precies, heeft geen zinquote:Op donderdag 3 november 2011 12:47 schreef Luchtkoker het volgende:
Vraag me af of ze ook de PC versie eerder gaan verkopen aangezien je sowieso Steam nodig hebt, en Steam de game pas de 11e unlocktKoop je een game, kan je hem alsnog 3 dagen niet spelen...
ach, Skyrim wordt toch een succes, dat staat al vastquote:Op donderdag 3 november 2011 12:49 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb wel echt verdomd veel zin om Skyrim te spelen, maar ik wil hem voor PC...Wij PC gamers worden weer eens in het ootje genomen
loop hier ook zwaar achter met schoolwerk, godzijdank zijn mn tentamens voor Skyrimquote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb ook sowieso nog zoveel te doen. Eigenlijk moet ik gewoon even 8 dagen keihard bikkelen en dan heb ik tegen de tijd dat Skyrim uitkomt een stuk meer vrije tijd, maar het is zo makkelijk en aantrekkelijk om uit te stellen.
Haha mijne zijn net vorige week geweest (ik had er maar één, en niet eens gehaaldquote:Op donderdag 3 november 2011 12:57 schreef leeell het volgende:
[..]
loop hier ook zwaar achter met schoolwerk, godzijdank zijn mn tentamens voor Skyrim
dat had anders desastreus gelopen
Dat klopt.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat is hier eigenlijk de bron van? Je werkt er ofzo?
Zit PC daar ook tussen? Hoe hadden jullie dat precies in gedachten?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef qwry het volgende:
[..]
Dat klopt.
Pre-orders komen bij ons tegelijk binnen met de vracht dus ik denk dat ze diezelfde dag, als ik van de FRS uitga, op de deurmat zullen ploffen.
PC staat ook voor 8 november, geen idee hoe 't op te lossen met die Steam activatie, hoop dat tegen die tijd Bethesda de game unlocked.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zit PC daar ook tussen? Hoe hadden jullie dat precies in gedachten?
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:07 schreef Rezania het volgende:
Dus de mensen die de game hebben gepre-orderd worden gewoon genaaid? Lekker is dat.
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef qwry het volgende:
[..]
Pre-orders komen bij ons tegelijk binnen met de vracht dus ik denk dat ze diezelfde dag, als ik van de FRS uitga, op de deurmat zullen ploffen.
Ah, ik had daar overheen gelezen.quote:
Nou ik ga hem maar is spelen dan, als saturn hem ook eerder verkoopt..quote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Twitter van Saturn
SaturnTilburg Saturn Tilburg
Maandag 7-11 23.59 #nachtopening #CODMW3 en tevens exclusieve start verkoop #Skyrim !!!
SaturnTilburg Saturn Tilburg
RT @McRegt: @SaturnTilburg Kwam Skyrim niet 11.11.11 pas uit? - Wij hebben hem (exclusief) 4 dagen eerder!!
lekker dan...
Nee, hoe willen ze dat enforcen? Het is niet illegaal. Het is hooguit zo dat ze dan voortaan geblacklist kunnen worden door de uitgevers oid.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:22 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Nou ik ga hem maar is spelen dan, als saturn hem ook eerder verkoopt..
Snap alleen niet hoe dat kan, zit toch een boete aan vast?
Ja achja releasedatum is tegenwoordig ook niet meer wat het is, skyrim is al aantal dagen gelekt genoeg mensen die hem al aan het spelen zijn, net zoals MW3..quote:Op donderdag 3 november 2011 17:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee, hoe willen ze dat enforcen? Het is niet illegaal. Het is hooguit zo dat ze dan voortaan geblacklist kunnen worden door de uitgevers oid.
xbox?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:29 schreef Catch_me het volgende:
Net voor het eerst een draak geslachtfokking episch
Wat denk je? Dattie de nog niet gelekte en nog niet gereleaste PS3 of PC versie aan het spelen is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |