SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
-
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750SPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 03-11-2011 17:40:50 ]![]()
JaaaaKan niet wachten!
"So then, when you die, you're not going to have to put up with everlasting non-existence, because that's not an experience." ~ Alan Watts![]()
Deze reeks gaat steeds sneller.Viel ook wel te verwachten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Vanaf februari (ong eerste screens enzo) ging het wachten echt makkelijk, laatste weekje word ik wel wat ongeduldiger vrees ik..."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Nog 9 dagen wachten
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wachten
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
het wachten zal beloond worden
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Vanaf volgende week vrijdag een stuk langzamer denk ikquote:Op woensdag 2 november 2011 14:52 schreef Rezania het volgende:
Deze reeks gaat steeds sneller.Viel ook wel te verwachten.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
of juist niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Vanaf volgende week vrijdag een stuk langzamer denk ik
Dan hebben mensen veel vragen en vertellen wat ze er van vinden. En dan natuurlijk ook de gebruikelijke klagers die er teveel van verwachten
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Je kan volgens mij Skyrim installeren op oneindig veel Steam accounts als je deze fysiek koopt (houd het niet tegen me als het niet zo is, zoiets meen ik gehoord te hebben). DRM in principe geen last van als je hem gewoon legaal koopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:05 schreef leeell het volgende:
[..]
niet kunnen lannen met 1 game
fysiek spel is alsnog nutteloos; kan slechts op 1 account
internet verplichte registratie
DRM
Dollar = = Euro![]()
Verder wel met je eens hoor. Ik prefer ook non-Steam over Steam, maar ik kan me er niet druk over maken.Of toch du vader?![]()
Mijn foe lijst is leeg, dus ik ben voorbereid.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:04 schreef wise het volgende:
[..]
of juist niet.
Dan hebben mensen veel vragen en vertellen wat ze er van vinden. En dan natuurlijk ook de gebruikelijke klagers die er teveel van verwachten![]()
nee zo werkt het niet hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 15:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je kan volgens mij Skyrim installeren op oneindig veel Steam accounts als je deze fysiek koopt (houd het niet tegen me als het niet zo is, zoiets meen ik gehoord te hebben). DRM in principe geen last van als je hem gewoon legaal koopt.![]()
Verder wel met je eens hoor. Ik prefer ook non-Steam over Steam, maar ik kan me er niet druk over maken.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Ik mis eigenlijk een countdown clock in de OP, of heeft FOK! die functie niet?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik zat al te Googlen op iets dergeljks, maar zo even snel niets kunnen vindenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:26 schreef Rezania het volgende:
Ik mis eigenlijk een countdown clock in de OP, of heeft FOK! die functie niet?![]()
![]()
Jammer.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zat al te Googlen op iets dergeljks, maar zo even snel niets kunnen vindenMaar misschien kan Glowmouse iets maken.
Edit: Even een berichtje in BUG geplaatst.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Nog 9 dagen tot vrijdag 11 november 2011
1 [date=11/11/2011]
De voorlopige countdown clock.
[ Bericht 4% gewijzigd door Rezania op 02-11-2011 21:43:49 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Heb hem hier liggen gebrand en wel, een gekopieerd exemplaar wel te verstaan maar ik wacht mooi tot 11-11-11.
Heb geen zin om gebanned te worden van xbox live.
Verleiding is wel heeeeeeeel erg groot.![]()
Zielepootquote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef tjawatdan het volgende:
Heb hem hier liggen gebrand en wel, een gekopieerd exemplaar wel te verstaan maar ik wacht mooi tot 11-11-11.
Verleiding is wel heeeeeeeel erg groot.
Als je geen zin hebt om geband te worden, koop je games dan gewoon.I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Nee ik ben totaal niet jaloers. Ik heb namelijk wel het geld om de game gewoon te kopen.quote:I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Je kan gewoon al spelen hoor, hoe denk je dat reviewers anders hun copy spelen, met een xbox emulatorquote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef tjawatdan het volgende:
Verleiding is wel heeeeeeeel erg groot.?
Op elke fokker past een bril.![]()
Waarom elke keer 60 euro neerleggen voor een spel terwijl het ook gratis kan?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee ik ben totaal niet jaloers. Ik heb namelijk wel het geld om de game gewoon te kopen.![]()
Er zit een kaart inquote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Waarom elke keer 60 euro neerleggen voor een spel terwijl het ook gratis kan?![]()
"So then, when you die, you're not going to have to put up with everlasting non-existence, because that's not an experience." ~ Alan Watts![]()
Ach ik maak me er niet zo druk om, ik heb zelf Battlefield 3 gedownload, getest, vond het niks, meteen weer weggegooid.
Vond ik hem wel leuk, dan kocht ik hem.
Zit nog steeds te twijfelen over Skyrim.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR![]()
Ach, die eeuwige discussie van downloaden tegen kopen...
Ik vind geld neerleggen voor games gewoon geen probleem. Voor een stukje kunst betaal ik graag. Tevens waardeer je een game doorgaans meer als je er voor betaald hebt. Zo zul je een gekopieerde game sneller aan de kant flikkeren omdat je er toch niks aan uitgegeven hebt.Daar kan ik dan nog wel inkomenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:04 schreef Killjoy het volgende:
Ach ik maak me er niet zo druk om, ik heb zelf Battlefield 3 gedownload, getest, vond het niks, meteen weer weggegooid.
Vond ik hem wel leuk, dan kocht ik hem.
Zit nog steeds te twijfelen over Skyrim.
Ik wacht in ieder geval geduldig af tot 11-11-11
En nu weer on-topic.I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Je ziet niet in dat het grootste voordeel van een gebrand exemplaar (op dit moment) is dat je nu al kan spelen, en niet nog 9 dagen hoeft te wachten. Dat staat los van het geld.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee ik ben totaal niet jaloers. Ik heb namelijk wel het geld om de game gewoon te kopen.Of toch du vader?![]()
Ja maar als je tweakers mag geloven zit deze "piraten" versie vol met fouten, bugs enzo, want dat komt door de crack![]()
![]()
Op elke fokker past een bril.![]()
Oke, ik heb het dus destijds verkeerd begrepen. Je kan het op oneindig veel PCs installeren, mits je gewoon op die PC inlogt met je Steam account. Je kan echter maar op 1 PC tegelijk ingelogd zijn met Steam. Dus het is niet zozeer waar dat je maar op 1 PC kan spelen, maar wel maar op 1 PC tegelijk.quote:Of toch du vader?![]()
Zag laatst een comment van iemand op youtube, van mute deze video en pak de muziek van die en speel ze tegelijk af... Heb ik ze voor het gemak maar even bij elkaar geplakt
Ik krijg er alleen maar meer zin in skyrim door
Het resultaat van 1 minuut werk:
![]()
Heb hem gepreorderd voor PS3. Oblivion op de pc gespeeld, dus ben benieuwd hoe het op console gaat bevallen.Amen.![]()
Wat een verkrachting van een Skyrim trailer is die muziek. De originele muziek was veel, veel beter.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef hans1988 het volgende:
Zag laatst een comment van iemand op youtube, van mute deze video en pak de muziek van die en speel ze tegelijk af... Heb ik ze voor het gemak maar even bij elkaar geplakt
Ik krijg er alleen maar meer zin in skyrim door
Het resultaat van 1 minuut werk:![]()
![]()
Ach ik vind het eigenlijk best goedquote:Op woensdag 2 november 2011 19:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wat een verkrachting van een Skyrim trailer is die muziek. De originele muziek was veel, veel beter., niet dat het orgineel slecht is ofzo, maar ieder zn eigen smaak he
![]()
![]()
Leuk en aardig. Was dit het melden waardquote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef tjawatdan het volgende:
Verleiding is wel heeeeeeeel erg groot.?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Hmm ja.. probeer jij die verleiding maar is te weerstaanquote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Leuk en aardig. Was dit het melden waard?
![]()
Je kunt toch gewoon offline spelenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Hmm ja.. probeer jij die verleiding maar is te weerstaan.
Amen.![]()
9 dagen voor de release, lijkt me geen puik plan.. nee ik wacht welquote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon offline spelen.
![]()
Nog 9 dagen voordat ik een kluizenaar word. 9 lange dagen
Children of the night. What music they make.![]()
Er staat toch al niet zoveel boeiends inquote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef STING het volgende:
Gaan we het topic nu verder vervuilen met ik-heb-de-geleende-versie-al-maar-ik-speel-hem-niet praat![]()
![]()
Hmm, ik heb Oblivion eerst erg lang op de PS3 gespeeld en daarna op de PC. PC beviel me stukken beter, puur en alleen al voor de controls. Dus ga maar niet van een verbetering uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef Jivis het volgende:
Heb hem gepreorderd voor PS3. Oblivion op de pc gespeeld, dus ben benieuwd hoe het op console gaat bevallen.Flesje bier![]()
Ach dergelijke zaken komen in elke reeks van een triple AAA terug. Ik stoor me er niet aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef STING het volgende:
Gaan we het topic nu verder vervuilen met ik-heb-de-geleende-versie-al-maar-ik-speel-hem-niet praat
Ik stoor me er pas aan als ik de 10de die game nergens in de winkel kan vinden tussen eindhoven/venlo/weert/roermond, want ik heb besloten om niet te preorderen bij een of andere webwinkel.
Er zijn zat webwinkels waar ik prima ervaringen mee heb, maar ik wil het niet meemaken dat ze de 12de pas bezorgen, of dat ik zit te schijten en de postbode niet hoor of weet ik het, pakketje zoek noem maar op.
Dus daarom maar gewoon in de winkel halen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ik heb gelukkig een game mania 5 minuten hier vandaan alwaar ik hem heb gepre-orderedquote:Op woensdag 2 november 2011 22:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach dergelijke zaken komen in elke reeks van een triple AAA terug. Ik stoor me er niet aan.
Ik stoor me er pas aan als ik de 10de die game nergens in de winkel kan vinden tussen eindhoven/venlo/weert/roermond, want ik heb besloten om niet te preorderen bij een of andere webwinkel.
Er zijn zat webwinkels waar ik prima ervaringen mee heb, maar ik wil het niet meemaken dat ze de 12de pas bezorgen, of dat ik zit te schijten en de postbode niet hoor of weet ik het, pakketje zoek noem maar op.
Dus daarom maar gewoon in de winkel halen
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef STING het volgende:
Gaan we het topic nu verder vervuilen met ik-heb-de-geleende-versie-al-maar-ik-speel-hem-niet praatquote:Op woensdag 2 november 2011 23:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Zo even gedownload, zal eens kijken of het wat is
Goed punt.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij gaat hem toch ook echt spelen?
Jazekers ga ik hem spelenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij gaat hem toch ook echt spelen?Morgen
![]()
![]()
enerzijds wil ik langs komenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jazekers ga ik hem spelenMorgen
anderzijds, moet.... wachten....disciplineOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Herkenbaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:01 schreef leeell het volgende:
[..]
enerzijds wil ik langs komen
anderzijds, moet.... wachten....discipline
Hahaquote:Op donderdag 3 november 2011 00:01 schreef leeell het volgende:
[..]
enerzijds wil ik langs komen
anderzijds, moet.... wachten....discipline![]()
Stiekem weet ik dat ik hem niet hoor te downloaden, maar nu ik toch gebanned ben van xbox live heb ik gewoon geen zin meer om voor de volle pond spellen te kopen. Dat geld geef ik nu wel uit aan indie games![]()
(Nee dat is geen excuus om mijn spellen illegaal te downloaden)![]()
wat ben je toch ook een hipsterquote:Op donderdag 3 november 2011 00:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha![]()
Stiekem weet ik dat ik hem niet hoor te downloaden, maar nu ik toch gebanned ben van xbox live heb ik gewoon geen zin meer om voor de volle pond spellen te kopen. Dat geld geef ik nu wel uit aan indie games![]()
(Nee dat is geen excuus om mijn spellen illegaal te downloaden)Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Al speel je hem op 10-11, dat zou geen kut boeien,als je denkt dat als je hem speelt op 11-11 wel save is heb je het misquote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef tjawatdan het volgende:
Verleiding is wel heeeeeeeel erg groot.. Ombouw is altijd risico op ban.
Pc versie is er ook dan?!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:32 schreef Catch_me het volgende:
Ja maar als je tweakers mag geloven zit deze "piraten" versie vol met fouten, bugs enzo, want dat komt door de crack![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Geen probleem dat mensen lekker hun games downloaden, maar nog met trots hier komen verkondigen dat ze geen 30 euro overhebben om het te kopen gaat wel ver hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 3 november 2011 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Geen probleem dat mensen lekker hun games downloaden, maar nog met trots hier komen verkondigen dat ze geen 30 euro overhebben om het te kopen gaat wel ver hoor.![]()
![]()
Dat doet volgens mij sowieso niemand?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Geen probleem dat mensen lekker hun games downloaden, maar nog met trots hier komen verkondigen dat ze geen 30 euro overhebben om het te kopen gaat wel ver hoor.Of toch du vader?![]()
Als ik mijn games zou downloaden zou ik dat lekker voor mij houden. Bepaalde members hier denken daar klaarblijkelijk anders over.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:52 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat doet volgens mij sowieso niemand?
What's next? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik vanochtend heb ontbeten met een gejatte broodrooster?"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Dat staat verder los van je opmerking dat er hier mensen verkondigen dat ze te cheap zijn om het spel te kopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als ik mijn games zou downloaden zou ik dat lekker voor mij houden. Bepaalde members hier denken daar klaarblijkelijk anders over.
What's next? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik vanochtend heb ontbeten met een gejatte broodrooster?
Of toch du vader?![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha![]()
(Nee dat is geen excuus om mijn spellen illegaal te downloaden)Ik doelde op deze opmerking (o.a).quote:Op donderdag 3 november 2011 10:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat staat verder los van je opmerking dat er hier mensen verkondigen dat ze te cheap zijn om het spel te kopen.
Ook nog iemand op pag. 1"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Piraterij![]()
![]()
kk volk wat de PC gaming uitroeit. Ik schijt en spuug ze in 't gezicht.
Juist daardoor krijgen we zoveel console ports. Waarom speciaal herbouwen voor de PC als 95% van de gamers alles download?![]()
Twitter van Saturn
SaturnTilburg Saturn Tilburg
Maandag 7-11 23.59 #nachtopening #CODMW3 en tevens exclusieve start verkoop #Skyrim !!!
RT @McRegt: @SaturnTilburg Kwam Skyrim niet 11.11.11 pas uit? - Wij hebben hem (exclusief) 4 dagen eerder!!
lekker dan...Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik geef mijn geld uit aan humble indie bundlesquote:Op donderdag 3 november 2011 10:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op deze opmerking (o.a).
Ook nog iemand op pag. 1![]()
![]()
Ik heb niet de PC versie vriendquote:Op donderdag 3 november 2011 10:27 schreef RickoKun het volgende:
Piraterij![]()
![]()
kk volk wat de PC gaming uitroeit. Ik schijt en spuug ze in 't gezicht.
Juist daardoor krijgen we zoveel console ports. Waarom speciaal herbouwen voor de PC als 95% van de gamers alles download?![]()
![]()
Benieuwd of het alleen Tilburg is, of elke Saturn.
Zou wel fijn zijn als het elke Saturn was...NIEUW: Foto's!![]()
De game komt landelijk eerder uit, op de embargolijst van de FRS staat dat de game sowieso op 8 november in het schap ligt.
![]()
Hm, dat zou wel eens kunnen betekenen dat het weer gunstiger uitpakt om niet te pre-orderen strakjes.
edit:
aan de andere kant... bij de FRS zal ie ongetwijdeld weer gewoon 59 euro kosten.
En dan is een webshop met 40.- een stuk aantrekkelijker voor de paar dagen wachten.
Benieuwd wat voor prijs Saturn er aan gaat hangen.
edit2:twitter:SaturnTilburg twitterde op donderdag 03-11-2011 om 11:26:07@cryothic Alleen in #Tilburg! reageer retweet
[ Bericht 57% gewijzigd door Cryothic op 03-11-2011 11:37:27 ]NIEUW: Foto's!![]()
De laatste tijd zijn er bij de FRS veel games die in de eerste week na de release 'iets' goedkoper zijn, FIFA12 ging bijvoorbeeld voor 55 over de toonbank, de PC versie van Battlefield kost er volgens mij maar 40 euro.
Het is niet veel en het kan zeker niet concurreren met de prijzen die online worden gehandhaafd maar het is in ieder geval iets. Weet niet of dit ook voor Skyrim geldt.![]()
Fucking bullshit zegDe echte fans worden weer genaait.
(Hoewel ik hem zelf nog niet gepreordered heb, u mad?)I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Zou mooi zijn, als ze dat ook met pre-orders doen, gewoon de 9de ofzoquote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef qwry het volgende:
De game komt landelijk eerder uit, op de embargolijst van de FRS staat dat de game sowieso op 8 november in het schap ligt.
nja ik heb hem voor 42 euro, dan wacht ik wel dag of 3 extra hoor. Maar goed, blijkt maar weer dat pre-order geen zin heeft(tenzij je iets extra's wilt of minder wil betalen voor een game)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Tja, of het moet gaan om games die sowieso op de release-dag uitverkocht gaan zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, als ze dat ook met pre-orders doen, gewoon de 9de ofzo
nja ik heb hem voor 42 euro, dan wacht ik wel dag of 3 extra hoor. Maar goed, blijkt maar weer dat pre-order geen zin heeft(tenzij je iets extra's wilt of minder wil betalen voor een game)
NIEUW: Foto's!![]()
En wat is hier eigenlijk de bron van? Je werkt er ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef qwry het volgende:
Wie zegt dat ze de pre-orders niet gewoon eerder de deur uitschoppen?
Ach ik heb BF3 en Forza nog liggen, en krijg MW3 ook binnen, de 11e haal ik wel..."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Vraag me af of ze ook de PC versie eerder gaan verkopen aangezien je sowieso Steam nodig hebt, en Steam de game pas de 11e unlocktKoop je een game, kan je hem alsnog 3 dagen niet spelen...
Of toch du vader?![]()
precies, heeft geen zinquote:Op donderdag 3 november 2011 12:47 schreef Luchtkoker het volgende:
Vraag me af of ze ook de PC versie eerder gaan verkopen aangezien je sowieso Steam nodig hebt, en Steam de game pas de 11e unlocktKoop je een game, kan je hem alsnog 3 dagen niet spelen...
en je kan op steam gewoon preloaden dat je hem om 00:01 kan spelen
eerder is gewoon onmogelijkOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
behalve met een crack natuurlijk
Nouja, als hij een paar dagen eerder in de handen komt van crackerzz, en ze hebben na 24 uur (ik noem maar iets) een crack, kan je hem alsnog eerder spelen. Want die crack komt er sowieso, de vraag is wanneer.Of toch du vader?![]()
Ik heb wel echt verdomd veel zin om Skyrim te spelen, maar ik wil hem voor PC...Wij PC gamers worden weer eens in het ootje genomen
Of toch du vader?![]()
ach, Skyrim wordt toch een succes, dat staat al vastquote:Op donderdag 3 november 2011 12:49 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb wel echt verdomd veel zin om Skyrim te spelen, maar ik wil hem voor PC...Wij PC gamers worden weer eens in het ootje genomen
gewoon even geduld en dan is er niets aan de handOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb ook sowieso nog zoveel te doen. Eigenlijk moet ik gewoon even 8 dagen keihard bikkelen en dan heb ik tegen de tijd dat Skyrim uitkomt een stuk meer vrije tijd, maar het is zo makkelijk en aantrekkelijk om uit te stellen.
Of toch du vader?![]()
loop hier ook zwaar achter met schoolwerk, godzijdank zijn mn tentamens voor Skyrimquote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb ook sowieso nog zoveel te doen. Eigenlijk moet ik gewoon even 8 dagen keihard bikkelen en dan heb ik tegen de tijd dat Skyrim uitkomt een stuk meer vrije tijd, maar het is zo makkelijk en aantrekkelijk om uit te stellen.
dat had anders desastreus gelopen
Haha mijne zijn net vorige week geweest (ik had er maar één, en niet eens gehaaldquote:Op donderdag 3 november 2011 12:57 schreef leeell het volgende:
[..]
loop hier ook zwaar achter met schoolwerk, godzijdank zijn mn tentamens voor Skyrim
dat had anders desastreus gelopen), echter heb ik een werkproject waar ik nog zeker een uurtje of 30 in moet zinken.. Is wel te halen, hoewel ik ook 3x per week train, nog een andere baan heb en nog 2 colleges per week moet volgen
Dus beters ga ik keihard bikkelen en dan kan ik tegen die tijd Skyrimmen
Of toch du vader?![]()
Dat klopt.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat is hier eigenlijk de bron van? Je werkt er ofzo?
Pre-orders komen bij ons tegelijk binnen met de vracht dus ik denk dat ze diezelfde dag, als ik van de FRS uitga, op de deurmat zullen ploffen.![]()
Zit PC daar ook tussen? Hoe hadden jullie dat precies in gedachten?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef qwry het volgende:
[..]
Dat klopt.
Pre-orders komen bij ons tegelijk binnen met de vracht dus ik denk dat ze diezelfde dag, als ik van de FRS uitga, op de deurmat zullen ploffen.Of toch du vader?![]()
PC staat ook voor 8 november, geen idee hoe 't op te lossen met die Steam activatie, hoop dat tegen die tijd Bethesda de game unlocked.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zit PC daar ook tussen? Hoe hadden jullie dat precies in gedachten?![]()
OMG OMG OMG. Dus dinsdag al in de Freerecordshop?? Kanniewachten.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Dus de mensen die de game hebben gepre-orderd worden gewoon genaaid? Lekker is dat.
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:07 schreef Rezania het volgende:
Dus de mensen die de game hebben gepre-orderd worden gewoon genaaid? Lekker is dat.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef qwry het volgende:
[..]
Pre-orders komen bij ons tegelijk binnen met de vracht dus ik denk dat ze diezelfde dag, als ik van de FRS uitga, op de deurmat zullen ploffen.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Ah, ik had daar overheen gelezen.quote:Maar dat is wel mooi.
Nu is alleen Steam nog het probleem.
Nou ik ga hem maar is spelen dan, als saturn hem ook eerder verkoopt..quote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Twitter van Saturn
Maandag 7-11 23.59 #nachtopening #CODMW3 en tevens exclusieve start verkoop #Skyrim !!!
RT @McRegt: @SaturnTilburg Kwam Skyrim niet 11.11.11 pas uit? - Wij hebben hem (exclusief) 4 dagen eerder!!
lekker dan...
Snap alleen niet hoe dat kan, zit toch een boete aan vast?![]()
Nee, hoe willen ze dat enforcen? Het is niet illegaal. Het is hooguit zo dat ze dan voortaan geblacklist kunnen worden door de uitgevers oid.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:22 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Nou ik ga hem maar is spelen dan, als saturn hem ook eerder verkoopt..
Snap alleen niet hoe dat kan, zit toch een boete aan vast?Of toch du vader?![]()
Ja achja releasedatum is tegenwoordig ook niet meer wat het is, skyrim is al aantal dagen gelekt genoeg mensen die hem al aan het spelen zijn, net zoals MW3..quote:Op donderdag 3 november 2011 17:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee, hoe willen ze dat enforcen? Het is niet illegaal. Het is hooguit zo dat ze dan voortaan geblacklist kunnen worden door de uitgevers oid.![]()
Fuck, ik heb gewoon geen tijd om even langs de Saturn te gaan voorlopig
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
xbox?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:29 schreef Catch_me het volgende:
Net voor het eerst een draak geslachtfokking episch
![]()
Wat denk je? Dattie de nog niet gelekte en nog niet gereleaste PS3 of PC versie aan het spelen is?quote:
Wat wil je nou eigenlijk? Je weet dat ie op de XBox te krijgen is illegaal. Begrijp ik het goed dat je om bevestiging zoekt dattie voor de pc al te spelen is zodat je lekker kan piraten?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ik zou graag piraten man dit weekend maar ik weiger het te spelen op een van die kleistenen..quote:Op donderdag 3 november 2011 18:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat denk je? Dattie de nog niet gelekte en nog niet gereleaste PS3 of PC versie aan het spelen is?
Wat wil je nou eigenlijk? Je weet dat ie op de XBox te krijgen is illegaal. Begrijp ik het goed dat je om bevestiging zoekt dattie voor de pc al te spelen is zodat je lekker kan piraten?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: