Goed punt.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij gaat hem toch ook echt spelen?
Jazekers ga ik hem spelenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij gaat hem toch ook echt spelen?
enerzijds wil ik langs komenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jazekers ga ik hem spelenMorgen
Herkenbaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:01 schreef leeell het volgende:
[..]
enerzijds wil ik langs komen
anderzijds, moet.... wachten....discipline
Hahaquote:Op donderdag 3 november 2011 00:01 schreef leeell het volgende:
[..]
enerzijds wil ik langs komen
anderzijds, moet.... wachten....discipline
wat ben je toch ook een hipsterquote:Op donderdag 3 november 2011 00:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha![]()
Stiekem weet ik dat ik hem niet hoor te downloaden, maar nu ik toch gebanned ben van xbox live heb ik gewoon geen zin meer om voor de volle pond spellen te kopen. Dat geld geef ik nu wel uit aan indie games![]()
(Nee dat is geen excuus om mijn spellen illegaal te downloaden)
Al speel je hem op 10-11, dat zou geen kut boeien,als je denkt dat als je hem speelt op 11-11 wel save is heb je het misquote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef tjawatdan het volgende:
Heb hem hier liggen gebrand en wel, een gekopieerd exemplaar wel te verstaan maar ik wacht mooi tot 11-11-11.
Heb geen zin om gebanned te worden van xbox live.
Verleiding is wel heeeeeeeel erg groot.
Pc versie is er ook dan?!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:32 schreef Catch_me het volgende:
Ja maar als je tweakers mag geloven zit deze "piraten" versie vol met fouten, bugs enzo, want dat komt door de crack![]()
![]()
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 3 november 2011 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Geen probleem dat mensen lekker hun games downloaden, maar nog met trots hier komen verkondigen dat ze geen 30 euro overhebben om het te kopen gaat wel ver hoor.
Dat doet volgens mij sowieso niemand?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Geen probleem dat mensen lekker hun games downloaden, maar nog met trots hier komen verkondigen dat ze geen 30 euro overhebben om het te kopen gaat wel ver hoor.
Als ik mijn games zou downloaden zou ik dat lekker voor mij houden. Bepaalde members hier denken daar klaarblijkelijk anders over.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:52 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat doet volgens mij sowieso niemand?
Dat staat verder los van je opmerking dat er hier mensen verkondigen dat ze te cheap zijn om het spel te kopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als ik mijn games zou downloaden zou ik dat lekker voor mij houden. Bepaalde members hier denken daar klaarblijkelijk anders over.
What's next? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik vanochtend heb ontbeten met een gejatte broodrooster?
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha![]()
Stiekem weet ik dat ik hem niet hoor te downloaden, maar nu ik toch gebanned ben van xbox live heb ik gewoon geen zin meer om voor de volle pond spellen te kopen. Dat geld geef ik nu wel uit aan indie games![]()
(Nee dat is geen excuus om mijn spellen illegaal te downloaden)
Ik doelde op deze opmerking (o.a).quote:Op donderdag 3 november 2011 10:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat staat verder los van je opmerking dat er hier mensen verkondigen dat ze te cheap zijn om het spel te kopen.
Ik geef mijn geld uit aan humble indie bundlesquote:Op donderdag 3 november 2011 10:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op deze opmerking (o.a).
Ook nog iemand op pag. 1
Ik heb niet de PC versie vriendquote:Op donderdag 3 november 2011 10:27 schreef RickoKun het volgende:
Piraterij![]()
![]()
kk volk wat de PC gaming uitroeit. Ik schijt en spuug ze in 't gezicht.
Juist daardoor krijgen we zoveel console ports. Waarom speciaal herbouwen voor de PC als 95% van de gamers alles download?
twitter:SaturnTilburg twitterde op donderdag 03-11-2011 om 11:26:07@cryothic Alleen in #Tilburg! reageer retweet
Zou mooi zijn, als ze dat ook met pre-orders doen, gewoon de 9de ofzoquote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef qwry het volgende:
De game komt landelijk eerder uit, op de embargolijst van de FRS staat dat de game sowieso op 8 november in het schap ligt.
Tja, of het moet gaan om games die sowieso op de release-dag uitverkocht gaan zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, als ze dat ook met pre-orders doen, gewoon de 9de ofzo
nja ik heb hem voor 42 euro, dan wacht ik wel dag of 3 extra hoor. Maar goed, blijkt maar weer dat pre-order geen zin heeft(tenzij je iets extra's wilt of minder wil betalen voor een game)
En wat is hier eigenlijk de bron van? Je werkt er ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef qwry het volgende:
De game komt landelijk eerder uit, op de embargolijst van de FRS staat dat de game sowieso op 8 november in het schap ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |