maken.Of toch du vader?![]()
Mijn foe lijst is leeg, dus ik ben voorbereid.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:04 schreef wise het volgende:
[..]
of juist niet.
Dan hebben mensen veel vragen en vertellen wat ze er van vinden. En dan natuurlijk ook de gebruikelijke klagers die er teveel van verwachten![]()
nee zo werkt het niet hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 15:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je kan volgens mij Skyrim installeren op oneindig veel Steam accounts als je deze fysiek koopt (houd het niet tegen me als het niet zo is, zoiets meen ik gehoord te hebben). DRM in principe geen last van als je hem gewoon legaal koopt.![]()
Verder wel met je eens hoor. Ik prefer ook non-Steam over Steam, maar ik kan me er niet druk over maken.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Ik mis eigenlijk een countdown clock in de OP, of heeft FOK! die functie niet?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik zat al te Googlen op iets dergeljks, maar zo even snel niets kunnen vindenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:26 schreef Rezania het volgende:
Ik mis eigenlijk een countdown clock in de OP, of heeft FOK! die functie niet?![]()
![]()
Jammer.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zat al te Googlen op iets dergeljks, maar zo even snel niets kunnen vindenMaar misschien kan Glowmouse iets maken.
Edit: Even een berichtje in BUG geplaatst.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Nog 9 dagen tot vrijdag 11 november 2011
1 [date=11/11/2011]
De voorlopige countdown clock.
[ Bericht 4% gewijzigd door Rezania op 02-11-2011 21:43:49 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Heb hem hier liggen gebrand en wel, een gekopieerd exemplaar wel te verstaan maar ik wacht mooi tot 11-11-11.
Heb geen zin om gebanned te worden van xbox live.
Verleiding is wel heeeeeeeel erg groot.![]()
Zielepootquote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef tjawatdan het volgende:
Heb hem hier liggen gebrand en wel, een gekopieerd exemplaar wel te verstaan maar ik wacht mooi tot 11-11-11.
Verleiding is wel heeeeeeeel erg groot.
Als je geen zin hebt om geband te worden, koop je games dan gewoon.I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Nee ik ben totaal niet jaloers. Ik heb namelijk wel het geld om de game gewoon te kopen.quote:I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Je kan gewoon al spelen hoor, hoe denk je dat reviewers anders hun copy spelen, met een xbox emulatorquote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef tjawatdan het volgende:
Verleiding is wel heeeeeeeel erg groot.?
Op elke fokker past een bril.![]()
Waarom elke keer 60 euro neerleggen voor een spel terwijl het ook gratis kan?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee ik ben totaal niet jaloers. Ik heb namelijk wel het geld om de game gewoon te kopen.![]()
Er zit een kaart inquote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Waarom elke keer 60 euro neerleggen voor een spel terwijl het ook gratis kan?![]()
"So then, when you die, you're not going to have to put up with everlasting non-existence, because that's not an experience." ~ Alan Watts![]()
Ach ik maak me er niet zo druk om, ik heb zelf Battlefield 3 gedownload, getest, vond het niks, meteen weer weggegooid.
Vond ik hem wel leuk, dan kocht ik hem.
Zit nog steeds te twijfelen over Skyrim.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR![]()
Ach, die eeuwige discussie van downloaden tegen kopen...
Ik vind geld neerleggen voor games gewoon geen probleem. Voor een stukje kunst betaal ik graag. Tevens waardeer je een game doorgaans meer als je er voor betaald hebt. Zo zul je een gekopieerde game sneller aan de kant flikkeren omdat je er toch niks aan uitgegeven hebt.Daar kan ik dan nog wel inkomenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:04 schreef Killjoy het volgende:
Ach ik maak me er niet zo druk om, ik heb zelf Battlefield 3 gedownload, getest, vond het niks, meteen weer weggegooid.
Vond ik hem wel leuk, dan kocht ik hem.
Zit nog steeds te twijfelen over Skyrim.
Ik wacht in ieder geval geduldig af tot 11-11-11
En nu weer on-topic.I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Je ziet niet in dat het grootste voordeel van een gebrand exemplaar (op dit moment) is dat je nu al kan spelen, en niet nog 9 dagen hoeft te wachten. Dat staat los van het geld.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee ik ben totaal niet jaloers. Ik heb namelijk wel het geld om de game gewoon te kopen.Of toch du vader?![]()
Ja maar als je tweakers mag geloven zit deze "piraten" versie vol met fouten, bugs enzo, want dat komt door de crack![]()
![]()
Oke, ik heb het dus destijds verkeerd begrepen. Je kan het op oneindig veel PCs installeren, mits je gewoon op die PC inlogt met je Steam account. Je kan echter maar op 1 PC tegelijk ingelogd zijn met Steam. Dus het is niet zozeer waar dat je maar op 1 PC kan spelen, maar wel maar op 1 PC tegelijk.quote:Of toch du vader?![]()
Zag laatst een comment van iemand op youtube, van mute deze video en pak de muziek van die en speel ze tegelijk af... Heb ik ze voor het gemak maar even bij elkaar geplakt
Ik krijg er alleen maar meer zin in skyrim door
Het resultaat van 1 minuut werk:
![]()
Heb hem gepreorderd voor PS3. Oblivion op de pc gespeeld, dus ben benieuwd hoe het op console gaat bevallen.Amen.![]()
Wat een verkrachting van een Skyrim trailer is die muziek. De originele muziek was veel, veel beter.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef hans1988 het volgende:
Zag laatst een comment van iemand op youtube, van mute deze video en pak de muziek van die en speel ze tegelijk af... Heb ik ze voor het gemak maar even bij elkaar geplakt
Ik krijg er alleen maar meer zin in skyrim door
Het resultaat van 1 minuut werk:![]()
![]()
Ach ik vind het eigenlijk best goedquote:Op woensdag 2 november 2011 19:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wat een verkrachting van een Skyrim trailer is die muziek. De originele muziek was veel, veel beter., niet dat het orgineel slecht is ofzo, maar ieder zn eigen smaak he
![]()
![]()
Leuk en aardig. Was dit het melden waardquote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef tjawatdan het volgende:
Verleiding is wel heeeeeeeel erg groot.?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Hmm ja.. probeer jij die verleiding maar is te weerstaanquote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Leuk en aardig. Was dit het melden waard?
![]()
Je kunt toch gewoon offline spelenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Hmm ja.. probeer jij die verleiding maar is te weerstaan.
Amen.![]()
9 dagen voor de release, lijkt me geen puik plan.. nee ik wacht welquote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon offline spelen.
![]()
Nog 9 dagen voordat ik een kluizenaar word. 9 lange dagen
Children of the night. What music they make.![]()
Er staat toch al niet zoveel boeiends inquote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef STING het volgende:
Gaan we het topic nu verder vervuilen met ik-heb-de-geleende-versie-al-maar-ik-speel-hem-niet praat![]()
![]()
Hmm, ik heb Oblivion eerst erg lang op de PS3 gespeeld en daarna op de PC. PC beviel me stukken beter, puur en alleen al voor de controls. Dus ga maar niet van een verbetering uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef Jivis het volgende:
Heb hem gepreorderd voor PS3. Oblivion op de pc gespeeld, dus ben benieuwd hoe het op console gaat bevallen.Flesje bier![]()
Ach dergelijke zaken komen in elke reeks van een triple AAA terug. Ik stoor me er niet aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef STING het volgende:
Gaan we het topic nu verder vervuilen met ik-heb-de-geleende-versie-al-maar-ik-speel-hem-niet praat
Ik stoor me er pas aan als ik de 10de die game nergens in de winkel kan vinden tussen eindhoven/venlo/weert/roermond, want ik heb besloten om niet te preorderen bij een of andere webwinkel.
Er zijn zat webwinkels waar ik prima ervaringen mee heb, maar ik wil het niet meemaken dat ze de 12de pas bezorgen, of dat ik zit te schijten en de postbode niet hoor of weet ik het, pakketje zoek noem maar op.
Dus daarom maar gewoon in de winkel halen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ik heb gelukkig een game mania 5 minuten hier vandaan alwaar ik hem heb gepre-orderedquote:Op woensdag 2 november 2011 22:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach dergelijke zaken komen in elke reeks van een triple AAA terug. Ik stoor me er niet aan.
Ik stoor me er pas aan als ik de 10de die game nergens in de winkel kan vinden tussen eindhoven/venlo/weert/roermond, want ik heb besloten om niet te preorderen bij een of andere webwinkel.
Er zijn zat webwinkels waar ik prima ervaringen mee heb, maar ik wil het niet meemaken dat ze de 12de pas bezorgen, of dat ik zit te schijten en de postbode niet hoor of weet ik het, pakketje zoek noem maar op.
Dus daarom maar gewoon in de winkel halen
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef STING het volgende:
Gaan we het topic nu verder vervuilen met ik-heb-de-geleende-versie-al-maar-ik-speel-hem-niet praatquote:Op woensdag 2 november 2011 23:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Zo even gedownload, zal eens kijken of het wat is
Goed punt.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij gaat hem toch ook echt spelen?
Jazekers ga ik hem spelenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij gaat hem toch ook echt spelen?Morgen
![]()
![]()
enerzijds wil ik langs komenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jazekers ga ik hem spelenMorgen
anderzijds, moet.... wachten....disciplineOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Herkenbaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:01 schreef leeell het volgende:
[..]
enerzijds wil ik langs komen
anderzijds, moet.... wachten....discipline
Hahaquote:Op donderdag 3 november 2011 00:01 schreef leeell het volgende:
[..]
enerzijds wil ik langs komen
anderzijds, moet.... wachten....discipline![]()
Stiekem weet ik dat ik hem niet hoor te downloaden, maar nu ik toch gebanned ben van xbox live heb ik gewoon geen zin meer om voor de volle pond spellen te kopen. Dat geld geef ik nu wel uit aan indie games![]()
(Nee dat is geen excuus om mijn spellen illegaal te downloaden)![]()
wat ben je toch ook een hipsterquote:Op donderdag 3 november 2011 00:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha![]()
Stiekem weet ik dat ik hem niet hoor te downloaden, maar nu ik toch gebanned ben van xbox live heb ik gewoon geen zin meer om voor de volle pond spellen te kopen. Dat geld geef ik nu wel uit aan indie games![]()
(Nee dat is geen excuus om mijn spellen illegaal te downloaden)Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Al speel je hem op 10-11, dat zou geen kut boeien,als je denkt dat als je hem speelt op 11-11 wel save is heb je het misquote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef tjawatdan het volgende:
Verleiding is wel heeeeeeeel erg groot.. Ombouw is altijd risico op ban.
Pc versie is er ook dan?!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:32 schreef Catch_me het volgende:
Ja maar als je tweakers mag geloven zit deze "piraten" versie vol met fouten, bugs enzo, want dat komt door de crack![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Geen probleem dat mensen lekker hun games downloaden, maar nog met trots hier komen verkondigen dat ze geen 30 euro overhebben om het te kopen gaat wel ver hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 3 november 2011 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Geen probleem dat mensen lekker hun games downloaden, maar nog met trots hier komen verkondigen dat ze geen 30 euro overhebben om het te kopen gaat wel ver hoor.![]()
![]()
Dat doet volgens mij sowieso niemand?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Geen probleem dat mensen lekker hun games downloaden, maar nog met trots hier komen verkondigen dat ze geen 30 euro overhebben om het te kopen gaat wel ver hoor.Of toch du vader?![]()
Als ik mijn games zou downloaden zou ik dat lekker voor mij houden. Bepaalde members hier denken daar klaarblijkelijk anders over.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:52 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat doet volgens mij sowieso niemand?
What's next? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik vanochtend heb ontbeten met een gejatte broodrooster?"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Dat staat verder los van je opmerking dat er hier mensen verkondigen dat ze te cheap zijn om het spel te kopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als ik mijn games zou downloaden zou ik dat lekker voor mij houden. Bepaalde members hier denken daar klaarblijkelijk anders over.
What's next? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik vanochtend heb ontbeten met een gejatte broodrooster?
Of toch du vader?![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha![]()
(Nee dat is geen excuus om mijn spellen illegaal te downloaden)Ik doelde op deze opmerking (o.a).quote:Op donderdag 3 november 2011 10:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat staat verder los van je opmerking dat er hier mensen verkondigen dat ze te cheap zijn om het spel te kopen.
Ook nog iemand op pag. 1"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Piraterij![]()
![]()
kk volk wat de PC gaming uitroeit. Ik schijt en spuug ze in 't gezicht.
Juist daardoor krijgen we zoveel console ports. Waarom speciaal herbouwen voor de PC als 95% van de gamers alles download?![]()
Twitter van Saturn
SaturnTilburg Saturn Tilburg
Maandag 7-11 23.59 #nachtopening #CODMW3 en tevens exclusieve start verkoop #Skyrim !!!
RT @McRegt: @SaturnTilburg Kwam Skyrim niet 11.11.11 pas uit? - Wij hebben hem (exclusief) 4 dagen eerder!!
lekker dan...Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik geef mijn geld uit aan humble indie bundlesquote:Op donderdag 3 november 2011 10:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op deze opmerking (o.a).
Ook nog iemand op pag. 1![]()
![]()
Ik heb niet de PC versie vriendquote:Op donderdag 3 november 2011 10:27 schreef RickoKun het volgende:
Piraterij![]()
![]()
kk volk wat de PC gaming uitroeit. Ik schijt en spuug ze in 't gezicht.
Juist daardoor krijgen we zoveel console ports. Waarom speciaal herbouwen voor de PC als 95% van de gamers alles download?![]()
![]()
Benieuwd of het alleen Tilburg is, of elke Saturn.
Zou wel fijn zijn als het elke Saturn was...NIEUW: Foto's!![]()
De game komt landelijk eerder uit, op de embargolijst van de FRS staat dat de game sowieso op 8 november in het schap ligt.
![]()
Hm, dat zou wel eens kunnen betekenen dat het weer gunstiger uitpakt om niet te pre-orderen strakjes.
edit:
aan de andere kant... bij de FRS zal ie ongetwijdeld weer gewoon 59 euro kosten.
En dan is een webshop met 40.- een stuk aantrekkelijker voor de paar dagen wachten.
Benieuwd wat voor prijs Saturn er aan gaat hangen.
edit2:twitter:SaturnTilburg twitterde op donderdag 03-11-2011 om 11:26:07@cryothic Alleen in #Tilburg! reageer retweet
[ Bericht 57% gewijzigd door Cryothic op 03-11-2011 11:37:27 ]NIEUW: Foto's!![]()
De laatste tijd zijn er bij de FRS veel games die in de eerste week na de release 'iets' goedkoper zijn, FIFA12 ging bijvoorbeeld voor 55 over de toonbank, de PC versie van Battlefield kost er volgens mij maar 40 euro.
Het is niet veel en het kan zeker niet concurreren met de prijzen die online worden gehandhaafd maar het is in ieder geval iets. Weet niet of dit ook voor Skyrim geldt.![]()
Fucking bullshit zegDe echte fans worden weer genaait.
(Hoewel ik hem zelf nog niet gepreordered heb, u mad?)I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Zou mooi zijn, als ze dat ook met pre-orders doen, gewoon de 9de ofzoquote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef qwry het volgende:
De game komt landelijk eerder uit, op de embargolijst van de FRS staat dat de game sowieso op 8 november in het schap ligt.
nja ik heb hem voor 42 euro, dan wacht ik wel dag of 3 extra hoor. Maar goed, blijkt maar weer dat pre-order geen zin heeft(tenzij je iets extra's wilt of minder wil betalen voor een game)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Tja, of het moet gaan om games die sowieso op de release-dag uitverkocht gaan zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, als ze dat ook met pre-orders doen, gewoon de 9de ofzo
nja ik heb hem voor 42 euro, dan wacht ik wel dag of 3 extra hoor. Maar goed, blijkt maar weer dat pre-order geen zin heeft(tenzij je iets extra's wilt of minder wil betalen voor een game)
NIEUW: Foto's!![]()
En wat is hier eigenlijk de bron van? Je werkt er ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef qwry het volgende:
Wie zegt dat ze de pre-orders niet gewoon eerder de deur uitschoppen?
Ach ik heb BF3 en Forza nog liggen, en krijg MW3 ook binnen, de 11e haal ik wel..."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Vraag me af of ze ook de PC versie eerder gaan verkopen aangezien je sowieso Steam nodig hebt, en Steam de game pas de 11e unlocktKoop je een game, kan je hem alsnog 3 dagen niet spelen...
Of toch du vader?![]()
precies, heeft geen zinquote:Op donderdag 3 november 2011 12:47 schreef Luchtkoker het volgende:
Vraag me af of ze ook de PC versie eerder gaan verkopen aangezien je sowieso Steam nodig hebt, en Steam de game pas de 11e unlocktKoop je een game, kan je hem alsnog 3 dagen niet spelen...
en je kan op steam gewoon preloaden dat je hem om 00:01 kan spelen
eerder is gewoon onmogelijkOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
behalve met een crack natuurlijk
Nouja, als hij een paar dagen eerder in de handen komt van crackerzz, en ze hebben na 24 uur (ik noem maar iets) een crack, kan je hem alsnog eerder spelen. Want die crack komt er sowieso, de vraag is wanneer.Of toch du vader?![]()
Ik heb wel echt verdomd veel zin om Skyrim te spelen, maar ik wil hem voor PC...Wij PC gamers worden weer eens in het ootje genomen
Of toch du vader?![]()
ach, Skyrim wordt toch een succes, dat staat al vastquote:Op donderdag 3 november 2011 12:49 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb wel echt verdomd veel zin om Skyrim te spelen, maar ik wil hem voor PC...Wij PC gamers worden weer eens in het ootje genomen
gewoon even geduld en dan is er niets aan de handOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb ook sowieso nog zoveel te doen. Eigenlijk moet ik gewoon even 8 dagen keihard bikkelen en dan heb ik tegen de tijd dat Skyrim uitkomt een stuk meer vrije tijd, maar het is zo makkelijk en aantrekkelijk om uit te stellen.
Of toch du vader?![]()
loop hier ook zwaar achter met schoolwerk, godzijdank zijn mn tentamens voor Skyrimquote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb ook sowieso nog zoveel te doen. Eigenlijk moet ik gewoon even 8 dagen keihard bikkelen en dan heb ik tegen de tijd dat Skyrim uitkomt een stuk meer vrije tijd, maar het is zo makkelijk en aantrekkelijk om uit te stellen.
dat had anders desastreus gelopen
Haha mijne zijn net vorige week geweest (ik had er maar één, en niet eens gehaaldquote:Op donderdag 3 november 2011 12:57 schreef leeell het volgende:
[..]
loop hier ook zwaar achter met schoolwerk, godzijdank zijn mn tentamens voor Skyrim
dat had anders desastreus gelopen), echter heb ik een werkproject waar ik nog zeker een uurtje of 30 in moet zinken.. Is wel te halen, hoewel ik ook 3x per week train, nog een andere baan heb en nog 2 colleges per week moet volgen
Dus beters ga ik keihard bikkelen en dan kan ik tegen die tijd Skyrimmen
Of toch du vader?![]()
Dat klopt.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat is hier eigenlijk de bron van? Je werkt er ofzo?
Pre-orders komen bij ons tegelijk binnen met de vracht dus ik denk dat ze diezelfde dag, als ik van de FRS uitga, op de deurmat zullen ploffen.![]()
Zit PC daar ook tussen? Hoe hadden jullie dat precies in gedachten?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef qwry het volgende:
[..]
Dat klopt.
Pre-orders komen bij ons tegelijk binnen met de vracht dus ik denk dat ze diezelfde dag, als ik van de FRS uitga, op de deurmat zullen ploffen.Of toch du vader?![]()
PC staat ook voor 8 november, geen idee hoe 't op te lossen met die Steam activatie, hoop dat tegen die tijd Bethesda de game unlocked.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zit PC daar ook tussen? Hoe hadden jullie dat precies in gedachten?![]()
OMG OMG OMG. Dus dinsdag al in de Freerecordshop?? Kanniewachten.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Dus de mensen die de game hebben gepre-orderd worden gewoon genaaid? Lekker is dat.
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:07 schreef Rezania het volgende:
Dus de mensen die de game hebben gepre-orderd worden gewoon genaaid? Lekker is dat.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef qwry het volgende:
[..]
Pre-orders komen bij ons tegelijk binnen met de vracht dus ik denk dat ze diezelfde dag, als ik van de FRS uitga, op de deurmat zullen ploffen.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Ah, ik had daar overheen gelezen.quote:Maar dat is wel mooi.
Nu is alleen Steam nog het probleem.
Nou ik ga hem maar is spelen dan, als saturn hem ook eerder verkoopt..quote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Twitter van Saturn
Maandag 7-11 23.59 #nachtopening #CODMW3 en tevens exclusieve start verkoop #Skyrim !!!
RT @McRegt: @SaturnTilburg Kwam Skyrim niet 11.11.11 pas uit? - Wij hebben hem (exclusief) 4 dagen eerder!!
lekker dan...
Snap alleen niet hoe dat kan, zit toch een boete aan vast?![]()
Nee, hoe willen ze dat enforcen? Het is niet illegaal. Het is hooguit zo dat ze dan voortaan geblacklist kunnen worden door de uitgevers oid.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:22 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Nou ik ga hem maar is spelen dan, als saturn hem ook eerder verkoopt..
Snap alleen niet hoe dat kan, zit toch een boete aan vast?Of toch du vader?![]()
Ja achja releasedatum is tegenwoordig ook niet meer wat het is, skyrim is al aantal dagen gelekt genoeg mensen die hem al aan het spelen zijn, net zoals MW3..quote:Op donderdag 3 november 2011 17:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee, hoe willen ze dat enforcen? Het is niet illegaal. Het is hooguit zo dat ze dan voortaan geblacklist kunnen worden door de uitgevers oid.![]()
Fuck, ik heb gewoon geen tijd om even langs de Saturn te gaan voorlopig
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
xbox?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:29 schreef Catch_me het volgende:
Net voor het eerst een draak geslachtfokking episch
![]()
Wat denk je? Dattie de nog niet gelekte en nog niet gereleaste PS3 of PC versie aan het spelen is?quote:
Wat wil je nou eigenlijk? Je weet dat ie op de XBox te krijgen is illegaal. Begrijp ik het goed dat je om bevestiging zoekt dattie voor de pc al te spelen is zodat je lekker kan piraten?
vosss is de naam,
Ik zou graag piraten man dit weekend maar ik weiger het te spelen op een van die kleistenen..quote:Op donderdag 3 november 2011 18:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat denk je? Dattie de nog niet gelekte en nog niet gereleaste PS3 of PC versie aan het spelen is?
Wat wil je nou eigenlijk? Je weet dat ie op de XBox te krijgen is illegaal. Begrijp ik het goed dat je om bevestiging zoekt dattie voor de pc al te spelen is zodat je lekker kan piraten?![]()
Weer zo'n gefrustreerde nerdquote:Op donderdag 3 november 2011 18:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat denk je? Dattie de nog niet gelekte en nog niet gereleaste PS3 of PC versie aan het spelen is?
Wat wil je nou eigenlijk? Je weet dat ie op de XBox te krijgen is illegaal. Begrijp ik het goed dat je om bevestiging zoekt dattie voor de pc al te spelen is zodat je lekker kan piraten?![]()
Kan mij het wat schelen of die al gelekt is voor de ps3 of pc.
Wilde alleen even vragen hoe die beviel op de xbox joh mafkees![]()
sterke postcount tot kapsones ratioquote:Op donderdag 3 november 2011 18:38 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Weer zo'n gefrustreerde nerd![]()
Wilde alleen even vragen hoe die beviel op de xbox joh mafkeesOf toch du vader?![]()
en dat tegen vosss idd, de arrogantie tegenwoordigquote:Op donderdag 3 november 2011 18:41 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
sterke postcount tot kapsones ratio
Ik dacht altijd dat de eerste letter in jouw username een i was, als in, ieeeel, dat is vies. Maar het is gewoon een L. M'n wereldbeeld, wat doe je.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:44 schreef leeell het volgende:
[..]
en dat tegen vosss idd, de arrogantie tegenwoordig
Of toch du vader?![]()
veel voorkomende fout, maakt allemaal niet uitquote:Op donderdag 3 november 2011 18:45 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de eerste letter in jouw username een i was, als in, ieeeel, dat is vies. Maar het is gewoon een L. M'n wereldbeeld, wat doe je.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:38 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Wilde alleen even vragen hoe die beviel op de xbox joh mafkees
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Waarom vraag je dan niet gewoon hoe hij bevalt?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:38 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Wilde alleen even vragen hoe die beviel op de xbox joh mafkees
Waarom vraag je of hij op de xbox speelt als je weet dat alleen de xbox versie te spelen is?
Dat is nogal dom en dat is een understatement.
Verder kan je de vinkentering krijgen
vosss is de naam,
Release datum heeft niks met een lek te maken hèquote:Op donderdag 3 november 2011 17:29 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Ja achja releasedatum is tegenwoordig ook niet meer wat het is, skyrim is al aantal dagen gelekt genoeg mensen die hem al aan het spelen zijn, net zoals MW3... Dan kun je elk spel wel meteen in de verkoop gooien
Zijn deze trailers al gepost? Het is eik dezelfde trailer van Skyrim, maar dan met andere audio:
Children of the night. What music they make.![]()
Da's lang geleden zegquote:Op donderdag 3 november 2011 18:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan niet gewoon hoe hij bevalt?
Waarom vraag je of hij op de xbox speelt als je weet dat alleen de xbox versie te spelen is?
Dat is nogal dom en dat is een understatement.
Verder kan je de vinkentering krijgen
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Heb ik ook last van jaquote:Op donderdag 3 november 2011 18:45 schreef leeell het volgende:
[..]
veel voorkomende fout, maakt allemaal niet uit
Vandaag m'n nieuwe laptop binnen gekregen, heb hem nog niet getest qua games maar ik ben nu al onder de indruk, het scherm is echt extreem mooi![]()
![]()
Jongens jongens toch, wat zijn we weer aan het vloeken in de kerk zeg.
Gamen en laptop in 1 zin gebruiken; dat kan toch niet
vosss is de naam,
Tja een desktop was geen optie helaas, maar ik ga er van uit hier priiiiima op te kunnen gamenquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:05 schreef vosss het volgende:
Gamen en laptop in 1 zin gebruiken; dat kan toch niet![]()
![]()
Ik heb er zin in, ondanks dat ik hem al een uur heb getest. Kom maar op
De pijn wordt best wel verlicht door goede randapparatuurquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:05 schreef vosss het volgende:
Gamen en laptop in 1 zin gebruiken; dat kan toch niet
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
In dat uur al iets kunnen merken mbt het levellen van vijanden? Merkbaar beter dan in Oblivion? Of was dat uurtje daar te kort voor?quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb er zin in, ondanks dat ik hem al een uur heb getest. Kom maar op
vosss is de naam,
Game Mania is toch van Free record shop, dat zou betekenen dat ik skyrim dinsdag al zou kunnen spelen.
Zou wel funest zijn voor mijn tentamen van volgende week vrijdag.
Niet altijd serieus![]()
Te kort! Ik heb alleen maar een beetje rond gekeken, in het begin 1 beslissing genomen die ik in de retail versie anders ga doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:22 schreef vosss het volgende:
[..]
In dat uur al iets kunnen merken mbt het levellen van vijanden? Merkbaar beter dan in Oblivion? Of was dat uurtje daar te kort voor?
Vond de map trouwens niet zo heel groot, maar misschien ligt dat aan mijTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
zelfde hierquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:24 schreef themole het volgende:
Game Mania is toch van Free record shop, dat zou betekenen dat ik skyrim dinsdag al zou kunnen spelen.
Zou wel funest zijn voor mijn tentamen van volgende week vrijdag.
Is er al een bron die meer zekerheid geeft over de release bij de Free Record Shop?Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Likewise, als je kijkt naar de filegrootte denk ik dat het aardig gaat tegenvallen tbh.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:42 schreef Smoofie het volgende:
Het enige wat ik wil weten is hoe de graphics zijn op de PC.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
druk maken om graphics![]()
Gameplay ben ik benieuwd naarOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Inderdaad, van mij part ziet het eruit als Morrowind (naja, ietsjes mooier magquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:46 schreef leeell het volgende:
Gameplay ben ik benieuwd naar), het gaat mij ook om de gameplay en de inhoud. De sfeer zit sowieso wel goed.
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:46 schreef leeell het volgende:
Gameplay ben ik benieuwd naar
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik gok zomaar dat voor het einde van het jaar de eerste texturemods al op internet staanquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:42 schreef Smoofie het volgende:
Het enige wat ik wil weten is hoe de graphics zijn op de PC.
vosss is de naam,
Schijnt supergoeie compressie te hebben, dus laten we het hopen. En sowieso komen er over een tijdje wel high res texture packs uit enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Likewise, als je kijkt naar de filegrootte denk ik dat het aardig gaat tegenvallen tbh.
Of toch du vader?![]()
Shit, loop een beetje achter, zit net deel 8 van deze reeks nog te lezen
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(![]()
Wat is eik het record aan topics vóór de releasedag op fok?
vosss is de naam,
geen idee, maar er zijn 4 GTA V topics volgeluld na de release van de trailer
Wel lekker blijven plakken hè?![]()
Zal morgen wel even een fotootje plaatsen van de embargo lijstquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:11 schreef Aneurysma het volgende:
Is er al een bron die meer zekerheid geeft over de release bij de Free Record Shop?Klopt, Game Mania is van de FRS.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:24 schreef themole het volgende:
Game Mania is toch van Free record shop, dat zou betekenen dat ik skyrim dinsdag al zou kunnen spelen.![]()
Bij deze reeks zaten we al bij nummer 2 toen we alleen nog maar een teaser gezien hadden.
De trailer kwam net uit bij het openen van nummer 3. Ofja, half uurtje na het openen van het derde deel.
Hoeveel delen van GTA V waren er toen er nog niets behalve een teaser was?
vosss is de naam,
Chill.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:04 schreef qwry het volgende:
[..]
Zal morgen wel even een fotootje plaatsen van de embargo lijstOp woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Maar toen werd er ook gewoon non stop over Oblivion en Morrowind geluldquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef vosss het volgende:
Bij deze reeks zaten we al bij nummer 2 toen we alleen nog maar een teaser gezien hadden.
De trailer kwam net uit bij het openen van nummer 3. Ofja, half uurtje na het openen van het derde deel.
Hoeveel delen van GTA V waren er toen er nog niets behalve een teaser was?
Of toch du vader?![]()
PCquote:Poll: Voor welk platform koop jij Skyrim?
• PC
• Playstation 3
• Xbox 360
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
![]()
En er werd niet over San Andreas en IV geluld in die GTA V topics?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Maar toen werd er ook gewoon non stop over Oblivion en Morrowind geluld
Anyway, nog een paar dagen.
Als ie eerder over de toonbank gaat dan hoop ik toch van harte dat Bethesda dat steam activeren ook eerder vrij geeft
Ow en ik hoop dat mijn Skyrim boek met hardcover ook binnen komt komende week
vosss is de naam,
Morrowindquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Maar toen werd er ook gewoon non stop over Oblivion en Morrowind geluld
Ik heb toch pas volgend weekend tijd om serieus te gamen dus het zal me jeuken, maar ga wel even proberen om alvast de game in huis te halen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:38 schreef vosss het volgende:
[..]
En er werd niet over San Andreas en IV geluld in die GTA V topics?
Anyway, nog een paar dagen.
Als ie eerder over de toonbank gaat dan hoop ik toch van harte dat Bethesda dat steam activeren ook eerder vrij geeft
Ow en ik hoop dat mijn Skyrim boek met hardcover ook binnen komt komende week"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja ofc, maar Bethesda moet dat doen en niet de community, New Vegas was ook een piece of shit qua graphics toen het uitkwamquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:53 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Schijnt supergoeie compressie te hebben, dus laten we het hopen. En sowieso komen er over een tijdje wel high res texture packs uit enzo.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Wtf loop heen, ga Crysis Zoveel kopen als je monstergraphics wil. Wie in TES een fuck geeft om de graphics zit sowieso verkeerd.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Waarom? Oblivion zag er voor zijn tijd erg mooi uit, dus waarom zouden we die verwachting nou niet mogen hebben?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:20 schreef Aneurysma het volgende:
Wtf loop heen, ga Crysis Zoveel kopen als je monstergraphics wil. Wie in TES een fuck geeft om de graphics zit sowieso verkeerd.
Gameplay is natuurlijk het belangrijkste aspect, maar betekent niet dat graphics een ondergeschoven kindje moet zijn.![]()
Ja man oblivion was zo mooi toen ik het kreeg dat ik gewoon op mijn paard door de bossen nieuwe plekken ging ontdekken omdat alles er zo mooi uitzag.![]()
Ja, gameplay moet ook goed zijn, maar wat heeft het voor zin als ze het uitbrengen en het er nite veel beter uit ziet als oblivion? Als de graphics outdated zijn is het ook minder leuk om gebieden te verkennen etc..quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:20 schreef Aneurysma het volgende:
Wtf loop heen, ga Crysis Zoveel kopen als je monstergraphics wil. Wie in TES een fuck geeft om de graphics zit sowieso verkeerd.AFCA
Het ziet er heus wel beter uit dan Oblivion.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, gameplay moet ook goed zijn, maar wat heeft het voor zin als ze het uitbrengen en het er nite veel beter uit ziet als oblivion? Als de graphics outdated zijn is het ook minder leuk om gebieden te verkennen etc..Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:20 schreef Aneurysma het volgende:
Wie in TES een fuck geeft om de graphics zit sowieso verkeerd.
Conscience do cost.![]()
naar mijns inzien een terechte stellingquote:
als de gameplay goed is zou het waarlijk aan mn reet roesten als het er zo uit zou zien als Morrowind/OblivionOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Laat het er maar niet uitzien als Morrowind. Want het is Morrowind niet, en dus zou ik het zonde vinden
Dus dan kan het ook 2d, als je toch geen fuck geeft om graphics.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:41 schreef leeell het volgende:
[..]
naar mijns inzien een terechte stelling
als de gameplay goed is zou het waarlijk aan mn reet roesten als het er zo uit zou zien als Morrowind/Oblivion
Morrowind en Oblivion waren beide spellen die op het moment van de release mijlenver voorliepen op de concurrentie. Natuurlijk zijn graphics minder belangrijk dan gameplay bij dit spel, maar zeggen dat graphics totaal niet relevant zijn voor een spel als dit is gewoon dom.
En inderdaad, niet in de stijl van morrowind want dat zou waarschijnlijk alleen maar een belediging voor morrowind worden. Ik heb goede hoop voor skyrim, maar ik ben wel realistisch
Conscience do cost.![]()
Eindelijk iemand die het echt begrijptquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:20 schreef Aneurysma het volgende:
Wtf loop heen, ga Crysis Zoveel kopen als je monstergraphics wil. Wie in TES een fuck geeft om de graphics zit sowieso verkeerd.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik zei niet dat het totaal niet relevant is. Ik zei dat je er geen fuck om moest geven.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Morrowind en Oblivion waren beide spellen die op het moment van de release mijlenver voorliepen op de concurrentie. Natuurlijk zijn graphics minder belangrijk dan gameplay bij dit spel, maar zeggen dat graphics totaal niet relevant zijn voor een spel als dit is gewoon dom.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het echt begrijpt
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Ga dan lekker TES: Daggerfall spelen als je toch niet om de graphics geeft!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het echt begrijpt
Jullie begrijpen er niks van!Bla![]()
Kijk al die pipo's die zeggen dat ze niks om graphics geven zeggen dat alleen maar omdat ze toch wel weten dat het er prima uit ziet. Als het er echt crappy en out dated uit zou zien zouden ook zij lopen janken. Echter is dit totaal niet logisch en dit gaat ook niet gebeuren. Deze hele discussie is dan ook vrij zinloos.![]()
Ja want dat is dezelfde gameplay als Skyrim. Fucktard.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:32 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Ga dan lekker TES: Daggerfall spelen als je toch niet om de graphics geeft!
Jullie begrijpen er niks van!Precies. Natuurlijk verwacht ik geen 2D-game, mijn verwachtingen zijn enigszins realistisch in de lijn van vorige games en dat wat er op de demo te zien was.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:40 schreef GeertJan88 het volgende:
Kijk al die pipo's die zeggen dat ze niks om graphics geven zeggen dat alleen maar omdat ze toch wel weten dat het er prima uit ziet. Als het er echt crappy en out dated uit zou zien zouden ook zij lopen janken. Echter is dit totaal niet logisch en dit gaat ook niet gebeuren. Deze hele discussie is dan ook vrij zinloos.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
nog een weektenzij mij pre-order ook gewoon eerder komt zoals ze bij de FRS gaan doen, al staat ie daar nog steeds op 11-11
twitter:DrMadolite twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 15:31:05@DCDeacon Skyrim being released on the 8th by some stores. Just saying, check out the forums if it pisses you off
reageer retweet
twitter:DCDeacon twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 15:51:27@DrMadolite those stores are mistaken. reageer retweet
Jij bent geil![]()
![]()
Snel kijken, zal zo wel verwijderd worden. Spoilers though.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Nieuw? Dit is al een paar dagen bekend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Aneurysma het volgende:
Snel kijken, zal zo wel verwijderd worden. Spoilers though.
E: Oeps, deze lijkt in het begin alleen op die andere denk ik. Sorry.![]()
heb nog geen 1 spoiler gameplay vid gekeken
hou ik ook zoOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef leeell het volgende:
heb nog geen 1 spoiler gameplay vid gekeken
hou ik ook zoGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Nee ik eerlijk gezegd ook niet. Maar kleine stukje om wat sfeer en graphics mee te krijgen is wel leuk.
Jij bent geil![]()
Nou dat word nog leukquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:21 schreef Aneurysma het volgende:
twitter:DrMadolite twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 15:31:05@DCDeacon Skyrim being released on the 8th by some stores. Just saying, check out the forums if it pisses you off
reageer retweet
twitter:DCDeacon twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 15:51:27@DrMadolite those stores are mistaken. reageer retweet
Nou ja, hij is nu toch al niet meer beschikbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef Aneurysma het volgende:
Nee ik eerlijk gezegd ook niet. Maar kleine stukje om wat sfeer en graphics mee te krijgen is wel leuk.![]()
ik ga overal gewoon die bediendes over de toonbank trekken en mijn skyrim eisenOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Haha ja ben echt benieuwd.quote:Ja ze zijn echt snel!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, hij is nu toch al niet meer beschikbaar.
Jij bent geil![]()
Willen jullie alsjeblieft op je houding achter de computer en speeltijd (lange uren achter elkaar) letten zodra je begint?
Niks te maren, gewoon opletten. Anders krijg je hetzelfde als ik en het kan langdurig én permanent zijn.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wat heb je dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Willen jullie alsjeblieft op je houding achter de computer en speeltijd (lange uren achter elkaar) letten zodra je begint?
Niks te maren, gewoon opletten. Anders krijg je hetzelfde als ik en het kan langdurig én permanent zijn.![]()
Wat dan? RSI?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Niks te maren, gewoon opletten. Anders krijg je hetzelfde als ik en het kan langdurig én permanent zijn.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Yes.. Door een combinatie van krachttraining + werk en thuis amusement.
4 maand al last van. Fase 3 heb ik nu achter de rug. Blijf op Fase 2 hangen..█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hmm, ik heb nog nooit RSI gehad, maar ik wil het ook nooit hebben. Gewoon 10 minuten pauze nemen per uur dan maar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Yes.. Door een combinatie van krachttraining + werk en thuis amusement.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Tja, ik kwam er helaas op de harde manier achter. Ik dacht eerst spierpijn en wat overbelasting door krachttraining, en ging door.
Nooit doen dus, maar het kwaad was al geschied. Ik had gewoon twee maand dag in en uit 24 uur per dag pijn. Was echt gruwelijk.
Daarom wil ik jullie ook hiervoor behoeden.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
In mijn geval wel. Net terug even marathon BG2 gedaan...quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Dus dan kan het ook 2d, als je toch geen fuck geeft om graphics.![]()
Anyway hoop een kwartier per dag Skyrim te spelen. Ondanks dit toch wel heel veel zin.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Begrijpelijk, wel aardig van je.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Tja, ik kwam er helaas op de harde manier achter. Ik dacht eerst spierpijn en wat overbelasting door krachttraining, en ging door.
Nooit doen dus, maar het kwaad was al geschied. Ik had gewoon twee maand dag in en uit 24 uur per dag pijn. Was echt gruwelijk.
Daarom wil ik jullie ook hiervoor behoeden.Jij kan nu nog maar een kwartier per dag computeren?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Anyway hoop een kwartier per dag Skyrim te spelen. Ondanks dit toch wel heel veel zin.
RSI zuigt.
6 dagen mn aars, dinsdag
En dan klagen dinsdag als het niet waar blijkt te zijn.quote:Ga nou maar niet hopen.
Bedankt voor je medelevenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Begrijpelijk, wel aardig van je.
[..]
Jij kan nu nog maar een kwartier per dag computeren?RSI zuigt.
.
Ja. Eigenlijk wel, langer gaat zeer doen.
Ben heel erg nieuwsgierig naar Skyrim, zal vast wel wat koppen gaan rollen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dan word ik echt vet chagrijnig..quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan klagen dinsdag als het niet waar blijkt te zijn.Ga nou maar niet hopen.
Jij bent geil![]()
Echt of virtueel?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Bedankt voor je medeleven.
Ja. Eigenlijk wel, langer gaat zeer doen.
Ben heel erg nieuwsgierig naar Skyrim, zal vast wel wat koppen gaan rollen
Heb het net even een uurtje gespeeld, mooi spel. Jammer dat er vaste savepoints zijn, het niet mogelijk is om auto aim uit te zetten , de map ongeveer 1/4e van de map van Oblivion is en het niet mogelijk is van wapen te wisselen buiten een savepoint. Tevens stoor ik mij een beetje aan het feit dat ik al op 39% van het verhaal ben in een uur. Wel mooi spel verder.![]()
Mensen die zeiken op mensen die zeiken over graphics. Je kunt nu wel zeggen dat graphics niet belangrijk zijn, maar als het hetzelfde was als oblivion hadden jullie het denk ik niet gekocht hoor
.
AFCA
vaste savepoints? de neukquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:09 schreef HyperViper het volgende:
Heb het net even een uurtje gespeeld, mooi spel. Jammer dat er vaste savepoints zijn, het niet mogelijk is om auto aim uit te zetten , de map ongeveer 1/4e van de map van Oblivion is en het niet mogelijk is van wapen te wisselen buiten een savepoint. Tevens stoor ik mij een beetje aan het feit dat ik al op 39% van het verhaal ben in een uur. Wel mooi spel verder.
niet wapen wisselen in game? de neukOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:11 schreef leeell het volgende:
[..]
vaste savepoints? de neuk
niet wapen wisselen in game? de neuk
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Tevens zijn heal spells ook verdwenen uit het spel en met pijl en boog gaat nu volledig automatisch, kleine nadelen maar desalniettemin vervelend. De draken zijn wel cool.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:11 schreef leeell het volgende:
[..]
vaste savepoints? de neuk
niet wapen wisselen in game? de neuk![]()
Alleen nog maar potions dus?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Tevens zijn heal spells ook verdwenen uit het spel en met pijl en boog gaat nu volledig automatisch, kleine nadelen maar desalniettemin vervelend. De draken zijn wel cool.![]()
Er zijn inderdaad 2 soorten potions, mana en health. Tevens kun je nu vijanden ook gewoon negeren door een soort van ingebouwde radar waardoor je vijanden altijd van veraf kan zien, ongeacht of ze verscholen zitten. En mochten ze je toch zien gebruik je gewoon de bow met auto aim, vrijwel altijd instant death voor de vijanden die toch altijd van jouw level zijn.quote:![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:09 schreef HyperViper het volgende:
Heb het net even een uurtje gespeeld, mooi spel. Jammer dat er vaste savepoints zijn, het niet mogelijk is om auto aim uit te zetten , de map ongeveer 1/4e van de map van Oblivion is en het niet mogelijk is van wapen te wisselen buiten een savepoint. Tevens stoor ik mij een beetje aan het feit dat ik al op 39% van het verhaal ben in een uur. Wel mooi spel verder.Wtf?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Tevens zijn heal spells ook verdwenen uit het spel en met pijl en boog gaat nu volledig automatisch, kleine nadelen maar desalniettemin vervelend. De draken zijn wel cool.
beter ben je aan het trollen neger
Ahaha wtf laten jullie je trollen.
Jij bent geil![]()
Heb je de demo überhaupt gezien? Sufkut.quote:
Jij bent geil![]()
nee, expres niet, zoals aangegevenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:19 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Heb je de demo überhaupt gezien? Sufkut.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom? Dat is gewoon wat rondlopen in het midden van de game hoor, niks geen spoiler.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Oblivion is een perfect voorbeeld van hoe het wel moetquote:
je kan de game een hoop kwalijk nemen, maar de console speelde net zo lekker wegOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Maar Oblivion kwam eerst op 360 toch? PC release was later en dat hebben ze gewoon goed gedaan met menus, skills, besturing etc. Bij Skyrim vrees ik toch voor een console portquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:22 schreef leeell het volgende:
[..]
Oblivion is een perfect voorbeeld van hoe het wel moet
je kan de game een hoop kwalijk nemen, maar de console speelde net zo lekker weg
AFCA
Ha! Je was er bijna ingetrapt. Alsof ik zou piraten, geen haar op mijn kruin die daar aan denkt.quote:![]()
Heb jij dat menu wel gezien?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar Oblivion kwam eerst op 360 toch? PC release was later en dat hebben ze gewoon goed gedaan met menus, skills, besturing etc. Bij Skyrim vrees ik toch voor een console portDie gigantische fonts van de 360 waren echt hartstikke irritant.
dat is wel zo ja,quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar Oblivion kwam eerst op 360 toch? PC release was later en dat hebben ze gewoon goed gedaan met menus, skills, besturing etc. Bij Skyrim vrees ik toch voor een console port
edoch heb ik grenzeloos vertrouwen in Bethesda+1 voor mij aan het wankelen krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ha! Je was er bijna ingetrapt. Alsof ik zou piraten, geen haar op mijn kruin die daar aan denkt.
die savepoints en weapon troep had ik nog zoiets van; wat is deze
maar daarna werd het te evidentOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Van Skyrim?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij dat menu wel gezien?Die gigantische fonts van de 360 waren echt hartstikke irritant.
Oblivion was gewoon goed hoor
AFCA
Ik bedoel dat Xbox menu van Oblivion op de pc, zelfs Bethesda heeft toegegeven dat het voor consoles was bedoeld en dat het op de computer gewoon irritant was. Daarom is Darnified UI ook één van mijn favoriete mods.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van Skyrim?
Oblivion was gewoon goed hoor
Het menu van Skyrim ziet er wel erg strak uit en zal ik waarschijnlijk geen problemen mee hebben.
ach, een goddelijk spel als Oblivion
en dat er dan wat font foutjes zijn, ach, dat neem ik 10^66 keer op de koop toe dan
Ze hebben het leveling systeem toch aangepast in Skyrim ten opzichte van Oblivion?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Toch vind ik het altijd jammer dat de spellen vaak zo leeg zijn zonder mods, niet zo veel mobs, Imperial city waren bijv maar een stuk of 15 mobs per district
AFCA
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
Ze hebben het leveling systeem toch aangepast in Skyrim ten opzichte van Oblivion?AFCA
Volgens mij hebben ze het eerder eruit geflikkerd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
Ze hebben het leveling systeem toch aangepast in Skyrim ten opzichte van Oblivion?Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
jaaahaaaa.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
Ze hebben het leveling systeem toch aangepast in Skyrim ten opzichte van Oblivion?![]()
volgens mij is het gewoon het NV systeem
oftwel; topOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Mooi.quote:Geweldig!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:31 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het eerder eruit geflikkerd.
There are three main stats: magicka, health, stamina. In Oblivion you have 8 attributes and 21 skills. Now it’s 18 skills and 3 attributes. What we found was those attributes actually did something else. e.g. intelligence affected magicka. They all trickled down to some other stat.AFCA
Ik vind dat juist erg charmant, in het echt zou je na veertig dagen ook geen wolven e.d. in één klap dood kunnen slaan, terwijl dat in Oblivion zonder level scaling wel zou kunnen.![]()
Weet iemand hoe het moeilijkheidsniveau nu in elkaar zit? Weer met zo'n verschuifbare balk?Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Daarom ook slow leveling voor realisme.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vind dat juist erg charmant, in het echt zou je na veertig dagen ook geen wolven e.d. in één klap dood kunnen slaan, terwijl dat in Oblivion zonder level scaling wel zou kunnen.
Ik zet hem sowieso op hard.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:33 schreef Aneurysma het volgende:
Weet iemand hoe het moeilijkheidsniveau nu in elkaar zit? Weer met zo'n verschuifbare balk?Tenminste, als dat mogelijk is.
ik ga beginnen met de standaard moeilijkheids graad
ook al heb ik de bethesda games >10 keer uitgespeeld
Ik hoop op een niet verstelbare moeilijkheidsgraad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:40 schreef leeell het volgende:
ik ga beginnen met de standaard moeilijkheids graad
ook al heb ik de bethesda games >10 keer uitgespeeld
Dat je vantevoren een keus moet maken zeg maar.
Niet dat je tijdens het spel de balk naar fokking easy kan zetten zodat je eigenlijk door alles heen kan cheaten.![]()
Ik begin gewoon normaal, en als ik ergens niet doorheen kom verzet ik hem wel even.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Waarom is alles voor de Xbox duurder dan voor de PC?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
mwoah, niets mis met een normal mode en een soort added "hard mode"quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hoop op een niet verstelbare moeilijkheidsgraad.
Dat je vantevoren een keus moet maken zeg maar.
Niet dat je tijdens het spel de balk naar fokking easy kan zetten zodat je eigenlijk door alles heen kan cheaten.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Je bedoeld zoals in NV?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:47 schreef leeell het volgende:
[..]
mwoah, niets mis met een normal mode en een soort added "hard mode"Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
5 niveaus heb je, weet zo niet meer welkequote:Op vrijdag 4 november 2011 20:33 schreef Aneurysma het volgende:
Weet iemand hoe het moeilijkheidsniveau nu in elkaar zit? Weer met zo'n verschuifbare balk?
Als dit zo is, faalt het spel weerquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:45 schreef Smoofie het volgende:
Mobs levelen toch niet mee heh ? Anders kan ik het uitspelen op lvl 1.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Kanker es effe op allemaal. Lees godverdomme de OP eerst voordat je reageert. Om de 4 posts weer zo'n pauper met die level vraag.
Je weet ondertussen heus wel dat het New Vegas systeem is.![]()
Ik was het vergeten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef RickoKun het volgende:
Kanker es effe op allemaal. Lees godverdomme de OP eerst voordat je reageert. Om de 4 posts weer zo'n pauper met die level vraag.
Je weet ondertussen heus wel dat het New Vegas systeem is.![]()
Kus me reet maar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Houd je vuile mond en koop mij een exemplaar
Hoop nu wel nog dat ze niet alleen maar nieuwe functies hebben toegevoegd maar ook oude onderdelen hebben verbeterd. (zoals bijv. het levelsysteem)Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
niemand hapt nu meer
Gast reageer gewoon normaalquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef RickoKun het volgende:
Je weet ondertussen heus wel dat het New Vegas systeem is..
Gij zult Ricko's poëtische uitspattingen waarderen!quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gij zult Ricko's poëtische uitspattingen waarderen!Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Even voor die koekenbakker hierboven die zei dat Oblivion eerst gereleased was op de X360 en toen later pas naar de PC geport is; dat is pertinent onwaar.
Beiden zijn gereleased op 21 maart 2006.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
![]()
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(![]()
Je hebt er 11 minuten en 31 seconden over gedaan om CTRL+C te doen en vervolgens CTRL+V in mspaint te doen, save as te klikken, naam geven en vervolgens op een willekeurige plek uploaden en dan posten hier?
FFS, je hebt je tijd genomen nietwaar?
vosss is de naam,
Bohhhhhhhhh nog (maar) 6 dagen te gaan
grapjasquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bohhhhhhhhh nog (maar) 6 dagen te gaan
dinsdag
quote:
systeemtijd veranderen?quote:
Jawat jonguh... n'wah!quote:
ouwe truc jaquote:
Smeerlapperij, dat is het.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Kom jij maar naar 't zuiden, met je hoofd!quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Sowieso onrealistisch dat dat er niet standaard in zit. Wat anders moet je met al die powers dan een hoop sterke zonen broeden om je legacy te completen.Conscience do cost.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Boh gek! En dan zo een rape mod erop zetten (ja, die bestaan in oblivion)
Ah, gadverdamme.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Idd moet me zonen wel kunne rapen gr g martijn.orgquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:20 schreef ems. het volgende:
Sowieso onrealistisch dat dat er niet standaard in zit. Wat anders moet je met al die powers dan een hoop sterke zonen broeden om je legacy te completen.![]()
Serri? Ik dacht alleen de "kill all children" modquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Rape gaat wat te ver
Al blijven de genen wel puur door incest.
AFCA
waarschijnlijk is dit tegen een of andere policy, dus genoeg zo gok ik ?
Zojuist die Skyrimreclame op TV. Die had ik nog niet gezien op tv alleen pas op internet
vosss is de naam,
oh, niet gezien nogOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Rapers gonna rape.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Idd moet me zonen wel kunne rapen gr g martijn.org[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Let me rephrase: ik weet dat er rape mods bestaan voor 'normale npcs' in oblivion. Maar t zal me niets verbazen dt er ook een mo is icm kinderen ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serri? Ik dacht alleen de "kill all children" modRape gaat wat te ver
Al blijven de genen wel puur door incest.
![]()
![]()
![]()
Die was dat. Geen idee welke zender, nu was reclame over Ushi & the family erop.
RTL of SBS ofzo denk ik
vosss is de naam,
daar heb je het al, die incestueuze zender komen hier niet aanOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
True kanker is poëtischquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gij zult Ricko's poëtische uitspattingen waarderen!
Alleen als het het zwarte gat is dat in het centrum van het melkwegstelsel staat en al mijn atomen erin worden getrokkenquote:![]()
Je lul bestaat uit atomen. Just saying.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alleen als het het zwarte gat is dat in het centrum van het melkwegstelsel staat en al mijn atomen erin worden getrokken
vosss is de naam,
In het kader van het gold gaan heb ik maar even een mooie wallpaper gepakt:
vosss is de naam,
Gold gaan?! Dat is toch al een tijd geleden
Schijnbaar gisteren, maar dat lijkt me ook erg sterk.
Ik gok eerder afgelopen maandag ofzo. De 4de gold gaan en de 11de wereldwijd in de winkel liggen lijkt me eerlijk gezegd NIET haalbaar.
Maargoed, het zal me aan mn dikke ballen jeuken, over minder dan een week ligt ie hier op mn bureau
vosss is de naam,
FRS faal, zie hier in m'n systeem staan dat ie toch gewoon op de 11e uitkomt, sorry jongens (Embargo lijst van afgelopen donderdag zegt nog dat ie op de 9e uitkomt, op de lijst van vandaag staat ie helemaal niet meer).![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn buren (links, rechts en onder) hebben zojuist geluisterd naar de Skyrim themequote:
vosss is de naam,
Hmmm.... welke games zal ik hiervoor verkopen? F12011? Fifa12?Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Ah mooi, is er toch een kans dat ik mijn tentamen haal.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:51 schreef qwry het volgende:
FRS faal, zie hier in m'n systeem staan dat ie toch gewoon op de 11e uitkomt, sorry jongens (Embargo lijst van afgelopen donderdag zegt nog dat ie op de 9e uitkomt, op de lijst van vandaag staat ie helemaal niet meer).
Niet altijd serieus![]()
Jongens de dark brotherhood is niet speelbaar!
Bethesda heeft gezegd dat ze erin zitten, en dat zitten ze ook. Alleen niet speelbaar dus! Alleen boeken en wat side characters
Of ben je niet gevraagd?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:54 schreef Catch_me het volgende:
Jongens de dark brotherhood is niet speelbaar!
Bethesda heeft gezegd dat ze erin zitten, en dat zitten ze ook. Alleen niet speelbaar dus! Alleen boeken en wat side characters
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Dark_Brotherhood_(Skyrim)Niet altijd serieus![]()
gewoon wel dus
Lapo
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: