Heb je de demo überhaupt gezien? Sufkut.quote:
nee, expres niet, zoals aangegevenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:19 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Heb je de demo überhaupt gezien? Sufkut.
Waarom? Dat is gewoon wat rondlopen in het midden van de game hoor, niks geen spoiler.quote:
Oblivion is een perfect voorbeeld van hoe het wel moetquote:
Maar Oblivion kwam eerst op 360 toch? PC release was later en dat hebben ze gewoon goed gedaan met menus, skills, besturing etc. Bij Skyrim vrees ik toch voor een console portquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:22 schreef leeell het volgende:
[..]
Oblivion is een perfect voorbeeld van hoe het wel moet
je kan de game een hoop kwalijk nemen, maar de console speelde net zo lekker weg
Ha! Je was er bijna ingetrapt. Alsof ik zou piraten, geen haar op mijn kruin die daar aan denkt.quote:
Heb jij dat menu wel gezien?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar Oblivion kwam eerst op 360 toch? PC release was later en dat hebben ze gewoon goed gedaan met menus, skills, besturing etc. Bij Skyrim vrees ik toch voor een console port
dat is wel zo ja,quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar Oblivion kwam eerst op 360 toch? PC release was later en dat hebben ze gewoon goed gedaan met menus, skills, besturing etc. Bij Skyrim vrees ik toch voor een console port
+1 voor mij aan het wankelen krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ha! Je was er bijna ingetrapt. Alsof ik zou piraten, geen haar op mijn kruin die daar aan denkt.
Van Skyrim?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij dat menu wel gezien?Die gigantische fonts van de 360 waren echt hartstikke irritant.
Ik bedoel dat Xbox menu van Oblivion op de pc, zelfs Bethesda heeft toegegeven dat het voor consoles was bedoeld en dat het op de computer gewoon irritant was. Daarom is Darnified UI ook één van mijn favoriete mods.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van Skyrim?
Oblivion was gewoon goed hoor
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
Ze hebben het leveling systeem toch aangepast in Skyrim ten opzichte van Oblivion?
Volgens mij hebben ze het eerder eruit geflikkerd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
Ze hebben het leveling systeem toch aangepast in Skyrim ten opzichte van Oblivion?
jaaahaaaa.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
quote:
Mooi.quote:
Geweldig!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:31 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het eerder eruit geflikkerd.
Daarom ook slow leveling voor realisme.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vind dat juist erg charmant, in het echt zou je na veertig dagen ook geen wolven e.d. in één klap dood kunnen slaan, terwijl dat in Oblivion zonder level scaling wel zou kunnen.
Ik zet hem sowieso op hard.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:33 schreef Aneurysma het volgende:
Weet iemand hoe het moeilijkheidsniveau nu in elkaar zit? Weer met zo'n verschuifbare balk?
Ik hoop op een niet verstelbare moeilijkheidsgraad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:40 schreef leeell het volgende:
ik ga beginnen met de standaard moeilijkheids graad
ook al heb ik de bethesda games >10 keer uitgespeeld
mwoah, niets mis met een normal mode en een soort added "hard mode"quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hoop op een niet verstelbare moeilijkheidsgraad.
Dat je vantevoren een keus moet maken zeg maar.
Niet dat je tijdens het spel de balk naar fokking easy kan zetten zodat je eigenlijk door alles heen kan cheaten.
Je bedoeld zoals in NV?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:47 schreef leeell het volgende:
[..]
mwoah, niets mis met een normal mode en een soort added "hard mode"
5 niveaus heb je, weet zo niet meer welkequote:Op vrijdag 4 november 2011 20:33 schreef Aneurysma het volgende:
Weet iemand hoe het moeilijkheidsniveau nu in elkaar zit? Weer met zo'n verschuifbare balk?
Als dit zo is, faalt het spel weerquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:45 schreef Smoofie het volgende:
Mobs levelen toch niet mee heh ? Anders kan ik het uitspelen op lvl 1.
Ik was het vergeten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef RickoKun het volgende:
Kanker es effe op allemaal. Lees godverdomme de OP eerst voordat je reageert. Om de 4 posts weer zo'n pauper met die level vraag.
Je weet ondertussen heus wel dat het New Vegas systeem is.
Kus me reet maar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Houd je vuile mond en koop mij een exemplaar
Gast reageer gewoon normaalquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef RickoKun het volgende:
Kanker es effe op allemaal. Lees godverdomme de OP eerst voordat je reageert. Om de 4 posts weer zo'n pauper met die level vraag.
Je weet ondertussen heus wel dat het New Vegas systeem is.
Gij zult Ricko's poëtische uitspattingen waarderen!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gij zult Ricko's poëtische uitspattingen waarderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |