Hmm, ik heb nog nooit RSI gehad, maar ik wil het ook nooit hebben. Gewoon 10 minuten pauze nemen per uur dan maar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Yes.. Door een combinatie van krachttraining + werk en thuis amusement.
In mijn geval wel. Net terug even marathon BG2 gedaan...quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Dus dan kan het ook 2d, als je toch geen fuck geeft om graphics.
Begrijpelijk, wel aardig van je.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Tja, ik kwam er helaas op de harde manier achter. Ik dacht eerst spierpijn en wat overbelasting door krachttraining, en ging door.
Nooit doen dus, maar het kwaad was al geschied. Ik had gewoon twee maand dag in en uit 24 uur per dag pijn. Was echt gruwelijk.
Daarom wil ik jullie ook hiervoor behoeden.
Jij kan nu nog maar een kwartier per dag computeren?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Anyway hoop een kwartier per dag Skyrim te spelen. Ondanks dit toch wel heel veel zin.
En dan klagen dinsdag als het niet waar blijkt te zijn.quote:
Bedankt voor je medelevenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Begrijpelijk, wel aardig van je.
[..]
Jij kan nu nog maar een kwartier per dag computeren?RSI zuigt.
Dan word ik echt vet chagrijnig..quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan klagen dinsdag als het niet waar blijkt te zijn.Ga nou maar niet hopen.
Echt of virtueel?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Bedankt voor je medeleven.
Ja. Eigenlijk wel, langer gaat zeer doen.
Ben heel erg nieuwsgierig naar Skyrim, zal vast wel wat koppen gaan rollen
vaste savepoints? de neukquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:09 schreef HyperViper het volgende:
Heb het net even een uurtje gespeeld, mooi spel. Jammer dat er vaste savepoints zijn, het niet mogelijk is om auto aim uit te zetten , de map ongeveer 1/4e van de map van Oblivion is en het niet mogelijk is van wapen te wisselen buiten een savepoint. Tevens stoor ik mij een beetje aan het feit dat ik al op 39% van het verhaal ben in een uur. Wel mooi spel verder.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:11 schreef leeell het volgende:
[..]
vaste savepoints? de neuk
niet wapen wisselen in game? de neuk
Tevens zijn heal spells ook verdwenen uit het spel en met pijl en boog gaat nu volledig automatisch, kleine nadelen maar desalniettemin vervelend. De draken zijn wel cool.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:11 schreef leeell het volgende:
[..]
vaste savepoints? de neuk
niet wapen wisselen in game? de neuk
Alleen nog maar potions dus?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Tevens zijn heal spells ook verdwenen uit het spel en met pijl en boog gaat nu volledig automatisch, kleine nadelen maar desalniettemin vervelend. De draken zijn wel cool.
Er zijn inderdaad 2 soorten potions, mana en health. Tevens kun je nu vijanden ook gewoon negeren door een soort van ingebouwde radar waardoor je vijanden altijd van veraf kan zien, ongeacht of ze verscholen zitten. En mochten ze je toch zien gebruik je gewoon de bow met auto aim, vrijwel altijd instant death voor de vijanden die toch altijd van jouw level zijn.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:09 schreef HyperViper het volgende:
Heb het net even een uurtje gespeeld, mooi spel. Jammer dat er vaste savepoints zijn, het niet mogelijk is om auto aim uit te zetten , de map ongeveer 1/4e van de map van Oblivion is en het niet mogelijk is van wapen te wisselen buiten een savepoint. Tevens stoor ik mij een beetje aan het feit dat ik al op 39% van het verhaal ben in een uur. Wel mooi spel verder.
Wtf?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Tevens zijn heal spells ook verdwenen uit het spel en met pijl en boog gaat nu volledig automatisch, kleine nadelen maar desalniettemin vervelend. De draken zijn wel cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |