naar mijns inzien een terechte stellingquote:
Dus dan kan het ook 2d, als je toch geen fuck geeft om graphics.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:41 schreef leeell het volgende:
[..]
naar mijns inzien een terechte stelling
als de gameplay goed is zou het waarlijk aan mn reet roesten als het er zo uit zou zien als Morrowind/Oblivion
Eindelijk iemand die het echt begrijptquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:20 schreef Aneurysma het volgende:
Wtf loop heen, ga Crysis Zoveel kopen als je monstergraphics wil. Wie in TES een fuck geeft om de graphics zit sowieso verkeerd.
Ik zei niet dat het totaal niet relevant is. Ik zei dat je er geen fuck om moest geven.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Morrowind en Oblivion waren beide spellen die op het moment van de release mijlenver voorliepen op de concurrentie. Natuurlijk zijn graphics minder belangrijk dan gameplay bij dit spel, maar zeggen dat graphics totaal niet relevant zijn voor een spel als dit is gewoon dom.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het echt begrijpt
Ga dan lekker TES: Daggerfall spelen als je toch niet om de graphics geeft!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het echt begrijpt
Ja want dat is dezelfde gameplay als Skyrim. Fucktard.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:32 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Ga dan lekker TES: Daggerfall spelen als je toch niet om de graphics geeft!
Jullie begrijpen er niks van!
Precies. Natuurlijk verwacht ik geen 2D-game, mijn verwachtingen zijn enigszins realistisch in de lijn van vorige games en dat wat er op de demo te zien was.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:40 schreef GeertJan88 het volgende:
Kijk al die pipo's die zeggen dat ze niks om graphics geven zeggen dat alleen maar omdat ze toch wel weten dat het er prima uit ziet. Als het er echt crappy en out dated uit zou zien zouden ook zij lopen janken. Echter is dit totaal niet logisch en dit gaat ook niet gebeuren. Deze hele discussie is dan ook vrij zinloos.
twitter:DrMadolite twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 15:31:05@DCDeacon Skyrim being released on the 8th by some stores. Just saying, check out the forums if it pisses you off
reageer retweet
twitter:DCDeacon twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 15:51:27@DrMadolite those stores are mistaken. reageer retweet
Nieuw? Dit is al een paar dagen bekend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Aneurysma het volgende:
Snel kijken, zal zo wel verwijderd worden. Spoilers though.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef leeell het volgende:
heb nog geen 1 spoiler gameplay vid gekeken
hou ik ook zo
Nou dat word nog leukquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:21 schreef Aneurysma het volgende:
twitter:DrMadolite twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 15:31:05@DCDeacon Skyrim being released on the 8th by some stores. Just saying, check out the forums if it pisses you off
reageer retweet
twitter:DCDeacon twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 15:51:27@DrMadolite those stores are mistaken. reageer retweet
Nou ja, hij is nu toch al niet meer beschikbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef Aneurysma het volgende:
Nee ik eerlijk gezegd ook niet. Maar kleine stukje om wat sfeer en graphics mee te krijgen is wel leuk.
Haha ja ben echt benieuwd.quote:
Ja ze zijn echt snel!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, hij is nu toch al niet meer beschikbaar.![]()
Wat heb je dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Willen jullie alsjeblieft op je houding achter de computer en speeltijd (lange uren achter elkaar) letten zodra je begint?
Niks te maren, gewoon opletten. Anders krijg je hetzelfde als ik en het kan langdurig én permanent zijn.
Wat dan? RSI?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Willen jullie alsjeblieft op je houding achter de computer en speeltijd (lange uren achter elkaar) letten zodra je begint?
Niks te maren, gewoon opletten. Anders krijg je hetzelfde als ik en het kan langdurig én permanent zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |